Atbalsta kravas transporta kustības tālāku ierobežošanu Rīgā 34

16.oktobris 2007 13:42

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja atbalstīja Satiksmes departamenta ierosinājumu noteikt papildu ierobežojumus kravas transporta (ar pilnu masu virs 5 t) kustībai Rīgā.

Pašlaik darba dienās no plkst.7.00 līdz 10.00 ir noteikts kravas transportlīdzekļu satiksmes aizliegums pa Akmens tiltu un Salu tiltu un ielām, kas ved uz tiem – Daugavgrīvas ielu, Vienības gatvi, Akmeņu ielu, Valguma ielu, Uzvaras bulvāri, Mūkusalas ielu, Krasta ielu, 11.Novembra krastmalu, Eksporta ielu. Satiksmes departaments ierosina minētajās vietās noteikt šādus kravas transporta satiksmes ierobežojumus darba dienās arī vakara stundās, laikā no plkst. 16.00 līdz 19.00.

Papildus tam, lai rīta un vakara sastrēgumstundās atvieglotu satiksmes plūsmu pār Slāvu pārvadu, A.Deglava ielas satiksmes pārvadu un Zemitānu satiksmes pārvadu, departaments ierosina noteikt kravu transporta satiksmes ierobežojumus darba dienās no plkst.7.00 līdz 10.00 un no plkst.16.00 līdz plkst.19.00:
– pār Zemitānu pārvadu no Ieriķu ielas un Vairoga ielas krustojuma centra virzienā, vienlaicīgi kravu transportam atļaujot labā pagrieziena manevru Brīvības ielas virzienā. Līdz šim bija atļauts labais pagrieziens tikai virzienā no Brīvības ielas;
– Pār Deglava ielas pārvadu centra virzienā;
– Pār Slāvu pārvadu abos virzienos.

Kravu transporta satiksme joprojām būs atļauta Slāvu aplī un pārējos tā pieslēgumos. Slāvu pārvada apbraukšanai Satiksmes departaments iesaka izmantot Krustpils ielu. Minētās satiksmes organizācijas izmaiņas pār Slāvu pārvadu ir iecerētas līdz Dienvidu tilta un tā pieslēgumu būvniecības pabeigšanai.

Lai kravu transporta vadītāji jau laikus būtu informēti par satiksmes organizācijas izmaiņām, paredzēts uzstādīt informatīvās ceļa zīmes. Šīs izmaiņas ir iecerētas kā īstermiņa risinājums straujās satiksmes intensitātes pieauguma radīto problēmu mazināšanai pār minētajiem pārvadiem.
šī ziņa ir publicēta www.iauto.lv

Minētais ierosinājums tika izskatīts un atbalstīts konsultatīvās padomes sēdē “Par satiksmes koordināciju Rīgā”, piedaloties Ceļu policijas, VAS „Ceļu satiksmes drošības direkcijas”, VAS „Latvijas Valsts ceļi” un sabiedriskā transporta uzņēmuma speciālistiem, kā arī Satiksmes departamenta organizētā satiksmes ekspertu sanāksmē, kurā tika analizēti priekšlikumi satiksmes plūsmas atvieglošanai.
 
Visi komentāri
 
245060. viesis 16.oktobris 2007 14:10
0 0 Atbildēt

Smagajiem pa pilsētu,principiāli vajadzētu atļaut pārvietoties tikai naktīs...

245080. viesis 16.oktobris 2007 15:13
0 0 Atbildēt

... un arī tad ar prāmi pa daugavu :)

245081. viesis 16.oktobris 2007 15:15
0 0 Atbildēt

Visām bāzēm uzņēmumiem un firmām,kas izmanto smago auto pakalpojumus ar vajadzētu aizliegt strādāt no 7-10 un no 16-19,kompensējot darba laiku no 19-24.Tad arī visas problēmas tiktu atrisinātas,vai vēl labāk būtu,lai savu saražoto preci gudrinieki ar tačkām izstumtu ārpus Rīgas,tur mēs varētu viņus mierīgi sagaidīt un uzkraut fūres.

Sataisa visi ofisus Rīgā,pēctam visa Latvija grib iebraukt no rīta pilsētā un vakarā izbraukt ārā,vienā laikā.Murgs kautkāds,bet vainīgi redz pie tā ir smagie:)

245102. viesis 16.oktobris 2007 16:49
0 0 Atbildēt

Ko Jūs teiktu, ja kādā rītā visas maģistrālās Rīgas ielas "neviļus" būtu nobloķējuši kravas transporta līdzekļi. Cik mūs jās? Nākošo aizklapēs arī HESu? Kurš maksā tos s...da nodokļus gan Rīgai, gan valstij!

245103. viesis 16.oktobris 2007 16:58
0 0 Atbildēt

A nevaig maksāt tos s...da nodokļus, ne Rīgai, ne valstij. būs mierīgāks prāts un po.. uz valsts ...bīļu izdarībām.

245106. viesis 16.oktobris 2007 17:04
0 0 Atbildēt

fh1- un kas kompensees to laiku kas mums buus jaanozog gjimeneem papildus?

245109. viesis 16.oktobris 2007 17:07
0 0 Atbildēt

Varbūt vaidzētu pamēģināt otrādi- sastrēguma stundās aizliegt pārvietoties ar vieglajiem transporta līdzekļiem! Būtu daudz efektīvāk- tikai sabiedriskais transport un smagiem! Korķi nebūtu vispār! :D

245113. viesis 16.oktobris 2007 17:10
0 0 Atbildēt

Kādas tad vēl kompensācijas?Kāpēc interesanti citi var strādāt normālu darba laiku,bet mums kautkādi ierobežojumi.

Varētu padomāt,ka tie ierobežojumi mums nenozog to papildus laiku ģimenēm.Nevajag sataisīt ofisus centrā un gaidīt,ka katru kasti piegādās pie ofisa durvīm.

245118. viesis 16.oktobris 2007 17:20
0 0 Atbildēt

Smagajiem kustību nepieciešams aizliegt. Tas ir vājprāts kas notiek uzreiz pēc 10.00 uz daugavgrīvas ielas, sastrēgumi līdz pašam spilves lidllaukam brīžiem

245119. viesis 16.oktobris 2007 17:22
0 0 Atbildēt

Ja tā turpināsies,tad jums tur kantoros drīz vajadzēs vēl tulkus algot,jo tagad jau pi LV fūru stūrēm sāk parādīties emigranti.Jaunatne krievu valodu nemācās,kā vinī kontaktēsies ar šoferiem?Pats jau esmu saticis uz latvijas mašīnas baltkrievus strādājam,viens kōlēģis jau pat poli bija saticis pie mūsu auto stūres.Jauno šferu nav un diez vai ar visādiem apgrūtinājumiem viņus varēs piesaistīt šai profesijai.Tā,ka tuvāko gadu laikā gatavojaties savus darbiniekus apmācīt poļu un krievu valodu zināšanām:)

245130. viesis 16.oktobris 2007 18:09
0 0 Atbildēt

Vajag sabiedrisko aizliekt sastrēguma laikā,jo tie jau arī taisa tos korķus.Policija neštrāfē,brauc kā grib.

245138. viesis 16.oktobris 2007 20:04
0 0 Atbildēt

Muļķīgi ieteikumi,it īpaši jau par smagajiem...kas tad piegādās veikaliem preci??? Aizliegt vajag uz privātpersonu vārda reģistrētu vieglo un busiņu kustību pa Rīgu darba dienās no 7.00-19.00,un tad jau būtu efekts. Neciestu ne firmas,ne smago vadītāji,utt. A tagad-pat pa dienu pilsēta pilna ar visādiem lohiem,kuri nebūt nebrauc darba darīšanās,bet korķus gan izraisa!!!

245142. viesis 16.oktobris 2007 20:39
0 0 Atbildēt

ja piegriezīs kustību smagajiem Eksportenē, tad Igauņu prāmim klāsies grūti. Jau tagad smagie knapi paspēj laikus ierasties, pietiekami bieži prāmim nākas gaidīt uz iesprūdušajiem kraveniekiem

245145. viesis 16.oktobris 2007 21:16
0 0 Atbildēt

Nemaz nelasu komentus, bet uzreiz sak ka šādi ieviesumi sadardzinās pilnīgi visas preču grupas...

245152. viesis 16.oktobris 2007 21:58
0 0 Atbildēt

nu kad vini beidzot sapratis, ka ja kko nonem kkas ir jadod vieta, taa nee tagad visi virs 3.5 t nedrixtes braukt, vai vins maz zin ka pietiekosi daudz valsts iestades un tamlidzigas vietas sanem kravu, kuru pieved ar smagajiem?

Veikalos nebus preces jo nepaspes pievest, jau tagad ir situacija kad del stopraiem nepaspej pievest preci, un veikalaa vecenem ir poh ka tev pilna masina ar preci, vediet riit.

Driz vel bus sniegs un ajuanais gads, tad vispaar viss buss pakalaa galigaa, ko sitas gudas galvas tad teiks.

gachoman

245156. viesis 16.oktobris 2007 22:46
0 0 Atbildēt

To fh1

Nevajag katru kasti vest ar fūru, arī tāpēc ir sastrēgumi, ka katru 50-100 kg kravu ved ar tiem lielajiem, tam ir paredzētas arī mazāka izmēra kravas auto.

Protams tas tik un tā neatrisinās sastrēgumus, jo viens no galvenajiem iemesliem ir uztaisīt normālu apbraucamo ceļu apkārt Rīgai no ostas uz visām četrām debess pusēm, lai lielie vispār caur centru nebrauc, bet to jau "gudrais" SATDEP nesaprot.

245158. viesis 16.oktobris 2007 23:13
0 0 Atbildēt

Es,labrāt apstātos kautkur pirms Rīgas,un normāli izkrautu kravu,kādā noliktavā.Ietaupītos gan laiks,gan nervi.Tikai klientam vajag preci piegādāt uz ofisu,veikalu un noliktavu,kuri nez kādu iemeslu pēc ir kautkur tuvāk centram,nevis nomalei.Kur tik nav nāciesizkraut kravas.Un ļoti daudz saliktas kravas.man gadās krava 10klientiem,viens atrodas centra pusē,tad 2 pārdaugavā,tad atkal jābrauc uz šito Daugavas pusi.Tā jau sanāk citreiz2dienas muļļāties,pa Rīgu,kamēr visu izvadā klientiem.Tagad sanāk,ka dienas 3 vadāsim.Vēl jau jautājums,uz kurieni tad braukt pēc tiem 19:00?Visi tak jau mājās būs.Sanāk,kā CCCP laikā,piecgadi 3 gados,tagad mums 9st darbs jāpadara no 10-16,piekamdažās iestādēs vēl pamanās puzdienslaikā stundu nestrādāt.Tad arī vajag pieņemt likumu,ka no 10-16 neviena vieglā mašīna nedrīkst braukt,lai netraucē 9st darba dienu paveikt 6 stundās.

Un vispār,satiksmes noteikumos ir teikts,ka zem zīmes ,smegajiem braukt aizliegts,drīkst iebraukt,ja dodas uz izkraušanas/iekraušanas vietu,pa īsāko maršrutu.

245172. viesis 17.oktobris 2007 0:35
0 0 Atbildēt

to skirem:

Nu jau Tu parspīlē- tagad ir otrādāk- pavadzīmē ieraksta (pieņemsim) 100kg, bet nokrauj tā, ka atsperes uz otru pusi izliecas...

Un šitās kravas nebūt neved uz Barona ielas veikaliem...

245176. viesis 17.oktobris 2007 7:51
0 0 Atbildēt

Domē jau sen kāds galvu saspiedis!

Kādreiz sūdzējās ka smagie veido sastrēgumus 8.00 no rītā - a cikos liejveikali un bāzes veras vaļā? Tagad bļauj, ka sastrēgumi ir no 10.00 rītā - vaitad? Vai esat braukuši no 6.00 līdz 8.00 darba dienās ārā no Rīgas? It seviški pa Daugavpils šoseju? Tad kas veido sastrēgumus? Uz Rīgu brauc strādāt visi, kas atrodas līdz 150km attālumā.

Tādā gadījumā, kā PSRS laikos vajadzētu ieviest sistēmu, ka visi strādā savās pierakstu vietās!? Nebūtu ne sastrēgumu Rīgā, nebūtu ne problēmas ar darba vietām un nebūtu strādnieku trūkuma laukos! Arī Saimā čangaļu nebūtu!

Patiesībā jāievieš iebraukšanas maksa Rīgā - tad noteikti biežāk izmantotu sabiedrisko transportu, bet smago transportu nedrīkst ierobežot - kas tad mēs par tranzītvalsti? Un kas būs, kad 14 tonnu kravu sadalīs mazākās daļās - vai tas jums ir ienācis prātā? 5t auto, tas nozīmē, ka kravnesība ir tikai 2.5-3t - tātad 5-6 mašīnas!!!!!!!

Tad nu gan samazinās sastrēgumus! - Jau 60m kolona!

A kur ņemt strādniekus - šoferus, preču pieņēmejus, kas strādās naktīs, krāvējus un visus pārējos?

Tirdzn. centrs Kurši, piemēram, preci nepieņem piektdienās un pēc pulksten 17.00. Tad gaidiet sastrēgumus Brīvības ielā 301 no pulstens 11.00- 15.00! U.t.t.

245178. viesis 17.oktobris 2007 8:18
0 0 Atbildēt

Šodien braucu pāri Zemitānu tiltam ap plkst. 07.30, no visa ta lielā mašīnu bara saskaitīju 2 businus, vairāk smago nebija, vienas vienīgas vieglās mašīnas.

Vai tiešām Jūs Dome neviens nedomājat saprātīgi...problēma nav smagajos, bet gan tajā, ka nodokļus maksā, bet jaunus ceļus neveido...cik mums ir registretas mašīnas valstī ap 1000000 - uz katru otro iedzivotaju pa masinai, un ja ta turpinasies, tad manuprat driz bus uz katru 1.5 cilveku pa masinai, un tie nav smagiem, parsvara tas ir vieglas mašīnas, un būs vēl trakāk ar sastrēgumiem. Gaismas pils vietā vajag jaunus ceļus būvēt, un domāju, ka cilvekus, kas atbalstītu pat to, ka Gaismas pils vieta būvēs jaunus ceļus, sakārtos ielas, būs ļoti daudz.

245180. viesis 17.oktobris 2007 8:26
0 0 Atbildēt

Cirks. Lielākoteies sastrēgumus veido ne jau smagie, bet uz un no darba braucoši vieglie komforta mīļotāji. Smagie sastrēgumos ir iesaistīti tikai tur, kur tos prom varēja dabūt tikai ceļot Ziemeļu tiltu vai tuneli, bet zemes svarīgiem cilvēkiem tur nebija iepirktas, tāpēc turpināsies viss tik tādā pašā garā...

245182. viesis 17.oktobris 2007 8:30
0 0 Atbildēt

Ideju smagos pa krustpils ielu novirzit, vai kāds no Domes ir bijis tur pēdejā laikā???? silti iesaku aizbraukt apskatīties. Ar šādām idejām Krustpils ielu uztaisīsim par otru robežkontroles punktu kāds ir pie Krievijas, kuru izbraukt, jau tagad ir vajadzīgs reizēm 1h, un kas būs tad. nekur ārzemēs nav tik lielu problēmu, jo ir izveidoti dažada veida apvedceļi, kas ved ap pilsētu, bet ne jau lielā attālumā no pilsetas bet tur pat līdzās...

245186. viesis 17.oktobris 2007 9:06
0 0 Atbildēt

Neatbalstu..jau taa lielajaa bardakaa nav iespeejams izplaanot vai ir ceriiba tikt paari naakotnee aizliegtajaam ielaam un paarvadiem..bardaku paartaisa par veel lielaaku bardaku..kadreiz paspiideeja ideja par praamja izveidi no Bolderaajas uz Vecmilgraavi,tas tachu arii ljoti daudz ko dotu smagao pluusmas novirziiishanai no centra,bet atradaas jau kaadi bezgala ieintereseetai grupai,kam laikam nebija samaksaats un taada ideja pazuda..

245187. viesis 17.oktobris 2007 9:13
0 0 Atbildēt

Nu šito gan spečuki Rīgas domē salasījušies un sadomājuši. Rodas sajūta, ka cilvēki nav pa Rīgu ar mašīnu braukuši, bet galva nestrādā.

Paskatīsimies uz kādu piemēru. Tēvs strādā uz pašizgāzēja, bāze atrodas netālu no slāvu tlta apļa. Tātad, darbu sākam 8:00, pieņemsim jāaizved darbam nepieciešamās lietas uz pārdaugavu. Sākam kustēt pa krustpils ielu, cerams stundas laikā vai vairāk tiekam līdz rīgas hes. Tur pasēžam korķī vēl vairāk par stundu, kamēr tiekam līdz pārdaugavai jau pusdienlaiks. Tikmēr cilvēki pārdaugavā sēž uz kasa ku.. jo darbam nepieciešamie materiāli nav atvesti. Pēc tam dodamies atvest smilti vai ko tamlīdzīgu, kamēr tiekam atpakaļ jau kādi 16. Tagad atpakaļ līdz bāzei, nu jau kādi 19, jo redz jāskrien apkārt rīgai +superīgais rīgas hes ar saviem korķiem (ja nemaldos, tad pa ķeguma hes smagie nevarēja braukt, lai gan nav svarīgi, tāpat vismaz stunda lieka), jo neviens tilts praktiski nav pieejams smagajiem. Beigās mājās ierodamies ap 20, vai vēlāk. Paldies rīgas gudrīšiem, tagad noteikti savu tēvu naktīs tikai redzēšu.

Tā jau Rīgā nestādos priekšā kur smagie drīkst braukt, ierobežojumi uz katra stūra. Un ne jau nu smagie taisa tos lielos sastrēgumus.

245188. viesis 17.oktobris 2007 9:17
0 0 Atbildēt

>Salaveciitis

Hmm, nu loģiski būtu sākt darbu agrāk, piem. sešos. Otrkārt (tā gan nav tēva vaina), loģiski visādas bāzes un tml. kantorus tomēr būtu izvietot ārpus pilsētas...

245189. viesis 17.oktobris 2007 9:28
0 0 Atbildēt

> 245188. viesis

nav jau liela starpība kur atrodas bāze, ja darbi norit rīgā, pa kuru pārvietoties ar smago būs praktiski neiespējami.

Bet ļoti gribētu redzēt rīgas iedzīvotāju prieku, ja kāds sāks kaut ko zāģēt vai skaldīt asfaltu 6 no rīta, vai vakarā pirms gulēt iešanas. Tai pašā laikā tas ir muļķīgi cerēt, ka privāto uzņēmumu darbinieki saņems kādas īpašas piemaksas par darbu, kas nav no 8-17.

245190. viesis 17.oktobris 2007 9:29
0 0 Atbildēt

Es jau ilgāku laiku brīnos par to kā notiek atkritumu savākšana centrā un tam tuvējās ielās. Pašā satrēgumu pīķa stundās no 17:00 - 19:00 ielās parādās miskastes un sāk savākt atkritumu maisus apstājoties pirmajā joslā pie katras mājas un lēnā garā nekur nesteidzoties gaida kad iedzīvotāji sametīs savus miskastes maisus .....tur kur ir 2 joslas paliek viena un sāk veidoties sastrēgumi, līšana, apbraukšana pa ietvēm, tā pat miskastei garām netiek sabiedriskais transports, bet tur kur iela ir šaurāka vispār garām nevar tikt.

Vai tiešām šo atkritumu savākšanu nevar veikt pēc 20:00 kad ielas ir tukšākas. Pats esmu dzīvojis centrā un zinu ka tā miskastes ieršanās ap 18:00 bija galīgi garām, jo tajā laikā vēl cilvēki ir darbā un nemaz nevar paspēt uz to miskasti un tad tie maisi mētājās uz ietves.

245194. viesis 17.oktobris 2007 9:47
0 0 Atbildēt

Ko var atbalstīt no rītiem salu tilts pilns ar smagajiem! pa priekšu lai sakārto ieviestās lietas un tad sāk ko jaunu gudrot!

245222. viesis 17.oktobris 2007 11:43
0 0 Atbildēt

Ja man krava deg, palaidiishu arii smago pa salinieku aizliegtajaa laikaa, un samaksaas tam C-Pi$tam, ja uzkersies vispaar, to 10Ls uz tuklaas rokjeles, bet bizness vismaz neapstaasies un pelnja atsveers izdevumus, taa luuk. Skarbi.

245242. viesis 17.oktobris 2007 13:53
0 0 Atbildēt

Vēl jau vajadzētu aizvākt tās garās reklāmas piekabes no Rīgas centra un M burta mašīnām noteikt laiku un maršrutu kur un kā mācīties.

245272. viesis 17.oktobris 2007 16:58
0 0 Atbildēt

Nu tad jau šķiet, ka vieglāk būtu aizliegt auto kustību Rīgā kā tādu un atļaut braukt deputātiem, operatīvajiem un vēl kādam 100 valdībai tuvu stāvošiem purniem!

Debīliķu zeme

245317. viesis 18.oktobris 2007 8:10
0 0 Atbildēt

Un Krustpils ielā turpmāk varēs braukt tikai smagie. Tur jau tagad viņu dēļ ir milzu korķi.

245382. viesis 18.oktobris 2007 14:38
0 0 Atbildēt

Krustpils, Katla kalna ielās atrodas daudz bāžu un noliktavu un tas nemaz nav centrs, tapēc viss ir loģiski un pareizi.

P.S. Arī mans ofiss, ja kas ;)

245922. viesis 27.oktobris 2007 22:28
0 0 Atbildēt

Rīgas centrā kravas transportam virs 3500kg. vispār nav ko meklēt ! Jautājums vienīgi varētu būt par kravu pāvadājumu sakārtošanu, par loģistikas noliktavu izveidošanu ap Rīgu, lai preču piegādes rīgas centrā varētu veikt kravas pārkraujot uz mazākām kravas automašīnām, kurām nav problēmu izgrozīties Rīgas šaurajās ielās, tādejādi nekrītot ārā no kopējās transporta plūsmas un neradot satiksmes traucējumus. Vienīgā problēma ir tā, ka apsolūti nekontrolētās PRIHVATIZĀCIJAS laikā, gandrīz visas zemes ap Rīgas pilsētu ir nonākušas privātīpašnieku rokās, tādēļ arī šis jautājums varētu kļūt risināms vienīgi aizberot kārtējo Rīgas pievārtes ezeru, kā tas jau šobrīd tiek plaši praktizēts, kā piemēru minot izbraukuma veidošanu Brīvības gatvē Juglā, vai Juglasciema izveidi ezera otrā krastā. Stulbi, vai ne ? Ja jau tik vieglu roku iztirgoja, vajadzētu sākt uzpirkt atpakaļ, piem. par pilsētas naudu, uzvārītos taču vieni un tie paši ! Nu, kā jums mana ideja, kungi !?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 40 100 eiro - jaunais "Volvo V60": divi hibrīdi un jauda līdz pat 390 Zs (+ FOTO) 11

"Volvo" iepazīstinājis ar jaunās paaudzes "V60" universālu, kas iegūs divas hibrīdiekārtas ar 390 Zs jaudīgākajā versijā. Lasīt vairāk

 

"Jaguar Land Rover" pārdos 100 automobiļu no savas kolekcijas (+ FOTO) 5

"Jaguar Land Rover" pārdos 100 klasisko automobiļu no savulaik biznesmenim Džeimsam Halam piederošās kolekcijas. Šajā skaitā ir dažādi spēkrati, tostarp krievu "Lada". Lasīt vairāk

 

Tikai 300 - "BMW M4" kabriolets 30 gadu jubilejai (+ FOTO) 3

"BMW" laiž klajā "M4" kabrioleta īpašo modifikāciju "30 Jahre", kas veltīta 30 gadskārtai kopš bavāriešu piedāvājumā parādījās jaudīgais 3.sērijas modelis bez jumta. Lasīt vairāk

 

Latvijā iecienītas KASKO polises bez pašriska, lietuvieši un igauņi no auto zādzībām nebaidās 12

Neraugoties uz ģeogrāfisku tuvumu, Baltijas valstu iedzīvotājiem ir atšķirīgas prasības attiecībā uz automašīnu KASKO apdrošināšanu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti