Japāna piešķir atļauju Toyota Plug-in Hybrid autoceļu testiem

 
30.jūlijs 2007 9:20

Tokija. Uzņēmums TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) šodien paziņoja, ka ir izstrādājis „plug-in” hibrīda automašīnu un kļuvis par pirmo ražotāju, kas ieguvis atļauju izmantot šādu automašīnu uz Japānas autoceļiem.



TOYOTA Plug-in HV, kuras izmantošanu uz autoceļiem apstiprinājusi Japānas Zemes, infrastruktūras un transporta ministrija, līdzīgi iepriekšējām TMC izstrādātajām hibrīda automašīnām, izmanto gan degvielas iekšdedzes dzinēju, gan elektrodzinēju. Taču palielināta akumulatora kapacitāte nodrošina lielāku kruīza diapazonu, izmantojot tikai elektrodzinēju, un akumulatora uzlādes ierīce dod lietotājam iespēju atjaunot akumulatoru, izmantojot saimniecības elektroenerģiju. Šīs funkcijas ļauj biežāk izmantot automašīnu elektriskajā režīmā, nepatērējot degvielu, piemēram, lai veiktu īsus pārbraucienus pilsētā. Tā rezultātā uzlabotā degvielas ekonomija nodrošina zemas CO2 emisijas un mazāku degvielas patēriņu, tādējādi arī ierobežojot piesārņojumu. Akumulatora uzlāde ar lētāku elektroenerģiju naktī samazina ekspluatācijas izmaksas, sniedzot īpašniekam ekonomiskas priekšrocības.



Lai gan pilnībā elektrisku automobiļu izstrādē joprojām pastāv dažādas problēmas, piemēram, ierobežots kruīza diapazons un ar izmaksām saistīti jautājumi, TCM tomēr uzskata „plug-in” hibrīda automašīnas par daudzsološu tehnoloģiju, kas ļauj praktiski izmantot elektroenerģiju kā automobiļu enerģijas avotu, un turpinās šīs galvenās videi draudzīgās tehnoloģijas attīstīšanu.



TMC plāno veikt testus uz Japānas autoceļiem ar astoņām TOYOTA Plug-in HV automašīnām, lai pārbaudītu elektrodzinēju kruīza diapazonus un optimālo akumulatora kapacitāti. Tādējādi uzņēmums paredz nodrošināt valdību ar datiem, kas ļautu noteikt emisiju un degvielas ekonomijas testēšanas metodes un izmantotu TCM metodes „plug-in” hibrīda automašīnu un elektroenerģijas izmantošanas veicināšanai. Plānots veikt TOYOTA Plug-in HV testus arī uz ASV un Eiropas autoceļiem.
 

Toyota Plug-in HV galvenie tehniskie rādītāji

Automašīna
Nosaukums
TOYOTA Plug-in HV
Garums/Platums/Augstums
4445/1725/1490 mm
Masa
1360 kg
Sēdvietu skaits
5 personas
Veiktspēja automašīnas elektriskajā režīmā
Kruīza diapazons
13 km 10-15 Japānas testu apļos
Maksimālais automašīnas ātrums
100 km/h
Dzinējs
Tilpums
1496 cc
Maksimālā jauda
56 kW(76PS)/5000 apgr./min
Maksimālā vilce
110 Nm (11,2 kg/m)/4000 apgr./min
Elektrodzinējs
Tips
AC sinhrons elektrodzinējs
Maksimālā jauda
50 kW (68PS)/1200 ~ 1540 apgr./min
Maksimālā vilce
400 Nm(40,8 kg/m)/0 ~ 1200 apgr./min
Sekundārais akumulators
Tips
Niķeļa-metāla hidrīds
Kapacitāte
13 Ah (6,5 Ah x 2)
Nominālā voltāža
202 V
Kopējā sistēma
Maksimālā jauda*
100 W (136 PS)
Voltāža
202 ~ 500 V
Akumulatora uzlāde
Enerģijas avots
Saimniecības elektroenerģija
Uzlādes laiks
1 ~ 1,5 h (200 V), 3 ~ 4 h (100 V)

*Balstīta uz TMC aprēķiniem; jauda, ko sistēma var nodrošināt, izmantojot dzinēja jaudu un elektrodzinēja jaudu (elektrodzinēja jauda ir atkarīga no akumulatora jaudas)

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 2

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti