Vācu tūninga kompānija "TechArt", kas specializējusies "Porsche" markas automobiļu uzlabošanā, Frankfurtes autošovā pēc mēneša demonstrēs īpašu "Cayenne" versiju – "TechArt Magnum".
Ar uzlaboto pirmās paaudzes "Magnum" vācu kompānija trāpīja desmitniekā un tas ar 500 pārdotiem eksemplāriem kļuva par visveiksmīgāko tūnēto modeli "TechArt" 20 gadu pastāvēšanas vēsturē.
Domājams, ka ar uzlaboto otrās paaudzes "Cayenne" vāciešiem neklāsies sliktāk, jo automobiļa dizains ir nevainojams, tehniskie rādītāji vairāk kā iespaidīgi, bet aprīkojums – tāds, kurā nekā netrūkst. Sabiedrības turīgās daļas vidū šis auto noteikti nepaliks nepamanīts.
Pirmām kārtām jāatzīmē "TechArt" meistaru izstrādātais virsbūves tūninga komplekts. Tajā ietilpst masīvs priekšējais bampers ar trim milzīgām atverēm, lai motoram būtu ko elpot, motora pārsegs ar spraugām dzinēja telpas ventilēšanai, par 4 centimetriem platākas riteņu arkas, askētiskas sliekšņu uzlikas, kā arī aerodinamiski optimizēts aizmugurējais bampers.
Tāpat jāatzīmē, ka "TechArt Magnum" paredzēti "TechArt Formula II" 22 collu riteņu diski ar 295/30 izmēra riepām uz priekšējās un 335/25 riepām uz aizmugurējās ass, kuras spēj izturēt ātrumus krietni virs 300 kilometriem stundā.
Kā jau kārtīgam tūninga uzņēmumam pienākas, "TechArt" veikuši arī dzinēja tūningu – "Porsche Cayenne Turbo" uzstādītā V8 dzinēja jauda paaugstināta no standarta 500 ZS līdz 620 zirgspēkiem.
Papildus stabilitātei ātras braukšanas laikā, "Magnum" uzstādīta sporta balstiekārta, kas klīrensu ļauj no standarta pozīcijas pazemināt par 30 mm un paaugstināt par 80 mm.
Sagatavots pēc www.atverts.lv materiāliem
nevienam latvijas urļikam vēl tāda nav?