Esiet uzmanīgi: iespējams «dārgais brauciens» pār Akmens tiltu 59

 
20.augusts 2007 13:10

Piektdienas pēcpusdienā iAuto novēroja, ka nobraucot no Akmens tilta Pārdaugavas pusē, Ceļu policijas ekipāžas nodarbojās ar aktīvu vadītāju apturēšanu...

Tomēr ne katru apturēja. Izrādījās, tam bija arī diezgan pamatots iemesls - krustojumā pie Strēlnieku pieminekļa stāvošs Ceļu policists. Ne jau vienkāršs Ceļu policists, bet vīrs ar fotoaparātu rokā un rāciju pie pleca.



Ko viņš tur darīja? Izrādās, neko pārdabisku - vienkārši seko, vai vadītāji veic kreiso pagriezienu uz Akmens tiltu no kreisās joslas. Kā novērojām, sastrēguma laikā šo manevru nepareizi veic katrs piektais auto. Tam arī seko līdzi policists, nofotografē pārkāpēju par to paziņo tālāk stāvošajām ekipāžām.

Esiet uzmanīgi - kreisais pagrieziens uz Akmens tiltu jāveic  tikai no kreisā malējā stāvokļa!

CSN:
83. Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, kad jānogriežas, lai iebrauktu krustojumā, kurā jābrauc pa loku (409.ceļa zīme).

iAuto
 
Visi komentāri
 
241096. viesis 20.augusts 2007 13:11
0 0 Atbildēt

nu i? tas tak pareizi ka no pareizaas josla jaaveic pagrieziens, nekaa iipasha

241097. viesis 20.augusts 2007 13:13
0 0 Atbildēt

un kur tad tajā krastā ir vieta, lai apstādinātu?

241098. viesis 20.augusts 2007 13:14
0 0 Atbildēt

beidzot menti dara arī ko sakarīgu....

citādi man jau bija radies iespaids, ka mentūra latvijā ir radīta tikai un vienīgi tādēļ lai ķertu "ātruma pārkāpējus" taisnos labi pārredzamos ielas posmos.... sevišķi tur, kur ātruma pārsniegšana pēdējo 300 gadu laikā nav izraisījusi nevienu avāriju.....

241099. viesis 20.augusts 2007 13:15
0 0 Atbildēt

nu tiešo par šo pašu es rakstijuju kādu laiku atpakaļ:

www.iauto.lv/viewtopic.php...=22756&forum=2

arī uz hanzas un p.brieža ielas krusta bija lidzigi.

un pats galvenais ir tas, ka krustojuma šķērsošanu no nepareizās joslas, CP klasificē kā agresīvu braukšanu, nevis kā vienkāršu viena CSNa pārkāpumu.

tā ka akmens tilta šķērsošana var zavernutsa uz 200ls un 6iem pukiem.

241100. viesis 20.augusts 2007 13:16
0 0 Atbildēt

Beidzot tur ieviesīs nedaudz kārtību, piegriezušies visi kas tur nejēdz pareizi pagriezties - spiežās līdz pēdējam pa otro joslu un pēc tam pāri visām līnjām mauc uz tilta pirmo joslu.

241102. viesis 20.augusts 2007 13:20
0 0 Atbildēt

Pēdējā laikā var manīt, ka poliči sākuši ķert tos agresīvos. Pareizi dara. Arī es, līdz šim būdams, diezgan agresīvs braucējs, tagad pamatīgi apdomāju, vai ir vērts šādās vietās pelnīt punktus. Droši ne jau es vienīgais tagad brauc prātīgāk. Par agresīvu braukšanu galu galā 6 punkti. 3 reizes un tiesības nost. Man brālis pie Kronvalda bulvāra un Valdemāra krusta uzrāvās. 100 Ls un 6 punkti. Tā lūk.

241103. viesis 20.augusts 2007 13:21
0 0 Atbildēt

Interesanti, vai Rīgas Satiksmes autobusus un maršruta taksometrus arī ņēma pie dziesmas???

Piektdien arī pamanīju, ka CP beidzot uzdarbojas. Aiz tilta lejā stāvēja vismaz 3 CP automašīnas un apturētas rindā redzēja četras automašīnas.

Redaktors 20.augusts 2007 13:24
0 0 Atbildēt

Nevaru apgalvot, bet 15 minūšu laikā, kamēr tur biju, neredzēju nekādu īpašu reakciju uz to, kad šos pašus noteikumus pārkāpa mikroautobusi...

241105. viesis 20.augusts 2007 13:27
0 0 Atbildēt

a maršruta mikroautobusi man nezināmu iemeslu dēļ rīgā tiek pielīdzināti tramvajiem :|

241106. viesis 20.augusts 2007 13:29
0 0 Atbildēt

Kaads daargais pagrieziens, ja jaagriezjaas no kreisaas malas tad ar griezjaas, ja nav attieciigu ziimju ka var veel no kaadas joslas griesties...

debiilikji un kretiini jau netruukst, kas griezjas kur kaa grib, bet gan jau izmirs aiz savas stulbiibas!

241107. viesis 20.augusts 2007 13:35
0 0 Atbildēt

Kā pieņemc teikt, T-G/A-M.

Jāuzmanās ir drīzāk, lai pareizi izbrauktu pa pagaidu dzeltenajām līnijām, braucot augšā uz Akmens tiltu- tur kreisā josla aiziet uz tramvaja sliedēm. Bet tā izskatās, ka, autoraprāt, citu satixmes dalībnieku ignorēšana un līšana garām ir norma.

Redaktors 20.augusts 2007 13:38
0 0 Atbildēt

Mēs vienkārši atkārtojam to, lai cilvēki atcerētos, ka likums ir jāievēro - tik vien.

241109. viesis 20.augusts 2007 13:40
0 0 Atbildēt

Vēl trekniem burtiem vajadzētu pierakstīt, ka līdējiem ir jādod priekšroka, no otras puses uz tilta uzbraukt gribētājiem, kuri griež pa labi. Ir gadījies, pat, ka iedomīgais mūdzis ar svaigu Volvo markas auto, slāvu valodā bārsta rupjas replikas par to, ka es, ievērojot CSN, piegriezu viņam priekšā.

241110. viesis 20.augusts 2007 13:41
0 0 Atbildēt

Kādas muļķības par "agresīvo braukšanu"??

Par nogriešanos no nepareizās joslas ir cits pants:

149.6 pants. Braukšanas sākšanas un braukšanas virziena maiņas noteikumu pārkāpšana

Par noteiktā stāvokļa uz brauktuves vai tramvaja sliedēm neieņemšanu pirms nogriešanās vai apgriešanās

braukšanai pretējā virzienā –

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no desmit līdz trīsdesmit latiem.

Policija nedrīkst piemērot "vispārīgāku" pantu ja ir precīzi definēts sods tieši par nogriešanās kārtības neievērošanu.

241111. viesis 20.augusts 2007 13:43
0 0 Atbildēt

gribētu uzzināt vai viņi sab. transportu arī soda? tie tur arī regulāri pārkāpj noteikumus.

bet prieks ka beidzot ko sāk darīt. vēl varēu arī ik rītu tipiskajos korķos pakontrolēt plūsmas, respektīvi sodīt tos gudriniekus kas pa pretējo joslu vai nomali apdzen visu strīpu un tad mēģina iespraukties joslā...

tādi novērojumi ir katru rītu pie iebraukšanas rīgā no ķekavas puses korķī kas izveidojas līdz baložu krustam...

241112. viesis 20.augusts 2007 13:44
0 0 Atbildēt

tad beidzot PALDIES par kārtības ievešanu vietā, kur visi jutās nesodīti.

241113. viesis 20.augusts 2007 13:59
0 0 Atbildēt

Kad ķersies klāt Brīvības/Kalpaka bulvāris?

Ja tur visi grieztos tikai no labās malējās, sastrēgums uz Brīvības noteikti būtu vēl trakāks. Varbūt vajag oficiāli atļaut griezties no 2ām un pēc pilnas programmas ņemt priekšā tos, kas griežās no 3. un 4. joslas?

241114. viesis 20.augusts 2007 14:04
0 0 Atbildēt

M--aitas. Atraduši īsto laiku, kur piečakarēties cilvēkiem! Tur tak patreiz remonts notiek. Svītras un c/z saliktas haotiski un nepārredzami. Vadītājs nokļūst pie krustojuma un pēkšņi apjūk- a te vel jūs ar savam akcijām. Pēc tilta remonta- lūdzu, bet ne jau tagad.

241115. viesis 20.augusts 2007 14:05
0 0 Atbildēt

Cik stulbi!

Redaktors pats iesaistas komentāros?!

Stipri dīvains pasākums!

Izskatās pēc kaut kādas pašuzbudināšanās un pašapmierināšanās...

241117. viesis 20.augusts 2007 14:15
0 0 Atbildēt

>

Jā, vai ne, lido džīgits no vidējās joslas augšā pa kreisi uz tiltu, bet tur- ak šausmas- brauktuves, izrādās, vispār nav. Un vēl kaut kādi *******i no krastmalas griež pa labi, pamatotā pārliecībā, ka viņiem ir priekšroka. Nu kā tur lai neapjūk?

241118. viesis 20.augusts 2007 14:18
0 0 Atbildēt

Tas, ka sabiedriskais transports apbrauc visus un lien iekšā ir tikai normāli, jo tomēr autobuss ved n reiz vairāk cilvēku, nekā ir vienā auto. Ja visi brauktu ar auto, tad sastrēgumiem nebūtu ne gala ne malas!

Šī vieta ir kļuvusi problemātiska tikai tagad, kad notiek remonti. Pirms tam uz tilta varēja tikt pa divām joslām un nevienam tas netraucēja!!! Ok, tas nav pēc CSN, bet tas tomēr 13.janv/Krastmalas/Akmens tilta caurplūdi palielināja, nevis samazināja. Ir CSN formālā daļa un ir reālā dzīve, pieļauju, ka pēc remonta šajā vietā vajadzētu mainīt joslu zīmējumu un ļaut griezt no divām. Vispār mūsu valstī ir daudz tādu vietu, kur lielākā daļa autovadītāju neievēro CSN, bet tikai tāpēc, ka dotajā momentā ceļa zīmju izvietojums neatbilst sabiedrības vēlmēm un iespējām. Tāpēc būtu jāmaina ceļa zīmes, nevis jācenšas piespiest lielāko daļu autovadītāju pielāgoties nekorektām ceļa zīmēm. Galu galā ceļazīmēm un CSN ir jāstrādā sabiedrības labā, nevis sabiedrībai visu laiku jāmaksā par ceļu dienestu neizdarību!

N.B.kā tulkojas TG/ AM, kas te ne pirmoreiz pārādās?

241126. viesis 20.augusts 2007 14:25
0 0 Atbildēt

Manispēc var sodīt arī kā par agresīvu braukšanu. Neteikšu ka es būtu rāms braucējs, bet šitādas cūcības neatļaujos. Ir protams lietas kuras pārkāpju (apzināti vai neapzināti), bet elementāru cieņu un pieklājību pret pārējiem cenšos neaizmirst. Ir protams daži izņēmumi, bet pamatā kā atbildes reakcija uz kāda cita voģilas izveikto cūcību (vai cūcības mēģinājumu).

Un arī sastrēgumus apbraucu nevis pa pretējā virziena joslu, bet vienkārši pa citu maršrutu.

241130. viesis 20.augusts 2007 14:33
0 0 Atbildēt

Ir labi, ka šādi līdēji tiek sodīti, bet šajās dienās vislielākie cietēji ir tie, kas brauc uz tilta no prezidentes pils puses. Viņi ne tikai netiek uzskatīti par galvenajiem, bet viņiem arī tiek nogriezta viņu josla, jo šoferi no 13.janvāra ielas puses neievēro dzelteno līniju, kas uziet uz sliedēm. Teorētoski būtu labi, ka viens policists iestātos šim kontaktam pa vidu un paregulētu satiksmi, bet kolēģi tai pašā laikā aiz tilta turpinātu darīt savus pienākumus sodot līdējus.

241131. viesis 20.augusts 2007 14:34
0 0 Atbildēt

Neviens marshruta autobuss tur negrizh no kreisaas! Bet kaa jau zinaams shitos kjeemus neviens nesoda

241136. viesis 20.augusts 2007 15:06
0 0 Atbildēt

TG/AM = топик гавно/автар мудак

241139. viesis 20.augusts 2007 15:17
0 0 Atbildēt

Vajag vienk ljaut prastiem, ljautinjiem iesuutiit uz CP video matreaalus ar paarkaapumiem, gluzji kaa pienjemts shtraafeet ar videoradaru :)

neviens neko nezin tik veelaak piesuuta sodu, taa pat vajag lai jebkursh civilais ciliitis var nofilmeet un aizsuutiit matreaalu un tad soda vainiigo, es domaaju daudzi seedeetu ar videokameraam un filmeetu notiekosho uz krustiem un citur un tad arii cilveeki saaktu braukt bishku ar praatu, nevis ka visiem vajag pirmajiem tikt... A man pie di**as, kursh steidzas vai es steidzos, es braucu un staavu un nejeelojos uz celja, neesmu nomiris un neviens loceklis nav nokritis....!

Ja kaads ielien, vai paskrien kaa debiilikjis garaam, nodomaaju kaut kaut kur ieviltu vinjsh... ja neizmirst tie kretiini, uz celjiem labaak nepaliks!!!!!!!

241142. viesis 20.augusts 2007 15:38
0 0 Atbildēt

kas shajaa situaacija tik iipash, ka par to jaacep raksts? Tiek fiksets normaals parkapums, kas tur biezhi tiek veikts un vainiigie sodiiti! Kur probleema? Tad jau var ielikt arii rakstu par alko reidiem un rakstiit "ziniet paalii braukt nevar, jo polichi kjer un soda" :D

241146. viesis 20.augusts 2007 16:02
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks!

Pie reizes vēl varētu pakontrolēt arī to, ka tiem kuri griežas pa kreisi ir jādod ceļš tiem, kuri griežas uz akmens tiltu pa labi no 11. novembra krastmalas. Patreiz gandrīz visi iedomājas, ka ģriežoties pa kreisi ir priekšroka attiecībā pret tiem, kuri griežas pa labi. Nebūtu žēl sava auto, sen jau būtu kādu tur "noķēris".

241149. viesis 20.augusts 2007 16:35
0 0 Atbildēt

to 241146. viesis

Tu butu noķēris tikai problēmas - jo katram tur ir sava josla gan tiem kas griezhas pa labi gan tiem kas pa kreisi - un ja visi to butu spejigi saprazt problemu tur nebutu!

241152. viesis 20.augusts 2007 16:43
0 0 Atbildēt

RHINO - ta vadzetu but, bet ta NAV. Nogriezoties pa kreisi ir jadod celu pretimbraucosajaiem. Un viss. Bet ja pareizi sakartotu krustojumu, tad vajadzetu but ta ka tu saki. Bet tada gadijuma nogriesanas pa kreisi tik tiesam butu iespejama no vienas joslas.

241157. viesis 20.augusts 2007 17:47
0 0 Atbildēt

uzbraukšana tai tiltā ir pilnīgi elementāra - tie, kas nāk no labās puses, brauc pa labo joslu. Tie, kas no kreisās, pa kreiso. Tur pat kādreiz bija novilkta nepārtrauktā līnija vienu gabalu, lai visiem pielēktu, kas par niansi...

241160. viesis 20.augusts 2007 18:36
0 0 Atbildēt

niekalbis [?] 20.08.2007 14:15

>

kaut kādi *******i no krastmalas griež pa labi, pamatotā pārliecībā, ka viņiem ir priekšroka.

>

tiem jau arii ir priekshroka

vilks

241163. viesis 20.augusts 2007 19:04
0 0 Atbildēt

Skiet ka vienigais risinaajums bus uzlikt bordjuuru, lai joslas sadalaas, vieniigi kaa gan fuures, kuras nelien zem tilta, lai paari tiek?

Un nevajag teikt ka vinjiem tas nav atljauts, ir arii speciaalas atljaujas negabariitiem, kas atljauj shadu manevru. Izsniedza taas Tornja ielaa, pie Zviedru vaartiem, direkcijaa un/vai Kjiipslaa pie Latvijas Tiltiem...

241165. viesis 20.augusts 2007 19:24
0 0 Atbildēt

tiem, kuri griežas uz akmens tiltu pa labi no 11. novembra krastmalas pašiem stāv zīme Dodiet ceļu

241166. viesis 20.augusts 2007 19:33
0 0 Atbildēt

offtopiks. vispaar jau ir KG/AM nevis TG/AM

241168. viesis 20.augusts 2007 20:12
0 0 Atbildēt

vinjs staav zaalee. 10 ls

241169. viesis 20.augusts 2007 21:04
0 0 Atbildēt

Pareizi dara, ka soda.

Citādi tiešām ir tā, ka, kopš remontnieki pārvācās uz uzbrauktuvi tilta labajā pusē, tā korķis krastmalā ir pamatīgs, jo kreisā pagrieziena veicēji nefiltrē, ka jāievēro dzeltenās pagaidu līnijas. Labi, ja pēdējā brīdī, kad viņam jau ej gandrīz sānos, saprot un savācas.

241165. viesis, jā, bet tā zīme paredzēta, lai dotu ceļu trolejbusiem/maršrutniekiem, kas brauc no Rātslaukuma. Lai uzbrauktu uz tilta, abām plūsmām ir dota 1 josla, tikai dažiem/daudziem tas galīgi nepielec, diemžēl.

Bils: būtu labs variants, tik jāpiebilst, ka tur taisni drīkst braukt arī bez atļaujām - bija tikai laika ierobežojums, ja nemaldos.

241170. viesis 20.augusts 2007 21:29
0 0 Atbildēt

Par ideju "bordjuura" protams fufels.. ;)

..bet labi saskataama, nepaartrauktaa liinija (arii pavasarii) ir vieniigais risinaajums.

Gan vakar, gan sodien sanaaca braukt no tirgus puses, abas reizes paarkaartojos uz tramvaja sliedeem, bet tamdelj, ka k-kad ieprieksh biju lasiijis netaa par dzelteno sviitrojumu. Dziivee taas ir nepamanaamas.

Sveetdien mani apsteidza pa labo pusi Audi cigaars, to gan peec tilta skeersonas paneema malaa CP. Sodien lidziigi, tik mani apsteidza pa kreiso pusi-preteejaas brauktuves tramvaja sliedeem Skoda.arii paneema ciet CP, shoreiz gan tur bija sakrajusies 3-4 auto-paarkaapeju rinda...

Izklausaas ka es velkos? Nu nee, kad sveetdien ieraudziiju otrpus tilta CP, padomaaju ka mani par aatrumu tuliit noliks malaa, jo sanaca ka bik' cigaars izbesiija, ar saviem manevriem, un piespiedu pedaali lai tiktu jamam garaam, bet panema tak cigaaru. Jamais arii bija pelniijis savadak: deg tikai viens miglas lukturis un viss, nedeg tuvaas gaismas.

P.S. Vot saspamoju, sorry, tagad visi laipni apdir$t mani ;)

241172. viesis 20.augusts 2007 22:11
0 0 Atbildēt

galnais, ka foto veikals :D

241173. viesis 20.augusts 2007 22:29
0 0 Atbildēt

es domāju ka CP vēl ir neierobežotas peļņas iespējas Rīgas ielās:D strādāt tik vajag:D

241175. viesis 20.augusts 2007 23:37
0 0 Atbildēt

Tagad tak jāsaka prezidenta pils, nevis prezidentes pils :D

241178. viesis 21.augusts 2007 8:07
0 0 Atbildēt

Apsveicami, beidzo arī mūsu policja sāk kaut ko reālu darīt !!! Bet šādas vietas Rīgā vēl ir pa pilnam, tā kā cp vēl daudz darba !

241181. viesis 21.augusts 2007 8:26
0 0 Atbildēt

Ceturtdien bija apturēts arī viens mikriņš

Sastrēgums uz 11.nov krastmalas Vanšu tilta virzienā arī ir pamatā dēļ šiem «otrās joslas» braucējiem - daudzi no tiem, kas brauc uz Akmens tilta no Vanšu tilta puses, ir tējkannas un nezin, ka viņiem ir priekšroka uzbraukšanai uz tilta, sabremzējas, laiž šos «otrās joslas» lidotājus no Stacijas puses, kavē plūsmu. Vienīgais, kas, uzbraucot uz Akmens tilta no Vanšu tilta puses, ir jāpalaiž, ir tie, kas brauc no Kaļķu ielas (trolejbuss utt)

241184. viesis 21.augusts 2007 9:02
0 0 Atbildēt

Vot spamotāji par tām joslu laišanām! Gan tagad remontdarbu laikā, gan jau kādus 2 gadus pirms tam tur pie uzbraukšanas uz tilta ir 2 joslas !!!- viena tiem, kas griežas pa kreisi no 13.janvāra ielas puses un otra, tiem, kas griežas pa labi uz tilta no Krastmalas. Visi brauc un ir laimīgi, izņemot tos, kas taisa sastrēgumus jebkurā vietā - stāv, nezko gaida, nezko laiž, ne rīta ne vakara nesaprot, bet sastrēgums aiz viņiem krājas! Vietas pietiek visiem, bet nē, uz līdzenas vietas jātaisa problēma!

241187. viesis 21.augusts 2007 9:27
0 0 Atbildēt

pirms remonta tur arī nebija labi, jo malējā josla bija galīgi sasipta ar nežēlīgām bedrēm./

241197. viesis 21.augusts 2007 10:57
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, ko ar šo rakstiņu ir gribējis pateikt autors! Vai tas ir labi, ka ceļu policija strādā, vai varbūt gluži otrādi, visiem vajadzētu atļaut braukt kā Ķīnā vai indijā ??? It kā biju reģistrējies, taču iauto redakcijai acīmredzot ne pārāk patika mani komentāri !

241202. viesis 21.augusts 2007 11:16
0 0 Atbildēt

Atvainojos iauto redakcijai par komentāru par reģistrēšanos, izrādījās, ka esu nemaksātājs !

241220. viesis 21.augusts 2007 13:23
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pareizi dara, ka drāž. Es pat atļaušos teikt, ka Rīgā fotoaparāts būtu daudz efektīvāks un pelnošāks cp instruments nekā radars.

Un tā IR agresīva braukšana, ja ar savu manevru atsaldenis traucē tiem kuriem ir priekšroka - no vanšu tilta braucošajiem. Ja šādu manevru veic cēlā vientulībā, tad pa lēto 10 Ls

241222. viesis 21.augusts 2007 13:37
0 0 Atbildēt

kads malacitis fotografs atradies... butu labak 5dienas vakaraa ar tam 2am ekipazam zem gajis regulet sastregumus krustojumos... besii vnk sie briivmakslinieki

241228. viesis 21.augusts 2007 14:22
0 0 Atbildēt

Fūūūū! Labi, ka vienmēr laikus pārkārtojos :)

241251. viesis 21.augusts 2007 16:54
0 0 Atbildēt

Atļaušos oponēt , man šo sastrēgumu nākas forsēt katru dienu jau sākot no Stokmaņa krusta . Vienā virzienā dodas trīs joslas ar auto no kurā tikai trešā daļa ( braucamajā laikā pēc 18.00 ) dodas tasni ,

pārejie mēģina satilpt tai pudeles kaklā , kura kopgarums kādi 30 m , ja vēl cienījamie kreisajā joslā esošie būtu pieklājīgi un ievērotu rāvējslēdzēja principu , taču nē es esmu ticis pareizajā joslā un pārējie lai iet ..... un CP arī vajadzētu izvērtēt , kurā brīdī ir pārkāpums , kurā satiksmes diktēta situācija

241256. viesis 21.augusts 2007 17:14
0 0 Atbildēt

Es shodien ar iegraabos :@

241264. viesis 21.augusts 2007 17:52
0 0 Atbildēt

Es savukārt atļaušos oponēt viesim Nr.241251.- 13.I ielā ir divas joslas (trešā sabtransam). Ja zini, ka brauxi uz Akmens tilta vai pirms tam metīsi riņķī, stājies kreisajā. Ja brauxi tālāk pa 11.XI krastmalu- stājies vidējā. Nav nekāds rāvējslēdzēja princips- pa vidējo brauc tie, kam šķiet, ka pa kreiso brauc 'lohi', kuriem jālaiž steidzīgos 'kingus'.

Savukārt sabtrans riktīgi čakarē visu padarīšanu. Vajadzētu šos nostumt mest loku gar streļķu pieminekli, no kurienes tie varētu pa taisno braukt uz Akmens tiltu.

241301. viesis 22.augusts 2007 11:25
0 0 Atbildēt

vakar ap 17-iem bija apturēti kādi 15 vadītāji tilta galā. otrā galā bija redzams arī ziņotājs, kas mierīgi bija akomodējies stāvvietā pie RTU.

241340. viesis 22.augusts 2007 15:13
0 0 Atbildēt

Varētu jau laist autobusus caur streļķiem, bet ir problēma. Pēdējā laikā trollis knapi var tur izbraukt - tūristu autobusu un vieglo a-m dēļ, kas tur stāv.

241342. viesis 22.augusts 2007 15:18
0 0 Atbildēt

šitas labs.. bumeristi un pāris atsaldeņi labi atrāvās :)

241367. viesis 23.augusts 2007 3:21
0 0 Atbildēt

To scream

Nevajag te izcelt kaadu auto marku iipasi!Paarbraucot paari akmens tiltam redzeeju cupinaa nostopeetus dazaadu marku un kaluma tirlinus,bet bumeristu starp viniem nebija!Taa kaa lai jau paliek tikai tie "atsaldeņi"!

zigis

241397. viesis 23.augusts 2007 14:35
0 0 Atbildēt

beidzot poliči sākuši ar ko darīt..apsveicami...un attiecībā par to rāvējslēdzēja principu..tā vis nav ka tas nedarbojas..tas darbojas, ja to dara laikus...un nevis pēdējā brīdī maucas iekšā...un ta Tev jābūt nenormāli apmierinātam ka tas tirliņš kas iespraucas Tev pamirkšķina ar avarejkām..ķipa - paldies, vispār Tu esi lohs, bet es gudrāks, jo varu vēlāk ielīst .... bez tam neviens nav atcēlis to noteikumu punktu, ka nedrīkst līst krustojumā, ja tas ir aizņemts...

257528. viesis 24.maijs 2008 13:54
0 0 Atbildēt

Pareizi ir!!! Tā arī vajag!!!! :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti