Lasītāja foto: «interesanti» aprīkots policijas auto (+ foto) 52

 
23.jūlijs 2007 9:36

iAuto lasītājs Roberts atsūtījis interesantas fotogrāfijas, kurās redzams ceļu policijas automobilis.

Ieskatieties rūpīgi - kas jūsuprāt redzams uz policijas automobiļa priekšējā paneļa? Cik liels sods par to paredzēts?







Foto: Roberts, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
239159. viesis 23.jūlijs 2007 9:40
0 0 Atbildēt

2 papīri un kaut kāds sūds pa vidu... Kas tas ir? Radardetektors? 100%???

239160. viesis 23.jūlijs 2007 9:42
0 0 Atbildēt

Interesanti, kas viņam ir Cobra vai Wrisler, vai kaut kas cits..:D

239163. viesis 23.jūlijs 2007 9:46
0 0 Atbildēt

Tas viss ir štrunts. Mani vairāk interesē, kur bija CP, kad darījās bezpriģels uz Liepājas šosejas piektdienā un svētdienā. Visā ceļa garumā (200 km katrā virzienā) nebija redzama NEVIENA policijas ekipāža. Un visi tur izpildījās kā nu mācēdami. Varbūt Zivtiņam derētu izbeigt tēlot klaunu TV ekrānā, bet sākt reāli kaut ko darīt? Vai varbūt Godmanim atrast kādu citu tajā amatā?

239164. viesis 23.jūlijs 2007 9:49
0 0 Atbildēt

Piekrītu viesim Nr.239163., braucot Rīga-Liepāju nevienas ekipāžas. Liepāja-Ventspils arī nevienas, kā arī Venstspils-Rīga atkal tukšums...

239166. viesis 23.jūlijs 2007 9:49
0 0 Atbildēt

239163

Visur jau policistu nenoliksi. Tu zini, cik laika aizņem avāriju formēšana. Un vēl visādu debīli pasākumu apsargāšana?

239167. viesis 23.jūlijs 2007 9:51
0 0 Atbildēt

^^^ Pilniigas mulkiibas! Ap astonjiem tur mentu bija vairaak kaa vajag

239168. viesis 23.jūlijs 2007 9:55
0 0 Atbildēt

Visur nemaz nevajag viņus likt. Manuprāt, pietiktu ar dažām trafarētām mašīnām, kas vienkārši brauktu pa šoseju ar ātrumu ap 100 km/h. Diez vai kāds skrietu garām. Lamātos, bet brauktu aiz muguras. Bet nu pie mums jau policijai galvenais uzdevums ir sodīt, nevis nodrošināt kārtību.

239171. viesis 23.jūlijs 2007 9:57
0 0 Atbildēt

Tikai nevajag svetdien naktii (ap 3:00 AM) aiz Skrundas staveja Policijas ekipaza. Un pasa Liepaja bija.

Liepajnieku policijas ekipaza bija OK. Loti labi stradaja - malaci!

239174. viesis 23.jūlijs 2007 9:58
0 0 Atbildēt

Īstenībā daudz ko atrisinātu foto/video aparatūras un rēķinu nosūtīšana mēneša sākumā par iepriekšējo mēnesi un policija brauc uz avārijām vai patrulē pa ielām.

239176. viesis 23.jūlijs 2007 10:00
0 0 Atbildēt

Nu un kas tas ir? Nekā tur nav.

239182. viesis 23.jūlijs 2007 10:05
0 0 Atbildēt

A priekš kam CP radardetektors? Vai tad vārna sākusi knābt vārnai acīs? ja tā, tad laikam kaut kas mainās uz labo pusi...

239183. viesis 23.jūlijs 2007 10:07
0 0 Atbildēt

Starp citu paldies liepājas policijai, kura 6dienas vakarā sāka organizēt satiksmi ap bīča notikuma vietu. Man kā VIP caurlaides īpašniekam un arī citiem tas palīdzēja!

BBP laikā Liepāja Saldus mēroju 4 reizes. redzēju tikai braucošas ekipāžas. Nekādas īpašās izpildīšanās neredzēju, nu kā jau vienmēr ir slalomisti, un kāds LT numuru īpašnieks par katru cenu gribēja taisīt 3. joslu! :)

5dienas vakarā braucot no Liepājas uz Saldu izbaudīju, ko nozīmē "apdzīt nav iespējams", sēžot smagajam astē, kad uz Liepāju vienkārši rindā visi brauc!

Liels fui tajā pašā laikā uz ceļa esošam "M", kurš superintensīvās satiksmes laikā bīdās uz 70!!! Vai tad nav citi, mazākas nozīmes asvaltēti ceļi apkārtnē?

239185. viesis 23.jūlijs 2007 10:17
0 0 Atbildēt

Nee nu Riiga -Liepaaja shosejas saakumaa vajadzej nolikt vienu policistu ar diviem uzrakstiem - zemu lidojoshie sagatvaojiet savus 50 Latus un tie kas veelas nosisties pirmais atbilstoshais koks ir 100metri uz priekshu un pa kreisi. :D:D:D

Sieva kaareiz arii brauca tajaa lielajaa trafikaa uz Dobeli. Dazjiem auniem jau neienaak praataa ka kaads varetu arii nogriezties uztiem ciematiem kas atrodas abaas shiis shosejas malas, briinums kaa vilcieninjus nesaveidoja lielaa baraa tie skreejeeji.

239194. viesis 23.jūlijs 2007 10:31
0 0 Atbildēt

Tas ir GPS uztvērējs. ;)

239232. viesis 23.jūlijs 2007 11:23
0 0 Atbildēt

gps, gaisa atsvaidzinatajs elektriskais, safety sensors, signalizaacija, vis kaukas tas var but :D

239238. viesis 23.jūlijs 2007 11:31
0 0 Atbildēt

Piekdien uz Liepājenes bija kādas četras ekipāžas gan turp braucot gan pa nakti mājās velkot, tā ka nav ko runāt. Man dažreiz šķiet, ka tie kam neviens policists nav redzams ir vnk lohi. Protams, ja brauc acis no viduass neatruajot nevienu pamanīt nevar, jo ceļa vidū jau viņi nestāv. Divus agresīvus tipiņus šie arī bija noturējuši (panesās rindai garām, apzdzina uz līkumiem - tā ir kad neskatās kā pretējie "acis" mirkšķina).

P.S. Protams, nakts laikā visas 4 ekipažas stāvēja "īpaši bīstamo ceļa posmos" pie apdz.vietu zīmēm un kasījās par sīkumiem, jo dežūra jau gāja uz beigām, tātad prtokoli bija jau sarakstīti, bet "kabatas nauda"vēl ne.

239239. viesis 23.jūlijs 2007 11:31
0 0 Atbildēt

elektroniskais termometrs :D

239247. viesis 23.jūlijs 2007 11:56
0 0 Atbildēt

izskatās, ka policija nevar atļauties iepirkt Spectra detektoru detektorus, tāpēc arī šitāds tizlums - ķer ar VG2 palīdzību, kurš brīdina par cita skenera (tobiš radara tetektora) esamību tuvumā. Tiesa gan tas štrunts uzķer arī mobīlos telefonus - nu spečuki sapratīs - what I meen

239267. viesis 23.jūlijs 2007 12:32
0 0 Atbildēt

tas ir baardas skuveklis uz baterijaam :)

239269. viesis 23.jūlijs 2007 12:36
0 0 Atbildēt

Ziniet! Aizbraucu mieriigi gan uz liepaaju, gan atpakalj - visa celja laikaa,nekas traks nebija...varbuut Jums vajag izveeleeties citus braukshanas laikus!?

239270. viesis 23.jūlijs 2007 12:37
0 0 Atbildēt

Tas visticamaak ir detektoru detekotrs, jo tas buutu vnk radaru detektors, tad vinsh tajaa mashiinaa piiksteetu vienaa piiksteeshanaa un tolka nekaada. Taa kaa TG / AM

239281. viesis 23.jūlijs 2007 12:57
0 0 Atbildēt

Tas ir vnk radaru detektors, un nepiikst vinjsh vienaa piiksteeshanaa taadeelj, ka tajaa pasaataa nav ne stalkers, ne kas tamliidziigs, uz aizmugureejaa benkja tikai feens meetaajaas:D

239284. viesis 23.jūlijs 2007 13:02
0 0 Atbildēt

Nafig mentiem radaru detektors, lai nevajadzeetu maksaat citaam ekipaazhaam, ja nokjer uz aatrumu? :D

239291. viesis 23.jūlijs 2007 13:36
0 0 Atbildēt

Vai kāds var pateikt, kas ir ja policija ierauga parastajam mirstīgajam šādu detektoru, cik ir soda nauda, vai uz vietas nošauj?

239295. viesis 23.jūlijs 2007 13:39
0 0 Atbildēt

Dažiem vienmēr ir citi likumi un taisnība.

Sakarā ar darbu BBP par Liepājas šoseju un CP esamību varu teikt, ka no plkst.12 piektdienas dienā bija vismaz 2x CP patruļas uz ceļa, kurām vienmēr bija kāds "lidotājs" apturēts.

to 239183. viesis baigais notikums VIP (vietējais idiotu pulciņš) caurlaide, tā satiksmes organizēšana bija vairāk tāda simboliska, jo vairāk strādāja pie tā lai visi var izbraukt starp saparkotajiem auto, vismaz CP tā paskaidroja.

239313. viesis 23.jūlijs 2007 15:07
0 0 Atbildēt

"Marchiks_ [?] 23.07.2007 09:39

Nekas īpašs, tikai radara detektora detektors."

Hmm, kā gan var detektēt detektoru? Radaru detektors taču tikai UZTVER (detektē) radara raidītos radioviļņus! Kā gan var šo no attāluma atklāt, pec siltumstariem? :D

Cita lieta antiradars, kurš rada traucējumus menta radara darbībai, bet tāda manta šaubus vai te kādam ir.

239314. viesis 23.jūlijs 2007 15:10
0 0 Atbildēt

saf: jabkura elektroniska ieriice kautko izstaro, neesi par to aizdomaajies?

239315. viesis 23.jūlijs 2007 15:12
0 0 Atbildēt

Ja viņiem ir radardetektoru detektors, tad jāiet iegādāties radardetektoru detektoru detektors :D :D :D

239316. viesis 23.jūlijs 2007 15:13
0 0 Atbildēt

Un nav izslēgts, ka CP neparādās radardetektoru detektora detektora detektors :D

239319. viesis 23.jūlijs 2007 15:35
0 0 Atbildēt

Labam detektoram pat viskrutākais Spectre3 detektora detektors nav bīstams, jo tik un tā paliek neredzams. Piemēram Beltronic STI Driver :)

239325. viesis 23.jūlijs 2007 16:03
0 0 Atbildēt

"239314. viesis 23.07.2007 15:10

saf: jabkura elektroniska ieriice kautko izstaro, neesi par to aizdomaajies?"

Bet vai esi aizdomājies ko un cik daudz izstaro detektors? Nez kādām pariktēm jābūt, lai konstatētu neicīgo elektronmagnētisko starojumu (nez kāds vēl tur varētu būt, siltuma?) no detektora, plus vēl noteikt ka tas ir tieši detektora starojums, un vēl vismaz 100m attālumā! Rādžiņs autiņā dod daudz reiz lielāku starojumu, nerunājot par aizdedzes spolēm. Mazāk filmas vajag skatīties. :)

239340. viesis 23.jūlijs 2007 17:22
0 0 Atbildēt

Riiga-Grobinja izbraucaam no Riigas piektdien plkst. 18.45 pa celjam 7 ekipaazhas.

Liepaaja-Riiga izbraucaam sveetdien 14.30. pa celjam 2 ekipaazhas uz shosejas + viena pusdienaas Grobinjaa.

neteiktu ka nebija :)

239349. viesis 23.jūlijs 2007 18:57
0 0 Atbildēt

par shaada antiradara lietoshanu, sods ir 40 ls un antiradara konfiskaacija.

239351. viesis 23.jūlijs 2007 19:31
0 0 Atbildēt

Epilators uz baterijām!!!! :D

239352. viesis 23.jūlijs 2007 19:32
0 0 Atbildēt

Da nee, sods ir 5Ls mentam na chaj!

239361. viesis 23.jūlijs 2007 22:06
0 0 Atbildēt

Braucu no Liepājas uz Rīgu sestdien ap 22.00 redzēju 3 ekipāžs kuras stāvēja un štrāfēja pārkāpējus. Tā kā pats braucu ar ātrumu ap 130 km/h, tad nācās būt ļoti uzmanīgam, jo kad parādījās poliču auto ar mirgojošām bākugunīm, tad sirds salēcās un riepas nokaucās. Bet par laimi es viņiem nebiju interesants, jo kāds ar Audi TT brauca stipri ātrā. Tākā tā nav taisnība ka poliči nebija sestdien uz Liepājas piķa.

239370. viesis 24.jūlijs 2007 1:06
0 0 Atbildēt

to 239315. viesis 23.07.2007 15:12

Ja viņiem ir radardetektoru detektors, tad jāiet iegādāties radardetektoru detektoru detektors

UN CITI GUDRĪŠI KAS NEAPJĒDZ KĀ VAR DETEKTĒT DETEKTORU...

Varbūt izlikšos galīgi truls tiem aktīvajiem rādioelektroniķiem kas šobrīd ir "uz viļņa", bet mums savā laikā mācija ka signāla detektēšanai ir nepieciešāms lokāls oscilātors (ģenerators), kura svārstībām esot pēc frekvences ļoti tuvām detektējamā signāla nesējfrekvencei un interferējot (mijiedarbojoties) ar to uz detektorelementa (vis biežāk - diodes) tiek (detektēts) izdalīts derīgais signāls. Nu tas tā vienkāršoti (bez starpfrekvences, superheterodīniem, u.t.t.).

Tad nu lūk - šī te lokālā oscilātora frekvenci arī ķer detektora detektors, bet detektora detektora detektoram savukārt būtu jābūt noskaņotam uz detektora detektora oscilatora frekvenci. Principā jau tā varētu turpināt līdz bezgalībai. Bet tad vienkāršāk kļust izmantot spektra analizātoru ar atticīgi iezīmētām frekvencēm.

Nu jā, un par cik tas viss pārsvarā notiek Ku un Ka bendā (tobiš GHz jeb satelīttehnikas frekvencēs), tad tur tā jauda ir pavisam niecīga vajadzīga lai signāls tiešajā redzamībā aizceļotu ne tikai simtiem metru vai pāris kilometru, bet pat simtiem kilometru! Iet runa par mikro- un mili-vatiem. Bet tava auto rāčiņa izstarotie 4x45W superzemfrekvencē (par kādu uzskatāms jebkurš elektromagnētiskias starojums zem 150kHz, arī audiodiapazons) nonīkst tur pat autiņa salonā, un nekur tālu vis neaiziet. Protams ja jauda nav mega-vatos (kā piem. zemūdeņu sakaros).

Nu apmēram tā, stipri vienkāršoti un nepretendējot uz absolūtu precizitāti, bet tomēr pietiekami informatīvi, lai tauta te tukšus salmus nekultu...

Ar cieņu Nu

239373. viesis 24.jūlijs 2007 8:34
0 0 Atbildēt

Nu jā, tev taisnība, tāds spečuks radiotehnikā nēsmu gan..., bet man kaut kā neticas ka detektorā ir pietiekami jaudīgs tas ģenerators lai tas starojums kaut kur tiktu, un ja tomēr tā, kapēc gan lai ražotājs aparātiņā nebūtu ielicis ekrānu? Un nesanāk tā, ka, ja blakus/pretīmbraucošā autiņā arī ir detektors, tad šie detektē viens otru? Frekvences taču jābūt vienādas? :[

Vienkārši nav nācies no menta dzirdēt, ka šie varot konstatēt detektoru (neiet runa par antiradaru). Mentiem patīk lielīties, tapēc domāju ka kāds noteiktui būtu pastāstijis, kādi šie ir kruti.

239419. viesis 24.jūlijs 2007 12:33
0 0 Atbildēt

saf: ja jau razhotaajs "nav ielicis ekraanu" taatad tur noteiktas tehnologjiskas un razhoshanas izmaksu utt probleemas. Pat BEL Sti, ko te daudzi uzskata par "nedetekteejamu" peec palaishanas tirguu tika konstatets nokjerams starojums noteiktaa frekvencee, varbuut peedeejaas Sti versijaas kautkas tur ir uzlabots. Un paljauties uz "paziistamu mentu" viedokli nav diezko droshi, shaubos vai visi vinji vispaar rubii atruma noteikshanas un detekteeshanas uc iekaartu darbiibas principus. Katraa gadiijumaa ir nopeerkamas "detektoru detekteeshaans" iekaartas, vienkaarshi LV vinjas par laimi nav (vai nav plashi pielietotas).

Un starp citu, detektori viens uz otru reagjee taa kaa prieks skatiities, atkariibaa no razhojuma cits vaajaak cits stipraak.

239466. viesis 24.jūlijs 2007 17:18
0 0 Atbildēt

Braucot uz Liepāju, 20.07. pēcpusdien un atpakaļ 22.07. pievakarē Liepājas šoseja mudžēja no Cp Volviķiem, Hundajiem un Reņiem, tā kā nevajag gulēt pie stūres, tad arī redzēsiet tos, ko it kā neesat redzējuši.

Par to verķi uz paneļa?!

Un, kas tad tas autora izpratnē ir???

Saucās - ļaujiet fantāzijai vaļu...

Smieklīgi vai ne?!

239481. viesis 24.jūlijs 2007 20:45
0 0 Atbildēt

darām tā - ejam uz "SS", samekleejam visleetāko radara detektoru un aiziet - varam stāties policistu palīgos par "detektoru lietotāju izķērējiem" (vg2 režīms noķers ne tikai citus tikpat lētus un tizlus detektorus, bet arī zonu meklējošus telefonus, telefonus, kuriem pienāk vai iziet zvans, u.c. drazu, kas klaiņo apkārt)

p.s. normāls detektors sākas no 300$. labas mantas pa lēto NAV !!!

239503. viesis 25.jūlijs 2007 8:37
0 0 Atbildēt

tas ir Rīgā vai kur?

239556. viesis 25.jūlijs 2007 12:44
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka tehniskā un OCTA uzlīmes arī stiklā nav redzamas!

239626. viesis 25.jūlijs 2007 20:57
0 0 Atbildēt

par TA un OCTA jau gaaja runa

239627. viesis 25.jūlijs 2007 21:25
0 0 Atbildēt

cilveeki, miiljie! Tas ir parasts antiradars, ko sie menti konfisceeja un prikola peec uzlika uz panelja, un pat paraadiija, kaa darbojaas...

239835. viesis 28.jūlijs 2007 11:22
0 0 Atbildēt

konfisceeja un aizmirsa sastaadiit attieciigos papiirinjus ;)

239860. viesis 30.jūlijs 2007 7:19
0 0 Atbildēt

cp ir ok varētu būt vairāk uz tādiem pasākumiem.

239917. viesis 30.jūlijs 2007 18:00
0 0 Atbildēt

tas nav radardetektors, jaunais kompaktais sony playstation4 :D

240437. viesis 9.augusts 2007 1:46
0 0 Atbildēt

un kas tas ir??

240614. viesis 11.augusts 2007 9:28
0 0 Atbildēt

Manuprat tur ir miglubilde ha

241206. viesis 21.augusts 2007 11:28
0 0 Atbildēt

Nezināju, ka Latvijas Republikas administratīvo pārkāpumu kodeks ir slepens dokuments, kuru nevienam nedrīkst rādīt ! Domāju, ka raksta autors to pārzin labāk, nekā kadrā redzamais policists, jo viņam, kā rādās, ik pa brīdim tajā ir jāieskatās, tāpēc arī tas ir pa ķērienam !

254976. viesis 30.marts 2008 11:43
0 0 Atbildēt

jūs tiešām ļautiņi i galīgi jocīgi!!!!tas nenozīmē ja neredz CP tas nenozīmē ka tās nav! redzat jau tik tad kad var a pirkstu iebakstīt un pārmest ka kaut kas nav izdarīts!!!!! :@ policisti ir arī cilvēki un var kļūdīties!!!!!! un katrs dara savu darbu!!!!!!! tik nesakat ka tā nav?!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti