Volkswagen jaunumi izsauc milzīgu interesi Frankfurtē 2

 
17.septembris 2007 9:03

Frankfurtē notiekošajā Starptautiskajā autoizstādē (IAA) lielu atsaucību gan no mediju, gan apmeklētāju puses guvis jaunais Volkswagen up! konceptautomobilis.



Tāpat Frankfurtē savu pasaules debiju piedzīvoja mazais apvidnieks VW Tiguan un komercautomobilis VW Caddy Maxi, kurš ir būvēts uz pagarinātās VW Caddy platformas. Publika pirmo reizi ieraudzīja arī sešus jaunus VW BlueMotion līnijas modeļus.

Aizmugures piedziņas konceptautomobilis up! demonstrē Volkswagen esenci – praktisks un pieejams, neupurējot kvalitāti un drošību. Plānots, ka automobilis ražošanā varētu nonākt šīs desmitgades beigās un varētu kļūt par VW pieejamāko modeli. Turklāt ar aizmugures piedziņu un dzinēju aizmugurē up! sērijveida versijai ir lieliskas iespējas kļūt par kulta auto – tādu, kāda ir klasiskā VW Beetle.



VW Tiguan uznāciens Frankfurtes autoizstādē bija pārliecinošs – gan “Sport&Style”, gan “Track&Field” versijas bija mediju uzmanības centrā. Jaunā automašīna pie dīleriem Vācijā nonāks uzreiz pēc Frankfurtes autoizstādes beigām 29. septembrī, bet pirmās automašīnas Latvijā plānots reģistrēt aptuveni mēnesi vēlāk. Jaunais Tiguan izpelnījās žurnālistu uzslavas par plašo salonu un pievilcīgo dizainu. Turklāt tas ir pirmais Volkswagen, kurš tiks aprīkots tikai ar turbodzinējiem – benzīna TSI un dīzeļa TDI. Zīmīgi, ka Tiguan ir otrā Volkswagen automašīna pēc Touareg, kurā izmantota Common-Rail dīzeļdzinēju tehnoloģija. Plānots, ka nākotnē visi Volkswagen tiks aprīkoti tieši ar Common-Rail dīzeļiem.



Paaugstinātais ietilpības mazais komercautomobilis VW Caddy Maxi Latvijas tirgū nonāks nākamā gada sākumā, bet Vācijā būs pieejams jau no novembra. Tirgū tas nonāks trīs versijās – Kasten (kravas vieglais komercauto), Kombi (pasažieru vieglais komercauto) un Life (pasažieru auto). Salīdzinot ar parasto Caddy, Caddy Maxi ir par 47 centimetriem garāks un tā bagāžas ietilpība Kasten versijā sastāda iespaidīgos 4200 litrus. Turklāt Caddy Maxi Kasten ievietojas pat 230 cm gara krava. Life versijā automobilim ir pilnvērtīga trešā sēdvietu rinda un vēl pietiekami plašs bagāžas nodalījums – septiņi cilvēki var ceļot bez problēmām.

VW BlueMotion sērijai, kuri ir VW ekonomiskākie modeļi, Frankfurtē pievienojās uzreiz seši automobiļi: Golf BlueMotion, Golf Variant BlueMotion, Golf Plus BlueMotion, Jetta BlueMotion, Touran BlueMotion un konceptautomobilis Caddy BlueMotion. Hečbeku un sedanu vidējais degvielas patēriņš ir 4,5 līdz 4,8 litri uz 100 km, bet CO2 izmeši – 119 līdz 127 g/km. Touran BlueMotion patērē 5,5 litrus uz 100 km (CO2 – 146 g/km), bet Caddy BlueMotion – 5,8 l/100 km (CO2 – 154 g/km).
 
Visi komentāri
 
243172. viesis 18.septembris 2007 19:18
0 0 Atbildēt

Dīvaini.Frankfurtē milzu interese,abet šite pat komentu nav.Es pac pa to mazo labi ierēcu...Laikam domāts milzu krānu īpašniekiem.

243192. viesis 18.septembris 2007 23:14
0 0 Atbildēt

super

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti