Uz Daugavas tiltiem aptaujāti gandrīz 19 000 autovadītāju 10

3.oktobris 2007 12:43

Lai iegūtu datus transporta sistēmas uzlabošanai Rīgā un tās apkārtnē no 11. līdz 22.septembrim Rīgā uz Daugavas tiltiem tika veikta autovadītāju aptauja.

Tās rezultātā interviju veidā ir iegūtas aptuveni 18 600 atbildes. Papildus tika izdalīti četrdesmit pieci tūkstoši pasta kartīšu, no kurām atpakaļ saņemtas aptuveni 6 300 aizpildītas kartītes. Kopumā aptaujas laikā saņemti gandrīz  25 000 autovadītāju atbilžu.

„Mēs pateicamies autovadītājiem par sapratni un pacietību. Aptaujas rezultāti ļaus satiksmes plānotājiem labāk izstrādāt Rīgas Ziemeļu transporta koridora tehnisko dokumentāciju un pamatot finanšu pieprasījumu Eiropas fondos. Ziemeļu koridors Rīgai ir vitāli nepieciešams, jo tikai pēc šīs trases izbūves tiks izveidots pilnvērtīgs un ērts apbraucamais ceļš un pilsēta varēs atbrīvoties no tranzīta transporta”, norāda Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks, Rīgas Ziemeļu transporta koridora projekta Vadības komitejas vadītājs Andris Ārgalis (TP).

Šādas aptaujas ir pierādījušas savu efektivitāti un tiek plaši pielietotas arī citās pasaules lielpilsētās, lai plānotu investīcijas satiksmes infrastruktūrā. Kopā aptaujas procesā bija iesaistīti aptuveni 50 cilvēki, kā arī Valsts policijas personāls.

Paralēli aptaujām uz tiltiem tika veikta anketēšana Tehniskās apskates centros Rīgā un Jūrmalā, kā arī norisinājās automašīnu skaitīšana uz Daugavas šķērsojumiem. Automašīnu skaitīšana turpināsies vel 2., 4. un 6. oktobrī.

Savukārt ar 9. oktobrī ir plānots uzsākt izpētes braucienus pa Rīgas pilsētu. Ja aptaujas uz tiltiem bija nepieciešamas, lai noskaidrotu rīdzinieku izvēlēto maršrutu un ikdienas pārvietošanās ieradumus, tad braucienos paredzēts precīzi fiksēt laiku, kāds ir nepieciešams, lai nokļūtu no viena punkta otrā.

Izpētes laikā iegūtā informācija ir konfidenciāla un tiks izmantota tikai apkopotā veidā Rīgas transporta modeļa atjaunošanai un papildināšanai. Informācijas aktualizācija ir nepieciešama satiksmes uzlabošanas projektu izstrādes un realizācijas vajadzībām. Pašlaik iegūtie dati tiek apstrādāti un analizēti. Plānots, tie tiks izmantoti Rīgas Ziemeļu transporta koridora tehniskā projekta un finansējuma modeļa izstrādes gaitā.


RD Pilsētas attīstības departamenta
Sabiedrisko attiecību nodaļa
 
Visi komentāri
 
244259. viesis 3.oktobris 2007 13:49
0 0 Atbildēt

Kāda jēga ja informācija konfidenciāla ... RD atkal varēs darīt visu ko vien vēlas. Tā kā būtu ko slēpt, ja nu vienīgi savu neprasmi.

244265. viesis 3.oktobris 2007 14:15
0 0 Atbildēt

Man ir jautājums RD: vai tilti ir apdrošināti un kas notiktos, ja kādu no tiltiem piemēram alkaida uzspridzinātu!?

244275. viesis 3.oktobris 2007 15:44
0 0 Atbildēt

vot ja viss tas 19K aunu bars tiktu novaakts no tiltiem, tad gan buutu cool.

244278. viesis 3.oktobris 2007 15:58
0 0 Atbildēt

kā jau parasti, laikam neviens raksts nepaliks bez pamuļķo onanīmo, t.b. anonīmo komentētāju domu graudiem. Skaidri un gaiši pateikts, ka konfidenciāla ir informācija par personām, toties, kā es sapratu, kopsavilkums un analīzes rezultāti būs publiski pieejami.

244279. viesis 3.oktobris 2007 16:33
0 0 Atbildēt

shadas aptaujas visticamaak veicina cilveku izkrishanu no policijas automashiinaam daugavaa :D:D:D- noteica Kalviitis, un turpinaaja eest skabu kaapostu zupu :D

244280. viesis 3.oktobris 2007 16:44
0 0 Atbildēt

kalvīc tagad priecīgs visu laiku www.yahoo.com/ raksta vārdu cūka un priecājas! :D

244283. viesis 3.oktobris 2007 17:08
0 0 Atbildēt

Jautājums!

Kapēc aptaujā vadītājus?? Varēja jau vismaz pieņemtās lietas īstenot! salu tilts no rītiem pilns ar smagajiem, kaut no rītiem viņiem braukt aizliegts! Bezatbildība jau par pieņemtajiem lēmumiem, kapēc izdomāt vēl ko ja nevar īstenot pieņemtās lietas!

244294. viesis 3.oktobris 2007 19:02
0 0 Atbildēt

da ka jus nesaprotat, shitas aptaujas un citi pedijumi tiek veikti lai izgruuztu naudu. tjipa - mums ir budzhets. tagad mums ir kautkas ar to naudu jaadara, mums pa to maksa. davaj uztaisam aptauju. nu vo. projekta autoriem algas, visam shishkam algas. kads vel kautko nosper un iebazh kabataa. beigas jegas nekadas. tapat viss ir redzams, jebkursh 9gadus vecs berns pateiks kur teetis vinu uz skolu vedot staav sastreegumaa. a te aptauja vesela jaaizveic. kartejaa mulkjiiba shitaa ir...

244300. viesis 3.oktobris 2007 21:33
0 0 Atbildēt

To: MN12

Tā rādās, ka proti lasīt to, kas nav rakstīts. Kāda konfidenciāla informācija par personām, ja šādi dati vispār netika vākti. Pats biju viens no tiem ko aptaujāja: "no kurienes braucat, uz kurieni, cik dieži braucat šo maršrutu." Konfidencialitāte drīzāk varētu būt tāpēc, lai šo anketēšanu par ko ir iztērēta RD naudiņa, par velti neizmantotu komersanti.

Ar cieņu, neonanīmais (anonīmais) Dauxc

244305. viesis 3.oktobris 2007 22:40
0 0 Atbildēt

konfidenciāa informācija....kaarteejo reizi nav izdariiti nekaadi secinaajumi, tikai tukši iztērēta nauda, un tas ir virniigais ko pieprot RD satiksmes departaments....nožēlojami

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto.lv tests: Pēdējais "Mitsubishi" 4x4 mohikānis "Pajero" (+ FOTO)

Portāls iAuto.lv izmēģina pēdējo Eiropā nopērkamo Pajero versiju. Lasīt vairāk

 

Hamiltons izcīna uzvaru ASV "Grand Prix" kvalifikācijā un tuvojas savam piektajam titulam

Pašreizējais pasaules čempions un kopvērtējuma līderis, brits Lūiss Hamiltons no "Mercedes" komandas sestdien uzvarēja Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta sezonas 18.posma - ASV "Grand Prix" - kvalifikācijā. Lasīt vairāk

 

Āfrikāņu pikaps - krauj, cik gribi, tāpat aizvedīs (+ VIDEO) 10

Neticami, ka tik briesmīga paskata transports ne tikai kust, bet arī aizved visu, ko šoferis tam uzkrāvis. Lasīt vairāk

 

Tesla nopērk zemi Ķīnā 2 miljardu vērtās Gigafabrikas 3 projektam 22

Tesla Ķīnā būvēs jaunu rūpnīcu, kas gada laikā spēs saražot līdz pat pusmiljonam elektromobiļu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti