«Audi TT Bimoto» ar diviem dzinējiem 17

 
25.jūlijs 2007 10:55

Mūsdienās labi apstrādāti auto, kas attīsta milzu jaudu un izceļas ar prātam neaptveramu dinamiku, nav retums, taču nevienam tā īsti nav izdevies tas, ko spējuši paveikt kompānijas MTM meistari.



Vācu tūninga uzņēmumā speciālisti ņēmuši parastu priekšpiedziņas "Audi TT", iebūvējuši tam bagāžniekā otru dzinēju un rezultātā tapis auto, kas pieskaitāms mūsdienu ātrākajiem planētas automobiļiem, kas lietojami arī ikdienā.



"TT Bimoto" apgādāts ar diviem 1,8 litru četru cilindru turbodzinējiem, kas attīsta 370 zirgspēku jaudu un 475 Nm griezes momentu, divām sešu pakāpju pārnesumkārbām, divām dzinēju iedarbināšanas pogām un diviem tahometriem instrumentu panelī.



Īsāk sakot – spēkrata kopējā jauda ir 740 zirgspēki, bet griezes moments – 950 Nm, kas ir tieši tik daudz, cik nepieciešams, lai 100 km/h sasniegtu 3,5 sekundēs, 200 km/h – 9,9 sekundēs un spētu attīstīt ātrumu, kas lielāks par 360 kilometriem stundā.



Tiesa, tas ir tikai oficiālais rādītājs, kurš aizķēries MTM interneta lapā, jo patiesībā "TT Bimoto" spēj daudz vairāk – veicot izmēģinājuma braucienus Pepenburgas ātrumtrasē Vācijā, sacīkšu braucējs Florians Grūbers spēja attīstīt 393 km/h.



Starp citu, vēl šī gada laikā MTM inženieru komanda plāno doties uz Nardo ātrumapli Itālijā, kur tiks darīts viss, lai "TT Bimoto" pārkāptu 400 km/h robežai.
 
Visi komentāri
 
239532. viesis 25.jūlijs 2007 11:21
0 0 Atbildēt

Viss jaunais labi aizmirsts vecais ;) jalopnik.com/cars/double-e...ado-276747.php

239536. viesis 25.jūlijs 2007 11:30
0 0 Atbildēt

Būtu labs pepelacs, ar kuru pēc pifcelīna uz bodi maukt. :) Tā rādās, ka pa fikso sanāktu...

239579. viesis 25.jūlijs 2007 14:11
0 0 Atbildēt

ar vieu motoru ekonomiski! ar diviem divreiz ekonomiskāk!

239595. viesis 25.jūlijs 2007 15:35
0 0 Atbildēt

Kas raxturīgi - iepirkt TT ar mazo motorīti un uztūnēt šādā veidā varētu maxāt uz ~200KEUR. Vēl kādus 50KEUR vajadzētu ielikt piekares & ritošās tūningā, & tam vajadzētu garantēt neapmaxājamu prieku "izdarīt" uzrāvienā ne tikai kādu uz ielas netīšām sastaptu Maseratti vai Ferrari, bet arī Bugatti vai Koenisegg "izņemt" maximalkā...:-)

Vienīgi man kkā neticās, ka tie standarta 1.8T (kas tiešām ir labi motori) ir atstāti rūpnīcas parametros un ar standarta mazajām turbīniņām. Gan jau, ka ir arī motorīši "pavīlēti"...

239607. viesis 25.jūlijs 2007 17:18
0 1 Atbildēt

sviests.

divi motori.

divas kārbas.

vēl tik atliek divas stūres, divus pedāļus, divus draiverus... audi samokatu saļepijis, baigi nu krutais jūtas... pastulbie briči. :(

239609. viesis 25.jūlijs 2007 17:31
0 0 Atbildēt

Katram ritenim savu turbiinu uzmonteet un miers maajaas ! ;)

239610. viesis 25.jūlijs 2007 17:36
0 0 Atbildēt

Mēsls!

239612. viesis 25.jūlijs 2007 18:09
0 0 Atbildēt

Vai nu esmu lasiijis kad taads taps vai jau kas liidziigs bija pirms paaris gadiem....hmm dezjavu man :D

239616. viesis 25.jūlijs 2007 19:30
0 0 Atbildēt

nu šitas laikam ir otrs aatraakais aiz Veirona. Cepuri nost inženieru priekšā. Tik par taam kaarbaam nav skaidrs tur buus arii 2 ātrumpaarsleegi :-D Gan jau ka nee :-D

239618. viesis 25.jūlijs 2007 19:48
0 0 Atbildēt

cik lasīju auto bild, tur jāmontē nost atpakaļskata spoguļi, lai mazāka prestestība :D

tādu kārtīgāku antispārnu arī vajadzētu :D

239622. viesis 25.jūlijs 2007 20:24
0 0 Atbildēt

divi motori mūsdienās ir štrunc

divi motori pirms 2. pasaules kara vot tā bija štelle

dažnedažādākās konstrukcijas izgatavotas bija... ;)

vot sasinhronizējiet tos!

239623. viesis 25.jūlijs 2007 20:44
0 0 Atbildēt

kaa tiek sasinhronizeetas 2 lokomotiives, kas velk lielos sastaavus?

239624. viesis 25.jūlijs 2007 20:48
0 0 Atbildēt

>>>kaa tiek sasinhronizeetas 2 lokomotiives, kas velk lielos sastaavus?

Dīzeļloķenes lai gan iet uz soļķi, bet to dīzeļi ir priekš tā, lai saražotu spannungu elektromotoriem kuri tad arī griež riteņus. Cerams saprotami uzbakstiju... :D kaut kā nerakstās šodien.

239630. viesis 25.jūlijs 2007 22:32
0 0 Atbildēt

Vai tikai Alfai ap kaadu 1924 gadu nebija bimotore?

239632. viesis 25.jūlijs 2007 23:24
0 0 Atbildēt

AR bija ne viena vien divmotoru konstrukcija...

239752. viesis 27.jūlijs 2007 4:37
0 0 Atbildēt

Alfa Romeo Bimotore bija sacīkšu mašīna ar diviem savstarpēji savienotiem kompresormotoriem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 5

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti