Viking Motors audzē Cadillac pārdošanas apjomus Latvijā 7

 
6.augusts 2007 9:28

„Neprecīzi saprasta un pasniegta informācija” ir vārdi, kas raksturo runas par Cadillac neveiksmēm pārdošanā un marku, kas patiesībā eiropiešiem un Latvijas iedzīvotājiem ļoti patīk, bet šo leģendāro auto savam gaumes un prestiža apliecinājumam var atļauties tikai nedaudzi.

Kopš aprīļa, kad par šīs markas oficiālo pārstāvi kļuvis „Viking Motors”, Cadillac tirdzniecības apjomi pieauguši par 217 procentiem. Eiropas auto tirgotāji un atbildīgie par šo tirgu ir neizpratnē, ka nelielajā un nebūt ne tik bagātajā Latvijā dažu mēnešu laikā ir iespējams pārdot tādu skaitu luksusa klases apvidus auto – Cadillac Escalade un Cadillac SRX. Lai iepazīstos ar mūsu tirgu un sveiktu „Viking Motors” ar labajiem rezultātiem, ciemos brauca Cadillac  un Corvette Eiropas vadība. Šeit viņi pārliecinājās, ka teksts par Latviju kā „džipu valsti” atbilst patiesībai. Cadillac SRX ar visu riteņu piedziņu, kā arī Cadillac Escalade, kas ir viena no lielākajām, spēcīgākajām un greznākajām apvidus automašīnām pasaulē, nevar palikt bez ievērības mūsu tirgū, kur papildus pievienoto vērtību sniedz Cadillac vārds un produkta augstā kvalitāte. Tikmēr citur Eiropā lielāku popularitāti iemanto sportiskie sedani – Cadillac STS, CTS un rodsters XLR. 


FOTO (no kreisās): SIA “Viking Motors” valdes loceklis Raivo Saļms, Krister Schmiedt no Zviedrijas, Peter Kalli no Igaunijas un Cadillac un Corvette Eiropas izpilddirektors Gerard C.A. Jansen no Nīderlandes.

Ar lielajām cerībām uz jaunā luksusa sporta sedana Cadillac BLS parādīšanos, 2003.gadā kļūstot par ekskluzīvo Cadillac pārstāvi Eiropas tirgū, Nīderlandes uzņēmums „Kroymans” izteica prognozi līdz 2007. gadam Eiropā pārdot 20 000 automašīnas. Tajā pat laikā ražotājs bija iecerējis šo skaitu sasniegt tikai līdz 2010. gadam. Pirms četriem gadiem izteiktās „Kroymans” prognozes nepiepildījās un viņi izdarīja korekcijas pārdošanas plānos. Jaunais plāns paredz līdz šī gada beigām Eiropā pārdot 10 000 Cadillac. 

Cadillac BLS, kas publikai pirmo reizi tika prezentēts 2005. gada Frankfurtes auto izstādē nenesa cerēto rezultātu, iespējams, tādēļ, ka eiropiešu zemapziņā joprojām mīt priekšstats, ka Cadillac automašīnas ir konstruētas Amerikas ceļiem. Tā nav patiesība. Un Cadillac BLS, kā arī viss jaunais Cadillac modeļu klāsts, kuru manevrēšanas un braukšanas spējas tiek pārbaudītas Vācijas sacīkšu trasē Nirnbergringā, to pierāda.

Jāatgādina, ka šī gada aprīlī SIA “Viking Motors” pārņēma visas uzņēmuma “E&S Auto” saistības Latvijas tirgū. Četrpadsmit gadu laikā uzņēmums “E&S Auto” no neliela, specializēta servisa kļuva par SAAB un KIA oficiālo dīleri. Šogad, uzsākot “Cadillac”, “Hummer” un “Corvette” marku tirdzniecību Latvijā, uzņēmums ar jauno nosaukumu “Viking Motors” nolēma atteikties no KIA tirdzniecības, saglabājot tikai garantijas apkopju un remontu veikšanu saviem klientiem. 
 
Visi komentāri
 
240241. viesis 6.augusts 2007 11:26
0 0 Atbildēt

Protams! Kāds sakars GM ar KIA?

240243. viesis 6.augusts 2007 11:30
0 0 Atbildēt

Jā, jā. No 6 mašīnām pa pusgadu 2006. gadā uz 19 šogad. Tik iecienīta auto marka, ka pirst gribas. Procentu pieaugumu varat iesālīt, reālus skaitļus vajag dot, nevis mānīt tautu.

P.S. raksta autors aizmirsa piebilst, ka lielāks pieaugums ir tikai Maserati, Mini, Lada, BMW un Seat.

240249. viesis 6.augusts 2007 12:59
0 0 Atbildēt

Ha-ha-ha viesim reāli pozicionējums sajucis. Tā jau ir - kāda atšķirība Maserati vai Lada? :))))))))))))))

240251. viesis 6.augusts 2007 13:09
0 0 Atbildēt

Nekas man nav sajucis, ja bāž procentus tikai, tad es arī rādu procentus.

www.lpaa.lv

240270. viesis 6.augusts 2007 17:56
0 0 Atbildēt

Jā,man arī,ieraugot baiso procentuālo pieaugumu,pirmā doma bija,ka 1 bija izejas skaitlis.Latvija,protams, nav bagāta valsts,bet krietns pulciņš Cadillacspējīgo gan te ir.

240359. viesis 7.augusts 2007 18:34
0 0 Atbildēt

Cadillac ir gaumes apliecinājums? :D Kopš kura laika? :D Par gaumes apliecinājumu to var nosaukt šaurpieraini reperi, kas uzliek 24'' vai lielākus hromētus ļitakus, sabāž pilnu salonu ar hromētiem s**iem un monitoriem. Tādiem tā ir gaume, bet ne normāliem eiropiešiem :D Un kopš kura laikai Nirburgringa [Nürburgring] pārtapusi par Nirnbergringu? Un kāds sakars sarežģītai sacīkšu trasei ar eiropas ceļiem? :D Ja nirburgringas trase būtu graņķarofka ar veļasdēli...

240373. viesis 8.augusts 2007 10:05
0 0 Atbildēt

to msh

Klausies, reperu pavēlniek, Tu kādreiz cadillac esi braucis, da kaut vai sēdējis tajā mašīnā? Ja būtu, tik gudri *******tu jo zinātu pat ko ir runa. Mersis komforta ziņā blakus nestāv šim autiņam. Tas ko d...i par hromētiem sūdiem salonā, parādi man kur tie ir? varbūt pats esi ar līmplēvi nolīmējis savu kia "pod ģerevo"? Un vēl, guriniek, kur, tavuprāt, citi ražotāji testē savus autiņus? Uz bāņa vācijā? uz ceļa Mazpisāni - Drāzēji?

ja nevajag tev komfortu mašīnā, brauc ar kia vai vaz, bet nepis smadzenes cilvēkiem, kas zin un var nopirkt to ko vēlas

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti