Audi atsakās no vecās pilnpiedziņas sistēmas 52

11.septembris 2007 10:14

Pagājušajā nedēļā kompānija Audi paziņoja par to, ka ar nākošo gadu būs pieejama jauna pilnpiedziņas sistēma quattro, ziņo Motor Authority.

Torsen starpasu diferenciāļa vietā, ko Audi izmanto jau aptuveni 20 gadus, pilnpiedziņas auto tiks uzstādīts elektrohidrauliskais starpasu diferenciālis.

Audi apgalvo, ka ir izdevies novērst quattro mūžīgo problēmu – līkumos izstumt automašīnas priekšpusi – «understeer». Šādu rezultātu nodrošinājusi sistēma, kas analizē paātrinājumu, novirzes leņķi, ātrumu un saķeres zudumu katram ritenim.

Mierīgos apstākļos centrālais diferenciālis 40% spēka novada priekšējai asij, bet 60% aizmugurējai. Tikko kā jaunā sistēma sajūt saķeres zudumu kādam ritenim, tā mazāk kā simts milisekundēs, centrālais diferenciālis pārspēlē spēku uz kādu no riteņiem, kam ir vislielākā saķere.

Elektrohidrauliskā starpasu diferenciāļa vadības bloks automašīnas vadītājam ļauj izvēlēties vienu no trīs darbības režīmiem – komfortablo, automātisko vai dinamisko, kur pirmais ir visdrošākais, bet pēdējais ļauj vislabāk izbaudīt braukšanas prieku.

Jāatzīmē, ka sistēmas konstrukcija ir līdzīga Haldex elektroniskajam viskosajūgam, kas Torsen starpasu diferenciāļa vietā tiek izmantots Audi A3 modelī.
 
Visi komentāri
 
242474. viesis 11.septembris 2007 10:24
0 0 Atbildēt

vieglas smiltis audi, lai dzivo subaru.

242476. viesis 11.septembris 2007 10:36
0 0 Atbildēt

šīri, neņaudi.... tavam subāram pilnpiedziņa (difu bloķi) stipri atpaliek no tā paša 1991 gada b4 auģika :D

protams tagad ir subārs ar kompja vadītiem difiem, bet tas ir tikai pašās biezākajās versijās, tev līdz tādam kā līdz ķīnai četrrāpus :D

p.n.

torsen ir pilnībā mehānisks izstrādājums, tur nav nekādas elektrības vai hidraulikas kā tas ir pēdējiem izstrādājumiem

242479. viesis 11.septembris 2007 11:01
0 0 Atbildēt

paldies iauto par izdzesto komentāru!

kritiku nespējat uzklausīt!?

242480. viesis 11.septembris 2007 11:01
0 0 Atbildēt

nu ar ko tad atpaliek? pastasti man! :D

242481. viesis 11.septembris 2007 11:05
0 0 Atbildēt

rīt iauto būs šhodienas raxsti no apollo, tvnet, tā kā tur šodien nelieniet un nelasiet, citādi rīt būs garlaicīgi iauto lasīt!

Redaktors 11.septembris 2007 11:20
0 0 Atbildēt

krisus! Kas par sāpi? Gribas pakašķēties? Gribas izlikties gudrākam kā esi? Starp citu, šīs ziņas bija autoblogā jau pirms nedēļas. Un?

242484. viesis 11.septembris 2007 11:31
0 0 Atbildēt

ņemot vērā to, cik "kvalitatīva" elektronika ir eiropiešu autiņos, var rēķināties ka tagad tie auži plīsīs vēl negantāk.

242485. viesis 11.septembris 2007 11:31
0 0 Atbildēt

nee, gribas, lai iauto būtu operatīvāks un līmenī, un ne Tev spriest par manu gudrību!

242487. viesis 11.septembris 2007 11:33
0 0 Atbildēt

šīri... tik cik tev to pilnpiedziņu vajag... viņas visas ir vienādas :D

griež visus ratus :D un palīdz tev pilnvērtīgāk un vieglāk izbraukt no peļķes :D

pilnpiedziņas pamatā atšķirās tikai un vienīgi ar diferenciāļu un to bloķēšanas tipu un esamību....

audī un arī subāra piedziņas ir kautkur pa vidu - no atvērtā tipa pilnpiedziņas, kurai neviens diferenciālis nebloķējas, līdz pat slēgtai, kurā vispār diferenciāļu nav....

kamēr tu lēnām brauc taisni pa sausu asfaltu, nav nekādas atšķirības

reāli braucot pa ledu vai vismaz granti pie noteiktiem ātrumiem mašīna sāk slīdēt ārā no līkuma.... un atkarībā no centra difa parādās nelielas īpatnības mašīnas vadībā... tāpēc viens no veidiem braucot ar pietiekami jaudīga motora pilnpiedziņu, kas uz attiecīgā seguma spēj pagriezt riteņus, ir pirms līkuma paraut mašīnu uz otru pusi un tad iegriezt līkumā... tikai tāpēc lai līkuma izejā mašīnai purns būtu tajā virzienā kur tu vēlies braukt...

biezākajām pilnpiedziņām (arī subāram, bet tikai dažās sti versijās) mašinas kompis vada difu daļēju vai pat pilnu piebloķēšanos atkarībā no dažādu sensoru datiem, tajā skaitā skatās kurā pārnesumā šoferīc ir iespraudis un cik stipri ir piespiedis gāzi, kā pagriezis stūri, kuri riteņi kā griežas un kurā virzienā iet mašīna... bet kā jau teicu, tavai tačkai nekā tāda nav ;)

p.n.

tu pasaki kas tev ir par subāru un kas jamam par piedziņas tipu.... tobiš kādi ir difi un kā viņi bloķējas, ja bloķējas....

man vecā audī priekšas difs parastais kas nebloķējas, centrālais difs - torsen, aizmugures difs ar elektromehāisko pilnas bloķēšanas iespēju līdz ~25-30km/h

reāli audī pakaļas difu bloķēt ir nozīme tikai lai izbrauktu no kādas peļķes, mašīnas vadāmību tes neietekmē, jo tajos ātrumos, kur tas ir svarīgi, pakaļas difs jau sen ir automātiski atbloķējies

eklipsei bija LSD centrālais difs....

242492. viesis 11.septembris 2007 12:10
0 0 Atbildēt

Pirmais: nu kapec tad tu nepastastiji ar ko atpaliek subaru pilnpiedzinja no audi bet prasi man lai es tev pastastu ka tur vis strada? es tak to zinu, tapec ari tev jautaju ar ko atpaliek?

nav subaram nekadu blokju un nevajag. ari pashlaik aktualajos modeljos. centralais - visko.

un tu shis pilnpiedzinjas sistemas klasificee tikai pec ta kur nu kuram ir blokji un cik vinju ir. pieljauju, ka tu vel nekad neesi aizdomajies par sakaribam starp pilnpiedzinju/auto smaguma centru/svaru uz atsevishkjiem tiltiem.

tad kad to njemsi vera, tad sapratisi, kadelj subaru sit pushu citus. man, ja godigi, smiekli nak par to, ka tu pateici, ka Audi B4 ir paraks par subaru. nu chista smiekligi tas ir :D

242493. viesis 11.septembris 2007 12:24
0 0 Atbildēt

a dvai neiesveetiittajiem uz pirkstiem - kas un kaa kad blokjeejas, ko tas noziimee, ko dod viens vai otrs difs?

242500. viesis 11.septembris 2007 13:15
0 0 Atbildēt

Nespēj gan.

242501. viesis 11.septembris 2007 13:23
0 0 Atbildēt

Mans BMW kvatrro,matro,super buper ir pats krutaakais un labaakais,taa kaa nau ko te skeepus lauzt par otraas skiras srotiem!:)

242502. viesis 11.septembris 2007 13:25
0 0 Atbildēt

jus visi esat lohi :D

242504. viesis 11.septembris 2007 13:33
0 0 Atbildēt

Jaa,esmu mazins,dumins un kas???

242506. viesis 11.septembris 2007 13:36
0 0 Atbildēt

vipej jadu! :D

242513. viesis 11.septembris 2007 14:12
0 0 Atbildēt

Sinsoijuga viperaa,super buper tripejaa!:)

242517. viesis 11.septembris 2007 14:18
0 0 Atbildēt

Pirmais - nefiga nav vienaadas, ir taadas kas grieziis tikai 1 ratu no chetriem, un ir taadas kas grieziis vismaz 2 ratus no 4, un taa ir butiska atshkjiriiba. Bet patiesiibaa ir zheel, ka shaada vienkaarsha, bet eleganta sisteema bus nolemta aizmirstiibai, kaut gan laikam jau ir Torsens centra mazliet arhaisks pasaakums.

242518. viesis 11.septembris 2007 14:18
0 0 Atbildēt

šīri, ja tu tik ļoti vēlies runāt par izsvarojumiem un tamlīdzīgām lietām, tad no personīgās pieredzes varu pateikt, ka eclipse pilnpiedziņa viennozīmīgi ir labāk vadāmāka par audī šrotmobīli...

vēl viena lieta, es norādīju, ka audī pilnpiedziņa pirms 20 gadiem bija viennozīmīgi pārāka par subāru.... tu to apgāzt nespēj.... bet piesauc tagadējo modeļu viskosajūgu :D

iztaisam vienkāršu eksperimentu - iedod man izgāzt ar savu subāru pa granti....

242519. viesis 11.septembris 2007 14:22
0 0 Atbildēt

WALA [?] 11.09.2007 14:18

parādi man vienu pilnpiexziņas mašīnu, kurai uz sausa asfalta tev izdosies nospolēt vienu riteni :D:D:D

lasi visu ko rakstīju.... un tad mēģini pierādīt pretējo

p.n.

torsens centrā arhajisks??? neesi aizdomājies kā hammers brauc uz priekšu???? tur visi 3 difi ir torsen :D

242526. viesis 11.septembris 2007 14:37
0 0 Atbildēt

Marchiks_ [?] 11.09.2007 14:27

klūda

kas rodas nezinot kā tur viss ir uzbūvēts...

quattro nenodrošina spolēšanu "pa diagonāli" jo priekšējais difs nebloķējas.... tas ko quattro nodrošina ir ja visiem riteņiem ir kaut bišķīt saķere ar zemi, tad griezīsies viens priekšējais rats un viens pakaļējais (var būt abi vienā pusē).... sabloķējot pakaļas difu griezīsies viens riekšējais un abi pakaļejie

BET

klasiskā quattro (ar torsen centrā) īpatnība ir tāda, ka ja viens priekšējais ritenis būs gaisā, tad griezīsies tikai tas viens un autiņš stāvēs uz vietas :D ja kāds netic manam apgalvojumam, tad var atrast kādu quattro un pamēģināt....

ja tā notiek, tad palīdz bremžu pedāļa piespiešana... biezākajos modeļos to vienu riteni piebremzē pati mašīna....

242532. viesis 11.septembris 2007 14:51
0 0 Atbildēt

Pirmais, peedeeja posta tev nav taisniiba, kameer vien Torsenam pievada speeku no motora puses jams daliis vienaadi uz abiem ratiem vai asiim tikliidz buus atshkjiriigi grieshnaas aatrumi abaas pusees, bet ja teiksim izdomaatu pagriezt auto riteni briivgaitaa, tad jams abosluuti uzvediisies kaa briivais difs.

242533. viesis 11.septembris 2007 14:53
0 0 Atbildēt

AA sorre Pirmais, es iisteniiba neesmu papeetiijis tik ciitiigi Audi Quaatro implementaaciju ar Torsenu, mosh vienkaarshi shai kombinaacijai ir shada iipatniiba, bet klasissks Torsens kaa taads dara taa kaa es raxtiiju ieprieksheeja postaa.

P.S. Meegjinaashu uzrakt kaadu Q sheemu, kaa tu tas Torsens iemaaniits.

242534. viesis 11.septembris 2007 14:55
0 0 Atbildēt

Un par to vienu Ratu - panjem NIVU un buus tev shaads variants. Man domaat arii "pirmatneejiem" Subariem var ieguut liidziigu pasaakumu - teisa neesmu nedz peetiijis uzbuuvi nedz paarbaudiijis praksee.

242542. viesis 11.septembris 2007 15:20
0 0 Atbildēt

WALA [?] 11.09.2007 14:51

tev NAV taisnība par to ko dara torsens :D:D:D

stāstu "uz pirkstiem" kā tur īsti ir. pieņem manus vārdus kā neizbēgamu patiesību, kuru tu pats vari eksperimentāli pārbaudīt uz reālas kvatras ar torsenu....

torsenam NAV svarīgi pievadītais spēks no motora puses, bet gan kā lai pasaka, pretestība no otras puses.... spēks tiks novadīts tai pusei, kurai ir lielāka pretestība....

bet ne gluži viss spēks, reāli tai pusei, kurai ir lielāka pretestība tiek pievadīts, atbilstoši N reizes lielāks spēks....

bet ja kādai pusei pretestība ir 0, tad sanāk reizināt ar nulli....

un tāpēc quattro (ar torsen centrā) priekšējais ritenis var griezties viens :D

tā vot! tas ir teorētiskais skaidrojums

paņem un izmēģini praktiski ja netici....

p.n.

man, atšķirībā no tevis, tāda kvatra pašam pieder ;)

242543. viesis 11.septembris 2007 15:21
0 0 Atbildēt

Pirmais: tu kljudies, shadu sistemu kombinacija ar viskosajugu subaru liek autinjos ar manualo kasti ja nemaldos kopsh 1987 gada lidz pat musdienaam. pirms tam bija piesledzama pilnpiedzinja un tas bija jau 1978.gada pirms quattro. istais pilnpiedzinjas epopejas aizsacejs plashpaterinja automobiljos ir subaru, tas ir pieradits fakts. subaru pari visam. sieg heil! :D

242545. viesis 11.septembris 2007 15:24
0 0 Atbildēt

ps. WALA, Pirmajam ir taisniba. ja netici pacel uz dankrota augsha vienu priekshejo riteni un megjini pabraukt. tas auto nekustes ne no vietas! vienreiz sadzeramies un pamegjinajam. a vot par subaru nezinu, bet es domaju ka butu pilnigi tas pats. isteniba mes visi varetu to izmegjinat pie alus kausa :D

242547. viesis 11.septembris 2007 15:26
0 0 Atbildēt

a un Pirmais. es tev varu pateikt vienu lietu kas ir subaru, bet nav audi. pazeminatie parnesumi. un tici man, ta ir ljoti noderiga lieta.

242548. viesis 11.septembris 2007 15:27
0 0 Atbildēt

Pirmais,

par Q es nestriideeshos, jo atrast jeedziigu sheemu Q implementaacijai nezidevaas, un taa viena kas ne paaraak preciizi paraad lietu staavokli atbilst tam ko tu saki, ka var but taada situaacija kaa tu apraksti (Bet ja taa patieshaam ir, tad Torsens ir vienkaarshi pilniigi bezjeedziigs shadaa veidaa, un tad vinsh ir tieshaam taja konkreetaja vietaa kaa piektais ritenis auto - I mean Viscous Coupling tas ir jeedzigaaks (leetaaks bet dara to pashu), lai arii ne tik vienmeeriigu darbiibu).

Bet par pasha Torsena ( bez konkretaas Audi implementaacijas darbiibu tev ir aplams priekshtats).

Ja veelies varam izveerst atsevishkju Topicu par Torsenu vienu pashu ( bez konkreetas Audi implementacijas). Buutiskaa lieta ir taa ka Torsens reagjee tikai un vieniigi uz atshkjiriigu ratu grieshanas aatrumu, nevis speeku vai ko tamliidziigu.

242549. viesis 11.septembris 2007 15:28
0 0 Atbildēt

Eeee,es savam BMW paceelu priekseejo ratu gaisaa,bet kaa uzbeeru,taa aizgaaja ar visu domkratu....a juus te,nekustees ne no vietas....!

242550. viesis 11.septembris 2007 15:33
0 0 Atbildēt

Shiiri - vot Subaraam,BMW, TOYOTA neieskau, taapat kaa jebkuram auto kam centra Viscous Coupling. Vinsh lai arii ar aizkaveeshanos raus abas asis uz priekshu. Celicai pat ir speciaali iespeejam paarsleegt to VC dazjaados rzjiijumos lai teiksim uz stenda baudiitu bremzes utml. Aizdoma, ka muus CSDD principiaali "lauzj" shaadas mashinas kaa Celica GT4, jo neesmu dzirdeejis ka kaads kaut ko sleegtu paari pie bremzhu testa.

242555. viesis 11.septembris 2007 15:41
0 0 Atbildēt

csdd nespēj izmērīt bremzes mašīnām ar sabloķētu centrālo difu.....

apskates protokolā bremzēs ar lieliem burtiem ieraksts 4x4

MAN IR ŠĀDS PROTOKOLS

242557. viesis 11.septembris 2007 15:44
0 0 Atbildēt

Labi,labi,tad kuras markas autins un ar kaadu pilnpiedzinas sisteemu ir viss perspektiivaakais,juusu skatiijumaa!??

242561. viesis 11.septembris 2007 15:50
0 0 Atbildēt

galvenā torsen fīča vienkāršos vārdos ir - grieze tiek pievadīta tai pusei, kurai ir lielāka saķere

tas, ka viens rats var brīvi griezties gaisā tiek apiets bremzējot to riteni, kas ir gaisā....

subaru tiešam bija pirmās mašīnas ar pilnpiedziņu, par to nav strīda....

quattro ar savu vienkāršību un praktisko nesalaužamību ir savi plusi

un to nav maz...

242563. viesis 11.septembris 2007 15:52
0 0 Atbildēt

Pirmais paarceljamies uz diskusiju sadalju.

242566. viesis 11.septembris 2007 16:03
0 0 Atbildēt

242557. viesis 11.09.2007 15:44

kādam nolūkam????

armijai viennozīmīgi hammers ar saviem trijiem torsen-iem :D tur nekas vienkārši nevar atņirgties :D mūžiga pilnībā droša sistēma.... nedaudz pārspīlējot - pilnpiedziņa nojuks tūlīt pēc tam, kad mašīna būs sadalījusies pirmreizinātājos :D un tai būs atņirgušās darba bremzes....

ātrai braukšanai rallijos uttt. lancer evolution vai kaut vai tā paša sti vai citas datorizētās megasistēmas ar nesimetrisku jaudas dalījumu, vadāmo diferenciāļu sabloķēšanu....

efektīva, bet dārga sistēma, kas prasa nopietnas zināšanas regulēšanā un uzturēšanā

kā jau iepriekš rakstīju piedziņas principiāli atšķiras tikai ar šiem bloķiem....

mašīnas izsvarojumam arī ir ietekme uz to kā uzvedīsies konkrētais piedziņas tips, bet to var mainīt kautvai iekrāmējot bagažniekā ķieģeļus :D

242568. viesis 11.septembris 2007 16:13
0 0 Atbildēt

es nezinu gan Pirmais par kadu tu tur megasistemu ieksh STI runaa. tur tak ir parasts planetaro zobratu difers, kuru vienkarshi var manuali regulet ar elektromagnetiska sajuga palidzibu. nav ta nekada megadarga sistema.

242570. viesis 11.septembris 2007 16:20
0 0 Atbildēt

es runāju par dažiem eksemplāriem, kuriem ir kompis, kas ņem datus arī no gazes pedāļa uttt....

moš subāram tādi ir tikai un vienīgi wrc :D

242571. viesis 11.septembris 2007 16:32
0 0 Atbildēt

Vispar jau sava pamaataa, lielaaka dalja (ja ne visas) diferenciaalju blikjeeshans versijas izmantojot dazjaadu shkjidrumu viskozitaates izmainjas ir krietni leetaakas nekaa tas pats Torsens.

Jautaajums tikai vai vinju piedabuushana/reguleeshana konkreetiem apstaakljiem ir leets prieks, tachu no taada viedoklja skatoties Torsens principa vispaar nav reguleejams, iznjemot kaa tikai no ruupniicas ieliekot citaadaakus tos mazos "sinhronizaacijas" zobratus .

242575. viesis 11.septembris 2007 17:17
0 0 Atbildēt

Ko jūs te pļūtī sviestu? Jums par šitām lietām patiesās sajēgas mazāk nekā cūkām no aviācijas!

242577. viesis 11.septembris 2007 17:27
0 0 Atbildēt
242588. viesis 11.septembris 2007 18:22
0 0 Atbildēt

to 242575. viesis

nu tad pastasti gudriniek ko tad tu zini!

242590. viesis 11.septembris 2007 18:43
0 0 Atbildēt

Vai kaadi atsevishkji viesi ir gudri, nez vai pashi vispaar saprot ko tas vai cits diferenciaalis dara/nedara. Ar shadiem linkiem un bilzhukiem pilna pasuale, tachu neviens ne tuvu neparaad kaa shis difs ir ievietots Audi Q, no kurienes tiek pievadits "speeks" utml. Tas ko raxta marketinga bulshitaa( un faktiski vieniigais ko zina "iistenie" Audi fani) - mani visai maz interesee.

242604. viesis 11.septembris 2007 22:09
0 0 Atbildēt

WALA un Pirmais,nenemiet galvaa sos dundukus!Man interesanti bija juusu komentus palasiit,buus ko paanalizeet!

242726. viesis 12.septembris 2007 15:12
0 0 Atbildēt

KO?! WTF?! Stulbie vācieši izdomājuši šito stulbību, jo viņiem nekas bez bāņiem un skaistām, gludām ielām nav :D Līdz ar to atkrīt vajadzība pēc pastāvīgas pilnpiedziņas, un par svarīgu iemeslu paliek tas, ko min wikipēdija kā haldex plusu - var novietot bīdeli šķērsām un uz salonu tiek pārvadīti mazāk trokšņu...

Pirmais [?] 11.09.2007 15:50

Par Jensen FF aizmirstam?

242729. viesis 12.septembris 2007 15:15
0 0 Atbildēt

Aizmirsu piebilst, ka ja kaut kad tālā nākotnē sagribēsies nopirkt 2008 un jaunāka gada mašīnu, audis tas noteikti nebūs... Ja jau īstās kvatras vairs nebūs, vairs nav iemesla audi pirkt, jo to pašu un augstāku kvalitāti piedāvā arī citi ražotāji... Okej, man ir priekšpiedziņas muca, bet priekšpiedziņas, jo es to nepirku, vienu brīdi bija doma nopirkt Audi 90 Quattro, bet tāda ideja tika atmesta, jo man tomēr svarīgāk braukt ekonomiski...

242745. viesis 12.septembris 2007 17:14
0 0 Atbildēt

msh [?] 12.09.2007 15:15

quattro ir tikai un vienīgi preču zīme.....

tas, ka dažos modeļos iemudrija torsen centrālo diferenciāli un dažos modeļos lieto to vēl joprojām.... tas ir tikai sagadīšanās :D

es nemaz nezināju, ka audī a3 ir nevis pastāvīgā pilnpiedziņa, bet kautkas līdzīgs kā sinhrogolfam

būtu nopircis, būtu brīnījies :D:D:D

ja sagadīšanās pēc vēl audī būtu ienācis prātā 1990 gada mašīnām ielikt labākus motorus.... kautvai pēc parametriem analoģiskus mitsubishi 4g63...... sasapoņojos :D

242757. viesis 12.septembris 2007 20:24
0 0 Atbildēt

Pirmais

quattro ir brends, bet tas sākotnēji saistījās ar parastu centrālu diferencāli, pēc tam ar torsenu. Rēķini pats - kvatra radaas 1980. gadā, A3 1997. gadā un TT 1999. gadā. Vēl pagaidām A3 un TT ir izņēmums ar saviem haldex, pēc gada diemžēl vairs nē :( Tātad, 17 gadus ar quattro apzīmēja TIKAI patstāvīgo pilnpiedziņu. Ko no tā var secināt? Un kas būtu tie 1990. gada labāki bīdeļi? Ar 2.2 DOHC turbo vai 3.6 DOHC V8 tev ir par maz? :P

msh

242764. viesis 12.septembris 2007 23:10
0 0 Atbildēt

Pirmais:

A3/TT Haldex implemnetaacija ir taada pati kaa Golf 4motion. Syncro bija apziimeejums pavisam citai implementacija ar VC (Viscous Coupling) centraa.

VC - faktiski izmanto shjidruma ( silikons vai silikona piedevas elljai - nezinu preciizi) speeju pieaugot temperatuurai (no berzes starp VC plaaksneem) kljuut cietam.

Haldex - no atshkjiriiga asu griezshanasatruma tiek ieguuts taads kaa elljas suuknja efekts kas saspiezj "shkjidraa" sajuuga plaaksnes kopaa, un "sajuudz" abas asis.

242766. viesis 12.septembris 2007 23:28
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pouhj kā izskatās tā hiuņa, kas pieslēdz tos otrus ratus. Man gribētos lai quattro tomēr būtu 4x4, nevis 4x2+2. Lai sauc audisinhro vai audi4motion, ja vēlas...

242767. viesis 12.septembris 2007 23:37
0 0 Atbildēt

Pirmais:

faktiski gan VC gan Haldex ljoti labi speej pildiit tavas veelmes ( iznjemot kad ir nopietni uzvaariits tas shkjidrums ko katra no tiem izmanto), tikai buutu ideaali ja pats vadiitaajs vareetu noteikt blokjeeshanaas rezjiijumus ( kaa piemeeram Evo aizmugureejaam difam).Un viss visi buutu laimiigi IMO. Jo Haldex pilnigi ne ar ko neatpaliek no Torsena, tikai tas ka viss atkariigs no programmas ar kuru vada sho difu, un no sensoru skaita kas dod infu uz shii difa smadzeni.

242768. viesis 12.septembris 2007 23:41
0 0 Atbildēt

SOrre, biku nepreciizi - VC nav sakariigi vadaams, tam ir "pashnoteikshanaas" rezjiijums. Pie kam VC ir slikts tieshi pie dazjaadaam bremzeeshanas situacijaam utml. par cik nav iespeejams vinjam pateikt lai atblokjee asis - vinjam PH, ir atshkjriigs asu griezshanas aatrums ( un beizji jau speciaali naak atshkjiriigs "final drive ratio" starp asiim lai VC aatraak reagjee) viss asis sablokjeetas.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

450 000 eiro pagalam – Ford GT varenauto sadeg jau pirmajā braucienā (+ FOTO) 1

Vācijā sadedzis gluži jauns Ford GT varenauto, kas bija noskrējis vien 70 kilometrus. Vadītājs un pasažieris paguvuši laicīgi pamest degošo spēkratu un traumas nav guvuši. Lasīt vairāk

 

Suzuki atklāj jaunā Jimny izskatu (+ FOTO)

Japānas autobūves kompānija Suzuki atklājusi sava mazākā apvidnieka Jimny izskatu un publiskās pirmizrādes laiku. Lasīt vairāk

 

Jūrmalas Domes atbilde iAuto.lv par Jūrmalas caurlaidēm un tiesas atcelto sodu 30

iAuto jau ilgstoši pievērš savu uzmanību un pēta Jūrmalas Domes aktivitātes saistībā ar iebraukšanas maksu pilsētā un tās piemērošanas kārtību! Lasīt vairāk

 

Pusgadsimtu vecu Ford GT40 cer pārdot par 12 miljoniem

Augusta beigās RM Sotheby`s rīkos izsoli Monterejā, kuras laikā centīsies pārdot unikālu Ford GT40 sporta auto. Par 1966.gadā ražoto divdurvju kupeju izsoles organizatori cer iegūt 9 līdz 12 miljonus dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti