Aleksandrs Gorelovs/Igors Skuridins uzvar «Peno» rallijā

 
13.septembris 2007 9:59

Ar SEB Unilīzinga rallija komandas Jāņa Vorobjova/Gunta Ervalda ekipāžas atbalstu Latvijas kausa izcīņas dalībnieki A Plus klases ieskaitē Aleksandrs Gorelovs/Igors Skuridins Krievijā uzvarējuši rallijā „Peno” absolūtajā vērtējumā, sasniedzot augstāko panākumu savā līdzšinējā karjerā.

Rallijs „Peno” bija Krievijas kausa izcīņas 11. posms, un tajā piedalījās 44 ekipāžas. Par galvenajiem pretendentiem uz uzvaru tika uzskatīti četri braucēji – Aleksejs Cerļukevičs (Perma), Deniss Orlovs (Sanktpēterburga), Krievijas čempionāta dalībnieks Aleksandrs Suļimovs un arī Latvijas trasēs redzētais Sergejs Ugers. Taču neviens no viņiem rallijā „Peno” uzvaru nesvinēja – to, apsteidzot tuvāko sekotāju gandrīz par minūti, izcīnīja Aleksandrs Gorelovs.

Uz ralliju „Peno” Aleksandrs Gorelovs/Igors Skuridins devās ar komandas „VeGa Sports” atbalstu, kuri sagatavoja A grupas automašīnu „Mitsubishi Lancer Evo”, savukārt kā padomdevēji līdzi devās „SEB Unilīzinga” komandas ekipāža Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds. Aleksandra un Igora galvenais mērķis bija revanšēties par pagājušo gadu, kad viņi rallijā „Peno” finišēja ceturtie, paliekot soli aiz goda pjedestāla.



„Mēs esam ļoti pateicīgi komandai par paveikto darbu, kas mums ļāva izcīnīt pirmo uzvaru,” par panākumiem Krievijā teica Aleksandrs Gorelovs. „Šo uzskatījām par mūsu atbildīgāko startu sezonā, un ir liels prieks, ka izdevās sasniegt labu rezultātu. Nenovērtējamu palīdzību mums sniedza treneris Jānis Vorobjovs, pateicoties viņa padomiem un norādījumiem, trasi veicām bez kļūdām, esot rallija vadībā no pirmā ātrumposma līdz pat finišam.”

„Aleksandra aizvadīja labāko sacīksti savā līdzšinējā karjerā,” atzīst ekipāžas stūrmanis Igors Skuridins. „Man pašam brīžiem bija pārsteigums par uzņemto tempu. Prieks, ka spējām parādīt visu, ko esam iemācījušies, divus gadus braucot Baltijā.”

Rallijā „Peno”, kas ziemā ir Krievijas čempionāta posms, bija iekļauti astoņi ātrumposmi, kas vietējiem sportistiem ir labi zināmi, jo tiek izmantoti jau gadiem.

„Ceļi šajā rallijā ir sarežģīti, īpaši otrajā ātrumposmā – tādas augstuma un virzienu maiņas nezinu nekur Latvijā,” stāsta Jāņa Vorobjova stūrmanis un SEB Unilīzinga rallija komandas menedžeris Guntis Ervalds. „Arī ceļu segums ir nesalīdzināms ar mums zināmajiem, varbūt tuvāks Talsiem, tikpat smags. Sašam bijām sagatavojuši pat divas rezerves riepas gadījumam, ja pārsistu riepu divreiz. Viņš šajā rallijā parādīja, ka prot braukt gan ātri, gan gudri.”

Otro vietu, atpaliekot no Alkensadra Gorelova 48 sekundes, rallijā „Peno” izcīnīja Aleksejs Cerļukevičs, kurš savukārt tikai par divām sekundēm apsteidza trešās vietas ieguvēju Aleksandru Suļimovu. Interesanti, ka kopējā rezultātu sarakstā parādījās arī „nulles” ekipāžas rezultāti – ar to brauca šā rallija organizators un Krievijas čempions Sergejs Uspenskis. Pēc pirmā apļa Aleksandrs Gorelovs bija ātrāks arī par pieredzējušo meistaru, bet rallija finišā Uspenskis apsteidza viesu ekipāžu tikai par piecām sekundēm.

Nākamais starts Aleksandram Gorelovam/Igoram Skuridinam būs pēdējais Latvijas čempionāta posms, rallijs „Latvija 2007” 6.-7. oktobrī.

SEB Unilīzings ir SEB Unibankas grupas uzņēmums. SEB grupa ir Ziemeļeiropas finanšu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus 400 tūkstošiem uzņēmumu un institucionālo klientu un 5 miljoniem privātpersonu Skandināvijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Polijā, Ukrainā, Krievijā un ir starptautiski pārstāvēta vēl 10 valstīs. Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 3

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti