Pagājušajā nedēļā kompānija Audi paziņoja par to, ka ar nākošo gadu būs pieejama jauna pilnpiedziņas sistēma quattro, ziņo Motor Authority.
Torsen starpasu diferenciāļa vietā, ko Audi izmanto jau aptuveni 20 gadus, pilnpiedziņas auto tiks uzstādīts elektrohidrauliskais starpasu diferenciālis.Audi apgalvo, ka ir izdevies novērst quattro mūžīgo problēmu – līkumos izstumt automašīnas priekšpusi – «understeer». Šādu rezultātu nodrošinājusi sistēma, kas analizē paātrinājumu, novirzes leņķi, ātrumu un saķeres zudumu katram ritenim.
Mierīgos apstākļos centrālais diferenciālis 40% spēka novada priekšējai asij, bet 60% aizmugurējai. Tikko kā jaunā sistēma sajūt saķeres zudumu kādam ritenim, tā mazāk kā simts milisekundēs, centrālais diferenciālis pārspēlē spēku uz kādu no riteņiem, kam ir vislielākā saķere.
Elektrohidrauliskā starpasu diferenciāļa vadības bloks automašīnas vadītājam ļauj izvēlēties vienu no trīs darbības režīmiem – komfortablo, automātisko vai dinamisko, kur pirmais ir visdrošākais, bet pēdējais ļauj vislabāk izbaudīt braukšanas prieku.
Jāatzīmē, ka sistēmas konstrukcija ir līdzīga Haldex elektroniskajam viskosajūgam, kas Torsen starpasu diferenciāļa vietā tiek izmantots Audi A3 modelī.
vieglas smiltis audi, lai dzivo subaru.