Audi A8 – jauna braukšanas pieredze 23

 
28.augusts 2007 11:14

Audi spodrina sava flagmaņa īpašības: no septembra Audi A8 uzrādīs jaunas, uzlabotas kvalitātes. Vēl precīzāka vadība, augstākās kvalitātes braukšanas sniegums un akustiskais komforts, kā arī izsmalcinātie dizaina un salona uzlabojumi izceļ unikalitāti, kas raksturīga sportiskākajam limuzīnam visā luksus klasē.

Tas, cik veiksmīgi sportiskais un elegantais dizains A8 automobilī ir apvienots ar vislabākajām vadības īpašībām, komfortu un priekšzīmīgu draudzīgumu videi, ir redzams Audi A8 2,8 FSI modelī: 199 grami CO2 emisijas uz kilometru – tas ir līdz šim labākais rādītājs savā klasē.



Iespaidīgas vadīšanas īpašības, novatoriskas tehnoloģijas, kā arī īpašs dizains un aprīkojums – Audi A8 luksus automobiļu segmentā atšķirīgi un meistarīgi definē sportiskuma pievilcību. Kā zīmola dižākais pārstāvis A8 iemieso Audi progresu: tā ārkārtīgi izturīgā un vieglā alumīnija virsbūve, kas izveidota pēc Audi Space Frame principa, spēcīgie FSI un TDI dzinēji ar tiešās iesmidzināšanas sistēmu, pastāvīgā quattro četru riteņu piedziņa un daudz slavētā MMI vadības sistēma ir tikai daži no elementiem, kas izmantoti Audi, lai pierādītu devīzes Vorsprung durch Technik (Pārākums tehnikā) pielietojumu luksus klasē.

Vislabākie degvielas patēriņa rādītāji savā klasē

Audi A8 2,8 FSI ir modeļu klāsta jaunums. Ar FSI benzīna tiešās iesmidzināšanas sistēmu un novatorisko Audi vārstu atvēršanas sistēmu AVS, šis dzinējs attīsta 154 kW (210 ZS) jaudu, maksimālo griezes momentu 280 ņūtonmetru apmērā sasniedzot plašā apgriezienu diapazonā no 3,000 līdz 5,000 apgriezieniem minūtē. Šīs plašās rezerves un, ņemot vērā alumīnija Space Frame virsbūvi, salīdzinoši mazais (tikai 1690 kilogrami) transportlīdzekļa svars ikvienā situācijā nodrošina vislabāko paātrinājumu. A8 2,8 FSI automobilis no 0 līdz 100 kilometriem stundā ieskrienas 8,0 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 238 km/h. 



Par spīti šiem pārliecinošajiem veiktspējas rādītājiem A8 ar 2,8 litru FSI dzinēju sasniedz labākos degvielas patēriņa rādītājus savā klasē: vidēji tikai 8,3 litri uz 100 kilometriem. Tam atbilstošais CO2 rādītājs ir tikai 199 grami uz kilometru. 

Limuzīns unikālai braukšanas pieredzei

Viss modeļa klāsts piedāvā jaunu braukšanas pieredzi: lai to sasniegtu, Audi A8 automobilis ir atbilstoši uzlabots daudzās jomās, niansēti apvienojot tā unikālo sportiskumu, eleganci, pārākumu un izsmalcinātību. Zobstieņa stūres sistēma ar mainīgu pārnesuma koeficientu un servotronic sistēma ar no ātruma atkarīgu stūres pastiprinātāju ir uzlabota un tagad vēl precīzāka. Tāpat ir mainīti amortizatori, gultņi un adaptīvās gaisa piekares uzstādījumi. Rezultātā Audi A8 ir raksturīga labāka stūres reakcija, tas precīzi pievārē līkumainus ceļus, un lielā ātrumā uztur līdzsvarotu un nevainojamu augstākās raudzes stabilitāti. 

Izcils piekares un akustikas komforts

Līdz ar vadības īpašībām ir uzlabots arī braukšanas komforts: standarta adaptīvā gaisa piekare tagad ir jūtīgāka pret nelieliem nelīdzenumiem uz ceļa virsmas. Amortizatoriem ir jauns blīvējums berzes samazināšanai, jaunie vārsti optimizē amortizatoru rakturlīknes, un līdzīgi ir uzlabota arī visa hidrauliskā sistēma. Audi A8 spēj līgani pārvietoties pār nelīdzenumiem. Kopā ar aprīkojuma paketi, kas izstrādāta, lai izolētu braukšanas troksni, Audi luksus limuzīns sniedz izcilu komfortu.

Izmantojot novatoriskus materiālus, ir uzlabota un optimizēta Audi A8 automobiļa akustika. Trokšņa izolācijas risinājumus Audi vienmēr ir saistījis ar gudri izstrādātu un vieglu virsbūvi. Rezultātā bez jebkāda papildu svara Audi A8 uzrāda zemāko braukšanas, ceļa un apkārtnes trokšņu līmeni savā klasē. Audi A8 ir viens no klusākajiem automobiļiem pasaulē – tas ir svarīgs priekšnoteikums, lai garu braucienu laikā salonā nodrošinātu mieru un komfortu.

Komforts un drošība, ko nodrošina palīgsistēmas

Audi sānu palīgsistēmā izmantota inteliģenta radara tehnoloģija. Šī sistēma ir īpaši izstrādāta joslas nomaiņas manevriem, brīdinot vadītāju par bīstamām situācijām: ja kritiskajā zonā iebrauc cits transportlīdzeklis, ārējā spoguļa ietvarā ilgstoši iedegas dzeltena diode. Ja par spīti brīdinājumam A8 automobiļa vadītājs tomēr ieslēdz pagrieziena signālu joslu mainīšanai, diode iedegas spilgtāk un aptuveni sekundi strauji mirgo. Nepamanīt šo signālu ir gandrīz neiespējami, jo perifēriskajā redzeslokā cilvēka acs ir ļoti jūtīga pret kontrasta izmaiņām. 



Audi joslu nomaiņas palīgsistēma brīdina vadītāju, ja viņš/viņa netīši izbrauc ārpus braukšanas joslas. Neliela kamera, kas atrodas uz vējstikla virs atpakaļskata spoguļa, pārrauga ceļu transportlīdzekļa priekšā, bet augstas veiktspējas dators identificē joslas atzīmes. Ja vadītājs pārbrauc kādai no šīm joslām, neieslēdzot pagrieziena signālu, Audi joslu palīgsistēma par to atbilstoši signalizē, izraisot stūres rata vibrāciju.

Progresīvi dizaina risinājumi ar īpašiem uzlabojumiem

Atsevišķās vietās virsbūve ir efektīgi papildināta un uzlabota ar jaunām niansēm, piemēram, single-frame režģis, jauni ārējie spoguļi ar iebūvētu indikatoru, jauns riteņu dizains, kā arī jauna izskata diodes aizmugurējiem lukturiem, kā arī augstvērtīgi alumīnija elementi, jauni krāsu toņi un salona akcenti.  
 


Īsumā

Audi A8

Virsbūve:
• Pārliecinoši dinamisks un elegants dizains
• Audi Space Frame virsbūve ir izgatavota no alumīnija, tā ir ārkārtīgi viegla un izturīga
• Izmēri: garums 5,06 m, platums 1,89 m, augstums 1,44 m, riteņu bāze 2,94 m
• Garā versija: 5,19 m garumā ar 3,07 m garu riteņu bāzi
• Vēl zemāks trokšņu līmenis, ko nodrošina novatoriskā akustiskā pakete

Dzinēji:
• V6 un V8 dzinēji, V10 un W12 dzinēji augstākās klases modeļiem
• FSI un TDI tiešās iesmidzināšanas sistēmas
• Izcils griezes moments un veiktspējas rādītāji
• Jauns jaudīgs 2.8 FSI modelis šajā klasē

Pārnesumkārba un transmisija:
• quattro pastāvīgā četru riteņu piedziņa ar sešu pārnesumu automātisko tiptronic sistēmu
• Priekšējā riteņu piedziņa ar multitronic pastāvīgi maināmu automātisko transmisiju un septiņiem manuālā režīmā pārnesumiem

Ritošā daļa:
• Alumīnija ritošā daļa, piecu sviru priekšējā piekare, aizmugurējā piekare ar trapecveida svirām
• Droša vadāmība, augsta stabilitāte
• Uzlabota un precīzāka stūres sistēma
• Keramiskās bremzes S8 un W12 modeļiem
• Gaisa piekare ar vēl vairāk uzlabotu darbību

Aprīkojums:
• Īpaši augstas kvalitātes salona dizains, daudzas individuālās aprīkošanas iespējas
• Jauni krāsu toņi un apdares iespējas
• Plašs standarta aprīkojuma klāsts
• Jaunās palīgsistēmas: Audi sānu palīgsistēma, Audi joslu nomaiņas palīgsistēma
• Bang & Olufsen uzlabotā skaņu sistēma
• Bluetooth automobiļa tālrunis, DAB digitālais radio
 
Visi komentāri
 
241563. viesis 28.augusts 2007 11:55
0 0 Atbildēt

dizains (vizuali+salons) gan cabigs-lets:((........sadam masinam, tas ir swarigakais

241564. viesis 28.augusts 2007 11:58
0 0 Atbildēt

To: kpx

Iesēdies šajā auto vismaz Audi Centrā, nabadzīgais gudriniek!

241566. viesis 28.augusts 2007 12:21
0 0 Atbildēt

Izcili acīs lecošs reklāmraksts. Tikko viens jau bija par A8 feisliftu, kura rezultātā nekas nav mainījies, tagad ir otrs, kurā NEKAS nav pateikts, jo NEKĀ jauna jau nav. Ir jau labi tie auto, bet mēra sajūtai tak arī jābūt.

241567. viesis 28.augusts 2007 12:37
0 0 Atbildēt

garlaiciigaaks auto par audi var buut tikai jauns audi.

241569. viesis 28.augusts 2007 12:53
0 0 Atbildēt

Pat man kā A8 īpašniekam, kauns par šo rakstu!

241571. viesis 28.augusts 2007 13:08
0 0 Atbildēt

Piekriitu 241566. viesis:

1) shis ir reklamraksts ar salkanaam subjektiivaam fraazeem

2) par A8 facelift raksts te jau bija

241575. viesis 28.augusts 2007 14:00
0 0 Atbildēt

Askētu nometnē pieslēgts internets??

241578. viesis 28.augusts 2007 15:02
0 0 Atbildēt

Šis raksts ir bezjēdzīgs - neko tas nav panācis, jo tikko kā atvēru to sapratu, ka atkal kārtējā reklāma un aizvēru to.

241579. viesis 28.augusts 2007 15:08
0 0 Atbildēt

Nu Tu ne tikai aizvēri, bet arī ierakstīji komentāru. Tikpat bezjēdzīgu :)

241581. viesis 28.augusts 2007 15:20
0 0 Atbildēt

kpx... nu jaa piedod nav daudz zilu lampinu un otdelkas pod karbon... :D Nez man A8 salons liekas dikti baudams... pasham ik pa laikam ir iespeja pavizinaties ar gadu vecu 4.2L Q A8... sweet :)

241584. viesis 28.augusts 2007 15:55
0 0 Atbildēt

Raimiza - tu vinu arii laizi?

241593. viesis 28.augusts 2007 16:41
0 0 Atbildēt

Riktīga volga :D Dažiem jau patīk...

A, un cik dzirdēju no īpašnieka plīst kā opeļi...

241595. viesis 28.augusts 2007 17:02
0 0 Atbildēt

To: 241584. viesis

Protams :) katru dienu

241601. viesis 28.augusts 2007 18:25
0 0 Atbildēt

lux klases masinam parast ir adas salons (nevis tikai benki)+salona dizains nuta (pa vidam)........vizuali vispar nebaudams-saplust ar visu parejo peleko massu:).....tads pats ka A4 (tik lielaks)

241604. viesis 28.augusts 2007 18:39
0 0 Atbildēt

ak, cik salkans raksts. Vienkārši riebj šāds stils...

241605. viesis 28.augusts 2007 19:22
0 0 Atbildēt

kpx, tu pats esi čābīgs un leets.

241606. viesis 28.augusts 2007 19:38
0 0 Atbildēt

A cena nebūs?

241635. viesis 29.augusts 2007 9:56
0 0 Atbildēt

Raimiza - Lattelekomaa shitaadus auto dod? :shock:

241636. viesis 29.augusts 2007 10:03
0 0 Atbildēt

to Raimiza: sitas ari maksas virs 100 000eiro, taka alternativas ir loti lielas un siatais paliek pedeja-dzilakaja sturiti

241690. viesis 29.augusts 2007 13:07
0 0 Atbildēt

To: 241635. Retorisks jautajums

241693. viesis 29.augusts 2007 13:09
0 0 Atbildēt

To Kpx pari pa 100k eiro var S8 panemt ;)

241777. viesis 30.augusts 2007 9:18
0 0 Atbildēt

bet tapt, tas bus Audi;)

241778. viesis 30.augusts 2007 9:33
0 0 Atbildēt

Nu ja... nav jau BeeMuuVee

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti