Remonts: Ierobežos satiksmi uz Akmens tilta un caurbrauktuvē 4

 
1.augusts 2007 0:00

Uz pārvada rekonstrukcijas laiku tiek ierobežots Akmens tilta labās puses caurbrauktuves gabarītu augstums un no 31.jūlijā tiek slēgta gājēju satiksme uz Akmens tilta labajā pusē.

Sakarā ar pārvada rekonstrukciju laikā no 31.jūlija līdz 31.augustam līdz 2.5m tiek ierobežots Akmens tilta labās puses caurbrauktuves gabarītu augstums.

Rīgas domes Satiksmes departaments aicina kravas transporta vadītājus būt saprotošiem un izvēlēties citu braukšanas ceļu.

Sakarā ar Akmens tilta labā krasta satiksmes pārvada renovāciju, tiek slēgta gājēju satiksme Akmens tilta labajā pusē virzienā no centra uz Pārdaugavu. Gājēju satiksme tiek organizēta pa Akmens tilta otru pusi. Rīgas domes Satiksmes departaments aicina iedzīvotājus būt saprotošiem.
 
Visi komentāri
 
240024. viesis 1.augusts 2007 9:13
0 0 Atbildēt

Soferi toties aicina savlaiciigi izvietot bridinajumus un noradit iespejamos apbraucamos celus, jo samera biezi kada fure attopas pirms akmens tilta ka nevares tikt cauri...

240025. viesis 1.augusts 2007 9:42
0 0 Atbildēt

KAPEEC VISU TO NEAVAREEJA DARIIT GADUS ATPKALJ? tagad atkal ir trauceeta satiksme, kaut gan bija p[ilniiga Akmenst tilta renovaacija - kas par to ir atbildiigs?

240026. viesis 1.augusts 2007 9:47
0 0 Atbildēt

Bišku bardaciņš tur neglābjami iestāsies, jo, šķiet, daudziem jebkuras izmaiņas uz ierastā ceļa ir nepārvaramas grūtības. Šorīt tur bija smieklīgi - dzeltens mazauto (getzveidīgais) un dzeltens tramvajs abi stāvēja un brīnījās - kurš pirmais brauks! :O Lieta tāda, ka auto 2.josla no Vecrīgas puses ar dzelteno līniju ir novirzīta uz tramvaja sliedēm un mazauto, tā vietā, lai fiksi aizbrauktu, bija apstājies "palaist tramvaju", bet kā jau tādu "lielu"gabarītu auto īpašniekiem bieži gadās, bija apstājies pārāk tuvu tramvaja sliedēm, tā, ka tas netiek garām. Mazauto, tā vietā, lai dotos pāri tiltam vai pārkārtotos uz labo joslu, veltīja apmēram 5 minūtes, lai padotu atpakaļ un pa labi, lai palaistu gaidošo tramvaju! Apbrīnojama attapība, burtiska CSN izpratne un izveicība, sevišķi to visu izpildot sastrēgumstundā, kad aiz Tevis ir 50 gaidoši auto, tramvajs un piedevām priekšā brīvs viss tilts un 1.josla pa labi!!!

240027. viesis 1.augusts 2007 9:51
0 0 Atbildēt

Ieteikums, Redaktor, publicējot šādas ar satiksmes izmaiņām saistītas ziņas, lieti noderētu kāds fikss zīmējumiņš paintbrušā, lai info ir uzskatāmāks, uzreiz uztverams un redzes atmiņā paliekošs. Saprotu, ka satdep šādu info dod tikai textuāli, bet tā iAuto būtu iespēja pozitīvi atšķirties no citiem autoportāliem!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti