LMT Latvijas rallija čempionāts dodas uz Lietuvu 3

23.augusts 2007 12:22

Šajā nedēļas nogalē, 24. un 25. augustā, Lietuvā, Utenas pilsētā, pēc mēneša pauzes atsāksies LMT Latvijas rallija čempionāta nākošie posmi. Vairāk, kā 30 sportistu ekipāžas no Latvijas ir devušās uz ralliju „Aukštaitija 2007”, kurš aizsāksies ar trīs ātrumposmiem jau piektdienas vakarā, bet turpināsies sestdien no rīta.

Rallijā uz starta stāsies 98 sportisti no Lietuvas, Latvijas, Somijas un Dānijas. Jāatzīmē, ka rallijs „Aukštaitija” ir slavens ar atraktīvo pilsētas ātrumposmu Utenā, kuru sportisti veiks sestdienas pēcpusdienā.

Aukštaitijas rallija ceļi ir ne tikai interesanti, bet arī sarežģīti, un tas cīņu par LMT Latvijas rallija čempionu tituliem padara vēl grūtāk prognozējamu. Pilnpiedziņas N4 klasē šobrīd kā čempionāta līderi uz Lietuvu ir devušies Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds, tomēr ir sagaidāms, ka šīs ekipāžas sīvākie konkurenti Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals, Aivis Egle/Normuns Aizkalns, Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons un Mārtiņš Būčiņš/Renārs Francis sezonas līderiem tik viegli nepiekāpsies. Jāatzīmē, ka visas minētās ekipāžas startē ar Mitsubishi Lancer Evo 9 automašīnām. Vērā ņemams ir fakts, ka laika posmā starp LMT Latvijas rallija čempionāta Kurzemes un Aukštaitijas posmiem Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas ekipāža Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons ir ieguvuši papildu rūdījumu un pozitīvu emociju devu, izcīnot godpilno augsto 3.vietu N4 klasē Pasaules WRC rallija čempionāta Somijas posmā Neste Oil Rally Finland, tādējādi pierādot, ka konkurence Latvijas rallija čempionātā spēj norūdīt augstāka līmeņa sacensībām.

Rallija Aukštaitija 2007 papildu intriga ir jautājums, vai Latvijas N4 klases līderi spēs cīnīties ar vietējo „taku” zinātājiem no Lietuvas. Tiek uzskatīts, ka N4 klase visspēcīgākā Baltijā ir tieši Lietuvā un Latvijā. Skatītāji, kas dosies uz Utenu vai arī sekos līdzi rezultātiem internetā, noteikti var sagaidīt intriģējošu cīņu starp abu valstu vadošajiem N4 klases braucējiem.

Situācija LMT Latvijas rallija čempionāta N3 klasē ir nedaudz mierīgāka, tomēr galvenā intriga saglabājas – vai pateicīgā situācija, kādā atrodas Dana Lešča/Jāņa Vīksnas (Honda Civic Type R) ekipāža čempionāta kopvērtējumā, par 13 punktiem apsteidzot Arta Štrausa/Raimonda Tihonova un Arvja Vecvagara/Ainara Kalniņa ekipāžas (abas Renault Clio), ļaus Leščam jau otro gadu pēc kārtas izcīnīt prestižo čempiona titulu? Ņemot vērā, ka Štrausa ekipāža nepiedalīsies Aukštaitijas rallijā, teorētiski tikai Vecvagara ekipāžai ir iespējas „gāzt” Lešču un Vīksnu no troņa. Kā vēl vieni rallija favorīti noteikti jāmin ekipāža Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis (Honda Type R), kuri pārliecību par saviem spēkiem veiksmīgi nostiprinājuši, pēc kārtas uzvarot trīs Latvijas čempionāta posmus minirallijā savā klasē. Jācer, ka arī ātrā un talantīgā Jāņa Kārkliņa/Jāņa Krastiņa ekipāža beidzot būs pārvarējusi „melno tehnisko ķibeļu joslu” un spēs iesaistīties cīņā par uzvaru savā klasē. 

A+ klasē būs interesanti pavērot vecmeistara un daudzkārtējā Latvijas čempiona Ivara Caunes un viņa stūrmaņa Vladimira Barinova (Mitsubishi Lancer Evo 7) cīņu ar ātrāko Lietuvas ekipāžu - Rokas Lipeiķa/Renatas Vaitkevičius (Mitsubishi Lancer Evo 8). Savukārt AL 2000 klasē ir sagaidāma intriģējoša cīņa starp brāļu Īles (VW Polo) un Normunda Verbeļa ekipāžām.

Šobrīd LMT Latvijas rallija čempionātā pēc pieciem posmiem komandu ieskaitē vadībā atrodas „Skandi Auto rallija komanda”, kura par 13 punktiem apsteidz „Liepājas rallija komandu 1” un par 22 punktiem „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu”. Ņemot vērā, ka Aukštaitijas rallijā nestartēs „Skandi” komandas „punktu mašīna” Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis un arī „Latvijas Mobilā Telefona komanda” ir devusies nepilnā sastāvā bez N3 klases ekipāžas, „Liepājniekiem” paveras reāla iespēja izvirzīties čempionāta vadībā.

Visa informāciju par ralliju „Aukštaitija 2007” atrodama interneta vietnē www.ajags.lt.

LMT Latvijas rallija čempionāta un kausa kopvērtējuma rezultāti pēc pieciem posmiem:

N4 klase:

1.    Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds      32
2.    Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals     28
3.    Aivis Egle/Normunds Aizkalns    24

N3 klase:

1.    Dans Leščs/Jānis Vīksna    43
2.    Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs    30
3.    Arvis Vecvagars/Ainars Kalniņš     30

A Plus klase:

1.    Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis    52
2.    Mārtiņš Svilis/Aivis Aizsalnieks    26
3.    Arturs Priednieks/Jānis Kirkovalds    26

AL 2000 klase:

1.    Egils Īle/Māris Īle     30
2.    Normunds Verbelis/Igors Bartaščenoks    22
3.    Gintars Ozoliņš/Māris Spēlmanis    22

Komandu ieskaite:

1.    Skandi Auto rallija komanda    65
2.    Liepājas rallija komanda 1    52
3.    Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda    43



LAF preses dienests
 
Visi komentāri
 
241415. viesis 23.augusts 2007 22:43
0 0 Atbildēt

Kāpēc Štrauss nebrauc? LMT tak tāda nopietna komanda. Vai tas nozīmē, ka viņu ceļi šķiras?

241416. viesis 23.augusts 2007 23:35
0 0 Atbildēt

LMT komanda ir radīta Neikšānam/Neikšānam! Diemžēl Štrausiņam nauda jādabūn pašam! LMT palīdz vienīgi ar dalības maksu!

Štrausiņam vajadzīgs jauns motors, kas maksā 5K EUR! Tā lūk! Žēl, ka talants var pazust... :((

241425. viesis 24.augusts 2007 9:22
0 0 Atbildēt

Volvo piegrieza skaabekli :(

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pret valsts nodokļu politiku protestējošo igauņu auto rada sastrēgumus uz Vidzemes ceļiem 3

Pret Igaunijas nodokļu politiku protestējošo igauņu automašīnas rada sastrēgumus uz ceļiem Vidzemē, noskaidroja aģentūra LETA. Lasīt vairāk

 

"Italdesign" parāda 2,4 miljonu vērto "Zerouno" rodsteri (+ FOTO)

Italdesign kompānija publicējusi "Zerouno Roadster" attēlus. Varenauto tiks izlaists piecās vienībās un maksās vismaz 2,4 miljonus dolāru. Lasīt vairāk

 

Kādu akumulatoru izvēlēties? (+ VIDEO) 11

Latviju sasniedzis pamatīgs sals un ir īstais laiks parunāt par akumulatoru. Noteikti ir autovadītāji, kuru mašīnām būs jāmeklē stiprāks strāvas avots, tādēļ pareizā izvēle ir ļoti būtisks moments. Lasīt vairāk

 

Izstāde "Auto" secina: priekšroka auto ar benzīna dzinēju! 4

Ja lietoto auto tirgū joprojām dominē spēkrati ar dīzeļdzinēju, tad, izvēloties jaunu auto, pēdējos gados priekšroka tiek dota auto ar benzīna motoru. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti