Ministrs Balvos atklāj divas tranzīta ielas 7

 
15.oktobris 2007 0:25

Piektdien, 12. oktobrī satiksmes ministrs Ainārs Šlesers devās darba vizītē uz Balviem, kur viņš piedalījās divu pilsētas tranzītielu atklāšanā. Abu ielu rekonstrukcijā ieguldīts ap 3 miljoniem latu.

Ar tranzītielu rekonstrukcijas pabeigšanu Balvos ir noslēdzies projekts „Autoceļu P35 Gulbene – Balvi – Viļaka – Vientuļi (posmā no pilsētas robežas Gulbenes pusē līdz tiltam pār Bolupi) un V490 Balvi – Kuprava (posmā no ceļa P35 līdz pilsētas robežai) rekonstrukcija Balvu pilsētā”.

Rekonstruētās Stacijas un Krasta ielas atklāšanā piedalījās arī projekta pasūtītāja VAS „Latvijas Valsts ceļi”, AS „8CBR” un citu iesaistīto uzņēmumu, kā arī Balvu pilsētas vadība. Abas rekonstruētās ielas iesvētīja Balvu Romas katoļu baznīcas prāvests Jānis Bārtulis. Pēc ielu atklāšanas pasākuma un viesu goda brauciena, ielas tika atvērtas satiksmei.

Satiksmes ministra darba vizītes noslēgumā A.Šlesers apmeklēja Kupravas pagastu, kur ar pagasta vadību un iedzīvotajiem apsprieda valsts un pašvaldību ceļu tīkla attīstības perspektīvas Viļakas novada izveidošanas kontekstā.
 
Visi komentāri
 
244949. viesis 15.oktobris 2007 10:47
0 0 Atbildēt

Kaam an shitas jau saak krist uz nerviem - tagad katru celja ielaapu iesveetiis maciitaajs, vai kaa tas tagad notiksies ???? Varbuut jeedziigaak ir celt celju buuves kvalitaati, citaak ik peec 5-7 gadi var faktiski likt jaunu asfaltu pat tur kur tas ir bijis ljoti kvalitatiivi uzlikc ( un pat kvalitatiivi labots.)

244952. viesis 15.oktobris 2007 10:57
0 0 Atbildēt

to Magistrs :D :D :D :D - kam te jaundzinushie vajadzīgi? duriks tu! skolas tiek slegtas tatas nevajaga arii dzemdibu namus - a to saks vairoties kaa chauinizeri :D :D :D

244955. viesis 15.oktobris 2007 11:05
0 0 Atbildēt

tur tajaas ielas pamatigas furas rindas katru dienu izeiet cauri...taka ta iela bija jalabo...

par kvalitati gan piekritu.

latvija nav neviena normala celju buves uznjemuma...tikai diletanti un lielakoties zagli. lielaka dala projekta iegulditas naudaz aiziet da jeb kur, tikai ne pasha buvnieciba...

tur n-taas shemas ka caur visadiem subpodrjadchikiem nokaskt lieko kapostu.

ja ta padomaa, tad es nevaru nosaukt nevienu normalu celja posmu ieksh lv, kas laba stavokli buut atradien visams 3 gadus no vietas...no ok, sakara ar musu gudro galvu dzivesvietu izveitojumu...jurmalas shoseja ir +- ok stavokli...no sevis tak nezags neviens:)

244956. viesis 15.oktobris 2007 11:17
0 0 Atbildēt

Hmm, par celju buves uznjeemumiem man gan negribetos neko slktu teikt, tachu reali, probleema manupraat ir tieshi veelmee maksimaali leetu to celja segumu ieguut. Nepaarzinu sho jomu visos siikumos, tachu aizdomas ka magjistraalajiem celjiem viss kas naak zem asfalta ir paarak "viegls un paraak druuposhs". Un ar asfalta maisiijumu ar kaut kas nav - jo vasaraa konkreeti jamais kuust un staigaa.

244958. viesis 15.oktobris 2007 13:07
0 0 Atbildēt

Ir dzirdēts no dažiem šajā nozarē strādājošajiem, ka problēma ir ne tikai izmaksu shēmās, bet arī pašā tehnoloģiskajā procesā. Šķembas, kas tiek izmantotas mūsu ceļu būvniecībā, tam īsti nederot, bet tās tiek izmantotas, jo tā ir vienkāršāk un lētāk nekā vest, piemēram, no Somijas. Nezinu, cik tur taisnības, bet tādu viedokli es dzirdēju no cilvēkiem, kas pārzin šīs lietas.

244969. viesis 15.oktobris 2007 15:48
0 0 Atbildēt

Ļoti labs ceļa posms iznāca uz D-pils šosejas no Rīteriem(bij. pienotava) līdz Pļaviņām,nu jau kādus 4 gadus bez manāmiem bojājumiem,arī līdzenuma ziņā perfekti.Būvnieks-"VIA" no Ventspils.Par šķembām-labāk,protams, būtu lietot granīta,bet,salīdzinot ar dolomīta,iznāk krietni dargāk.Un,ja konkursos ir galvenais princips "uzvar lētākais piedāvājums" ,tad sorry...

244972. viesis 15.oktobris 2007 16:04
0 0 Atbildēt

ja tas celsh tiktiesham ir uzbuveets ok, lidzens un plats..tika diemzhel tie ir tikai paaris km no vairakiem tukstoshiem km visa latvija.

a tas, ka celntnieki zin ka konkreti izmantotais asfaltbetona apakshklaja isti neder, bet nevelna nedara, lai uztasitu laba...tas ir samera kriminaals pasaakums

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā 1

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Hyundai ST1 – komerctransports mazajiem uzņēmējiem

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai izstrādājis minivenam Staria līdzīgu daudzfunkcionālu furgoniņu "Service Typ 1", ko varēs izmantot dažādu kravu transportēšanai. Lasīt vairāk

 

Šī auto cena patīkami pārsteidz! Bet vai tas ir vienīgais...? (+VIDEO) 3

Mūsu rīcībā ir kāds līdz šim Latvijā vēl neredzēts auto. To izmēģināt aicināsim mūsu uzticamo draugu, radio dīdžeju un kvēlu autoceļotāju Egonu Reiteru. Lai maksimāli koncentrētos uz šī auto tehniskajiem dotumiem un gaitas komfortu, Egonu automobilī mēs iesēdināsim ar aizsietām acīm un līdz pat brauciena beigām neatklāsim viņam šī auto nosaukumu. Lasīt vairāk

 

Satiksmes autobusa un vieglās automašīnas sadursme Rīgā (+ FOTO) 25

Rīgā, Zolitūdē, Gramzdas un 15.līnijas krustojumā šodien, 15. martā, notikusi sadursme starp satiksmes autobusu un vieglo automašīnu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti