«Riva Racing» tūnings: 330 zirgspēki uz ūdens 6

 
1.augusts 2007 9:09

Ūdens motocikls ar vairāk kā 100 zirgspēku jaudu nav nekāds retums, taču, ja runa ir par vairāk kā 300 zirgspēkiem, tad šādus braucamos pat ar uguni atrast būs tikpat kā neiespējami.



Acīmredzot šī problēma bijusi ļoti aktuāla Floridā bāzētajam uzņēmumam "Riva Racing", jo tā speciālisti izstrādājuši tūninga programmu, kuras rezultātā pieklājīgs, izklaidēm un meiteņu vizināšanai paredzēts ūdens motocikls kļūst par īstu sacīkšu monstru.

Par eksperimentu bāzi "Riva Racing" speciālisti ņēmuši ūdens motociklam "Kawasaki STX-15F" uzstādāmo 1,5 litru četru cilindru dzinēju, kurš standarta versijā attīsta 160 zirgspēku jaudu.

Vienkāršam cilvēkam jau šķiet, ka ar to ir gana, jo agregāts uz ūdens ļauj attīstīt 100 km/h ātrumu, taču okeāna krastā dzīvojošie mehāniķi acīmredzot ir citās domās, jo dzinēja modificēšanai izstrādājuši veselu tūninga komplektu.



Tajā ietilpst kompresors ar ieplūstošā gaisa dzesēšanas sistēmu, no īpaši apstrādāta metāla gatavoti vārsti, modificēta gaisa ieplūdes un izplūdes sistēma, degvielas iesmidzināšanas sistēma ar augstāku caurlaidību, papildus degvielas sūknis un citas detaļas, kas standarta jaudas rādītāju paaugstina par vairāk kā 100% līdz 330 ZS. Lai ūdens motocikls, kurš 100 km/h ātrumu spēj sasniegt nedaudz vairāk kā trijās ar pusi sekundēs, būtu labāk vadāms, tam izstrādāti speciāli korpusa apakšējās daļas elementi.

Jebkurā gadījumā, "Riva Racing" silti iesaka spēkratu izmantot tikai slēgtās trasēs, turklāt par to prasa nepilnus 11 tūkstošus ASV dolāru.

Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
 
Visi komentāri
 
240040. viesis 1.augusts 2007 14:29
0 0 Atbildēt

bomba uz udens?:))

240046. viesis 1.augusts 2007 17:08
0 0 Atbildēt

kpx [?] 01.08.2007 14:29

bomba uz udens?

sliktāk, daudz sliktāk. īpaši, ja nonāk idiota rokās. tomēr personīgi šķiet ka aplam vilinoši būtu pavizināties ar šādu ūdenstransportu

240049. viesis 1.augusts 2007 18:08
0 0 Atbildēt

Aplam vilinoši? Esi reāli lietojis ūdensmoci? Pats šogad braucu 4 sezonu,bet vēl tagad gadās pie daudz daudz humānākiem ātrumiem nošķilties pret ūdeni,lasi-betonu, un tad next week ar saulesbrillēm jo ačteles kā pēc zaļummballes klopes. Ūdenim ar betonu pie 60-70 km/h nav liela atšķirība krītot neveiksmīgi :)

240200. viesis 3.augusts 2007 13:37
0 0 Atbildēt

to 240049. viesis

Brīnos, ka jau ceturto sezonu braucot ar ūdensmoci tev nav ienākusi prātā doma par ķiveres iegādi... vai arī tev patīk sado:)

Šogad iegādāju rxp ap 215 četrkājainajiem, kompis neļauj braukt ātrāk par 113 kā mē stundā, uzrāviens līdz limitam ap 5 sekundēm.. ir ok! Un ir arī ķivere:)

240211. viesis 3.augusts 2007 19:36
0 0 Atbildēt

Standarta lietotajam par 125Zs ir daudz. Prasmiga brauceja rokas udensmocis ir loti labi kontrolejams un ar to var labi izpildities, bet iesacejam nav vajadzigo iemanu ka sadzesties un vispar ka to vadit jau pie 100km/h. Man ir gan 12F gan 15F bet nu ka te viesis raksta nav gadijies ta nemt uz acim. Varbut tu starte kada pro klase un mekle galejo extrimu, kaut gan cik es zinu ari citus kam ir moci tadas problemas ipasi nav lai gan nevaretu teikt ka kads tos mocus taupitu. Cik noverots tadas lietas gadas iesacejiem kas isti nezin ka svaru parnest utt.

240216. viesis 4.augusts 2007 13:06
0 0 Atbildēt

ehh buutu labaak yamahu uzkjuuneejushi ne sho, bet projektinjsh laagaa, azh siekala noteceeja :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti