Atklās Saulkrastu apvedceļu 33

 
26.septembris 2007 0:02

VAS „Latvijas Valsts ceļi” informē, ka ceturtdien, 27. septembrī pulksten 13.00 Saulkrastu apvedceļa 21,9. kilometrā pie pirmā satiksmes pārvada Lilastē notiks svinīgs jaunā Saulkrastu apvedceļa un rekonstruētā autoceļa posma Skulte – Svētciems atklāšanas pasākums.

Pasākumā piedalīsies satiksmes ministrs Ainārs Šlesers, VAS „Latvijas Valsts ceļi” valdes priekšsēdētājs Tālis Straume, kā arī a/s „A.C.B.” un ceļu būves firmas „Binders” vadība.

Saulkrastu apvedceļa būvniecību uzsāka 2005. gada septembrī. Divu gadu laikā Skultes pagastā uzbūvēts 20,2 km garš autoceļš ar 11,5 m platu asfaltbetona segu no Lilastes līdz Dūčiem. Apvedceļā ir 17 dažādas satiksmes būves – tilti, satiksmes pārvadi, gājēju tuneļi, kā arī pievedceļi, kopumā 13 km garumā. Būvdarbu laikā uzbūvēti septiņi divlīmeņu ceļa pārvadi ar apgaismojumu un seši jauni tilti pār Inčupi, Ķīšupi, Aģi, Pēterupi un divi pār Mazupīti. Gājēju un riteņbraucēju ērtībām uzbūvēti divi tuneļi – pie Inčupes kompleksa un Ķīšupes stacijas, un celiņi 4,4 km garumā. Atsevišķās vietās izbūvētas arī prettrokšņu sienas, blīvžogi un metāla sieta žogi, kā arī veikti egļu dzīvžogu stādījumi. Projekta ietvaros rekonstruēts arī esošais Saulkrastu ceļš posmā no Lilastes līdz Skultei.

Būvprojekta autors ir a/s „Ceļuprojekts”. Būvdarbus 1. un 2. posmā veica a/s „A.C.B.”, bet 3. posmā pilnsabiedrība ”Binders un „A.C.B.” Būvdarbus finansēja no valsts budžeta un Eiropas Savienības Kohēzijas fonda. Kopējā būvdarbu līgumcena ir EUR 113006726.

Arī autoceļa E67 posma Skulte- Svētciems rekonstrukcija tika finansēta no valsts budžeta un Eiropas Savienības Kohēzijas fonda. Būvdarbu līgumcena ir EUR 44470249. Rekonstrukcijas laikā ir paplašināta un izbūvēta izturīgāka ceļa brauktuve. Turpmāk no Skultes līdz krustojumam ar ceļu P11 Kocēni-Limbaži-Tūja asfalta seguma platums būs 11 m, bet no šī krustojuma līdz Svētciemam – 8 m. 1,5 m platas neasfaltētas nomales būs visā rekonstruējamā posma garumā. Projektētais kustības ātrums – 100 km/h.

Rekonstrukcijas ietvaros uzbūvēti jauni tilti pār Liepupi un Vitrupi. Paaugstinot satiksmes drošību, veikta gājēju un veloceliņu izbūve 2,7 km kopgarumā . Ierīkots ceļa apgaismojums pie Minhauzena muzeja, Liepupē, krustojumā ar autoceļu P11 Kocēni-Limbaži-Tūja, stāvlaukumos pie Oltūžiem un Stopbāra, kā arī Vitrupes šķērsojuma zonā. Izbūvētas arī 43 pasažieru platformas un 36 nojumes autobusu pieturās. Atsevišķos posmos izbūvēta jauna drenāža un rekonstruētas caurtekas.

Būvprojekta autors ir SIA „Pro Via”, bet būvdarbus veica pilnsabiedrība „Binders un partneri”.

Pulksten 12.00 no Satiksmes ministrijas uz pasākuma vietu aties autobuss.
 
Visi komentāri
 
243718. viesis 26.septembris 2007 7:59
0 0 Atbildēt

Izklausās jau it ka pat ļoti ok. Cerams, ka realitātē nav tam ceļam kādi potenciālie bojāgajēju krustojumi vai "gājēju pārbrauktuves".

243719. viesis 26.septembris 2007 8:02
0 0 Atbildēt

Tikai Saulkrastu urlas jau paspeejushi jaunos tuneljus apziimeet un daarzu iemiitnieki fliizes nospert, rokas nocirst taadiem ibio :D

243723. viesis 26.septembris 2007 8:55
0 0 Atbildēt

Rīt tikai notiks atklāšana, bet es jau vakar atklāju šo posmu...

243724. viesis 26.septembris 2007 8:55
0 0 Atbildēt

nē tak, kvatra teica, ka ibio ir tas, kurš cērt tās rokas :D

243726. viesis 26.septembris 2007 9:14
0 0 Atbildēt

Atvainojos :D :D :D

243743. viesis 26.septembris 2007 10:12
0 0 Atbildēt

nevis Saulkrastu urlas (Saulkrastos to nav), bet gan dāču urlas apkrāso tos tuneļus!!!!!!

243747. viesis 26.septembris 2007 10:21
0 0 Atbildēt

Krustojumu tam nav, bet uzbraukšana/nobraukšana no jaunā apvedceļa uz to šķērsojamajiem tiltiem gan ir uztaisīta tā bišku dīvaini, kā nekur citur Latvijā nav redzēts.

Respektīvi, lai tiktu augšā no tā jaunā ceļa uz kādu tiltu, ir jābrauc vienkārši taisni augšā un tilta katrā galā ir izveidots krustojums ar kreisajiem pagriezieniem. Koroče, tie, kas nezin, uzreiz nesapratīs..

243755. viesis 26.septembris 2007 10:53
0 0 Atbildēt

Sen jau varēja atklāt to šauro, līkumaino un nepārdomāto (bet moderno) ceļu - sen jau viss gatavs, bet laikam Kuršu DUSam vēl zupa nav pievesta un Kuršu BūvNamam vēl tirgojamie materiāli nav atvesti.

243759. viesis 26.septembris 2007 11:03
0 0 Atbildēt

reku bilde- apvedceļa krustojums ar Bīriņu ceļu.

www.lad.lv/LV/PC/PageIma...ginal/1237.jpg

243763. viesis 26.septembris 2007 11:26
0 0 Atbildēt

Tai uzbrauktuvei ir 1 josla, Bīriņu ceļš- pietiekami noslogots ( sevišķi brīvdienās ) un pietiks vienam smagajam nostāties kreisajā pagriezienā, lai vasarnieki,kas gribēs tikt uz "dāčām" stāvētu smukā sastrēgumā līdz pašai Lilastei!

p/s Projektētāji-idioti...

Zoga.

243764. viesis 26.septembris 2007 11:27
0 0 Atbildēt

Kas tur dīvains? Vismaz ieskriešanās un bremzēšanās joslas nepārklājas un tās nav jataisa zem tiltiem. Pie cilvēkiem jau sen tā taisa, nevis krievu "babačkas".

243765. viesis 26.septembris 2007 11:32
0 0 Atbildēt

un tilta galos taisa smukus mazus aplisus... seit neka, ja naks liela plusma no biriniem - ;-((

243769. viesis 26.septembris 2007 11:56
0 0 Atbildēt

cerams, ka vietējie gonščiki neatradīs tur intelektuālās cilpas, kuru dēļ viņi nespēj pabraukt vai nesaprot, pa kuru tiešo joslu jābrauc - kā lilastes posmā. Reizēm šķiet, ka viena daļa histēriski baidās no jaunievedumiem un komfortabli jūtas tikai uz divjoslu ceļa.

243770. viesis 26.septembris 2007 12:05
0 0 Atbildēt

Par apļiem taisnība. Laikam jau nav tā lielā plūsma paredzēta...

243772. viesis 26.septembris 2007 12:10
0 0 Atbildēt

--------------------------------------------------------------------------------

To>243763. viesis 26.09.2007 11:26

Kad pastāvēsi stundu korķī,tad krievu "babočkas " liksies medus maize,jefiņ!

kas vainas uzbrauktuvēm uz apvedceļa,ko? Visi brauc,sastrēgumu nav,bet ja Tu nespēj iekļauties plūsmā,tad tā ir tikai,un vienīgi Tava brauktnemācēšana,vai arī paranoiskā šizofrēnija,ka ja kaut kas izdomāts/uzbūvēts krievu laikā tad,tas apriorī ir sūdīgs un nav lietojams.

Zoga.

243780. viesis 26.septembris 2007 12:27
0 0 Atbildēt

Piekrītu 243772. viesim. Nekas labaks patlaban pasaule par tām babockām izgudrots nav. bet šeit tas netika uztaisīts ierobežotās vietas dēļ.

Katrā ziņā, ceļš vel nav atvērts, pagaidīsim nākamo vasaru un tad izdarīsim secinajumus, ceļš uzbuvēts pareizi vai nē. :)

243785. viesis 26.septembris 2007 12:58
0 0 Atbildēt

Jolki palki - viens kilometrs izmaksājis 6 milj EUR. Es par tādu naudu ar zeltu noklātu šo ceļa segumu! Jā, un starp citu, noteikti būs tāpat kā ar jauno ceļu, kas iet no Bērzkroga uz Vecpiebalgu, kad jau otrajā gadā tas ir salāpīts n-tajās vietās, piekam tika taisīts par Eiropas naudu!

243787. viesis 26.septembris 2007 13:48
0 0 Atbildēt

normāli tie krustojumi - kā uz Vidzemes šosejas pie Garkalnes...

243790. viesis 26.septembris 2007 14:04
0 0 Atbildēt

tur bija ļoti daudz problēmas tai projektēšanā, kaut vai tas, ka savulaik nemācēja (noslinkoja, neprata) izsist četru joslu ceļa projektēšanu, ceļa trase tak iet pa jaunu vietu, kas tur ko mežā neuztaisīt četras joslas? un kāpēc dzelzceļu vajadzēja celt augšā un autoceļu laist pa apakšu? utt. utt. ļoti daudz neskaidru jautājumu...

243801. viesis 26.septembris 2007 15:02
0 0 Atbildēt

243790. viesis

Kādu dzelzceļu cēla augšā? Ja tu domā dz.tiltu Lilastē, tad informēju, ka vecais ceļa pārvads pār dzelzceļu bija uz sabrukšanas robežas.

Tāpēc tika pieņemts lēmums to nojaukt.

Otrkārt neviens pat nemēģinaja "izsist" 4 joslu ceļu, jo naudu deva eiropa, viņi arī apstiprinaja projektu.

Tad, kad tiks pieņemts lēmums par visas VIA BALTICA trases pārbūvi par 4 joslu ceļu, tad arī jauno apvedceļu paplašinās, vietam šim nolūkam tika rezervēta.

243804. viesis 26.septembris 2007 15:27
0 0 Atbildēt

113 MEUR. psc. kapēc citur neko netaisa. kas tie saulkrasti tādi ir? baigā lielpilsēta? bezmaz speciāli tur jāaizbrauc asfalts paplēst, lai vismaz zinātu par ko nodokļus maksā.

243805. viesis 26.septembris 2007 15:49
0 0 Atbildēt

Arko2, celsh nesastaav tikai no asfalta :D Taadi gudrelji te visi!

243807. viesis 26.septembris 2007 16:11
0 0 Atbildēt

arko2-jā, lielpilsēta, pasaki, kur vēl ir 17 km garas pilsētas, bez Jūrmalas un Rīgas? :)

243808. viesis 26.septembris 2007 16:18
0 0 Atbildēt

Kā vietējais, kam šis ceļš ies gar logu, neesmu īpašā sajūsmā... Lai neteiktu skarbāk...

Nāksies stādīt egles gar ceļa malu, lai troksni slāpētu... Vienvārdsakot jūtos aplaupīts vismaz par kādiem 10 000 uz zemes vērtības rēķina + vēl tagad jāsamierinās ar troksni...

243813. viesis 26.septembris 2007 16:50
0 0 Atbildēt

renrins.

Palasījos komentus. :D Nu gan mēs letiņi esam čīkstētāju tauta. Ja netaisa, nelabo ceļus nav labi, bet ja uztaisa pilnīgi jaunu ceļu no nulles, tad atkal nav labi.

Bez tam, ja jau kādam tik ļoti nepatiks tas jaunais ceļs, tad tak jebkurā brīdī varēiet kratīties pa veco ceļu cauri Saulkrastiem. :D Jā un tie kas te min ka būs sastrēgumi. Nu es stipri šaubos vai viņi būs tik lieli, ka Saulkrastos, vasarā. Un pat ja būs tie sastrēgumi, tad atkal jau jāmin vecais ceļš caur Saulkrastiem. :)

Cita lieta, kur es saprastu jūsu čīkstēšanu, būtu par šī ceļa izmaksām.

243820. viesis 26.septembris 2007 19:12
0 0 Atbildēt

viss pagaidām ir ockey, nav ko čīkstēt. labāk bija vilkties cauri Saulkrastiem? Un zaudēt vismaz 20 min?

Varēja'šajā VIA BALTIKA posmā atļaut ātrumu 110 km/h, savādāk diezgan vienmuļš nogurdinošs posmS līdz Salacgrīvai. Igauņiem ir uzreiz pēc šāda ceļa,ar ieskrējiena joslu, zīme ar 110 km/h.

243838. viesis 26.septembris 2007 23:34
0 0 Atbildēt

iRAFAR,iesaku pieprasīt skaņu slāpējošas sienas būvniecību no SM(ja tiešām reāli traucē).

243840. viesis 27.septembris 2007 0:31
0 0 Atbildēt

Nevienam tas ceļš gar logu neies! Vismaz ne vietējiem. Bet, ja nu kādam sezonas Rīgas dačņikam gar viņa dārza zaru būdu, tad iesaku ielikt normālus logus un salabot caurās sienas.

Tiem, kam reāli skaņa traucēs, ir sabūvētas gan trokšņu slāpējamās sienas, gan sastādīti dzīvžogi. Pārējiem, kuriem gribas uz haļavu kaut ko ieraut nāsīs pienākas figa!

243855. viesis 27.septembris 2007 10:42
0 0 Atbildēt

UUSA [?] 26.09.2007 23:34

iRAFAR, iesaku pieprasīt skaņu slāpējošas sienas būvniecību no SM (ja tiešām reāli traucē).

---------------------------------

Jau tika prasīts... Bet mēs lūk esam "dāčinieki" un nekāda siena netiks būvēta...

-> 243840. viesis 27.09.2007 00:31

Kad izbrauksi, tad redzēsi, ka iet gan... Tāpat 30m plats priežu mežs neko neaiztur...

Un tas ir kontrastā ar klusumu, kad varēja dzirdēt kā pa jūru braukā ar ūdensmoci... Jūra 1,8km...

243901. viesis 27.septembris 2007 16:04
0 0 Atbildēt

sagadījās būt atklāšanā.. nu smuki, arī izbraucu turp un atpakaļ.. cerams, ka arī kopš to ceļu..

243904. viesis 27.septembris 2007 16:20
0 0 Atbildēt

kurš ir jau braucis, pa cik minūtēm var izvilkt no Lilastes līdz otram galam Skultē?

243925. viesis 27.septembris 2007 21:02
0 0 Atbildēt

to 243904

Aptuveni desmit-divpadsmit minūtēs,kad nebija atlāts,tad gadījās arī ātrāk. P.s. Izlasot komentārus,redzu,ka NEVIENS nav piedalījies ceļa būvniecībā un izteiktie pieņēmumi ir uz pamata-viena tante teica.....

243972. viesis 28.septembris 2007 13:07
0 0 Atbildēt

Jā, izbraucu, tā arī ir- no Lilastes līdz Skultei 10-11 min!

:) :) :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti