«Opel Omega» varētu tikt pie aizmugures piedziņas 25

 
9.augusts 2007 11:12

Kompānija Opel varētu uzbūvēt jaunas paaudzes sedanu Omega uz GM Zeta aizmugures piedziņas platformas. Kā ziņo vācu izdevums AutoZeitung, galīgais lēmums par par šāda modeļa radīšanu vēl nav pieņemts.

Tomēr, kā paziņojuši vācu korporācijas pārstāvji, iespējas ieraudzīt sērijveida Omega ir diezgan lielas.



Ja jaunais aizmugures piedziņas Omega modelis tiks laists ražošanā, tā ārējo veidolu izstrādās Austrālijā kompānijas Holden dizaina centrā, kas ir General Motors apakšuzņēmums. Auto tiks komplektēts ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot 3,6 litru benzīna spēka agregātu ar 265 Zs jaudu, kā arī 365 Zs V8 6 litru dzinēju.

Līdztekus tam tiek pieņemts, ka šāds auto tiks ražots Austrālijā ierobežotā tirāžā, bet auto nesauksies Omega. Iespējamie nosaukuma varianti pagiadām nav zināmi.
 
Visi komentāri
 
240462. viesis 9.augusts 2007 11:37
0 0 Atbildēt

Ja tas auto tiks ražots Austrālijā, tad viņš arī nesauksies par OPEL, bet par VAUXHALL

240463. viesis 9.augusts 2007 11:44
0 0 Atbildēt

ar;i ne par vauxhall, bet par holden ;)

240464. viesis 9.augusts 2007 11:44
0 0 Atbildēt

Austrālijā viņš sauksies Holden

240465. viesis 9.augusts 2007 11:48
0 0 Atbildēt

ja nemaldos tad Omega ir vai vismaz bija RWD ne? nu vismaz 2.5TD ar BMW motoriiti toch bija RWD

240466. viesis 9.augusts 2007 11:50
0 0 Atbildēt

Omega VIENMĒR bijusi ar aizmugures piedziņu, raksta autor :)

240469. viesis 9.augusts 2007 11:55
0 0 Atbildēt

Neviens jau neteica, ka pirms tam Omega ir bijusi priekšpiedziņa. Jāatzīmē, ka kādu laiku vispār nav Omegas nopērkamas...

240472. viesis 9.augusts 2007 12:00
0 0 Atbildēt

Nez ko nozīmē raksta virsraksts - «Opel Omega» varētu tikt pie aizmugures piedziņas - tas vienmēr tāds ir bijis...

240473. viesis 9.augusts 2007 12:03
0 0 Atbildēt

Un šī bilde jau kaaaaaut kur agrāk ir redzēta, ta nu jaunums.

Redaktors 9.augusts 2007 12:10
0 0 Atbildēt

Nu ja - iauto šī bilde jau bija 2004.gadā.

www.iauto.lv/article.php?sid=6689

240483. viesis 9.augusts 2007 12:28
0 0 Atbildēt

Pasakiet, kur un kad, varētu pamielot acis,apskatot "OMEGU" AR PRIEKŠPIEDZIŅU????

Redaktor, avtora v studiju!

Zoga.

240486. viesis 9.augusts 2007 12:37
0 0 Atbildēt

a kura blondīne ir autors šim pavisam vāji uzceptajam reklāmrakstam?????

beidzot būšot pakaļpiedziņas omega :D:D:D

a pirms tam ko par omegām sauca??? kaukādas gm citu daļu (pakaļpiedziņas, starp citu) miskastes, kurām lepni uzsprauda zibeņoto O uz purna

240487. viesis 9.augusts 2007 12:39
0 0 Atbildēt

Agrāk bija dupšpiedziņa! ;)

240488. viesis 9.augusts 2007 12:49
0 0 Atbildēt

un tas dizains tāds kosmopolītisks - izskatās ta pēc mazda jaunā parketnieka,

240493. viesis 9.augusts 2007 13:09
0 0 Atbildēt

es ierosinu mest ārā šito rakstu.... jams grauj iauto prestižu un līdz ar to arī potenciālo reklāmdevēju vēlmi atlocīt kādu $ par reklāmu šitentajā portālā....

p.n.

man jau po, es tāpat tos reklāmas banerus neredzu ;)

240504. viesis 9.augusts 2007 15:05
0 0 Atbildēt

To 240469. viesis 09.08.2007 11:55

Vācietis nav muļķis - labu mašīnu netirgo..

240505. viesis 9.augusts 2007 15:18
0 0 Atbildēt

Wow!

Gaidīšu ar nepacietību, man vienmēr ir bijis žēl ka latvijā nepārdod kaut ko tipa Holden Monaro VXR500...

Nu jā un omegai laikam nekad nav bijusi priekšpiedziņa :)

240516. viesis 9.augusts 2007 16:41
0 0 Atbildēt

Forši, savādāk jau bija apnikušas tās priekšpiedziņas Omegas, doh...

Bļe, kāds vispār kontrolē to, kas tiek publicēts, vai tikai copy-paste taisna?

240517. viesis 9.augusts 2007 16:56
0 0 Atbildēt

Neuzdrošinieties komandēt iauto redaktoru,nebūs labi!!!

Redaktors 9.augusts 2007 17:16
0 0 Atbildēt

Paskaidrošu tiem, kam iAuto ir kā rozā lupata pie acīm - Opel jau sen domāja par Omegas atgriešanu pasaulē un nemaz no paša sākuma nebija skaidra doma par piedziņas veidu. Tagad sāk skaidroties platforma, uz kuras bāzes varētu būvēt auto un, šķiet, tā būs aizmugures piedziņa.

240520. viesis 9.augusts 2007 17:19
0 0 Atbildēt

Nu tak tāpat jau abižotā dekstera komentārus var atpazīt pa gabalu :)

240526. viesis 9.augusts 2007 21:20
0 0 Atbildēt

OMEGA AR 365 ZS, TAS IR KAUT KAS :)

240531. viesis 9.augusts 2007 23:56
0 0 Atbildēt

240520. viesis 09.08.2007 17:19

Nu tak tāpat jau abižotā dekstera komentārus var atpazīt pa gabalu

Tev deksters kaut ko atņēmis? :D:D

240532. viesis 10.augusts 2007 0:52
0 0 Atbildēt

Tas nebija dexters, tas bija Globuss. Bez iauto viņam nakā cita nav. To arī atņēma.. no kā tā var?

240545. viesis 10.augusts 2007 10:16
0 0 Atbildēt

da vispār opelis ar 365 zs - ūnikums.

240625. viesis 11.augusts 2007 19:39
0 0 Atbildēt

superīgs vāģis būs.. bet, spriežot pēc virsraksta, varētu domāt, ka raksta jēga ir pavēstīt, ka līdz šim omegas bija priekšpiedziņas auto, nevis modelis, kas atgriezīsies tirgū visticamāk ar to pašu RWD.. kurš gudrelis izdomāja tādu title!? :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 3

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti