Ford gatavo jauno hibrīdsistēmu 7

25.jūlijs 2002 9:00

Ford Motor Co. gatavojas izlaist jaunu sistēmu Hydraulic Power Assist, kas kā visas pārējās hibrīdsistēmas, savāc enerģiju, kas rodas bremzēšanas laikā.

Tā vietā, lai savākto enerģiju "novietotu" akumulatorā, HPA akumulē to speciālā rezervuārā ar šķidrumu. Tad, kad mašīnai vajadzīga papildus enerģija, tā ar speciāla motora-sūkņa palīdzību, spēj to pievienot esošajai dzinēja enerģijai. HPA pat var darboties atsevišķi - bez dzinēja līdzdalības - "stumt" auto līdz pat 45 km/h. Pēc ražotāja apgalvojumiem, sistēma ir daudz efektīvāka par akumulatoriem, īpaši lielajiem hibrīdauto. Vēl viena sistēmas priekšrocība - bremzes dilst par 70% mazāk. iAuto // autonews
 
Visi komentāri
 
32037. viesis 25.jūlijs 2002 10:27
0 0 Atbildēt

Aatraak kaads vareetu izgudrot kaadu fikso hibriidu, jo benziindzineeju tehnoligjiskaa attiistiiba drusku taa kaa bremzee. Apnicis skatiities, ka piem.325i jau 85.g bija 172 Zs, kas joprojaam daudziem razjotaajiem nav sasniedzams un pats bmw arii nav daudz taalaak ticis.

Veel nesen lasiiju, ka electromobilis uzvilcis liidz 100m/h 4sek. Luuk taads aatraak vareetu paraadiities pie apvarshnja.

32073. viesis 25.jūlijs 2002 11:36
0 0 Atbildēt

Tas tik ir ko vērc, interesanti, kā viš to enerģiju uzkrāj šķidrumā, interesanti...

32254. viesis 25.jūlijs 2002 17:02
0 0 Atbildēt

"Vēl viena sistēmas priekšrocība - bremzes dilst par 70% mazāk."

Un laikam jau arii bremzeejas par 70% suudiigaak... :)

32317. viesis 26.jūlijs 2002 10:00
0 0 Atbildēt

neko nesapratu!

vareja jau siikaak kaut ko apraxtiit! lai ir ko palaiities.

tieshaam, kaa vinsh uzkraaj to energjiju shkjidrumaa??? un peec tam pieliek motoram jaudy kad vajadziigs!!! kaa vish to izdara? vai iespricee benzham klaat?

iskaidrojiet!!!!

32342. viesis 26.jūlijs 2002 12:26
0 0 Atbildēt

Nee, tie bembisti jau piegriezas ar savu lieliisanos. Ari no 1L var izspiest tadu jaudu,ja grib,bet cik ilgi tads motors vilks,pashi saprotat.

Par rakstu. Cik noprotu tiek uzkrāta elektriskā enerģija. Mehaniska parveidota elektriskajaa. Skidruma vieta varetu but kaut vai kondensatori. Atri uzladejas. Acim redzot skidrumam ir daudz labaakas ipasibas. Saite ir elektromotors,ģenerators un hidraulisks suuknis.

Tas ir mans pieņēmums,tā varēu uzbūvet.

P.S. Viss ģeniālais ir vienkāršs.

32347. viesis 26.jūlijs 2002 12:34
0 0 Atbildēt

Un vēl par to bremzēšanos, lai pārvērstu vienu energiju citā, ir zudumi, šajā gadījumā šie zudumi ir lietderīgi, jo bremzē autiņu.

Sistēma darbojas tikai tad, kad nospiež bremzes pedāli. 70% tas ir baigi labi.

HJ

-------------

Viss ģeniālais ir vienkāršs.

32471. viesis 28.jūlijs 2002 10:07
0 0 Atbildēt

A manam Capri arii taadu var uzlikt? :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Bobs Lutcs: Tesla kompānija virzās uz kapsētu 11

Bijušais General Motors viceprezidents Bobs Lutcs apgalvo, ka Īlons Masks ir labs puisis, kas nezina, kā jāvada automobiļu kompānija. Rezultātā elektromobiļu ražotājs neatturami dodas kapsētas virzienā. Lasīt vairāk

 

Rīgā divu stundu laikā policisti pieķer 40 šoferus par telefona lietošanu pie stūres 21

Valsts policija (VP) šodien reidā Rīgā par telefona lietošanu pie stūres pieķērusi 40 autovadītājus, aģentūru LETA informēja VP. Lasīt vairāk

 

608 Zs jaudīgs Volkswagen Jetta uzstāda ātruma rekordu (+ FOTO) 19

Ar 608 Zs jaudīgu motoru aprīkots Volkswagen Jetta sedans uz izžuvušā Bonnevillas sālsezera sasniedzis 338,2 km/h. Lasīt vairāk

 

Dzērveņu novākšana Ziemeļamerikā (+ video) 4

Dzērveņu laukus appludina ar ūdeni, tad tehnika ogas atdala no stādiem un dzērvenes paceļas ūdens virspusē. Tālāk noplūktās ogas tiek savāktas vienuviet un transportieris tās nogādā mašīnas piekabē. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti