Audi A5 tiek pie jauna 170 Zs turbodzinēja 9

 
14.septembris 2007 9:19

Kompānija Audi nolēmusi paplašināt kupejas A5 dzinēju klāstu ar jaunu četrcilindru 1,8 litru tilpuma benzīna turbodzinēju FSI ar tiešo degvielas iešprici.



Jaunā dzinēja, kas darbosies kopā ar sešpakāpju mehānisko transmisiju, jauda ir 170 Zs, bet maksimālais griezes moments 250 Nm tiek sasniegts pie 1500 apgriezieniem minūtē. Ar šādu spēka agregātu Audi A5 100 km/h spēj sasniegt 8,4 sekundēs un ieskrieties līdz maksimālajam ātrumam 228 km/h. Vidējais degvielas patēriņš šādam auto ir 7,1 litrs uz simts ceļa kilometriem.

A5 kupejas ar šādu dzinēju cena Vācijā ir 32 750 eiro.
 
Visi komentāri
 
242899. viesis 14.septembris 2007 14:03
0 0 Atbildēt

Slikti, par 20 z.s. vairaak kaa manam vecajam 96. gada A4 1.8T, bet paātrinājums sliktāks. Izskataas peec lejupsliides :(

242902. viesis 14.septembris 2007 14:25
0 0 Atbildēt

neaizmirsti, ka tavs A4 sver 1255kg, bet A5 ~1610kg ;)

242903. viesis 14.septembris 2007 14:28
0 0 Atbildēt

un baigā starpība līdz 100km/h 8.3sek un 8.4 sek=A5 :D

242926. viesis 14.septembris 2007 18:03
0 0 Atbildēt

Nevis vajag taisīt stiprākus motorus bet vieglākas kastes - deeee

242938. viesis 14.septembris 2007 21:26
0 0 Atbildēt

Nu tagad man ir A4 3.0, tas kust labi, bet nu vecais 1.8T normaali pa 8.1 maaceja ieskrietes, a te 8.4, protams ka deelj masas, sabaazushi visu ko tur :)

242947. viesis 15.septembris 2007 9:42
0 0 Atbildēt

Vot, būtu bijis smieklīgi, ja AUDI nebūtu ticis "pie dzinēja"!

242963. viesis 15.septembris 2007 16:03
0 0 Atbildēt

Pēdējajā laikā sāk izskatīties, ka vw ar saviem ūberkrutajiem bīdeļiem grimst arviem dziļākā purvā. Salīdzinājumam mūžīgi gribas minēt slaveno G60 motoru - 1.8, 8v, G60 kompresors, 160 zs. 16v konfigurācijā 210 zs [tāda limitēta vw golf2 sērija tika izlaista, tikai ap 80 mašīnām]. VW no G60 kompresora atteicās kā no neperspektīva. Jāprasa, kur tagadējā perspektīva, kur no 1.8 ar 16 vai 20 vārstiem un turbīnu dabū mazāk jaudas nekā no vecajiem 8v G60 motoriem...

242977. viesis 16.septembris 2007 10:31
0 0 Atbildēt

Vai jūs, bērni, esat kaut ko dzirdējuši par atgāzu normām? Tās kļūst arvien nereālākas, un vairs nav runa par jaudu no motora "litra", bet lai vispār tas motors darbotos pie šādām normām.

243473. viesis 21.septembris 2007 17:06
0 0 Atbildēt

Interesanti, ka jaunajam A4 bāzē ir 1.8T motors ar 160zs jaudu (10 zirgu mazāk). Es personīgi domāju, ka VW/Audi nav problēmu izspiest arī daudz vairāk zirgu no šī motora, bet tas ir dārgāk (dažās vietās jāizmanto dārgāki materiāli, papildus dzesēšana, dārgāks sajūgs utt.) un samazina resursu arīdzan, tādēļ "bāzē" ir tāds motors.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti