Iesaka izmantot satiksmes regulētājus krustojumos 15

 
12.oktobris 2007 9:20

Vakar, atgriežoties no darba vizītes Briselē, Rīgas vicemērs Almers Ludviks (LPP/LC) secināja, ka Rīga sastrēguma risināšanā varētu mācīties no vairāku Eiropas un pasaules pilsētu prakses, kad intensīvas satiksmes periodos uz ielu krustojumiem tiek izlikti satiksmes kustības regulētāji.

Kā novērojis vicemērs, šādā veidā sastrēgumu problēma tiek risināta gan Briselē, gan Pekinā - regulētājs ātri reaģē uz situāciju un veicina vienmērīgu transporta plūsmu ielu krustojumos.

A. Ludviks norāda: „Kas notiek kritiskās sastrēguma situācijās? Braucēji mēģina pārbraukt krustojumu pie sarkanās gaismas, taču tālāk netiek, jo priekšā jau ir izveidojusies rinda. Tā rezultātā tiek nobloķēts krustojums. Tikai ar sodīšanu to atrisināt nevar. Lielajās pilsētās satiksmes regulētāji joprojām ir viens no plaši pielietotiem risinājumiem un palīdz organizēt satiksmes plūsmu kritiskajās sastrēguma stundās. Protams, ir jādomā par regulētāju drošību intensīvajā satiksmē, taču uzskatu, ka šis risinājuma variants Rīgai būtu jāapsver.”

Vicemērs uzskata, ka satiksmes regulētājs sastrēguma stundās būtu lietderīgs, piemēram, Valdemāra un Kronvalda bulvāra krustojumā, Uzvaras bulvāra un Slokas ielas krustojumā, Lāčplēša un Sadovņikova ielas krustojumā u.c. A. Ludviks piekrīt Rīgas domes priekšsēdētāja vietniekam J. Dinevičam, ka satiksmes regulētāju funkciju veikšanai varētu palielināt pašvaldības policijas pilnvaras.
 
Visi komentāri
 
244822. viesis 12.oktobris 2007 9:35
0 0 Atbildēt

Lai to saprastu varēja pat nebraukt uz Briseli.

Bet acīmredzot vajag ieklausīties Eiropas teiktajā un tikai tad domāt pašiem.

244827. viesis 12.oktobris 2007 9:44
0 0 Atbildēt

Pareizi. Lai poliči neslapstās pa krūmiem ar radariem, bet gan lai regulē un kontrolē satiksmi. Atbalstu 100%.

244830. viesis 12.oktobris 2007 9:52
0 0 Atbildēt

es jau šito ideju biju sapratis, kad vēl nekādā briselē nebiju bijis - atbrauca pie mums uz LV kaut kaadi tur prezidenti utt - uzreiz poliči regulē trafiku un korķi nav ...

nezinu cik aprobežoram daunim jābūt, lai to saprastu tikai aizbraucot uz briseli ...

244841. viesis 12.oktobris 2007 10:38
0 0 Atbildēt

Vai tiešām vajadzēja aizbraukt uz ķīnu, lai tas pielektu?

244848. viesis 12.oktobris 2007 11:07
0 0 Atbildēt

Liela dalja sastreegumi buutu atrisinaati,ja buutu normaali sareguleeti luksafori! Daujni!

244851. viesis 12.oktobris 2007 11:15
0 0 Atbildēt

Daaaa - da sen jau vajadzēja cilvēkiem regulēt krustojumus - Nevar tas luksofora dators zināt kurā virzienā ir sastrēgums, jo tam netiek sniegta tāda informācijas ar induktīvajām cilpām ceļa segumā! Ja tādiem luksoforiem nepietiek naudas, nu tad lai lietū un putenī tas dzeltenais ar regulē to satiksmi!

244863. viesis 12.oktobris 2007 12:24
0 0 Atbildēt

Briselē, tiešām, tie satiksmes regulētāji strādā teicami un mobili. Prieks viņus tur pavērot. Tērpušies spilgti oranžos tērpos, pārvietojas ar rolleriem, ekipēti ar rācijām un mobilajiem. Krustojumos kārtību ieviieš fiksā tempā, palīdz arī poličiem, ja nooticis kāds CSN. Domāju, ka pie mums arī vajadzētu ieviest līdzīgu dienestu, bet NEKĀDĀ gadijumā uz to ideotu - pašvaldības policistu bāzes. Cik esmu ievērojis, tie duriki pēdējā laikā sākuši masveidā nodarboties ar bērnu tvarstīšanu. Uzskatu, ka tml. dienests jāveido tieši uz Domes satiksmes departamenta bāzes, tā tiešā pakļautībā. Ar augstām un LABĀM darba algām jāpievilina pieredzējuši satiksmes specialisti - ilggadēji autovadītāji. Tad arī varētu gaidīt realus uzlabojumus.

244870. viesis 12.oktobris 2007 12:52
0 0 Atbildēt

jezus marija, kas par atklāsmi

244883. viesis 12.oktobris 2007 13:59
0 0 Atbildēt

Pilnīgi utopisks problēmas risinājums ! Ja policisti pildīs luksaforu funkcijas, kuru darba režīmu nespēj noregulēt atbildīgās institūcijas, vai tikmēr ar citām policijas darbinieku funkcijām, kas starpcitu arī ir tieši saistītas ar satiksmes organizāciju, nodarbosies A. Ludviks ? Vai varbūt Ludvika kungs domā, ka policija, kuras darbinieku darba algu paaugstināšanas jautājumu nav spējīga atrisināt mūsu valdība ir gatava uz entuzjasma principiem par to pašu atalgojumu uzņemties aizvien vairāk pienākumus ? Domāju, ka tas viss ir pilnīgs FUFELIS !!! ( Ar smaidu gnusis)

244893. viesis 12.oktobris 2007 15:08
0 0 Atbildēt

To 244883. viesis (IeM)

Normāli būtu, ja regulētājs pastāvētu nedēļu, kāds sarakstītu regulētāja darbības ar laikiem, izrēķinātu vidējos un tad saregulētu luksaforu. Pie tam tam jābūt saskaņotas ar vismaz pāris blakus esošajiem krustojumiem...

244898. viesis 12.oktobris 2007 15:36
0 0 Atbildēt

Tiešām tāāāda atklāsme :) Manuprāt 100x minēta visādos rakstu komentāros. Bet tiešām laikam vajag aizbraukt un paskatīties kā to dara ārzemēs, lai kautko varētu izdarīt pie mums. Smiekli nāk par idejas rašanās iemeslu, bet ideja laba, ja tik pareizi saorganizē...

244901. viesis 12.oktobris 2007 16:36
0 0 Atbildēt

Būtu labāk pamācījies, kā Briselē nodrošina eskortu svarīgiem čiekuriem (tas tiešām ir iespaidīgi). Noslēdz satiksmi 30 sekundes pirms kolonnas parādīšanās un atver uzreiz pēc aizbraukšānas. Bet ja Rīgā ierodas kautkāds tur Kazakstānas presidents, tad puse Rīgas ielu visu dienu ir slēgtas.

244905. viesis 12.oktobris 2007 17:46
0 0 Atbildēt

Die Hard IV:

izraadaas un senm zinaams ka var reguleet satiksmi arii savaadaak, varbut tomeer letaak ir uzlikt kameras, lai gan daudzkur to jau ir, un nolikt duci chibriku pie monitoriem un pults?

244910. viesis 12.oktobris 2007 23:45
0 0 Atbildēt

Kārtējais sviesc no RD puses. Satiksmes regulētāji varbūt ir efektīvi vienā krustojumā, bet saliekt tos visos krustos sākas vēl lielāks bardaks, bija jau tādi eksperimenti pirms dažiem gadiem uz valdemāra ielas... vispār viss bija apstājies. Satiksmes regulētāja jēga pazūd tad, kad korķis kādā virzienā pārsniedz viņa redzesloku, tad viņš var kaut ko regulēt tikai uz izjūtu.

Pilnīga utopija ir, ka kāds cilvēks stāvēs uz ielas tagad rudenī vai ziemā mīnusos, visu laiku šļakstot viņam virsū ūdeni vai sniega putru.... lai vicemērs pats kaut stundu pastāv uz ielas šādā laikā.... daunis.

244914. viesis 13.oktobris 2007 10:42
0 0 Atbildēt

oh gosh, tikai plz nevajag regulēšanā iesaistīt Rīgas pašvaldības policiju, lielāks haoss nav redzēts kā gadījumos, kad šamie piepalīdz dziesmu un citu svētku laikā. tiem puikām pat nav sajēgas kā zebras aste jātur.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti