Code grabber – 'parasto' signalizāciju bieds 23

 
31.jūlijs 2002 7:30

Iedomāsimies situāciju: jūs atbraucat uz pilsētas centru, lai iepirktos, novietojat mašīnu stāvvietā ielas malā, samaksājat par stāvvietu un dodaties savās darīšanās. Nospiežat vienīgo pogu uz savas signalizācijas pults. ... Hmm, nekas nenotika – mašīna neizdeva ne skaņas. Pirmā doma – laikam baterijas kļuvušas vājākas – un spiežat pogu otro reizi. Pik-pik – viss kārtībā, nu mašīna tiek apsargāta.

Pēc kāda laika atgriežoties pie savas mašīnas, jūs konstatējat, ka tās šeit nemaz nav! Uzreiz sākat ar mazāko ļaunumu – vai gadījumā mašīna nav aizvilkta uz policiju? Zvans uz policiju. Nē, nav. Skaidrs. Pakāpeniski līdz apziņai nonāk fakts – jūsu mašīna ir nozagta! Kā tad tā? Mašīnai taču bija signalizācija, bet neviens apkārt pat nedzirdēja neko aizdomīgu. Pults arī nekad nav pazudusi... Kas par lietu? Un te mums nāksies paskaidrot, ka, visticamāk, ir bijusi darīšana ar code grabber. Liekas neticami, bet tas nemaz nav nekāds super mega brīnums. Tos izgatavo pat Latvijā. Tiem ir dažādas sarežģītības pakāpes, bet šoreiz pastāstīšu par visvienkāršāko. Šī grabera darbības pamatā ir signalizācijas pults raidītā signāla pārķeršana. Tas notiek sekojoši: jūs nospiežat pults pogu, lai ieslēgtu signalizāciju (un aizslēgtu durvis). Tajā brīdī graberis ēterā raida traucējošu fonu. Signāls līdz mašīnai nenonāk, bet graberis to izfiltrē no saviem traucējumiem un ievieto buferī. Jūs pamanāt, ka mašīna nav aizslēgusies un ierasti nopīkstējusi vai pamirkšķinājusi ar gaismām un spiežat pulti vēlreiz. Tajā brīdī graberis atkal traucē – uztver un “saglabā” sevī jūsu pults raidīto otro signālu. Jāpiezīmē, ka “vienpogas” pultīm kodi ir tiek ģenerēti zināmā secībā un sakarībā – viens aiz otra. Tātad grabera atmiņā ir veseli divi jūsu pults raidītie, bet neizmantotie signāli. Uzreiz pēc otrā pults nospiediena un signāla pārtveršanas, traucējošais fons tiek izslēgts un no grabera bufera tiek izņemts pirmais pults signāls un noraidīts - mašīnai tiek ieslēgta signalizācija. Tā izdara visu, kas tai paredzēts – nopīkstas, nomirgo vai kā citādi liek saprast, ka viss ir kārtībā. Kad saimnieks ir pazudis no redzesloka, no grabera bufera tiek noraidīts arī otrais saglabātais signāls – mašīna ir atkal atslēgta un ir gatava ceļam... Tik vienkārši? – jūs iesauksieties. Kas tad būtu jādara, lai tā nenotiktu? Vispirms: Ja ieslēdzot sava auto signalizāciju, jūtat, ka mašīna neuztvēra pirmo pults signālu, esiet piesardzīgi! Iespējams, ka kaut kur netālu stāv cilvēks, kam rokās ir “mobilais telefons”, kurā patiesībā ir graberis. Pat ja nevienu neredzat un vēlaties justies nedaudz drošāk, brauciet prom no šīs vietas un izvēlieties citu stāvvietu. Protams, ka ne vienmēr pie vainas būs graberis, bet lieka piesardzība nekad nenāks par ļaunu... Otrkārt: ja mašīnai ir signalizācija ar pulti, kura atslēdz un aizslēdz to ar vienu taustiņu, tā būtu jānomaina pret tādu, kurai uz pults ir vismaz divi taustiņi. Pretējā gadījumā mašīna ir aizbraucama pat vieglāk nekā bez signalizācijas – ar garbera palīdzību parasti tiek atslēgtas arī durvis... Treškārt: kaut mašīnai ir signalizācija – tai nepieciešama arī imobilaizera sistēma, lai mašīnu “aizbraukt” būtu daudz grūtāk. Šeit ir daudz iespējamo variantu, bet pat visvienkāršākais imobilaizers neļaus jūsu mašīnu aizbraukt pirmajās 10 sekundēs pēc iekāpšanas. Un vislabākais variants – aprīkot mašīnu ar peidžera sistēmu, piemēram RP-100, kas pieslēdzams modernajām sistēmām, - tas jutīs pieminēto graberu “iejaukšanos” un dos brīdinājuma signālu par to uz mašīnas saimnieka peidžeri. iAuto redaktors
 
Visi komentāri
 
32682. viesis 30.jūlijs 2002 13:47
0 0 Atbildēt

Ar peižderi ..... Vai tad Latvijā tie nav bankrtējuši???

32684. viesis 30.jūlijs 2002 13:52
0 0 Atbildēt

Padoms par peidžeriem derīgs tikai tiem, kas nav Latvijas iedzīvotāji. Varbūt arī mobilo telefonu opratori nodrošina šādu pakalpojumu ar īsziņu nosūtīšanu?

32689. viesis 30.jūlijs 2002 14:29
0 0 Atbildēt

Tur tiem peidzheriem nekaadu operatoru nevajag!!! Tam ir saite ar pashu auto nevis op. man ir jautaajums, cik taac priex izmaxaa?

32693. viesis 30.jūlijs 2002 14:53
0 0 Atbildēt

zinu, ka ja ir gali tad ap 400usd var dabūt kodu lauzēju!!! izskatās pēc portatīvā kompa.

32701. viesis 30.jūlijs 2002 15:31
0 0 Atbildēt

Baaa!... Raksta autors laikam peedeejos gadus piecus nau ne1u aviizi vai zhurnaalu lasiijis, ne Auto, ne AutoDienu, pat ne sievieshu zhurnaalus, kuros visa shii shtelliite jau sen ir aprakstiita. Analfabeeti :(

32712. viesis 30.jūlijs 2002 16:02
0 0 Atbildēt

Paga, paga - Autonama krutajām META signalizācijām ir vienas pogas pults!!! Ta jūs gribat teikt, ka viņi visiem pēdējos sūdus smērē??? Un ka apdrošinātāji atsevišķām mašīnām pieprasa tikai META signalizācijas??? Ja nemaldos, tad META ir vienīgā sretificētā Latvijā (varbūt, ka tagad kaut kas mainījies)....

32713. viesis 30.jūlijs 2002 16:15
0 0 Atbildēt

to Celica_fans

Kuri tad ir tie apdrosinataji,kas pieprasa META?

GT24

32715. viesis 30.jūlijs 2002 16:27
0 0 Atbildēt

to Celica_fans

Autonams jau krietnu laiku METU ne izplata, ne uzstāda. Dezinfarmators. Un krutajai METAi ir māsas un brāļi, kas jau krietni ir to pārspējuši. Un apdrošinātāji tiešām nepieprasa METU, bet tieši otrādi iesaka izvēlēties drošas sistēmas.

32717. viesis 30.jūlijs 2002 17:09
0 0 Atbildēt

Tehniskaa zinjaa - mazticami (maigi sakot), jo

1) nevar radiit trauceejumu, kursh buus speeciigaaks par pults signaalu un vienlaiciigi tai pashaa frekvencee uztvert un ierakstiit pults signaalu. Neiedziljinaashos kapeec, bet nevar.

2) Dinamiskaa koda atkoshanai neko nedod tas, ka ir ieguuti 2 seciigi kodi, jo jaazin algoritms, kursh arii mainaas. Ja nav dinamiskaa koda, tad jaa tas ir izdaraams, bet tad nevajag trauceetaaju - pietiek ierakstiit pults signaalu :D

Vienkaarshaakais variants, ko praktizee ir taads, ka zaglji rada troksni plashaa joslaa un cilveeks nevar iesleegt signalizaaciju. Daudzi vienkaarshi izdomaa, ka pultij baterija beigusies, aizsleedz ar atsleegu un aiziet...

P.S. Peidzeris un imobilaizers tieshaam ir vajadziigs.

Racer

32747. viesis 30.jūlijs 2002 22:18
0 0 Atbildēt

Manam autiņan kad uzlika signalizāciju, menedžers pastāstija ja notiek tāda lieta, vajag vairākas reizes no vietas ieslēgt-izslēgt signalizāciju un viss būs O.K. bet pārtvertos kodus "rediskas" varēs ielikt sava barības vada izejā ;-)

32780. viesis 31.jūlijs 2002 10:01
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-07-30 17:09:30

1) Mieriigi var paartvert signaalu, vienlaiciigi radot trauceejumu signaala nonaakshanai liidz mashiinai.

2) Par algoritmiem neiet runa, jo paartvertos signaalus mashiina nav izmantojusi, un ja tos raida uz mashiinu, tie darbojas, taa vienkaarshaa iemesla peec, ka shos kodus ir genereejusi pati signalizaacija, un neko nevajag atkodeet.

3) Lai kaut kaada ripera programma VISMAZ meeginaatu atkost algoritmu vajag VISMAZ 3 signaalus, jo peec 2 signaaliem algoritmu nav iespeejams atkost. Un vispaar shaadas sisteemas ar algoritmu atkoshanu izmanto laikam tikai filmaas:)

4) Rakstaa viss ir aprakstiits pareizi un peec shaadas sisteemas tieshaam ir iespeejams dabuut valjaa mashiinu.

Smooch

32781. viesis 31.jūlijs 2002 10:01
0 0 Atbildēt

viesis 2002-07-30 17:09:30

Šini rakstā biš nekorekti par fonu uzrakstīts, tas nav fons tas ir pults raidītā signāla papildinājums, tas sigai liek domat ka neriktiga pults bļaustās,.

32800. viesis 31.jūlijs 2002 10:42
0 0 Atbildēt

Ja nekljuudos,tad signalizaacija var arii nenostraadaat,ja divi netaalu staavoshi cilveeki vienlaiciigi spiezh savaam pultiim pogu. Viens teixim atnaacis no filmas un sleedz valjaa,otrs atbraucis uz restuuzi un sleedz ciet. Teixim leetaaka tipa signalizaacijaam tas tochna ir,bet centraa jau tautas un autinju daudz . Konkreetaa raadiusaa domaaju,ka noteikti var sakrist,ka divi vienlaiciigi spiezh pogu. Pameegjiniet pashi ar kaadu chomu. Man "sanaaca" ! Taa pat var chakareet cilveekus ! Kaads ir tiko nolicis vieniigajaa briivajaa vietaa autinju un sleedz ciet,a tu nospied pulti un shim nekas nenoreagjee. Cilveeks (+peec shii raxta) noraustaas un aizbrauc uz citu vietu un tu jau peec tam zinaasi kur autinju likt. ;) Karoche pameegjiniet,jo varbuut arii man tiaki taa sagadiijaas... :)

32822. viesis 31.jūlijs 2002 12:32
0 0 Atbildēt

To viesis 2002-07-31 10:01:48 (Smooch), kursh rakstiija :

1) Mieriigi var paartvert signaalu, vienlaiciigi radot trauceejumu signaala nonaakshanai liidz mashiinai.

-----------------

1)1)Var tikai taadaa gadiijumaa, ja paartveereeja uztveereejs buus tik tuvu pultij, lai trauceejoshais signaals netrauceetu pasham paartveereejam (jo gan pults, gan trauceejums buus vienaa frekvencee). Taa kaa trauceejumam ir jaabuut pietiekami speeciigam, lai neljautu sgnalizaacijai uztvert deriigo signaalu - pulti, tad praksee (uz ielas) realizeet vienlaiciigu trauceeshanu un deriigaa signaala ierakstiishanu ir praktiski neiespeejami - fiziku nepiemaaniisi :-)

--------------------------

2) Par algoritmiem neiet runa, jo paartvertos signaalus mashiina nav izmantojusi, un ja tos raida uz mashiinu, tie darbojas, taa vienkaarshaa iemesla peec, ka shos kodus ir genereejusi pati signalizaacija, un neko nevajag atkodeet.

---------

2)2) Pag, te iet runa par signalizaacijaam ar dinamiskajiem (mainiigajiem) kodiem. Ja kods ir nemainiigs, ta nav probleemu- esmu ierakstiijis pults signaalu, kuru peec tam padodot a/f generatora z/f ieejaa, viss notiek...:(

Peec signalizaacijas nomainjas uz taadu, kurai ir dinamiskais kods, shis joks nestraadaa - meeginaaju kaadus 10 "pogas spiedienus" ierakstiit un atkaartot (pat dazhaadaa seciibaa).

---------------------------------

3) Lai kaut kaada ripera programma VISMAZ meeginaatu atkost algoritmu vajag VISMAZ 3 signaalus, jo peec 2 signaaliem algoritmu nav iespeejams atkost. Un vispaar shaadas sisteemas ar algoritmu atkoshanu izmanto laikam tikai filmaas:)

-------------------

3)3) Par filmaam nezinu, bet skat 2. punktu ;)

-----------------

4) Rakstaa viss ir aprakstiits pareizi un peec shaadas sisteemas tieshaam ir iespeejams dabuut valjaa mashiinu.

-------------

4)4) Katram ir tiesiibas uz viedokli - mees dziivojam demokraatiskaa valstii :D

Racer

32826. viesis 31.jūlijs 2002 13:08
0 0 Atbildēt

Nodarbojos ar RP-10/RP-11 500m rādiuss un RP-100 trīszonu,2000m rādiuss izplatīšanu. Pie manis tos var nopirkt un uzstādīt pie visām signalizācijām, kam ir klusā uzlikšanās un noņemšanās no apsardzes vai speciāla izeja RP pieslēgšanai.

To cena ir sākot ar 87,-Ls unbeidzot ar 120,-Ls.

Manta vērtīga iesaku!!!

33074. viesis 2.augusts 2002 15:55
0 0 Atbildēt

Peidzeri jāslēdz klāt tā lai tasneslēgtos ar pulti ārā, savādāk zūd jēga...

Peidžeri toch baigi labie...

33172. viesis 5.augusts 2002 11:26
0 0 Atbildēt

Taaks. Tam viesim kursh domaa ka nevar "aizsist" sakaru kanaalu starp pulti un sigjeni ieteiktu atcereeties par taadu lietu kaa virziitu radio signaalu, piemeeram lietojot paraboliskas antenas - uztveereejs pagriezts pret pulti raksta pults signaalu, raidiitaajs pagriezts pret auto un "aizsit" sakaru kanaalu.

Pultis arii ar dinamisko kodu ir SVIESTS! Ziniet kaa to var apiet? Elenmentaari:

1. Briidii kad uz pults tiek spiesta poga kanaals tiek " aizsists", pults signaals tiek ierakstiits, attieciigi auto neatsleedzas;

2. Auto vadiitaajs spiezh veel reizi pults pogu, kanaals atkal tiek "aizsists", signaals tiek ierakstiits. Taalaak zaglis paarraida ierakstiito pults PIRMAA spieshanas meeginaajuma signaalu, auto normaali aizsleedzas... vadiitaajs domaa ka vinsh to izdariija, bet iisteniibaa to izdariija zagli? ko tas dod? Zaglim paliek OTRAA pults spieshanas meeginaajuma signaals kursh arii veiksmiigi nostraadaas! Nekaads signaals nav jaatkodee, atliek vienkaarshi ierakstiit!

Un shis reaali darbojas - esmu redzeejis demonstraaciju!

Taapeec, ja gribas nosargaat savus auto, nelietojiet sigjeni kurai viss tiek atsleegts ar pulti, vai arii lietojot kaut ko tjipa black bug! Taada sisteema ir ^%!$^!

33173. viesis 5.augusts 2002 11:27
0 0 Atbildēt

Ar sho gribeeju teikt: Code Grabber ir VISU signalizaaciju bieds!

33187. viesis 5.augusts 2002 12:38
0 0 Atbildēt

Šis raksts ir pasaka par bubuli maziem bērniem. Zināt, cik lasītāji tagad grauž nagus? :-) Kas laikam arī bija mērķis...

34122. viesis 13.augusts 2002 11:55
0 0 Atbildēt

Milie, dargie draugi:) un spechuki..

Manai droshiibas sisteemai ir pasiiva iesleegshanas funkcija, kura netaisa durvis ciet(kaa jebkurai normalai sisteemai kura nav razota Taivan-Kinaa) un iesledzas pilnibaa(neviss tikai blokeshana).. Algoritms ir vienkarsh- taisu durvis ciet ar atsleegu in eju projam[b] radio kanaalu nemaz neizmantojot[/b](priekshkam `splaudiit` koda paraugus?)….hihi…un?.....:) Kabatas zagli? niez vai:) par viniem padomaats arii:)

34464. viesis 15.augusts 2002 12:57
0 0 Atbildēt

jap, es tagad "grauzhu nagus", jo es ar teeti aizbraucu uz servisinju un tur onkulis pa 150Ls ielika kjiinieshu signalizaaciju, imobilaizeri & podzinju... un tikai peec nedeeljas es iegaaju iAuto, palasiiju speciaalistu domas & saaku BAIDIITIES :(

...tagad par signalizaaciju nesuudzos, kautgan apzinos, ka zaglis jau nemeklees podzinjas, bet kjersies pie signalizaacijas "smadzeneem" or something like that...

34877. viesis 17.augusts 2002 17:57
0 0 Atbildēt

muahahaa, dazhi augshaa domaaja ka tie ir "tie" peidzheri :)))

37529. viesis 9.septembris 2002 11:46
0 0 Atbildēt

tie ir citi peidzheri - vareetu teikt signalizaacija ar atgriezenisko saiti. kas dod tev infu, ka ar mashiinu kaukas notiek, nevis vinja pati vienkaarshi bljaustaas. 20-60ls apmeeram

ja cilveeki nav slinki un ir nedaudz tehniski, piedaavaaju vienkaarshu imobilaizera sheemu - www.underground.lv/piepe/auto/secret.html

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti