Jaunais «Audi RS 6 Avant» tuvojas! 59

 
6.septembris 2007 11:43

Jaunais Audi RS 6 Avant pirmo reizi publikai tiks parādīts nākamnedēļ - Frankfurtes autoizstādē.

Sportiskos Audi RS modeļus ražo quattro GmbH. Tiem piemīt elegants dizains, ekskluzīvs aprīkojums un izcila kvalitāte. Tajā pašā laikā par labu tradīciju ir kļuvis šo automobiļu sportiskuma un Avant modeļu praktisko īpašību apvienojums: pats pirmais Audi RS2, kurš tika izlaists 1993. gadā, bija Avant modelis. Lai arī Audi RS modeļi tagad ir pieejami gan limuzīna, gan Avant, gan Cabriolet versijās, īpaši augstu tiek vērtēts Avant modeļu piedāvātais dinamikas un daudzpusības apvienojums. Tādēļ jaunais Audi RS 6 sākumā būs pieejams tikai Avant versijā, piedāvājot nepārspējamu 580 ZS jaudas un 1660 litru lielu bagāžas nodalījuma kombināciju.

   

Audi RS 6 Avant ar 426 kW (580 ZS) ir jaudīgākais modelis pašreizējā Audi modeļu klāstā – tūlīt aiz Lemānas sacensību uzvarētāja Audi R10 TDI. Desmit cilindru V-konfigurācijas dzinējs RS 6 automobilī ir izstrādāts uz Audi S6 un Audi S8 V10 dzinēju bāzes, uzlabojot to praktiski visās jomās, lai sasniegtu ievērojami augstāku veiktspējas līmeni. Divas turbīnas nodrošina iespaidīgi konstantu jaudas plūsmu visā dzinēja nodrošinātajā ātruma diapazonā: amplitūdā no 1500 līdz 6250 apgriezieniem minūtē iespējami augstākais griezes moments sasniedz 650 Nm atzīmi, bet maksimālā jauda ir pieejama diapazonā no 6250 līdz 6700 apgriezieniem minūtē.  
 
Lai no vietas ieskrietos līdz 100 km/h, automobilim ir nepieciešamas tikai 4,6 sekundes, bet 200 km/h atzīmi tas sasniedz jau 14,9 sekundēs. Dzinēja jauda tiek elektroniski ierobežota, spidometra adatai uzkāpjot līdz 250 km/h. Arī jaudas un svara attiecība atbilst augstākās klases sporta automobiļu rādītājiem: galu galā ar 2025 kilogramu lielo transportlīdzekļa masu – kopā ar dinamisko un stabilo quattro četru riteņu piedziņu – katram RS 6 Avant zirgspēkam ir jāpārvieto tikai 3,5 kilogrami. Ņemot vērā automobiļa piedāvātās iespējas, standarta 13,9 litru degvielas patēriņa rādītājs ir ļoti atzīstams.



Sešu pārnesumu tiptronic pārnesumkārba, kurai raksturīgs ārkārtīgi īss pārslēgšanas laiks, automobiļa jaudu uz ceļa novada, izmantojot četru riteņu piedziņu. 40 procentus no jaudas centrālais diferenciālis nodod priekšējiem, bet 60 procentus – aizmugurējiem riteņiem.  

Attiecībā uz brauciena sajūtu RS 6 automobilī, sporta automobiļa precizitāte un pagriezienu izbraukšanas spēja ir apvienota ar komfortablam limuzīnam piemītošu līdzsvarotu un nevainojamu stabilitāti. Lielā mērā to nodrošina standarta komplektācijā ietvertā un tagad pilnībā uzlabotā dinamiskā brauciena kontroles sistēma (DRC), kas pazīstama jau pašreizējā RS 4 automobilī.

Standarta 19 collu riteņu bremžu diski ir izstrādāti, lai izturētu maksimālu slodzi. Tie sastāv no alumīnija bremžu diska kameras un lieta berzes gredzena, kuri abi ir savienoti kustīgā salikumā, izmantojot metāla tapas. Šis risinājums palielina termisko stabilitāti un samazina svaru. Pēc izvēles kopā ar 20 collu diskiem ir pieejama arī keramisko bremžu sistēma. 



Lai papildu gaisa plūsmas nodrošināšanai priekšējā pārsegā radītu tukšu telpu, halogēna miglas lukturi iebūvēti blakus biksenona priekšējiem lukturiem, kas pēc izvēles ir pieejami arī kā adaptīvie lukturi. Desmit diodes, kas izvietotas katra priekšējā luktura apakšējā malā, piešķir Audi RS 6 efektīvu izskatu. Arī aizmugurējos lukturos ir izmantota diožu tehnoloģija.  

Tāpat kā dzinēja nodalījuma vāks, arī priekšējie spārni ir izgatavoti no alumīnija, lai samazinātu svaru. Tie aptver varenos jaunā Audi RS 6 riteņus, atgādinot kādu autobūves vēstures stūrakmeni: riteņu arku līnijas sasaucas ar Audi quattro dizaina elementiem – automobiļa, kas 1980. gadā aizsāka pastāvīgās četru riteņu piedziņas tradīciju.

Jaunā Audi RS automobiļa salons piedāvā iespaidīgu sportiskas elegances un ekskluzivitātes sintēzi. Oglekļa šķiedra, alumīnijs, ādas un Alcantara apdare veido unikālu gaisotni.

Audi RS 6 Avant parādīsies tirgū 2008. gada aprīlī.
 
Visi komentāri
 
242271. viesis 6.septembris 2007 11:49
0 0 Atbildēt

Veel dazjas smukas bildes:

www.km77.com/00/audi/a6/rs6/g01.asp

242273. viesis 6.septembris 2007 11:57
0 0 Atbildēt

Riktiigs gimenes afto :D

242275. viesis 6.septembris 2007 12:03
0 0 Atbildēt

ai ku smuks :)

242277. viesis 6.septembris 2007 12:14
0 0 Atbildēt

Bāka gan tāda maziņa - tikai 250 km ar gandrīz 3/4 bākas :D

p.s. tas no km77.com

242279. viesis 6.septembris 2007 12:21
0 0 Atbildēt

Auto ka taads jau smuks, nav runa. Tik gimenes auto gan nee, audi kaa nav iemaacijushies univeersaljus taisiit, taa arii nav, ar shadu aizmuguri tur var ielikt kadu vienu chumadaaninju vairaak kaa sedanaa, tas arii viss.:)

Ja grib universali, tad janem kads pasaats, volvo, kaa arii opelju universalji ir puslidz ietilpigi...

242281. viesis 6.septembris 2007 12:23
0 0 Atbildēt

Jo jaudīgāki vāgeni, jo neticamākos un neiedomājamākos vrakos tie spēj pārvērsties, kad visādi wannabešūmaheri sāk kaut nedaudz pavērt.

Normāli maģistrālie vilcēji jau ir pārpēti pēc max jaudas. Pēc griezes vēl ne. Nez cik ilgi dīzeļlokomotīves spēs noturēt jaudas pārsvaru.

242282. viesis 6.septembris 2007 12:24
0 0 Atbildēt

Spaarni no subaru shpikoti! Pazornjiki blja!

242287. viesis 6.septembris 2007 12:44
0 0 Atbildēt

Bet pirms tam subaru to nospikoja no audi jo rallija urkai bij sadi sparni!!!

242288. viesis 6.septembris 2007 12:46
0 0 Atbildēt

baigi smuks! :)

242290. viesis 6.septembris 2007 13:16
0 0 Atbildēt

Iznāk, ka R8 tagad ir pat vājāks dzinējs? Audi, gadījumā, šo V10 negatavo arī prieks R10?

242294. viesis 6.septembris 2007 13:44
0 0 Atbildēt

Jep R8 nav tik jaudiigs.... bet iespejams bus :)

242296. viesis 6.septembris 2007 14:12
0 0 Atbildēt

RS8 buus shis pats dzineejs itkaa..

242297. viesis 6.septembris 2007 14:18
0 0 Atbildēt

R8 visi 17 bija izpirkti LV, bet reāli te parādīsies labi ja pēc gada... Vācijai pašai tiks gadā labi ja 300...

242300. viesis 6.septembris 2007 14:53
0 0 Atbildēt

ko tas audi uz avnatiem ir kritis vaaks!!! Sedans buutu smukaaks.

242301. viesis 6.septembris 2007 15:21
0 0 Atbildēt

ir ir ģimenes auto :)

kā viens teica: ar RS ļoti ātri un kvalitatīvi mūžībā varot aizvest visu ģimeni, t.sk., suni un jūrascūciņu ...

242302. viesis 6.septembris 2007 15:35
0 0 Atbildēt

Vai kaa veel viens cilveeks... RS avants ir auto kur var iekraut kartupelu maisu un sievasmaati un izkost eMinieku :D

242303. viesis 6.septembris 2007 15:38
0 0 Atbildēt

Njā....bembisti otdihajut :D

242308. viesis 6.septembris 2007 16:17
0 0 Atbildēt

Laba raķete!

242310. viesis 6.septembris 2007 16:52
0 0 Atbildēt

Njaa ar taadu masu un visiem saviem jaudas zudumiem transmisijaa šitam ir izredzes kļūt par iistu M5 killer! 14,9 sek liidz diviem simtiem jau tagad raada cik izmisiigi audim buus jaaforsee savi motori lai tiktu liidz M5 vai E AMG! Nez vai taas divas tonnas audim paliidzees paarspeet arii M5 izsmalcinaato vadaamiibu! Neredzu es te nevienu paarliecinošu argumentu:)))

242312. viesis 6.septembris 2007 17:09
0 0 Atbildēt

skaists auto ar iespaidīgiem rādītājiem!

242313. viesis 6.septembris 2007 17:12
0 0 Atbildēt

vienkaarshi sapnis :)

242314. viesis 6.septembris 2007 17:54
0 0 Atbildēt

njaa, knapi zem 15 sekundeem liidz 200 km/h ir ljoti slkits raadiitaajs prieksh shaadas jaudas autinja, saliidzinaajumam no dazziem testiem, netuuneetiem meodeljiem: MB S600L - 15,2; M5 - 13,9; MB CSL 55 - 14,6; M6 - 13,2; MB E63 amg - 14,9;

RS6 plus (2005. gada audi RS6 ruupniicas modifikaacija ar 480zs) - 15,1 sek.

sanaak ka shis jaunais RS6 konkuree ar manis nosauktajaam mashiinaam un pat dazzaam zaudee, bet vinsh ir videeji pa 70-100zs jaudiigaaks!!

nez kaa Audi nespeeja tikt galaa sava RS6 svaru jo konkurenti ir videeji pa 100-200kg vieglaaki - tas atspeeleesies arii uz citaam braukshanas poziicijaam. zzeel pa tik sliktu zinju no Audi puses :(

242320. viesis 6.septembris 2007 21:04
0 0 Atbildēt

eu, nevareeja buut ka viens melns R8 jau brauc pa riigu? jeb es tieshaam ar A5 esmu sajaucis?

242321. viesis 6.septembris 2007 21:24
0 0 Atbildēt

242314. viesis 06.09.2007 17:54

nu nevajag liet, ja! "netūnētiem modeļiem", kā var nosaukt par netūnētu M5? Tas jau no paša sākuma ir tūnēts... un vispār, VISAS mašīnas ir tūnētas, vienīgi ir atšķirība cik lielā mērā tūnētas...

242322. viesis 6.septembris 2007 21:30
0 0 Atbildēt

>MN12 nepiesienies vaardiem, un RS6 jau arii vairs nesaucaas A6 - taa pavisamz cita teema, RS6 un M5 ir vienaadi netuuneeti vai tuuneeti vai kaut paartuuneeti, bet fakts ka M5 un daudzi citi vaajaaki konkurenti ir aatraaki par shito jaudiigo govi paliek!

242324. viesis 6.septembris 2007 21:51
0 0 Atbildēt

Nu un tu jutīsi tās 1,2 sekundes atšķirību?? Spriedēji... Parasti visi gudrie šādu auto ''nolicēji'' brauc ar pasātiem un kia sorento.

242325. viesis 6.septembris 2007 22:11
0 0 Atbildēt

vnk. te newar buut runa pat par bmw jo audi ar RS top seerijas produkts!

242326. viesis 6.septembris 2007 22:18
0 0 Atbildēt

...jutiis/nejutiis, bet kaa 580zs quattro ir leenaaks par 507 zs RWD? atbilde - suudiigi piestraadaats pie vinja, it iipashi pie svara (nerunaajot par izsvarojumu, jo pie taa moshka vispaar audi nav piestraadaajis - esoshajam S6 ir 60/40, M5 - 50/50) un tas sevi krietni vairaak liks maniit liikumos, izvairiishanas manevros un bremzeeshanaa un taaas poziicijas jau saistaas ar dorshiibu ne tikaki ar spieshanu griidaa un spidometraa skatiishanos.....

242327. viesis 6.septembris 2007 22:44
0 0 Atbildēt

Nu tad notestē abus un izstāsti vadamības, bremzēšanas un pārējās atšķirības. Un izstāsti tā konkrēti, bez bala bala tante teica. Tad būs pamatots viedoklis. Ja nu tu regulāri brauc pa vācu bāņiem uz 250 ar visām iepriekš minētajām mašīnām, tad atvainojos par piezīmēm un turpmāk klusēju.

242328. viesis 6.septembris 2007 23:02
0 0 Atbildēt

es tik saku 2,0 tonnas suudiigaakas pa 1,8, taapat 60/40 izsvarojums suudiigaaks par 50/50... Vai man buutu nedeeljaam ar shiima mashiinaam jaaardaas pa baani un trasiiteem lai ko taadu pateiktu?

242329. viesis 6.septembris 2007 23:10
0 0 Atbildēt

Varbūt Audi vajag tādu līdzsvarojumu, jo inženieri tā aprēķinājuši?

Un es jau domāju,ka tu esi tāds baigais ass un testpilots...izrādās, vienkārši runā kā ruksis par aviāciju.

242332. viesis 7.septembris 2007 4:47
0 0 Atbildēt

Audi un Bmw nebeidzama cinja............Audi izlaida RS4 V8,Bmw sekoja ar M3 V8.......,tagad cinja lielaka klase-Bmw M5 sedans un universals-Audi atbilde liekas kartejais apburo$ais RS6!!!!!! Smirdet gribo4ie delju vedataji un divanu kusto$ie iauto lasitaji,perkat tos universaljus Opeljus un citas klizmas,ja jums vajag bagaznieku un ekonomiju...RS no Audi ir cita dzives sapratne,itsevi4ki avanta forma!!!!!!! Japardod sieva un jamekle pirmais depozits bus...........haha!:):):)

242333. viesis 7.septembris 2007 4:56
0 0 Atbildēt

Kad zino4i cilveki prese noliks aci pret aci 4o RS ar M5 universalu un kadu lidzigu MB AMG,tad spriedisim inzinieri........reala dzive sadi raditaji prieks ierindas brauceja ir kosmiski tapat,jo to sapratis ikviens kurs ir vadijis,vai bijis auto kur4 toS 100km/h(62mph) sasniedz zem tam magiskajam 5sek..........

242335. viesis 7.septembris 2007 8:37
0 0 Atbildēt

Cit.:

es tik saku 2,0 tonnas suudiigaakas pa 1,8, taapat 60/40 izsvarojums suudiigaaks par 50/50... Vai man buutu nedeeljaam ar shiima mashiinaam jaaardaas pa baani un trasiiteem lai ko taadu pateiktu?

A kur Tu rāvi, ka tas ir izsvarojums? Tas ir griezes sadalījums uz asīm. Agrāk Audi bija proporcionāls sadalījums, tagad sākuši likt 60% uz aizmugurējo asi un 40% uz priekšējo, tāpat kā jaunajam RS4 un R8.

242337. viesis 7.septembris 2007 9:41
0 0 Atbildēt

nekas, to pussekundi vairaak 0-200kmh RS vadiitajiem lieliski kompensees situaacija ziemaa un uz pielijusha asfalta, kad visi M un AMG krustojumos bezceriigi staavees ar spoleejoshaam pakaljaam un ostiis RS duumus :D Un nerunaasim par vadaamiibu uz ledaina celja... taas jaudiigaas klasikas suukaa

242338. viesis 7.septembris 2007 9:52
0 0 Atbildēt

Palarlacis, man tevis tiesham zheel, ka tavaa dziiviites izpratnee nozime ir kaut kadam spiidosham blekiitim uz cetriem ritenjiem... Man auto ir tikai parvietoshanas liidzeklis, man vienalga kada vinam marka un cena, perko to, kas man liekas piemerotaks manam vajadziibaam.

Atziistos, esmu ari no garigi atpalikushajiem cilvekiem, kuri pat miljonari budami braukaas ar vecu prastu videjas klases auto, apmeram kaa pasaules otrais bagatakais cilveeks braukaa ar padsmitgadiigu shrotu un nespej sev pamatot kapec vinam jaunaku vajadzetu... :D

No auto vertiba manas aciis ir autinjiem, kuri ir izgatavoti vienaa eksemplaraa un tiesham smuki. Bet autinji, kurus stancee kaut simtiem, manas aciis ir nevertigi un garlaiciigi.

242340. viesis 7.septembris 2007 10:06
0 0 Atbildēt

M 5 un AUDI RS6 abi vienlīdz lieliski auto, katrs savādāks un nesalīdzināms, un nevajag ņemt vērā skolnieku komentārus ka BMW sūkā audi utt.:))) Tā ir vēl neizslimota pubertāte.

Par to ka šis auto līdz 200 ieskrienas mazāk kā M5 vai AMG CLS 55, man liekas ka tur ir viens, tas ir quattro un tam ir jāgriež visi četri rati, kas prasa vairāk jaudas, tās sek toč poh, kaut uz mazākā nelīdzenuma ledus vai slapjuma vai sniega quattro tā pat izdarīs savu.

242341. viesis 7.septembris 2007 10:44
0 0 Atbildēt

''242338. viesis 07.09.2007 09:52

Atziistos, esmu ari no garigi atpalikushajiem cilvekiem, kuri pat miljonari budami braukaas ar vecu prastu videjas klases auto, apmeram kaa pasaules otrais bagatakais cilveeks braukaa ar padsmitgadiigu shrotu un nespej sev pamatot kapec vinam jaunaku vajadzetu...

''

:D jau ieēli sevi bagātāko pasaules cilvēku sarakstā un pielīdzināji sevi tiem? :D Kas teicis, ka viņi ir uzvedības un būtības etalons? Nopelnīt naudu un braukt ar vecu mizu ir ,lai neteiktu gari, dīvaini.

Ja jau tev tā tīk bagātos par piemēru ņemt, nepakamp tik Hovardu Hjūzu par piemēru :D:D

242347. viesis 7.septembris 2007 11:17
0 0 Atbildēt

Liela smaga volga :]

Vismaz savu garlaicīgo stilu viņi pietur stingri savējo, nevis kā pārējie, viens no otra kautko kopē...

242351. viesis 7.septembris 2007 12:59
0 0 Atbildēt

Man patīk. Es ar tādu gribētu...darba auto! :)

242352. viesis 7.septembris 2007 13:19
0 0 Atbildēt

Par S6 varu teikt tikai pashu labaako, koleegis regulaari izvizina, nu patiik kad iemet Sporta reziimaa un saak podzinjas uz stuures spaidiit, lai paarsleegtu aatrumus, 340Zs tomeer ir juutami, jo manam vagim tikai 245Zs.

Arii ziemaa quattro ir ar juutamu priekshrociibu.

Lai jau kaads reaali izbrauc un tad saak saliidzinaat ar citiem auto.

Sorry, neesmu Audi fans, braucu ar 740d, bet pret S6 un RS ir respekts....

242358. viesis 7.septembris 2007 17:00
0 0 Atbildēt

kurš tur pieminēja, ka M5 un AMG krustos spolēdami paliek ? :D

ir reāli piemēri ? :P

242359. viesis 7.septembris 2007 17:20
0 0 Atbildēt

lasi un raudi,....... a-r.ru/new_site/year...ase_id=1755917 :D :D :D :D :D :D

242364. viesis 7.septembris 2007 19:08
0 0 Atbildēt

par ko jāraud?

242365. viesis 7.septembris 2007 21:33
0 0 Atbildēt

Ko tad tu miljonara kungs mekle auto foruma,vai gultnji bus sabiru4i kartejam Korejie4u Moskvicham,vai atrumi beidzas,kad jamekle padoms interneta,jo santimu zel pat normalam servisam???? Latvijas miljonari.....smiekli nak par tadu atklasmi,ironija vel tada,ja butu ko par spido4iem.... dzelziem pateicis,tad labak to butu izdarijis kada Hyunday-Getccc rubrika,nejau gaudot par savu attieksmi pret automobiljiem RS6 raksta...........Brauktu visi visados EVO,STI,RS,AMG,COSWORTH,TYPE R....,dzive butu daudz KRA4NJAKA,jo savadak slims var palikt no tam skibacaino nekvalitativam kondzervbundzam uz celja,kuras ari perk tadi cilveki kuri tie4am ienist auto!!!! Un ludzu tikai neaizrunajaties kad tas ir letas ma4inas salidzinajuma ar prestizakas markas auto,jo isteniba leti auto ir tie kuri maksa tikai dazus simtus rubljus,nejau visadi hibridi Santa Fe,Matiz,slavenais gurkju burkas attaisamais Getc,visadi pa 50 kapeikam kopa saliktie pagride ta sauktie Chevrolet un lidzigi ermi!!!! Ekonomisti..........:):) Iesaku tad apciemot Ferrari rupnicu Italija,jo tur priek4 cilvekiem kuriem gribas ko viena eksemplara liek kopa vienalga ko,tikai pabridinu,tas prieks var maksat miljonos,vismaz busi vienreizejs un neatkartojams kungs!!!!!:):):):)

242366. viesis 7.septembris 2007 21:49
0 0 Atbildēt

Polarlaci nestreso,zinu ka muusu Latvijas sauliite silti silda un var vinaa ar taadu biezu kazoku paarkarst,bet pasaudzee sevi... Te tacu nau speci novaakusies,bet visaadi raspi**aji,kas to vien maak,kaa kaut kaadas mulkiibas lurinaat!Pats arii palurinu stulbiibas,ja nau kam taas dziivajaa staastiit!:)

242368. viesis 8.septembris 2007 9:49
0 0 Atbildēt

polarlacis esot redzets ielas malā plēšamies ar konduktoriem, jo braucis džimbulī par zaķi.

242369. viesis 8.septembris 2007 17:59
0 0 Atbildēt

....xe.....xe,konduktori automatiski norava pa bieti tikai.....!:):)

242372. viesis 8.septembris 2007 21:40
0 0 Atbildēt

Anonimiķis ir konduktors.

242374. viesis 9.septembris 2007 1:22
0 0 Atbildēt

Nu, un priekš kam tos zirgus vajag? Lai varētu mērīties ar krāniem par to, cik litrus zupas jālej? :D Kaut kā liekas, ka 88 zs priekš 1,1t smaga autiņa ir pilnīgi pietiekami un ikdienā vairāk nevajag. Ir, protams, subjekti, kam patīk liela jauda, un rezultātā var vērot uz ielām un ceļiem visādus atsaldeņus p****ā veicot visādus bīstamus manevrus :D Piemērs - Pirms vairākiem mēnešiem viens ar laķētu 740D gandrīz noskrāpēja sānus pret manas mucas pakaļējo buferi - Liepājā griežoties ārā no esperanto ielas uz brīvības ielu, uzdevu pa nažiem, lai palaistu gājējus, ko nebiju pamanījis, bet bembists bija gribējis apdzīt tūļīgo mucu lai skrietu prom pa otru joslu... Vai arī nesen Liepājā novērots skats - uz ganībenes SD autocentrs vw golf 5 GTI koda nost veselu rindu, beigās knapi paguva ielīst atpakaļ :D

Var jau arī mani saukt par konservatīvu, bet nevaru ciest jaunos kosmisko dizainus ;) Būtu es bagātnieks, nopirktu iepriekšējās paaudzes A8 vai S8, tiem vismaz ir klasiskais 1993. gada dizains, gribētu vienkārši pirkt citu mašīnu, domātu par C4 A6, bet tā kā nav ne viens, ne otrs, ceļu augšā savu cienījamā vecuma mucu :)

242378. viesis 10.septembris 2007 8:58
0 0 Atbildēt

> msh

Pie dizaina "pierod", kad uzrodas piķis jaunākai automašīnai - pēc sevis zinu :P

Tad, kad parādās vēl vairāk iespēju, uzrodas kāre pēc Zs, extrām utt (te es nedomāju (no)lietoto a/m extras - polnij eļektropaket un taml.) Tā kā viss ir likumsakarīgi - katram sava marka un iespējām atbilstošs auto vecums :) Turklāt braukt ar vecu a/m nav kauns, kauns ir bļaut, ka kaut kas ir sūc tikai tādēļ, ka neesmu ar to braucis vai nevaru atļauties...

242379. viesis 10.septembris 2007 9:22
0 0 Atbildēt

> audifans

Nu gan par dizainu jāpiekrīt msh. Manuprāt, autodizains savu virsotni sasniedza 90to gadu 7ajā BMW un 80to un 90to gadu sākuma meršos. Pēc tam, pateicoties augstākām drošības prasībām (nostiprinātām stoikām) jau nāk diezgan atbaidoši burbuļvāģi... Un vispār jau nekas nav "likumsakarīgi", jo reāli naudas ieguldīšanai auto ir daudz citas alternatīvas. Bauru izcelsmes jaunbagātniekiem, protams, skatījums uz pasauli ir cits, pasaule aprobežojas ar kruto autiņu + čiksas pupu lielumu. Protams, ja čiksa jau iegādāta, atliek atlikušo piķi iegrūst autiņā, mazliet smieklīgi tomēr cilvēks ar šādu auto, ja tas pirkts uz līzinga, izskatās :)))

242382. viesis 10.septembris 2007 9:49
0 0 Atbildēt

:) izskatās, ka te vienam spiež tas, ka viņam jābrauc ar vecu lūzni un viņa čiksei ir pirmsklasnieces izmēra krūtis.

242393. viesis 10.septembris 2007 10:29
0 0 Atbildēt

> 242382. viesis

Ta nē, relavais intelekts attiecībā pret pamuļķiem kā tu, nospiež :)

242400. viesis 10.septembris 2007 11:27
0 0 Atbildēt

Labi,labi, netaisnojies. Uzjautrina tie tipāži, kuri sevi inteliģentu kārtā ieceļ pašrocīgi ;)

242420. viesis 10.septembris 2007 13:12
0 0 Atbildēt

Nja, kartejs pirdiennosuceju hemoroidisku vechu auto , kursh atkal baida ar saviem grandiozajiem cipariem, bet labi zinam, ka jebkursh Japanis ar 300 zirdzinjiem to izraus kaa maz nemetas!

242429. viesis 10.septembris 2007 13:42
0 0 Atbildēt

Baiso jaunumu atraduši! Pāris bleķi savādāk iespārdīti, vot i viss!

242773. viesis 13.septembris 2007 8:08
0 0 Atbildēt

...pateicoties augstākām drošības prasībām ...jau nāk diezgan atbaidoši burbuļvāģi... smieklīgi tomēr cilvēks ar šādu auto, ja tas pirkts uz līzinga, izskatās...

Pats saprati, ko pateici? Manuprāt nožēlojami izskatās puisītis vecā šrotā, kas, naudu taupīdams, nosities pret lazdu krūmu... un baltie bērzi ceļmalās var gadīties katram.

242955. viesis 15.septembris 2007 12:45
0 0 Atbildēt

"Manuprāt, autodizains savu virsotni sasniedza 90to gadu 7ajā BMW un 80to un 90to gadu sākuma meršos." Ljoti subjektiivs viedoklis, labi, ka pieliki piebildi manupraat. Piebildiishu, ka mans viedoklis shajaa jautajuma ir pilniigi preteejs tavam. Kuram tad ir taisniba ? :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti