Ūdens motocikls ar vairāk kā 100 zirgspēku jaudu nav nekāds retums, taču, ja runa ir par vairāk kā 300 zirgspēkiem, tad šādus braucamos pat ar uguni atrast būs tikpat kā neiespējami.
Acīmredzot šī problēma bijusi ļoti aktuāla Floridā bāzētajam uzņēmumam "Riva Racing", jo tā speciālisti izstrādājuši tūninga programmu, kuras rezultātā pieklājīgs, izklaidēm un meiteņu vizināšanai paredzēts ūdens motocikls kļūst par īstu sacīkšu monstru.
Par eksperimentu bāzi "Riva Racing" speciālisti ņēmuši ūdens motociklam "Kawasaki STX-15F" uzstādāmo 1,5 litru četru cilindru dzinēju, kurš standarta versijā attīsta 160 zirgspēku jaudu.
Vienkāršam cilvēkam jau šķiet, ka ar to ir gana, jo agregāts uz ūdens ļauj attīstīt 100 km/h ātrumu, taču okeāna krastā dzīvojošie mehāniķi acīmredzot ir citās domās, jo dzinēja modificēšanai izstrādājuši veselu tūninga komplektu.
Tajā ietilpst kompresors ar ieplūstošā gaisa dzesēšanas sistēmu, no īpaši apstrādāta metāla gatavoti vārsti, modificēta gaisa ieplūdes un izplūdes sistēma, degvielas iesmidzināšanas sistēma ar augstāku caurlaidību, papildus degvielas sūknis un citas detaļas, kas standarta jaudas rādītāju paaugstina par vairāk kā 100% līdz 330 ZS. Lai ūdens motocikls, kurš 100 km/h ātrumu spēj sasniegt nedaudz vairāk kā trijās ar pusi sekundēs, būtu labāk vadāms, tam izstrādāti speciāli korpusa apakšējās daļas elementi.
Jebkurā gadījumā, "Riva Racing" silti iesaka spēkratu izmantot tikai slēgtās trasēs, turklāt par to prasa nepilnus 11 tūkstošus ASV dolāru.
Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
bomba uz udens?:))