„Frankfurtes auto izstādē 2007” Renault prezentē ne tikai vairākus jaunus modeļus, bet arī citus tehnoloģijas jauninājumus, kurus jau tuvākajā nākotnē varēsim vērot Renault markas automašīnās.
V6 dCi Concept – lielisks izpildījumā un draudzīgs videi
Kā vienu no jauninājumiem Renault prezentēs V6 dCi Concept – jaunākās paaudzes 3.0 litru V6 dzinēju, kas tapis Renault-Nissan Alianses ietvaros. Šī dzinēja jauda ir 195kW pie 5200 apgr./min un maksimālais griezes moments ir 550 Nm pie 1750 apgr./min. Papildu uzmanība, izstrādājot dzinēju, pievērsta akustiskajam komfortam. V6 dCi Concept dzinējs aprīkots ar speciālu filtru un slāpekļa oksīda apstrādes sistēmu, tāpēc tas ir ne tikai lielisks izpildījumā, bet arī draudzīgs videi. Zīmīgi, ka V6 dCi Concept atbilst visiem Euro VI un ASV standartiem.Četru riteņu aktīvās braukšanas šasija
„Frankfurtes auto izstādes 2007” apmeklētājiem būs iespēja vērot arī nelielu prezentāciju par Renault izstrādāto Četru riteņu aktīvās braukšanas šasiju (Four-wheel Active Drive chassis), ko izstrādājis Renault sadarbībā ar Renault Sport Technologies. Jāatzīmē, ka ar šo šasiju jau aprīkota jaunā Laguna, un nākotnē tā būs sastopama arī citos modeļos.1.5 dCi dzinējs ar jaunu filtru
1.5 dCi dzinējs, ar kuru jau aprīkoti Renault Clio, Modus, Megane, Scenic, 5vietīgais un 7-vietīgais Grand Scenic, papildināts ar speciālu filtru un būs pieejams arī Clio Sport Tourer un jaunajam Kangoo. Aprīkots ar jaunākās paaudzes dīzeļdzinēju tehnoloģiju, tas ļaus samazināt CO2 emisiju izplūdes gāzēs līdz minimumam. Pateicoties šim filtram, dzinējs nodrošina līdzenu motora darbību un tam nav nepieciešamas nekādas piedevas.Renault pīlāri – vide, drošība un kvalitāte
Viens no Renault mērķiem ir mazināt automašīnu kaitīgo ietekmi uz vidi, tāpēc Renault izvirzījis trīs galvenos mērķus: būt to auto ražotāju top trijniekā, kas rada auto ar mazāko CO2 emisiju izplūdes gāzēs, paplašināt modeļu klāstu, kas darbojas uz biodegvielas un paplašināt alternatīvo tehnoloģiju iespējas. Šogad Renault radīja pirmos modeļus, kuri darbojas ar E85 etanolu un B30 biodīzeli, kā arī sāka ražot jauno 100 zs TCE benzīna dzinēju. Šā gada pavasarī tika radīta arī jau ievērību guvusī „eco2” līnija. Tas viss vēlreiz apliecina Renault apņemšanos radīt videi draudzīgus auto par samērīgām cenām.Radot automobiļus, Renault papildu uzmanību velta drošībai – gan pasīvajai, gan aktīvajai. Drošības sistēmas tiek izstrādātas, pamatojoties uz reālu satiksmes negadījumu analīzi, turklāt liela nozīme ir arī komunikācijai ar klientiem. Frankfurtes auto izstādē būs iespējams vērot arī vairākus Renault drošības tehnikas praktiskus piemērus.
Līdzīga apņemšanās ir kvalitātes ziņā: sākot ar jauno Laguna un turpmāk arī pārējiem modeļiem Renault izvirzījis mērķi: tiem jābūt top trijniekā savā klasē produkta un servisa kvalitātes ziņā.
Ievērības cienīgas likās divas vietas:
"Četru riteņu aktīvās braukšanas šasija" - ja uztaisīs normāli, mošk nākotnē izkodīs audi :D
"Pateicoties šim filtram, dzinējs nodrošina līdzenu motora darbību un tam nav nepieciešamas nekādas piedevas." - kas tad te - motoram pievienots dzinējs, kas nodrošina līdzenu darbību? :D
msh