BTA izvirzās par stabilu apdrošināšanas tirgus līderi 16

 
10.augusts 2007 11:03

„BTA” apdrošināšanas akciju sabiedrība 2007. gada pirmajā pusgadā ir kļuvusi par stabilu apdrošināšanas tirgus līderi un šobrīd ieņem pirmo vietu pārējo apdrošināšanas sabiedrību vidū pēc parakstīto bruto prēmiju apjoma.

BTA tirgus daļa sasniedz gandrīz vienu ceturto daļu jeb 24 % no kopējā apdrošināšanas tirgus. Pie tam 2007. gada jūnijā BTA ir uzstādījusi vēl nebijušu rekordu, parakstot bruto prēmijas par 6 049 304 latu. BTA ir vienīgā Latvijas apdrošināšanas sabiedrība, kura ir sasniegusi tik augstu rezultātu viena mēneša laikā.

Kopējais BTA parakstīto bruto prēmiju apjoms 2007. gada pirmajos sešos mēnešos ir 30 890 405 lati, kas ir par 58% vairāk nekā pērn. Apkopotie dati liecina, ka BTA parakstīto prēmiju apmērs ir palielinājies visos apdrošināšanas veidos. Joprojām apdrošināšanas portfeļa lielāko daļu veido KASKO apdrošināšana, sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku Obligātā Civiltiesiskās Atbildības (OCTA) apdrošināšana, veselības, kā arī īpašumu apdrošināšana. BTA parakstīto bruto prēmiju apjoms KASKO apdrošināšanā ir 11 560 673 lati, OCTA - 7 632 948 lati, veselības apdrošināšanā - 6 372 883 lati un īpašumu apdrošināšanā - 2 409 639 lati.

„Esam gandarīti par sīvās konkurences apstākļos izcīnīto līdera pozīciju, kas reizē ir arī apliecinājums mūsu produkta kvalitātei un augstajam klientu novērtējumam. Lai saglabātu savu tirgus daļu, nepārtraukti tiek meklēti jauni risinājumi darbības rezultātu uzlabošanai, izvērtējot klientu vēlmes un piedāvājot operatīvu apkalpošanu,” rezultātus komentē BTA viceprezidente Jeļena Alfējeva.

Sasniegtie rezultāti ir labs pamats, lai realizētu uzņēmuma stratēģisko mērķi - kļūt par vadošo apdrošināšanas sabiedrību Baltijā, piedāvājot saviem klientiem kvalitatīvus apdrošināšanas produktus un profesionālu apkalpošanu visās Baltijas valstīs.

AAS BTA
 
Visi komentāri
 
240580. viesis 10.augusts 2007 12:38
0 0 Atbildēt

"apliecinājums mūsu produkta kvalitātei" ...

Diemžēl piespiedu produkta (OCTA)..

Neesmu aizvien sapratis kā tas ir izstumts cauri, jo ja vainīgo noķer tad no viņa tiek piedzīts šā vai tā.. ja vainīgā nav tad viss ar to arī beidzas.

Tai pašā laikā tu ik gadu samaksā kaudzi naudiņu kuru ļoti iespējams nekad vairs neredzēsi..

Es atbalstītu tikai Kasko kur tu savam sirdsmieram un komfortam brīvprātīgi ja ir vēlme vari maksāt.

Bet nu laikam jau bezcers.. Maksājam nodokļus par nodokļiem un nodokļu iekasēšanu..

240587. viesis 10.augusts 2007 14:48
0 0 Atbildēt

Tu pamēģini pēc avārijas nemukt. Redzēsi, ka nepiedzen vis:)

240589. viesis 10.augusts 2007 15:14
0 0 Atbildēt

Nu BTA izceljas ar saviem regresiem. Normaali cilveeki atshuj easy, bet nu ja lauku cilveecinjam atnaak draudiiga veestuliite, tad tas jau nabags uzkjeras..

240595. viesis 10.augusts 2007 16:58
0 0 Atbildēt

Ja ir regressa vēstule ir bijis pamats, un ja Jūs par to šaubaties, palasat OCTa likumu, tur tad arī ir rakstīts kādos gadījumos piedzen regressu un kādos ne, diemžēl daudzas sabiedrības pašas izdomā likumus un regresu piedzen pa labu un pa kreisi, tādējādi atgūstot pat 30 % savu piķi atpakaļ, neuzķeraties uz to!

240597. viesis 10.augusts 2007 17:36
0 0 Atbildēt

pirmajā vietā pēc parakstītajām prēmijām. A kas ir pirmais pēc izmaksāto atlīdzību lieluma? Loģiski domājot, tam arī būtu jābūt bta, bet ja to neuzsver, tad jau laikam tā nav. Tātad nekādi lielie maksātāji šie nav.

240598. viesis 10.augusts 2007 17:46
0 0 Atbildēt

kas ir regress?

240600. viesis 10.augusts 2007 19:01
0 0 Atbildēt

to 240598. viesi:

pārbrauc pār sarkano, sasit kādu auto un tev atnāks vēstule ar izskaidrojumu, kas ir regress. :D

240609. viesis 11.augusts 2007 0:07
0 0 Atbildēt

Palasīju OCTA likumu. Lieta vienkārša - savas neuzmanības dēļ pārāk vēlu sāku bremzēt pirms pie sarkanā stāvošas rindas [ar darba mašīnu], rezultātā ar nelielu ātrumu ieliku vienam pakaļā, tas minimāli priekšējajam. Apdrošinātājs BTA [ja nemaldos]. Tagad interesē, vai tam nebūs negatīvas atsauksmes uz algu [to pēc nedēļas varēs redzēt :D ]

240619. viesis 11.augusts 2007 11:46
0 0 Atbildēt

2 gadus apdrošināju bta,2. gadā bija neliels samaz.(past. kients, nav avār).3.gadā palielinājums!(sāka kiukstēt ,ka pieaug. remontizm.) pasūtīju nah.

240620. viesis 11.augusts 2007 12:42
0 0 Atbildēt

240609. viesis 11.08.2007 00:07

---------------------------------------------

Nebūs atsauskmes. Tā ir tipiska distances neievērošana.

240628. viesis 12.augusts 2007 1:53
0 0 Atbildēt

Kaspersky---

Es gribētu teikt- nevajadzētu būt atsauksmes, jo tā ir standarta distances neievērošna, bet ja grib, tad juristi gan jau ko var sadomāt...

240641. viesis 12.augusts 2007 23:34
0 0 Atbildēt

sitā kompānija manāmi apšaubāma........

240643. viesis 13.augusts 2007 9:28
0 0 Atbildēt

Vismaz mana pieredze ar BTA ir bijusi tikai pozitīva. BTA esmu drošinājis savam auto gan KASKO, gan OCTA pēdējos 5 gadus. Pieredze ar BTA ir tikai pozitīva. 2 reizes vērsos pēc izmaksas, kad kāda man nezināma trešā persona bija sabuktējusi (vienreiz minimāli, otreiz - diezgan pamatīgi) manu auto. Abas reizes izmaksāja (pareizāk sakot - sedza rememonta izmaksas) bez nekādas policijas saukšanas un jebkādām atrunām.

Vienā erizē vainīgs biju pats, kad ar savu Picasso, braucot atpakaļgaitā, sabuktēju aizmugurē stāvošo VW Golf II. Arī nekādu pretenziju ne no mans, ne no BTA puses. Sedza izdevumus un viss kaŗtībā.

Runājot par cenu pieaugumu, diemžēl tā tas ir, ka KASKO prēmijas apmērs nebūt būtiski nesamazinās, palielinoties auto vecumam. 1) tas ir saistīts ar pieaugošajām servisa izmaksām un 2) piemēram, 2004. gada Audi A3 rezerves daļas maksā aptuveni tikpat cik 2007.gada Audi A3, bet apdrošināšanas summa (mašīnas veŗtība) gan būtiski atškiras. Tādēļ arī vecākiem auto tiek piemeŗots augstāks koeficients.

Manam C3 2004.gada augustā KASKO ar 10% pašrisku maksāja 260 Ls, bet šogad, kad auto vērtība ir ap 30% mazāka, KASKO bez pašriska maksāja 299 Ls.

240720. viesis 13.augusts 2007 23:44
0 0 Atbildēt

mēslu kompānija bta krāpnieki

240730. viesis 14.augusts 2007 9:58
0 0 Atbildēt

Man, diemžēl, ar bta ir ļoti skāba pieredze. Kad vajadzēja segt ļoti nelielus darbiņus apšvīkātai mašīnai tie utes atrada expertu, kuram roka nenotrīcēja uzraxtīt, ka īstenībā viss esot bijis savādāk. It kā casco gadijumā tas kautko mainītu :E

Nesāku meklēt kašķi - nebija ne laika ne spēka iet par 200 Ls plēsties...

243170. viesis 18.septembris 2007 18:36
0 0 Atbildēt

Mana pieredze ar šo kompāniju ir negatīva.Kad ir jāmaksā par polisi tad visi ir ok.-smaidīgi,priecīgi un pat iedos atlaidi-protams ja pajautāsiet,bet kad ir jāizmaksā kompensācija tad sākas problēmas,manā gadijumā,vērtētājs,kas vērtēja automašīnu novērtēja uz 8000 EURO, kaut automašīnas tirgus vērtība sastāda 10-12 tukstoši EURO,ja atstāšu viņu sev tad dabūšu 6500.euro.Ar to viss vēl nav beidzies,tagad jau no viņu puses izskan tāda versija, ka man lai saņemtu premiju ir jāveic automašīnas utilizācija,jeb norakstīšana.Sanāk tā,ka viņi manā vietā lemj ko man darīt ar savu īpašumu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti