«Park & ride» autostāvvietām paredzēti 17 zemesgabali 14

20.jūlijs 2007 9:20

Rīgas pašvaldība "park & ride" autostāvvietu izveidei ir paredzējusi 17 zemesgabalus pilsētas teritorijā, informēja Rīgas domes Satiksmes departamenta vadītājs Ivars Zarumba.

Sistēmas "park & ride" ieviešanai nepieciešams "ritmisks un ērts sabiedriskais transports" un augstas autostāvvietu cenas pilsētas centrā, sacīja Zarumba, paužot viedokli, ka pašlaik ir pēdējais brīdis šādas sistēmas ieviešanai. "Pilsēta ar šīm stāvvietām faktiski jau ir nokavējusi," piebilda departamenta vadītājs.

Pašreiz tikai daļa no daudzlīmeņu autostāvvietām paredzētajiem zemesgabaliem ir savienota ar sabiedrisko transportu. Būtiska esot vienošanās ar Satiksmes ministriju, lai savienotu un integrētu piepilsētas vilcienus kopējā pilsētas transporta shēmā. Tuvākajā laikā tiks domāts arī par stāvvietu izveidi piepilsētās pie dzelzceļa stacijām. "Šobrīd sastrēgumu laikā elektriskie vilcieni ir vienīgais veids, kā efektīvi risināt transporta problēmas," uzskata Zarumba.

Pirmo "park & ride" autostāvvietu paredzēts uzbūvēt uz Rīgas pilsētai piederošā neapbūvētā zemesgabala Maskavas ielā, blakus Latgales priekšpilsētas multifunkcionālajam kultūras centram. Pie autostāvvietas paredzēts izveidot autobusa pieturu, no kuras varēs nokļūt Rīgas centrā. Otrajā kārtā paredzēts palielināt autostāvvietas ietilpību un pagarināt līdz tai 7. tramvaja maršrutu.

Tuvākajā laikā paredzēts izveidot arī autostāvvietu Vidzemes priekšpilsētā pie 6.tramvaja galapunkta. Ar laiku 6.tramvaja maršrutu varētu pagarināt līdz Garkalnei, lai autostāvvietu izveidotu pie tā saucamā "Ziemeļu koridora" autoceļa, kas gan vēl ir projekta līmenī.
 
Visi komentāri
 
238988. viesis 20.jūlijs 2007 9:33
0 0 Atbildēt

Izklausas labi!

238990. viesis 20.jūlijs 2007 9:37
0 0 Atbildēt

Izklausaas labi , bet neviens nav parekinajis , cik ilga laika no Park &Ride stavietas varees nokluut pilsetas centraa:))

238991. viesis 20.jūlijs 2007 9:38
0 0 Atbildēt

Man jau jāsāk piedomāt par tirdzniecības vietas paplašināšanu Latalītes tirgū. Citādi nevarēšu izvietot visu automagnetolu piedāvājumu.

Ar cieņu, Jūsu Zaglers.

238997. viesis 20.jūlijs 2007 9:51
0 0 Atbildēt

Davai rīt ieviešam park&pride sistēmu, bet "ritmisks un ērts sabiedriskais transports" nu mazliet pacietīsimies pēc gadiem 10 būs arī tas....

Kā var būt tādi p...i ka nesaprot, ka nevar vēl ieviest to sviestaino sistēmu, vismaz kamēr nav nordošināta ērta tikšana ar savu transportu cauri Rīgai no Purvciema līdz āgenskalnam un tamlīdzīgi...

239010. viesis 20.jūlijs 2007 10:41
0 0 Atbildēt

Cullmann, a cik ilgā laikā, tavuprāt, var nokļūt Rīgas centrā no Juglas ar auto, un cik ilgā - ar tramvaju? Darbadienā, ap 08 no rīta ;)

Un P&R parasti veido kā transporta mezglus - galapunkts vairākiem transporta līdzekļiem - tramvajs, vilciens, etc.

239013. viesis 20.jūlijs 2007 10:43
0 0 Atbildēt

Ļoti patīkami braukt sab.transportā ar "ļoti jauki smakojošiem" ļautiņiem, pretīgi.

239053. viesis 20.jūlijs 2007 13:26
0 0 Atbildēt

Fig jūs sagaidīsiet, kad es sēdēšu vienā trambulī ar okupantu pensionāriem, kas ārstē smadzenes nonstopā. Kā braucu ar mašīnu, tā arī braukšu.

239059. viesis 20.jūlijs 2007 14:37
0 0 Atbildēt

Un, kad stāvvieta maksās 5Ls stundā, arī brauksi? ;DD

239070. viesis 20.jūlijs 2007 16:14
0 0 Atbildēt

es - 239053. viesis

man nava darbs rīgas centrā, tā kā nav arī autiņš jātur 8-9 stundas katru dienu tur ;)

ja ir darīšanas centrā kādu stundu, protams, ka braukšu ar mašīnu.

239085. viesis 20.jūlijs 2007 18:12
0 0 Atbildēt

Es labprāt liktu autiņu iekš Park&Ride... pie dažiem nosacījumiem:

1) Ja ar sabiedrisko transportu varetu nokļūt visur, kur nepieciešams. Ilustrācijai - pamēģiniet ar sabtransu aizbraukt no Juglas uz Skanstes ielu.

2) Ja ar sabiedrisko transportu varētu līdz centram nokļūt ātrāk. Jāizolē, piemēram, tramvaja sliedes, lai nav jāgrūstās ar mašīnām.

3) Ja parkošana P&R maksātu lētāk nekā centrā. Max Ls 2 diennaktī + brīvbiļete braucienam sabiedriskajā transportā visai dienai. (Pilnīgi pretēji Zarumbam - ko dos, ka centrā paaugstinās cenas? Cilvēki tādēļ uz darbu nebrauks? Brauks taču un maksās, ko darīt. Tā vietā jārada priekšnosacījumi, lai P&R būtu ērtāk un labāk.)

4) Ja P&R būtu apsargājamas stāvvietas. Nevienam negribas atgriezties vakarā pie auto, lai konstatētu, ka tas apskādēts vai apskrūvēts.

239086. viesis 20.jūlijs 2007 18:13
0 0 Atbildēt

239053. viesim

Cienītajam laikam vispār nav gadījies braukt ar tramvaju - no rīta pamata tur brauc ļaudis uz darbu, pensionāri parādās ap to laiku, kad kārtīgi cilvēki jau strāda.

239096. viesis 20.jūlijs 2007 20:16
0 0 Atbildēt

normāli cilviji brauc tikai 11 un 6 trambuļos, pārējos okupanti, to atvases un bomži!

239100. viesis 20.jūlijs 2007 20:57
0 0 Atbildēt

vel 4 tramvaja prauc sexigas 4iksas, kuram patik kad viniem pamase dibentinu, ehh laiki, kad trambuli pat sex bija

239107. viesis 20.jūlijs 2007 22:38
0 0 Atbildēt

Eu, antipraidisti, saturieties - Sātans nosaukumā "Park & Ride" ir meistarīgi nomaskējis "Pride" propagandu :D Jāizņem tikai 3 burti

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

4000 km bez cilvēka palīdzības - bijušais Uber darbinieks radījis „perfektu” autopilotu (+ VIDEO) 2

Ar šo tehnoloģiju aprīkots Toyota Prius bez cilvēka iejaukšanas aizbraucis no vienas ASV piekrastes līdz otrai. Lasīt vairāk

 

Divās dienās trīs bojā gājušie satiksmes negadījumos

Pirmdien bojā gājuši divi notriekti gājēji, bet vakar satiksmes negadījumā nāvējošas traumas guvis vēl viens cilvēks Lasīt vairāk

 

Kā prasmīgi organizēt satiksmes plūsmu (+ VIDEO) 9

Dažādas situācijas, dažādi risinājumi. Video pierāda, ka ar modelēšanas paņēmienu iespējams organizēt raitu satiksmes kustību ar dažādu caurlaišanas plūsmu. Lasīt vairāk

 

Par 20% dārgāka degviela un kurināmais - ES rosina Latvijai apņemties ambiciozākus plānus "zaļās" enerģijas īpatsvara palielināšanā 30

Latvijai līdz 2030.gadam būtu jānodrošina vismaz 45% atjaunīgo energoresursu (AER) īpatsvars valsts enerģijas galapatēriņā, iepriekš prognozēto 40% vietā, teikts Ekonomikas ministrijas (EM) izstrādātajā nacionālajā enerģētikas un klimata plāna projektā 2021.-2030.gadam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti