Renault - drošības standarta līderi 11

 
25.septembris 2007 11:48

Vairāk kā 50 gadus Renault ir noteicis automobiļu drošības standartu. Lai izveidotu produktus, kas ir pielāgoti reālām situācijām uz ceļiem katrā no pasaules mērķa tirgiem, tiek veikta satiksmes negadījumu analīze.

Turklāt tiek ņemts vērā klientu viedoklis, lai gādātu par to, ka savos automobiļos droši jūtas gan vadītāji, gan pasažieri. Renault no pārējiem konkurentiem atšķir tā centieni izvēlēties labākās aizsardzības, korekcijas un drošības tehnoloģijas un izmantot tās visā savā jauno piedāvājuma klāstā. Dažādi praktiski drošības tehnoloģiju piemēri tika izstādīti Frankfurtes autošovā.

Labākās tehnoloģijas katram

Pateicoties savai mašīnbūves pieredzei, Renault var izstrādāt vislabāko aprīkojumu, kas noderīgs reālās situācijās uz ceļa.

Frankfurtes autošovā tehnoloģiju izlase tika demonstrēta šim nolūkam speciāli iekārtotā zonā. Apmeklētājiem ar interaktīvu prezentāciju palīdzību tika piedāvāts visaptverošs ieskats šo sistēmu darbībā un priekšrocībās. Izstādīto priekšmetu vidū bija arī divi nozīmīgi jauninājumi drošības jomā:
•    Jaunajā automobilī Laguna pirmo reizi pasaulē ir redzams dubults sānu trieciena sensors, kas iedarbina automobiļa drošības sistēmas divreiz ātrāk nekā parastajam automobilim un nodrošina izcilu aizsardzību stipra sānu trieciena gadījumā;
•    Trešās paaudzes Renault Nospriegošanas un Aizsardzības Sistēma (SRP), kas tika ieviesta 2001.gadā. Šī unikālā spriegošanas sistēma apvieno dubultos priekšspriegotājus (nostiprinot sēdvietas un krūšu drošības siksnas, pasažieris tiek stingri noturēts vietā, nepieļaujot strauju ķermeņa kustību uz priekšu, t.i. izslīdēšanu), svara ierobežotāju (kas samazina spiedienu, ar kādu drošības josta iedarbojas uz krūšu apvidu) un pielāgojamu dubultās kameras gaisa spilvenu (kas darbojas kā galējais trieciena slāpētājs).

Izstādes apmeklētāji varēja iepazīt vai atklāt no jauna arī citas tehnoloģijas, piemēram:
•    Isofix stiprinājumi bērnu drošībai;
•    Avārijas Bremžu Vadības sistēma (EBA), kas darbojas saskaņā ar ABS, lai piedāvātu braucējam vislabāko iespējamo drošības līmeni. Tā uztver avārijas apstāšanās reizes, palielina spiedienu uz bremzēm un uzlabo ABS sniegumu jau no brīža, kad vadītāja kāja nospiež bremzes pedāli;
•    Elektroniskā Stabilitātes Programma (ESP), kas iedarbojas uz automobiļa riteņiem, palīdzot vadītājam saglabāt iecerēto trajektoriju, gadījumā, ja auto strauji novirzās no ceļa vai ir spiests pēkšņi pagriezties.

…un tas viss, nemaz nepieminot citas funkcijas, piemēram, ātruma ierobežotāju, riepu spiediena kontroles sistēmu, Xenon lukturu tehnoloģiju un drošības jostu atgādinājuma signālu – šīs vadītāja palīgsistēmas ir radītas, lai ļautu labāk atpazīt un paredzēt riskus, kā arī novērst bīstamas situācijas.
 
Visi komentāri
 
243645. viesis 25.septembris 2007 12:40
0 0 Atbildēt

Marketinga blefs. Nekad neticesu, ka renuari drosaki par, piemeram, volvo.

243665. viesis 25.septembris 2007 13:52
0 0 Atbildēt

Kurš ir raksta autors?

243669. viesis 25.septembris 2007 14:03
0 0 Atbildēt

par konjakiem arī nav bazara :)

243680. viesis 25.septembris 2007 14:56
0 0 Atbildēt

Marčikam taisnība! ( nopietni )!!!

Zoga.

243686. viesis 25.septembris 2007 15:25
0 0 Atbildēt

taisniiba ir stipri taalaak - japonjijaa :)

reno- gofno

reno srviss - gofno

man i 2 gab. vieniigais kas tur bija laps -cena :):):)

243700. viesis 25.septembris 2007 20:43
0 0 Atbildēt

nuu, varbuut nav par teemu un domaaju ka jauns volvo ir labaaks par jaunu reni droshiibas zinjaa, bet sheit viela paardomaam veco lielo auto cieniitaajiem

youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I

243705. viesis 25.septembris 2007 21:36
0 0 Atbildēt

Super! Rallijs, spriedze un avārijas! Vienkārši superīgs video! Man patika!

www.videogaga.lv/video?id=nmbbtwccfyrcjlikmi

243725. viesis 26.septembris 2007 9:12
0 0 Atbildēt

mjā - toties cik "lieliska" drošība ir Ķīnas autobūvē... :(

243775. viesis 26.septembris 2007 12:15
0 0 Atbildēt

ir apskataams arii video, kur espace izniicina range rover, pie tam abi jauni...

243821. viesis 26.septembris 2007 19:35
0 0 Atbildēt

Raksta pirmais teikums nu gan klaji melīgs-ja jau kādreiz bija kāds izteikts līderis drošības jomā,tad tas bija VOLVO.Renault tagad,protams,ir droši auto,bet tas ir tikai pēdējos gados-vienkārši mūsdienās nav variantu-visas sevi cienošas firmas drošību garantē,neaizmirstot arī to skaļi reklamēt.

243930. viesis 27.septembris 2007 22:49
0 0 Atbildēt

Nu Volvo jau arī vispār tas ir mārketinga triks lielā mērā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti