Kompānija Land Rover ar 2009.gadu plāno sākt aprīkot apvidus modeļa Freelander dīzeļa modifikāciju ar jaunu automātisku dzinēja izslēgšanas un iedarbināšanas sistēmu, kas padarīs auto ekonomiskāku un ekeoloģiski tīrāku.
Šāda automātiskās iedarbināšanas sistēma patstāvīgi noslāpēs dzinēju auto stāvēšanas laikā, piemēram, pie luksofora vai sastrēgumā. Tikko kā vadītājs ar kāju pieskarsies sajūga pedālim, dzinējs atkal tiks iedarbināts.
Pēc Land Rover pārstāvju vārdiem, šāda tehnoloģija ļaus samazināt kaitīgo izmešu daudzumu par 7% – no 194 gramiem uz kilometru līdz 179 gramiem. Līdztekus nedaudz samazinās arī degvielas patēriņš. Gaidāms, ka ar šo sistēmu aprīkotam Freelander vidējais degvielas patēriņš uz 100 kilometriem būs aptuveni 6,8 litri, kas būtu par septiņām desmitdaļām litra mazāk nekā bāzes versijai.
izklausās jau labi, bet vai pēc desmit gadiem nebūs problēmu ka dzinējs ticis iedarbināts ap 100 reižu dienā?