Lasītājs: Rīgas HES remonts - galvassāpes daudziem 56

 
21.augusts 2007 14:25

Lasītājs: Gribētu nedaudz pasūdzēties par notiekošo uz Rīgas apvedceļa, precīzāk Rīgas HES tilta. Pats esmu Doles salas iedzīvotājs, līdz ar to esmu iepazinies diezgan detalizēti ar notiekošo...

Šobrīd notiek Rīgas HES tilta rekonstrukcija, kura vēl ilgs 3 mēnešus (līdz novembra beigām). Ir sastrēgumi utt., bet šajā ceļa posmā tas ir ierasts - pagājušogad "Aizputes ceļinieks" veica Daugavpils šosejas un Rīgas apvedceļa pievada rekonstrukciju, kas ilga vairākus mēnešus... Vietējie jūk prātā, jo citu ceļu taču te nav, bet, ja dienā jāpavada vairākas stundas sastrēgumā? Normāli?

Klāt vēl pie Salu tilta satrēguma, Krasta ielas sastrēguma, Baložu pagrieziena sastrēguma.. Kopā sanāk - daudz. Labi, pieradīsim. Jautājums jau ir tikai par darba organizāciju un stilu, kā tas tiek veikts (HES remonts). 6 veči pīpē, kamēr viens spārda akmentiņus pa tiltu, tā vietā, lai pareglētu satiksmi.

Luksafors jau tur ir (maiņvirziena plūsma), bet darbojas ar tik smieklīgu intervālu, ka sastrēgumus padar vēl lielākus. Cepuri nost Aizputniekiem - agri no rīta un pēcpusdienās džeki ņēma rokās zižļus un rācijas un regulēja satiksmi pēc vajadzības. Kur garāks sastrēgums, tur vairāk laiž. Un laida vienu joslu pa 3-5min. Kolonna iekustējās un viss notika. Tik vienkārši! Rezultātā 3-4km sastrēgums bija izstāvams ~ 20min, bet tagad 1h tikai dēļ luksafora smieklīgi īsā intervāla!!!!

Kamēr fūres iekustās vien jau laiciņš aiziet.. Bet tiem večiem "po". Darbu vadītājs neceļ telefonu.

Steidzami vajag rast kādu risinājumu, citādi Doles salas iedzīvotāji un Jūrmalas apvedceļa braucēji drīz sāks griezt vēnas turpat uz ceļa, bet ne jau dēļ notērētā laika sastrēgumā, bet dēļ cilvēku stulbuma...

Gŗibēju arī jautāt, vai kāds nezina, kad beidzot pieslēgs apgaismojumu uz jaunā Daugavpils šosejas unRīgas apvedceļa apļa? Drīz jau būs gads, kopš pabeigšanas un tumsā tas aplis ir tikpat bīstams, kā vecais krustojums. Avārijas tur notiek gandrīz tikpat regulāri... Žēl arī cilvēku darba, jauno nožogojumu utt..


iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
241231. viesis 21.augusts 2007 14:48
0 0 Atbildēt

uz Doli caur Kegumu...

241232. viesis 21.augusts 2007 14:53
0 0 Atbildēt

Kas ir pasūtītājs? Līgumā jābūt daudzām lietām atrunātām. Ja taeisa pašu Rīgas HES, tad "pa cepuri" "Latvenergo" attiecīgajai struktūrai.

241233. viesis 21.augusts 2007 14:54
0 0 Atbildēt

divkosīgā tauta - tad ceļš slikts, kāpēc neremontē, a kad remontē, tad atkal slikti

241234. viesis 21.augusts 2007 14:54
0 0 Atbildēt

Brauc caur kurieni gribi, rinda ir no abām pusēm.

241236. viesis 21.augusts 2007 15:04
0 0 Atbildēt

Man te kolēģis piektdien vai sestdien bija braucis caur Ķegumu, stāvējis 30min, cits tajā pašā laikā bija šturmējis Rīgas HES - nostāvējis 1,5h.

241237. viesis 21.augusts 2007 15:05
0 0 Atbildēt

Aidziite,

Nav jau te nekaadas divkosiibas. Vnk darba organizaacija, kaa vienmeer klibo. Neviens nedomaa ne par vienu :PP. Pameegjini pats/-ti paseedeet sastreegumaa un zaudeet laiku tikai taapeec, ka kaads nav padomaajis par daudz maz atbilstoshu satiksmes reguleejumu arii remonta laikaa. Celjsh tachu bij un buus, arii ljauzhi brauca un brauks. Tas bija jaanjem veeraa ... .

241238. viesis 21.augusts 2007 15:05
0 0 Atbildēt

2 241233. viesis:

Palasi uzmanīgāk tekstu. Autors nesūdzas par ceļu remonta

faktu, bet gan par veidu, kā tas tiek organizēts.

Un neba šī ir vienīgā reize, vieta, kad maiņplūsmas ir organizētas

izcili neoptimāli. Tas nemaz tik daudz cilvēku/naudas resursu neprasa (salīdzinot ar visa remonta budžetu), lai noorganizētu satiksmes situācijai atbilstošu maiņplūsmu.

241239. viesis 21.augusts 2007 15:25
0 0 Atbildēt

5d vakaraa uz salaspils pusi braucot notaaveeju laikam 1h. Un tiem, kas centaas apbraukt ljoti gribeejaas iedot redelee.

241240. viesis 21.augusts 2007 15:33
0 0 Atbildēt

Labrīt. *******isms ir ne tikai valdības un valsts iestāžu līmenī, bet arī valsts pasūtījumu pildītājiem. tas tak normāli, ka 6 nigeri pīpē (3 no tiem šmigā) un viens vai divi kaut ko makarē ar lietderības koifiecentu 50%. /edzulis

241243. viesis 21.augusts 2007 15:41
0 0 Atbildēt

Ceļu remontu veic SIA MERKS..

241252. viesis 21.augusts 2007 16:56
0 0 Atbildēt

Esmu tur bijis 1.5h notusēju no Rīgas puses, domāju, ka avārija - zīme par remontdarbiem uzstādīta 300m pirms remonta vietas. toč caur Ķegumu būtu bijis ātrāk! A Ķegumu arī gadījumā neremontē tagad?

241254. viesis 21.augusts 2007 17:00
0 0 Atbildēt

Caur Jaunjelgavu, Aizkraukli!!!

/vmartini

241255. viesis 21.augusts 2007 17:07
0 0 Atbildēt

Kas trauceeja veikt savlaiciigu celja remontu vasaras iisaakajaas naktiis, straadaajot vairaakaas mainjaas? vismaz shis bardaks nebuutu jaapiedziivo. Taa vien skjiet, ka darba pasuutiitaaji ir ar knapu pamatskolas izgliitiibu.

241257. viesis 21.augusts 2007 17:22
0 0 Atbildēt

Kaa rezi vakar ar koleegi apspriedaam sho jautaajumu un shon arii. Vienbalsiigi noleemaam ka intervaals ir jaapalielina vismaz lidz 5-7 min, jo tuksh tilts starplaikos, ir tikpat ilgi, cik tad, kad ir kustiiba. Tas ir pieradaams gan matemaatiski (teoretiski), gan praktiski (uz vietas skaitot), ja kaadai amatpersonai nepielec, ka palielinot braukshanas ilgumu vienaa virzienaa, caurlaidiiba stundaa proporcionaali palielinaas.

241258. viesis 21.augusts 2007 17:28
0 0 Atbildēt

Un veel, nemudinu paarkaapt, bet kad saak mirgot zaljais un iedegas dzeltenais, nevajag mii$t un jaavelk liidz rindas astei, jo taapt otraa pusee izbraucot, spogulii var redzeet, ka zaljais iedegas veel peec laba laika...

241265. viesis 21.augusts 2007 18:03
0 0 Atbildēt

Varbūt ne par tēmu, bet nu pat kā svaigi uzlaiktais asfalts uz tēriņu ielas tika sačakarēts raujot laukā kanalizācijas lūkas. Lūk jums darba organizācija.

241269. viesis 21.augusts 2007 18:56
0 0 Atbildēt

darba organizacija pie mums ka 70.gados!!!tiko biju lidz cehiem-celus taisa 20x vairak ka pie mums un piedevam ari naktis!ari zimes izliek stipri logiskak!kads rezultats?-nav ari tremontvietas sastregumu!:)

241270. viesis 21.augusts 2007 19:29
0 0 Atbildēt

Nekas nav labāks par cilvēku regulētāju

241273. viesis 21.augusts 2007 20:24
0 0 Atbildēt

Heh, ja man sapiķotu, es labprāt paregulētu satiksmi! :D

241275. viesis 21.augusts 2007 20:33
0 0 Atbildēt

sametam Archijam 2 ,-ls katru dienu lai regulee. menesi 60,-ls nav jau tik daudz...

241276. viesis 21.augusts 2007 20:41
0 0 Atbildēt

ha, pa 60Ls (dienā) es sēžu kantorī ar kondicionētu gaisu.

ja maksātu 100Ls (dienā), tad varētu paņemt bezalgas atvaļinājumu uz pāris dienām un paregulēt.

241277. viesis 21.augusts 2007 20:48
0 0 Atbildēt

Archijs tak idejas vaardaa? vai ne? tad mees vinjam kaa pagodinaajumu vareetu veel uztaureet garaam braucot...

vinjam auto garaam brauc-salutee

vinjam kugji garaam peld -salutee

utt karocje :D

241279. viesis 21.augusts 2007 22:27
0 0 Atbildēt

vinjam auto garaam brauc-salutee

vinjam kugji garaam peld -salutee

Tas tak MAĻČIŠ KIBAĻČIŠ :D

241280. viesis 21.augusts 2007 22:31
0 0 Atbildēt

viss šis bardaks ir dēļ tā, ka daudzos kantoros strādā visādi nozēlojami cilvēki ar savu bakalaura grādu ekonomikā un uzņēmējdarbībā, kas iegūts atsēžot BA Turība vai LU

241281. viesis 21.augusts 2007 23:16
0 0 Atbildēt

jā es arī piektdien vēlu vakarā nostāvēju stundu un nevarēju saprast domāju ka baigā avārija , šetev atur remonts.Gatavais murgs

241282. viesis 21.augusts 2007 23:20
0 0 Atbildēt

Man prieks, ka man raksts ir izraisījis interesi, bet... Mēs te klepojam, klepojam pa iauto, bet kam, kur, ko sūtīt, lai kaut vai elemntārā līmenī kaut kas pavirzītos? Kaut vai teorētisko aprēķinu rezultātus par plūsmas caurlaidību korelācijā ar luksofora zaļā signāla degšnas ilgumu.. Baigi gudri sanāca. Bet gribātos teik viesim, kurš "sabrauca"augumā LU un BA Turība, ka šadus komentārus ievietot ir maziski, ja vien viesis saprata, ko tas nozīmē.

241283. viesis 21.augusts 2007 23:21
0 0 Atbildēt

Jā, uz "Zebru" arī šito penteri aizsūtīju.

241285. viesis 21.augusts 2007 23:44
0 0 Atbildēt

Pagaajushajaa nedeeljaa paarliecinaajos, ka aatraak ir maukt caur centru PIK stundaas, ja vajag visu Riigu caurbraukt, nekaa braukt pa apvedcelju.

241287. viesis 22.augusts 2007 0:15
0 0 Atbildēt

Rastaman, kā jau runājām. Minimālā alga un satiksme ies raitāk! ;)

241288. viesis 22.augusts 2007 0:49
0 0 Atbildēt

Pagājušo nedēju arī uzrāvos uz debīlo darba organizaciju, vairs tur nebraucu, lai arī bija izdevīgi. Tiešām vajadzētu palielināt intervalu, bet uz cik hvz.

Doles salas iedzīvotājiem var tikai izteikt līdzjūtību, lai arī braucot no S-pils puses var pielīst gandrīz pie paša luksafora, ja brauc pa zemes "ceļu" paralēli asfaltētajam, tikai zemāk, uzbraukšana gan caur Dārziņiem.

241291. viesis 22.augusts 2007 8:56
0 0 Atbildēt

Autoram absolūta taisnība

241293. viesis 22.augusts 2007 9:10
0 0 Atbildēt

241280. viesis nejēdz ko runā.

Par tiem akmentiņu spārdītājiem varu teikt tikai, ka viņiem maksā par stundām, attiecīgi tik daudz viņi par esošo algu ir ar mieru darīt :)

Kamēr attiecīgā uzņēmuma vadība nepateiks kādam akmentiņu spārdītājam, ka vajag regulēt satiksmi, nekas nenotiks. Žēl, bet izskatās, ka vienīgā cerība uz jebkādām izmaiņām satiksmes regulēšanā ir masu mēdiju spēks...

241294. viesis 22.augusts 2007 9:33
0 0 Atbildēt

To 241280. viesis

Un ko tad pats esi beidzis, ja tik gudrs?

Nav sliktu skolu un pasniedzeju, ir slinki un dumji studenti :).

241295. viesis 22.augusts 2007 9:39
0 0 Atbildēt

Man sāk likties, ka mūsu valstī ir būves, kas tiek intensīvi remontetas gandrīz katru gadu - Tallinas šoseja pie Ādažiem, Akmens tilts un arī Rīgas HES tilts.

Vai tiešām nevar uzreiz saplānot, izprojektēt un sataisīt, nevis katru gadu no jauna tērēt līdzeļus, laiku un nervus ne tikai sev, bet arī citiem.

Vakar arī braucu caur Rīgu, Salu tiltu un tiku galā stundas laikā. Aizvakar, caur HES braucot, pagaja 2 stundas.

241296. viesis 22.augusts 2007 10:04
0 0 Atbildēt

Sestdien arī izbraucu cauk rīgas HES un radās līdzīgi secinājumi, kā raksta autoram.

1. Gaismas signālu intervāli varētu būt nedaudz ilgāki. Vienā reizē var izbraukt aptuveni 15 - 20 automašīnas. Vislabāk būtu ja regulētu satiksmes regulētāji. Valsts tausaimniecībai tas atmaksātos - ietaupīta degviela un ietaupītas cilvēkstundas.

2. Paši vadītāji arī varētu būt nedaudz modrāki un tad, kad beidzot ir nonākuši līdz luksaforam negaidīt kamēr priekšējais auto aizbrauc un tad sākt meklēt ātrumpārslēgu, vai vēl labāk aizdedzes atlēgu, bet uzsākt kustību kopā ar priekšā esošo auto un distasti palielināt proporcionāli pieaugošajam ātrumam. Pirmā automašina varētu savu ieskrējienu pa tiltu izdarīt krietni raitāk. Ja autovadītāji šito ievērotu, iespējams, tad vienā reizē izbaraukušo automašīnu skaits palielinātos līdz 30.

Smieklīgi, ka sestdien tieši man priekšā bija viens pasāts, kurš visu laiku rindā "nemierīgi dīdījās", stresoja, meta līkločus pa labi, pa kreisi, vienmēr švirkstošām riepām uzsāka kustību, bet kad beidzot tika pirmais pie luksafora, tad puisis nomierinājās. Iedegas zaļā gaisma brītiņu pastāv, sameklē ātrumpārslēgu, ieliek ātrumā (tā ka visa mašīna nodreb), lēnīgi, kā autoskolā, laiž vaļā sajūgu un nekur nesteidzoties uz 20km/h brauc pār tiltu, pēc tam tā pat nesteidzoties uz 50km/h garām visai pretējai kolonai. Tikai nogriežoties no nost dambja sāka raitāk braukt.

Aimugrē braucošie, šitik rātnu un disciplinātu vadītāju redzot, laikam no prieka vai stūri lauza nost.

241306. viesis 22.augusts 2007 11:49
0 0 Atbildēt

vakar arī iekūlos šajā korķī nezinot, minūtes 30 stāvēju virziena uz Salaspili... Zīmei toč vajadzēja būt stipri pirms HES, jo kad ieraugi , jau ir par vēlu... Nevienu CP neredzēju, bet ķeramo, kuri nagļakā apbrauc visu korķi, bija diezgan!

241308. viesis 22.augusts 2007 12:08
0 0 Atbildēt

Ja tu 30 minuutes tur biji staaveejis vari uzskatiit, ka nemaz korkjii nebiji tur seedeejis :)

241327. viesis 22.augusts 2007 14:11
0 0 Atbildēt

motocikls ir risinaajums :)

241332. viesis 22.augusts 2007 14:41
0 0 Atbildēt

nu kas ir mīzalas, kāds no jums ir piezvanījis un pateicis ierosinājumu par intervālu?

ja nav, izdarīšu to savā vārdā.

241334. viesis 22.augusts 2007 14:50
0 0 Atbildēt

Vakar vakarā,par to braukšanu uz dzelteno,poliči dalīja soda kvītiņas.Piekrītu,satikksme tur organizēta absalūti neprofesionāli.Skumji paliek,profesionāļu mūsu valstī vairs nav.

241341. viesis 22.augusts 2007 15:15
0 0 Atbildēt

to 241334. viesis

Tur jau stāv arī zīme par minimālo distanci, ja grib dalīt papīrīšus, tad tur var cauru gadu uzlabot drošību uz LV ceļiem un samazināt nelāgo statistiku :D

LV CP-isti ir izcili debīli, jo viņiem vajag tikai normu izpildīt.

241344. viesis 22.augusts 2007 16:09
0 0 Atbildēt

Kad buus mainiits intervaals, un no riitiem uz Salaspils pusi ap 9-9:30 varees tikt staavot korkii ap 30 min., ierakstiet te ;)

241362. viesis 22.augusts 2007 23:53
0 0 Atbildēt

OK. Nekas nav mainījies. Darba laiks večiem joprojām no ~8.30 - ~18.00 (ne ilgāk). Nu nezinu, moš es dumjš, bet šodien vakarā braucot uz mājām uz tilta nekas nebija mainījies... Ap 18.30 Stāvēju sastrēgumā 45min. Tikai zīme par minimālo distanci aizklāta. Rīt piezvanīšu darbu vadītājam. Ja kāds vēlēsies, numuru ierakstīšu te. Vai kādam nav radušies konstruktīvi ieteikumi, ko darīt?

241368. viesis 23.augusts 2007 8:46
0 0 Atbildēt

Sūdzība uz LV Ceļiem. Tiem ir tiesības un pienākums šitādus ļoļikus stumt uz desas!

241370. viesis 23.augusts 2007 9:12
0 0 Atbildēt

Dzīvoju Ogrē, darbs netālu no lidostas. Domu par braukšanu pa Krasta ielu savās smadzenēs bloķēju jau pirms 2 gadiem. Tagad Rīgas HES ir pakaļā, a kur man braukt?

241379. viesis 23.augusts 2007 11:03
0 0 Atbildēt

CapsLock, caur Ķegumu.

241383. viesis 23.augusts 2007 12:06
0 0 Atbildēt

Offtopic.

Tas ceļš caur Jaunjelgavu otrpus A6, pāri Daugavai ir krietni maznoslogotāks - ātrāks. Vareni būtu, ja viss būtu tik labs kā no apļa līdz Daugmalei.

Sanāk man reisi uz D/pili, Rēzekni, tad līdz Aizkrauklei, dažreiz pat līdz J-pilij (tur gan grants) laižu pa to. Daudz ātrāk. Kaut uz apdzīvoto vietu rēķina!

Par tēmu runājot, tur man sanāk braukt tikai vēlos vakaros, kad viss ir normāli.

Jazznfunk

241386. viesis 23.augusts 2007 12:34
0 0 Atbildēt

Pagājušajā piektdienā oēc 18.00 no Tomes puse uz Ķegumu bija jāstāv ļoti garā rindā, varētu būt kāda 1/2 vai vairāk. Arī no otras puses bija 20 min jāgaida. Tā kā tas Rīgas HES remonts visu satiksmi ir sačakarējis. Pie tam vēl skaitās, ka arī Ķegums ir remontā un var aizvērties, ja vajag.

241387. viesis 23.augusts 2007 12:54
0 0 Atbildēt

Par Kegumu nemuldi.

bet uz salu kas Rigas HES tilpnee var doties sausaamkaajaam.

241423. viesis 24.augusts 2007 8:19
0 0 Atbildēt

Es jau varu pateikt kaa var izbraukt aatraak no riigas uz doli. Ir jaabrauc caur kekavu un pirms kalnakroga ir jaagriez pa kreisi tur gar autostaavietu un tad aizbraucot liidz hesam iet celjsh gar apakshu tur gar to kanaalu pa vinju var aizbraukt liidz pashai doles salai, zinu to 100% jo nesen pa turieni uz copi braucu, taakaa vari pameeginat.

241470. viesis 25.augusts 2007 1:23
0 0 Atbildēt

akmens tiltu pirms kaada meenesha bija liidziiga situaacia. viens shancee, divi vai triis nekaa nedara! vareeja tak panjemt daudz vairaak darbinieku un aatri sataisiit! chakareejaas ilgi, un rezultaataa jau atkal ir risas!

241471. viesis 25.augusts 2007 1:26
0 0 Atbildēt

kad labos chakeni??? galiigi shkaabiiga celja kvalitaate, risas un bedres ik uz metra! vaaks.

241472. viesis 25.augusts 2007 1:28
0 0 Atbildēt

liepaajas un k ulmanja gatves krustojuma luksofors ar nekam neder! (intervaali) muuzhiigi liidz krustam korki! sevishki ap 10-12 dienaa, tikko tiec cauri luksoforam, taa ok!

241475. viesis 25.augusts 2007 16:31
0 0 Atbildēt

Par to braukšanu pa dambja apakšu ir tā, ka gan no Ķekavas, gan no Dārziņu puses priekšā ir barjeras... Bet labā vēsts ir tāda, ka zaļās gaismas intervāli ir palielinājušies un sastrēgumi iet mazumā!!! Mēs esam uzklausīti, laikam... :)

241504. viesis 27.augusts 2007 10:49
0 0 Atbildēt

Jāpiezīmē, ka patiesi jūtu līdz raksta autoram, taču viņam ir jāsaprot, ka ja to 70. gadu "arhitektūras šedevru" ik pa laikm neuzfrišinās, viņam, ja paveiksies tikt neapraktam zem mājas gruvešiem, uz mīļotā dīvāna var sanākt tusēt kuģu sastrēgumā pie Daugavas grīvas. No otras puses es neticu, ka cienītajam autoram ģimenē ir tikai viena automašīna, tas būtu neiespējami dzīvojot Dolē, pie kam viņš un sieva uz darbu brauc dažādos laikos, taču viņš nav vienīgais, kuram ģimenē ir vairāki autiņi. Nu padomā, no kā rodas sastrēgumi ???

243839. viesis 27.septembris 2007 0:19
0 0 Atbildēt

Nav ko braukt ar mašīnu,vajag jau pāried uz lidojošo transportu (:,sastrēgumi ir uz šosejām un uz tiltiem!(Dūda

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti