Interneta kompānija "Google", kas sākusi nodarboties ar socioloģiskām aptaujām, apgāzusi līdz šim pastāvējušo uzskatu, ka lēmumu par jauna auto iegādi mūsdienu cilvēks pieņem pusgada laikā.
Automobiļu nozares marketinga speciālisti ļoti ilgu laiku dzīvoja ar pārliecību, ka lēmums par jauna auto iegādi netiek pieņemts nedz vienas dienas, nedz nedēļas un pat ne mēneša laikā – tam esot nepieciešami veseli seši mēneši.Tomēr interneta kompānija "Google" nupat veikusi aptauju, kurā noskaidrots, ka modernajam cilvēkam nepieciešams pat mazāk nekā mēnesis, lai izvēlētos modeli un to iegādātos. Aptaujas rezultāti rāda, ka 70% respondentu jaunu auto iegādājušies mazāk nekā mēneša laikā, pie tam 30% aptaujas dalībnieku atbildīgo lēmumu pieņēmuši pat mazāk nekā nedēļas laikā un 17% - nepilnās divās nedēļās.
Ja "Google" aptaujas rezultāti atspoguļo reālo situāciju, tas nozīmē, ka marketinga speciālisti reklāmas kampaņas ilgu laiku veidojuši nepareizi un tās bijušas ar krietni ierobežotu efektivitāti. Auto marketinga jomā strādājošie profesionāļi "Google" aptaujas rezultātiem pagaidām piekrist nevēlas.
Es gan jau 2 gadus briestu šim notikumam, bet pārsteigties netaisos