SRT.LV komandas dubultuzvara Biķerniekos (+ foto)

 
6.septembris 2007 9:07

Svētdien, 2.septembrī Biķernieku kompleksajā sporta bāzē – autotrasē, jeb ātruma aplī norisinājās šīs sezonas NEZ, Baltijas un SABI kausa pirmspēdējais posms autošosejā.

Neskatoties uz skatītājiem nelabvēlīgajiem laika apstākļiem un tuvojošos pirmo skolas dienu, sacīkstes bija iecienītas no skatītāju puses. Lai arī ne pilnīgi visas, tomēr tribīnes pie elkoņa bija piepildītas.

Pēc aizvadītajiem kvalifikācijas braucieniem pirmo starta pozīciju B-2000 klasē ieņēma Atis Veismanis, otro Rolands Dūda, bet trešo SRT.LV komandas braucējs Egons Lapiņš.
 
Pēc starta savu līderpozīciju B-2000 klasē notur  Veismanis. Taču cīnoties ar Super 1600 klases līderi,  pietuvojas Lapiņš, kas jau pēc pāris apļiem un pāris apdzīšanas manevriem izvirzās sacīkstes vadībā. Pozīciju pārliecinoši  izdodas noturēt līdz finišam.  Egonam uzvara 1.braucienā, Veismanis otrais, bet Dūda trešais.




Vairāk fotogrāfijas varat apskatīt galerijā »»

Otrajā braucienā B-2000 klasē no pirmās starta pozīcijas startēja Egons Lapiņš, kurš noturēja pārliecinošas līdera pozīcijas līdz pat brauciena beigām, kļūstot gan par pirmās vietas ieguvēju otrajā braucienā, gan par uzvarētāju kopvērtējumā. Jāatzīmē, ka tik pārliecinošu līderpozīciju otrajā braucienā Lapiņam palīdzēja noturēt pareiza riepu izvēle, jo uz otro braucienu visi konkurenti, izņemot Egonu bija nomainījuši lietus riepas uz slikiem. Sacīkstes gaitā laika apstākļi uzlabojās un trase lēnām sāka žūt, taču 12 apļi, bija nedaudz par īsu, lai trase kļūtu sausa un sniegtu pārākumu braucējiem, kuri izvēlējās sausā laika riepas. Otro vietu braucienā ieguva Rolands Dūda, bet trešo Atis Veismanis.

Atis Veismanis par sacīksti:
„Sacensības patika, sākums bija labs, žēl, ka neizdevās noturēt līderpozīcijas pirmajā braucienā, pats uztaisīju dažas kļūdas, arī mašīnas jauda pietrūka. Otrajā braucienā kļūdījos ar riepu izvēli, kas neļāva pietiekami ātri braukt. Žēl, ka Nacionālajā klasē daudzas avārijas, bet kopumā man patika”.
Super 1600 klasē pirmo vietu gan pirmajā, gan otrajā braucienā izcīnīja Lietuviešu braucējs Mindaugas Neiliubsys, kurš pārstāvēja AG Racing komandu . Otro vietu pirmajā braucienā ieguva pašmāju braucējs Lauris Vidžis, taču diemžēl otrajā braucienā Lauris pēc piektā apļa no sacīkstēm izstājās un līdz ar to šis brauciens viņam netika ieskaitīts, jo netika veikti 75% no kopējās distances. Pirmajā braucienā trešo un otrajā braucienā otro pozīciju izcīnīja lietuviešu braucējs Marius Slaboševičius ar VW Polo markas automašīnu. Taču trešo vietu otrajā braucienā izcīnīja igauņu braucējs no MKE Motorsports Rolands Feodorovs.

Vairāk fotogrāfijas varat apskatīt galerijā »»

Jāatzīmē, ka jauno Baltic Open klasi Biķerniekos pārstāvēja tikai viens braucējs no Lietuvas, Rimantas Blažulionis, kurš brauca ar Honda Civic Type R  markas automašīnu un veiksmīgi finišējot abos braucienos ieņēma pirmo vietu Baltic Open klasē.

Dramatisks izvērtās pirmais brauciens Nacionālajā klasē, kurā pēc aizvadītajiem septiņiem apļiem notika smaga sadursme starp Induļa Rukuta un Daiņa Valeiņa vadītajām sporta automašīnām.  Rukuts virāžā bija izvēlējies augšējo ieejas pozīciju, kamēr  Valeinis centās viņu apsteigt pa virāžas iekšmalu tādējādi aizšķērsojot ceļu Rukuta vadītajai automašīnai. Neskatoties uz to, ka Rukuts jau bija samazinājis braukšanas ātrumu, lai palaistu Valeini, notika sadursme, kā rezultātā Valeiņa vadītā automašīna tika apsviesta uz sāniem un apmeta vairākus kūleņus. Brauciens nekavējoties tika apturēts.

Šī brauciena startu  atkārtoja, starta pozīcijas tika sadalītas tādas, kādas braucēji ieņēma līdz mirklim, kad sacensības tika pārtrauktas. Jāatzīmē, ka no jauna uz starta līnijas nestājās Rukuts, Valeinis, Misjuns, Fokrots un Kaktiņš.

Atkārtotajā pirmā brauciena startā līdera pozīcijas izcīnīja SRT.LV komandas braucējs Jānis Kārkliņš, kurš bija vadībā  līdz   pat brauciena beigām. Otro vieto pirmajā braucienā Nacionālajā klasē izcīnīja Armands Keišs, bet trešo Didzis Pope.

Otrais  brauciens jau bija daudz mierīgāks, bez liekām sadursmēm un manevriem trasē. Startējot no astotās starta vietas vadībā izvirzās Jānis Kārkliņš. Otro pozīciju visas sacīkstes garumā teicami notur Mārtiņš Kalniņš. Teicams starts izdodas arī otram SRT.LV pilotam Agrim Petrovskim, kurš startēja no 18.pozīcijas. Agris ilgu laiku turējās trijniekā, bet tad sīvā cīņā ar Armandu Keišu tomēr spiests samierināties ar ceturto pozīciju. Jāatzīmē arī, ka šis brauciens veiksmīgs bija Sabīnai Kukutei,kura startējot no 16.pozīcijas, sīvi cīnās un  finišu sasniedz piektā.

Finiša līniju  pirmais šķērso  un  dubultuzvaru iegūst Jānis Kārkliņš, otrais- Mārtiņš Kalniņš, bet trešais – Armands Keišs.

Nacionālās klases „pamatlicējs” Andis Meilands par sacīksti izsakās nosodoši:
„Gonka pati par sevi bija bēdīga, jo pēc Pērnavas bija sajūta, ka esmu atnācis uz zaļumballi. Nepieļaujama ir tiesnešu nekompetence, jo nezina, no sākuma saka, ka nevajag pārbraukt, pēc tam izrādās, ka vajag, jo nepareizi saskaitīti apļi un nav nobraukti 75% un tā nav pirmā reize šogad no četrām gonkām jau trijās ir bijis, ka nepareizi saskaita apļus. Nepatīkami bija daudzas avārijas, pārāk daudz braucēju nedomā ar galvu, domā tikai par rezultātu, mēģina ielīst tur, kur nevar un cieš citi, labi, ka tie ir tikai dzelži”.

Jānis Kārkliņš par sacīksti:
„Forša gonka, patika man. Bija interesanti, bija lietus, dabūju gan pa slapjo, gan sauso trasi pabraukt. Es biju gatavs tam, biju labi noskaņojies, atlika tikai braukt. Interesanti bija ar jauno Keišu pacīnīties. Tas, ka bija atkārtots starts, priekš manis bija labi, bija iespēja uzreiz pašā startā izrauties”.

Šajās sacīkstēs SRT.LV braucējiem uzvarēt palīdzēja-  Būvniecības Nams „KURŠI”, Amadeus, Tengtools, Ferodo un kuplais līdzjutēju pulks.

SRT.LV
Fotogalerijas un foto autors: Ingus Ozoliņš





  
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti