Koleos Concept - auto, kas Jūs ieved citā pasaulē 3

14.septembris 2007 9:11

„Frankfurtes auto izstādē 2007” Renault demonstrē automobiļa Koleos konceptu. Šis izstādes modelis paver pirmo skatu uz apvidus auto, ka tiks laists klajā 2008.gadā.



Koleos konceptauto pārliecinoši piesaka savu vietu apvidus auto tirgū ar dizainu, kas eleganti apvieno robustumu un sportiskumu. Šis auto var lepoties ar daudz praktiskām funkcijām, kā arī plašu salonu un kravas nodalījuma risinājumiem, kas atsauc atmiņā minivenu interjera dizainu. Lai nodrošinātu maksimālu komfortu gan ceļa, gan bezceļa apstākļos, Koleos konceptauto ir piešķirta pilnpiedziņas šasija un 2.0dCi dzinējs, kas ir izgatavoti Renault-Nissan Apvienībā. Tas ir apvidus auto, kas ir piemērots jebkuriem apstākļiem un, neatkarīgi no ceļa seguma, sniegs patiesu prieku visiem tā pasažieriem.

Apvidus auto, kas apvieno SUV tipa auto eleganci ar sedana dinamiskumu

Koleos koncepta izstādes auto rada priekšstatu par apvidus auto, ko Renault drīzumā piedāvās. To ir izveidojuši Renault dizaineri sadarbībā ar Renault Samsung Autodizaina Centru Korejā un tāpēc tas apvieno SUV tipa auto īpašības ar minivenam raksturīgo plašo interjera telpu un kravas nodalījumu risinājumiem, kā arī moderna sedana komfortu un sportisko garu. Koleos konceptam ir īpašs, izteiksmīgs dizains. Tā virsbūves zili pelēkā krāsa rosina domāt par augstākajām tehnoloģijām. Priekšā un aizmugurē atrodas dienas gaismas, gabarītgaismas un virzienrādītāji, kas veidoti pēc LED tehnoloģijas. Arī ārējie spoguļi ietver papildus gaismas un virzienrādītājus.



Koleos konceptauto profilā izskatās kā radīts kustībai. Attālums starp virsbūves malām un jumta paneli nostiprina automobiļa stingro stāju. Stiklotais jumta panelis ir piemērots alumīnija reliņiem, savukārt biezās riteņu arkas ietver 19 collu alumīnija sakausējuma diskus, kam uzautas riepas ar koncepta stadijas dizainu. 200mm klīrenss un priekšējās un aizmugurējās alumīnija aizsargplātnes ir apliecinājums tam, ka automašīna ir radīta piedzīvojumiem. Stāvais aizmugurējais logs vēl vairāk uzsver Koleos konceptauto dinamiskumu. Aizmugures dizains daudz stāsta par automobiļa raksturu, it īpaši garā, pludenā līnija, kas stiepjas no aizmugurējā loga pamatnes līdz pat jumta lūkas vidum. Šī viegli ieliektā daļa ir rotāta ar Renault logo, kas izceļas uz spoži melnās virsmas. Aizmugurējā bamperī nemanāmi ir iestrādāts izpūtējs ar diviem uzgaļiem, tā liekot apjaust šī automobiļa jaudu.
   

Lietderīgas tehnoloģijas un salona komforts

Durvīm atveroties, alumīnija sānu sliekšņi izbīdās uz āru un atvieglo iekāpšanu. Salonā pasažieri atklāj sportisku interjeru, kas izveidots no divu toņu apdares materiāliem.Četru atsevišķo sēdekļu smalkās formās uzreiz piesaista uzmanību. Sēdekļi un to atzveltnes ir apšūti ar bēšu ādu un tie ir padarīti plānāki, lai atbrīvotu vairāk vietas pasažieriem un viņu bagāžai. Instrumentu panelī atrodas spidometrs ar LED lampiņu izgaismotām malām. Centra konsole ir izgatavota no caurredzama materiāla un tai ir pielāgojama dažāda veida klimata kontrole. Plašais aprīkojuma klāsts tikai vairo braukšanas un ceļošanas prieku.



Instrumentu paneļa vidusdaļa ir veltīta navigācijas un multimediju sistēmām un informācijai, kas ir noderīga, braucot bezceļa apstākļos, piemēram, par augstumu, gaisa spiedienu, navigācijas atbalstu un virsmas slīpumu. Šo informāciju viegli var nolasīt visi automašīnas pasažieri. Kontroles panelis ir ergonomisks un tā instrumenti ir izvietoti ērti pieejamās vietās.

Salons ir īpaši gaišs un plašs, tieši pateicoties plašajam stikla jumta panelim. Koleos konceptauto ir tikpat komfortabls un plašs, kā lielākā daļa C segmenta minivenu. Pietiekamā telpa galvas un plecu platumā ļauj Koleos konceptauto pārvadāt četrus pieaugušos, neatkarīgi no viņu auguma un svara. Neskaitāmie uzglabāšanas nodalījumi salonā atgādina par līdzību ar miniveniem. Nodalījumi atrodas visur – zem grīdas, atvilktnēs zem krēsliem, centrālajā konsolē, kā arī durvju paneļos.
   
   

Koleos konceptauto – radīts, lai ievestu Jūs citā pasaulē

Koleos konceptauto piedāvā plašu aprīkojuma klāstu, kas ir praktiski noderīgs gan ikdienā, gan atpūšoties. Dalītais aizmugures bagāžas nodalījuma pārsegs ļauj automobilī viegli iekraut kravu un ērti piekļūt tai pat sarežģītos apstākļos. Zemākā nodalījuma daļa ir radīta, lai brīvdienu un nedēļas nogales izbraukumos tajā ērti varētu iesēsties divi cilvēki piknika vai citu brīvas dabas aktivitāšu laikā. 

Šasija ir ideāli piemērota šāda veida atpūtas aktivitātēm un tai ir bezceļu automobilim raksturīgākās īpašības. Šī pavisam jaunā šasija, kas izstrādāta Renault-Nissan apvienības ietvaros, ir radīta, balstoties uz mūsu Japānas partneru zināšanām par pilnpiedziņu. Pateicoties elektroniski kontrolētai aktīvajai uzmavai, gan divu, gan četru riteņu piedziņas režīmā šasija garantē nevainojamu saķeri. Uzmava izdala mainīgos griezes momentus uz riteņiem, atkarībā no to saķeres un slīdēšanas, tā nodrošinot augstākās kvalitātes saķeri ar ceļu.



Koleos konceptauto lepojas arī ar vairākām palīgfunkciju sistēmām. Dažas ir radītas ikdienas braukšanai pa parastu ceļu, piemēram, ABS, Avārijas Bremžu Pastiprinātājs (EBA) un Elektroniskā Stabilitātes Programma (ESP), bet citas ir noderīgas, braucot bezceļa apstākļos, piemēram, Lejupbraukšanas Kontrole (HDC) un Augšupbraukšanas Asistents (HSA)

Koleos konceptauto jaudu piešķir dzinējs, kas jūtas kā zivs ūdenī gan uz pilsētas ielām, šosejām un lielceļiem, gan sarežģītos maršrutos, kur saķere ir ārkārtīgi nozīmīga. Tā 2.0dCi dzinējā ir izmantotas modernākās dīzeļdzinēju tehnoloģijas, piemēram, pjezoelektriskie iesmidzinātāji, 1600 bāru Common rail degvielas iesmidzināšana un mainīgās ģeometrijas turbokompresori.

Lai pēc iespējas samazinātu piesārņojošās emisijas, 2.0 dCi dzinējs ir aprīkots ar periodiskās atjaunošanās daļiņu filtru, kas izmantojams bez piedevām. Tas ir aprīkots ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu, kas piešķir Koleos konceptauto ceļošanas automobiļiem raksturīgo braukšanas baudu.


Koleos konceptauto Tehniskie Dati
 
Izmēri
Kopējais garums                             4,520 mm

Platums (bez ārējiem spoguļiem)       1,890 mm

Augstums                                      1,700 mm
 
Dzinējs

Četru cilindru 2.0 litru 16 vārstu dCi turbo dīzeļa dzinējs ar daļiņu filtru, kas atbilst Euro 4 standartam

Jauda: 130 kW/180ZS

Sešu ātrumu manuālā pārnesumkārba

 
Transmisija

Četrriteņu piedziņa ar šķērseniski priekšā novietotu dzinēju

Elektroniskā vilces kontrole, kas pielāgojas saķerei (griezes momenta sadale 0:100 no priekšas uz aizmuguri) 19 collu diski

Hankook 255/50 R19 riepas
 
Visi komentāri
 
242932. viesis 14.septembris 2007 19:46
0 0 Atbildēt

:O Renault dizaineri pavisam peedeejo praatinju izkuukojushi ...

242962. viesis 15.septembris 2007 15:59
0 0 Atbildēt

Pēc cik gadiem ar šitādiem piedalīsies trofi-reidos? :D :D

242978. viesis 16.septembris 2007 10:40
0 0 Atbildēt

Nu nezinu - man patīk. Nākamgad jāpērk nost!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Amerikāniete ar savu Hyundai Elantra nobraukusi 1,6 miljonus kilometru (+ VIDEO) 3

Amerikāniete Farra Heinsa, kas strādā par vadītāju-ekspeditoru, no 2013.gada ar savu Hyundai Elantra sedanu nobraukusi nu jau vairāk par 1 miljonu jūdžu (1,6 miljoni km). Lasīt vairāk

 

KNAB darbinieki atstājuši "Rīgas satiksme" telpas Vestienas ielā un devušies uz 5.tramvaju depo 1

Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) darbinieki otrdienas pēcpusdienā atstājuši pašvaldības uzņēmuma "Rīgas satiksme" (RS) telpas Vestienas ielā, taču ir devušies uz 5.tramvaju depo Brīvības ielā, aģentūra LETA noskaidroja uzņēmumā. Lasīt vairāk

 

150 000 dolāru par Bugatti salonu 1

eBay.com izsolē izliktas Bugatti Veyron salona detaļas, par kurām pārdevējs prasa 149 999 dolārus. Lasīt vairāk

 

Romas pāvesta Lamborghini varēs vinnēt loterijā 2

Labdarības tiešsaistes platforma Omaze izspēlēs loteriju, kuras galvenā balva ir Franciskam uzdāvinātais Lamborghini Huracan. Izredzes vinnēt atkarīgas no labdarībai veiktā ziedojuma summas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti