«Dacia» – zīmols uz viļņa 9

20.septembris 2007 9:50

Dacia pārdošanas apjoms strauji turpināja pieaugt pēc Dacia Logan MCV un Dacia Logan Van laišanas apgrozībā 2007.gada sākumā.

•    2007.gada pirmajos sešos mēnešos Dacia pārdošanas apjomi ir būtiski palielinājušies - 47 valstīs pārdotas vairāk kā 110 000 automašīnas;
•    Paplašinot piedāvājumu klāstu ar Dacia Logan MCV un Dacia Logan Van, Dacia zīmols arvien lielāku popularitāti izkarojis Rietumeiropā;
•    2007.gadā Pitesti rūpnīca Rumānijā un Casablanca rūpnīca Marokā palielināja ražošanas apjomu, lai apmierinātu arvien pieaugošo pieprasījumu.

Jūnija beigās no kopēja Dacia pārdošanas apjoma 60% sastādīja Logan (pārdotas 74 928 automašīnas 47 valstīs), 35% - Logan MCV (32 943 automašīnas 29 valstīs) un 5% - Logan Van (3849 automašīnas Rumānijā un Bulgārijā). Straujākais pārdošanas apjoma pieaugums – 63,3% - vērojams Rietumeiropā, kur pārdotas 32 889 automašīnas.

Dacia zīmolam šobrīd pieder 1,38% no pasažieru automašīnu tirgus Francijā (pārdotas aptuveni 15 000 automašīnas) un, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, tas ir par 30,8% vairāk. Līdzīga situācija vērojama arī Vācijā – 2007.gada pirmajos sešos mēnešos Dacia pārdošanas apjomi, salīdzinot ar to pašu periodu 2006.gadā, ir trīskāršojušies. Sevišķi strauju pārdošanas apjoma pieaugumu nodrošināja Dacia Logan MCV, kas tirgū parādījās 2007.gada februārī.

Jāatzīmē, ka Logan pārdošanas apjoms par 75% palielinājies arī tajās valstīs, kurās Logan auto tiek pārdots zem Renault zīmola – pirmajos sešos mēnešos pārdota 47 281 automašīna. Krievijā pirmajos sešos mēnešos pārdota 31 031 Logan automašīna, un tas ir par 47% vairāk kā pērn. Ņemot vērā ievērojamo pieprasījumu, līdz 2009.gadam Avtoframos rūpnīca Maskavā plāno dubultot Logan ražošanas apjomu līdz 160 000 vienībām gadā.

Latvijā Dacia pārdošanas apjomi 2007. gada 8 mēnešos ir palielinājušies par 47% salīdzinot ar 2006. gada šo pašu periodu (140 auto pērn un 206 auto šogad). Šis pieauguma vēl straujāku attīstību kavēja rūpnīcas nepietiekamās ražošanas jaudas.

Palielinās ražošanas apjomu

2007.gada pirmajos sešos mēnešos Pitesti rūpnīcā Rumānijā saražotas 114 443 automašīnas, Bet Somaca rūpnīcā Marokā – 6737. Pieprasījums pēc Dacia Logan automašīnām turpina palielināties, kopš 2004.gada Pitesti rūpnīcā saražotas vairāk kā 500 000 Dacia Logan automašīnas, turklāt līdz 2008.gadam plānots palielināt ražošanas kapacitāti no līdzšinējiem 235 000 tūkstošiem gadā līdz 350 000 gadā. Lai to panāktu, veiktas ievērojamas investīcijas.

Šobrīd katru dienu Pitesti rūpnīcā tiek saražotas 930 Logan, Logan MCV un Logan Van automašīnas, taču, lai apmierinātu pieprasījumu, ik dienas būtu jāsaražo vairāk kā 1000 automašīnas. Somaca rūpnīca Marokā ražošanas apjoms ir pieaudzis no 54 līdz 120 automašīnām dienā, un šogad pirmo reizi Dacia Logan automašīnas tika eksportētas uz Franciju un Spāniju – līdz tam tās bija paredzētas tikai vietējam tirgum.

Dacia zīmola pārstāvji uzskata, ka Logan pārdošanas apjomi nākotnē turpinās pieaugt, turklāt to veicinās arī 2008.gadā Logan saimei gaidāmais papildinājums – Logan Pickup.

Latvijas pircējiem Dacia markas automašīnas tiek piegādātas no Pitesti rūpnīcas Rumānijā.

Dacia Logan

Austrumeiropas, Turcijas un Dienvidāfrikas tirgos visiecienītākās ir Dacia Logan automašīnas. Šajos tirgos 2007.gada pirmajā pusē pārdotas par 4,8% vairāk automašīnu kā pērn - 72 257. Dacia Logan jau atkārtoti kļuvusi par pieprasītāko auto Marokā, kur pārdotas 6268 automašīnas, līdzīga situācija vērojama Alžīrijā un Rumānijā. Jāatzīmē, ka Rumānijā, kur atrodas lielākā Dacia Logan rūpnīca, kopš 2004.gada pārdotas 250 000 šī zīmola automašīnas.

Dacia Logan MCV

Dacia Logan MCV Rumānijā un Bulgārijā pārdošanā nonāca 2006.gada oktobrī, bet pārējā Eiropā, Turcijā un Ziemeļāfrikā – sākot no 2007.gada janvāra. Kopš tā laika Logan MCV pārdošanas apjoms ir ievērojami palielinājies, sevišķi iecienīts tas ir Rietumeiropas un Centrāleiropas tirgos. Lielu popularitāti ir izcīnījusi tieši 7-vietīgā versija, kuru labprāt izvēlas gan ģimenes, gan uzņēmumu īpašnieki. Francijā savukārt ļoti iecienīta ir šī modeļa dīzeļdzinēja versija. Jāatzīmē, ka jau tuvākajā laikā pārdošanā nonāks Logan MCV, kas aprīkots ar 85 zs 1.5dCi dzinēju, tāpēc plānojams, ka pārdošanas apjoms turpinās palielināties. Jāpiebilst, ka Rumānijas tirgū Logan MCV pieejams arī ar rūpnīcā uzstādītu gāzes iekārtu.

Logan Van

2007.gada janvāra nogalē tirgū nonāca vēl viens Dacia modelis – Logan Van jeb Logan furgons. Šobrīd tas ir pārdotākais komercauto Rumānijā – piecu mēnešu laikā pārdota 3671 automašīna.

Dacia Logan pircēju vidū kļūst arvien iecienītāka, kā galvenās šīs automašīnas priekšrocības klienti norāda praktiskumu un demokrātisko cenu. Kā atzīst pircēji, ja iepriekš viņi spējuši iegādāties tikai lietotus auto, tad šobrīd pirmo reizi mūžā viņi var atļauties jaunu auto. Statistikas dati liecina, ka Rietumeiropā Logan mērķauditorijas vidējais vecums ir 52 gadi, bet Logan MCV – 45.

 
Visi komentāri
 
243351. viesis 20.septembris 2007 11:16
0 0 Atbildēt

mja, lai jau ortodoksalie latvieshi domaa ko grib, bet nu peerk shito braucamo...

243375. viesis 20.septembris 2007 14:41
0 0 Atbildēt

Varbūt pēdējais modelis ir drusku labāks, bet pirmie modeļi baigie mēsli. Tik vien tas labums, ka kust uz priekšu. Grab kā vecu veceņu zobu protēzes.Eksterjers kā gludeklim, interjers kā suņubūdā.

243383. viesis 20.septembris 2007 15:17
0 0 Atbildēt

243375. viesis 20.09.2007 14:41

:D :D :D

243384. viesis 20.septembris 2007 15:22
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot, es par to naudu labprāt labāk nopirktu jaunu krievu volgu. Nostaļģiskas, pozitivas atmiņas saista ar to auto. Nesen viens paziņa no Vācijas atveda 2004.gada voldziņu ar toyotas 6v dzinēju ar automātu. Pa 2000 eiro bija nokaulējis. Bet auto kā bilde, idealā stāvokli, ielikts ādas salons,kondiķis. Teica, ka tur daudzi bijušie krievu virsnieki, kuri ar fricenēm aprecējušies, ar tādām vien tur braukājot.

243385. viesis 20.septembris 2007 15:38
0 0 Atbildēt

kāda volga, Dacia kvalitāte ir tomēr augstāka par USSR

243394. viesis 20.septembris 2007 16:27
0 0 Atbildēt

Ikdienas viesi,palasi,ko paši krievi(piem.,AvtoRevju) raksta par voldziņām.Bet nu,ja nostaļģija māc,tad neko nepadarīsi...

243405. viesis 20.septembris 2007 19:23
0 0 Atbildēt

Žiksis (VAZ) Toč labāk turējās uz ceļa!!!

243500. viesis 22.septembris 2007 8:27
0 0 Atbildēt

AautoPilots,par Volgu vai Loganu?Par Volgu-jaa,bet ar Loganu nezvai esi braucis,ja tik gudri spried.

243505. viesis 23.septembris 2007 9:58
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

4000 km bez cilvēka palīdzības - bijušais Uber darbinieks radījis „perfektu” autopilotu (+ VIDEO) 2

Ar šo tehnoloģiju aprīkots Toyota Prius bez cilvēka iejaukšanas aizbraucis no vienas ASV piekrastes līdz otrai. Lasīt vairāk

 

Divās dienās trīs bojā gājušie satiksmes negadījumos

Pirmdien bojā gājuši divi notriekti gājēji, bet vakar satiksmes negadījumā nāvējošas traumas guvis vēl viens cilvēks Lasīt vairāk

 

Kā prasmīgi organizēt satiksmes plūsmu (+ VIDEO) 9

Dažādas situācijas, dažādi risinājumi. Video pierāda, ka ar modelēšanas paņēmienu iespējams organizēt raitu satiksmes kustību ar dažādu caurlaišanas plūsmu. Lasīt vairāk

 

Par 20% dārgāka degviela un kurināmais - ES rosina Latvijai apņemties ambiciozākus plānus "zaļās" enerģijas īpatsvara palielināšanā 30

Latvijai līdz 2030.gadam būtu jānodrošina vismaz 45% atjaunīgo energoresursu (AER) īpatsvars valsts enerģijas galapatēriņā, iepriekš prognozēto 40% vietā, teikts Ekonomikas ministrijas (EM) izstrādātajā nacionālajā enerģētikas un klimata plāna projektā 2021.-2030.gadam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti