«Great Guard» - nosargā auto pret aizdzīšanu 27

 
5.novembris 2007 8:40

Jaunas automašīnas iegāde mūsdienās nav iedomājama bez drošas pretaizdzīšanas sistēmas uzstādīšanas, kas novērstu nesankcionētu auto aizbraukšanu.

Skaidrs, ka 100% drošas sistēmas neeksistē, bet izvēloties sev piemērotāko variantu der atcerēties, ka šīs sistēmas uzdevums būs maksimāli nodrošināt Jūsu auto pret nelikumīgu aizdzīšanu. Tāpēc klienti ar augstām prasībām pret auto drošību izvēlas  sistēmu „Great Guard”, kas ir patentēta daudzās pasaules valstīs un nemainīgi pieprasīta jau vairāk kā 15 gadus.

Mūsdienu auto  pretaizdzīšanas ierīču tirgus piedāvā lielu daudzumu dažādu sistēmu, kuru uzdevums ir nepieļaut auto aizdzīšanu. Pretaizdzīšanas ierīce „Gerat Guard” tika izstrādāta kompānijā „Great Guard Industry Co Ltd” 90-to gadu sākumā. Šīs sistēmas konstrukcija izdevās tik veiksmīga, ka bez ievērojamām  izmaiņām tā tiek ražota līdz pat šim brīdim.  Ar ko tad tā ir tik īpaša un kāds ir tās darbības princips?

Ārēji tā atgādina neizjaucamu metālisku kompleksu, kas aizsargāts no ārējās mehāniskas  iedarbības un klimatiskajiem apstākļiem. Tā iekšienē atrodas elektroniski, ar pazeminātu pārnesumu palīdzību vadāms hidraulisks vārsts, datorizēts mikročips informācijas uzglabāšanai. Sistēmas darbības pamatprincips balstās uz mehāniku un hidrauliku, un sistēma netraucēti darbojas pat uzstādot to uz automašīnas kurai jau ir kāda cita pretaizdzīšanas ierīce. Drošības koda ievade notiek izmantojot pulti.



Sistēma „Great Guard”ir paredzēta uzstādīšanai automašīnām ar hidraulisko bremžu sistēmu, ar vai bez ABS sistēmas. Pats sistēmas bloks tiek pieslēgts bremžu sistēmai posmā starp galveno cilindru un ABS sistēmu, jebšu vienkārši starp galveno bremžu sistēmu un bremžu diskiem sistēmai bez ABS. Sistēmas uzstādīšana nekādai neietekmē nedz ABS, nedz pašas bremžu sistēmas darbību. Aktivizējot sistēmu tiek bloķēti abi bremžu sistēmas kontūri, jebšu visi 4 riteņi. Automašīnām ar manuālo ātrumkārbu ir iespējams nobloķēt arī sajūga  darbību. Pretaizdzīšanas sistēmai „GreatGuard” ir piešķirti CЄ , TUF, kā arī citi atbilstības, drošības  sertifikāti , kā arī godalgas.



Darbības princips

Pēc automašīnas novietošanas stāvvietā tiek iedarbināta sistēmas barošana un ievadīts 7-zīmju drošības kods. Uzlabotajai „GreatGuard” sistēmai aktivizācija notiek izslēdzot aizdedzi un atverot automašīnas durvis,  bremžu sistēmas bloķēšanai ievadīt 7- zīmju drošības kodu nav nepieciešams.  Hidrauliskais vārsts ar pazeminātu pārnesumu palīdzību tiek noslēgts, ļaujot bremžu šķidrumam sistēmā nospiežot bremžu pedāli plūst tikai vienā virzienā – nobloķējot riteņus. Sistēmas atbloķēšanai atkal tiek aktivizēta sistēmas barošana, ievadīts 7-zīmju drošības kods, pēc kā hidrauliskais vārsts tiek attaisīts un automašīna var uzsākt kustību. Sistēmas barošana automātiski izslēgsies pēc 30 sekundēm. Visa nobloķēšanas/atbloķēšanas operācija vidēji aizņem 5 sekundes.

Kādas īpašības padara sistēmu „Great Guard” par līderi starp citām sistēmām?

Drošība.
•    Sistēma ir pilnīgi neatkarīga no pārējām automašīnas elektroierīcēm un nekādi neiespaido to darbību. Tās barošana notiek no tieši no akumulatora baterijas.
•    Pamatā tā ir mehāniska ierīce un barošanas elementam tiek pieslēgta tikai sistēmas aktivizācijas/deaktivizācijas brīdī, kas padara neiespējamu nejaušu tās ieslēgšanos kustībā.
•    Sistēma nav iespaidojama bojājot instalācijas vadus, vai  vadības pulti.

Uzticamība.

•    Pretaizdzīšanas sistēmas aktivizācija/deaktivizācija notiek ievadot 7-ciparu drošības kodu ar pults palīdzību. Ja kods tiek kļūdaini ievadīts 3 reizes, sistēma nobloķējas uz 15 minūtēm, pēc kā tiek dota iespēja turpmākajiem trim mēģinājumiem. Tas izslēdz mēģinājumus uzminēt drošības kodu.
•    Automašīnu nav iespējams aizbraukt pat tad, ja tiek iedarbināts tās dzinējs.
•    Atšķirībā no aizdedzes atslēgām, signalizācijas pultīm un imobilaizeriem, kas dažādās situācijās var nonākt nevēlamu cilvēku rokās, drošības kods ir pieejams un  zināms tikai Jums un Jūsu izvēlētam cilvēku lokam. Nepieciešamības gadījumā kodu var nomainīt uz citu pašu spēkiem un neierobežotu daudzumu reižu. Vai esat aizdomājies par to, ko teiks auto apdrošinātājs , ja auto zādzības gadījumā  Jūs varēsiet uzrādīt tikai vienu aizdedzes atslēgu komplektu?

Energosaudzējoša.

•    Sistēma patērē enerģiju tikai aktivizācijas/deaktivizācijas brīdi un patērētās strāvas daudzums nepārsniedz 0,5 amp.


Vairāk informācijas un kontakti atrodami mājaslapā »» www.greatguard.lv

Apmaksāts reklāmraksts
 
Visi komentāri
 
245798. viesis 25.oktobris 2007 13:23
0 0 Atbildēt

"Tās barošana notiek no tieši no akumulatora baterijas."

"Sistēma nav iespaidojama bojājot instalācijas vadus"

kaa shie divi iet kopaa?

kaads ir failure rate? :)

245799. viesis 25.oktobris 2007 13:37
0 0 Atbildēt

Kas notiek, ja sāk braukt un bremzēt, bet signalizācija nav atbloķēta? Ziemā, ieskrienies, nospied bremzi un konstatē, ups, nenospiedu signalizacīju, bet bremze jau sabloķējusies un auto iet šķērsām?

245805. viesis 25.oktobris 2007 13:58
0 0 Atbildēt

Yukki nu tad aatri meegjini saspiest pareizos taustinjus :)

Man vairaak interesee kas notiek ja atstaaj uz ilgu laiku ar nobremzetiem ritenjiem... nekas nepieruuse nekur?

245808. viesis 25.oktobris 2007 14:30
0 0 Atbildēt

Roi [?] 25.10.2007 13:58

Man vairaak interesee kas notiek ja atstaaj uz ilgu laiku ar nobremzetiem ritenjiem... nekas nepieruuse nekur?

=================

nekad dzīvē neesi lietojis roceni:?:?

245815. viesis 25.oktobris 2007 14:47
0 0 Atbildēt

NEKAD neuzticēšos jebkura veida sistēmai,kura var(kaut tikai teorētiski) paralizēt(vai tieši otrādi-iedarbināt) bremzes nesankcionēti!Un paliek neatbildēts jautājums par bremžu kluču(vai loku) piesalšanu ziemā.

245817. viesis 25.oktobris 2007 15:03
0 0 Atbildēt

Rakstā kā reizi minēts, ka sistēma aktivizējas, nosprostojot bremžu kanālus tā, lai šķidrums tek vienā virzienā. Tas nozīmē, ka nekas nekur nepiesalst, auto var sākt braukt, bet pie pirmās bremzes nospiešanas, to "atlaist" nevar

245819. viesis 25.oktobris 2007 15:21
0 0 Atbildēt

to Yukki taa ir kaa fiicha... par papildus 30 ls :)

Tu jau vari uzreiz nospiest to pedaali lai tavu mashiinu arii aizvilkt nevar :)

245820. viesis 25.oktobris 2007 15:21
0 0 Atbildēt

sistēma labā, zaglim nezinātājam jau būs abloms, bet ja zin tad jau kaut kur var aizbraukt.

Man pašam Mersim riktīgi sāka ķīlēt bremžu suports, tad ar skrūvgriezi atķīlēju un 50km braucu līdz servisam nenospiežot bremžu pedāli bremzējot ar ātrumiem, tā kā neiespējami tas nav, galvenais paredzēt situāciju uz ceļa.

245833. viesis 25.oktobris 2007 17:02
0 0 Atbildēt

Visas sistēmas ir apejamas!!! Pat GPS izsekošanu var vienkārši nobloķēt: cgi.ebay.com/Anti-Tracking...QQcmdZViewItem

245847. viesis 25.oktobris 2007 22:28
0 0 Atbildēt

White_Trash [?] 25.10.2007 13:23

Ka var sa3,14st vadus, bet sisteemu dabuut valjaa tas nepaliidz....

245848. viesis 25.oktobris 2007 22:28
0 0 Atbildēt

Yukki [?] 25.10.2007 13:37

Tad nevar nemaz saakt braukt ja nav atblokjeeta.......

245849. viesis 25.oktobris 2007 22:30
0 0 Atbildēt

Yukki [?] 25.10.2007 15:03

Uj tad es pats nesapratu iisti taas sist principu, sorre par atcirtienu ieprieksheejaa komentaa ;)

245850. viesis 25.oktobris 2007 22:32
0 0 Atbildēt

vmartini [?] 25.10.2007 17:02

Nakuj taadas vispar tirgo:?:?:? :doh:

245856. viesis 26.oktobris 2007 9:41
0 0 Atbildēt

Man viens pazīstams meistariņš līdzīgu sistēmu jau gadus 10 atpakaļ pats izdomāja un uzstādīja. Baigo jaunumu atklājuši. Tik viņam nebij visādi šitie stulbie pričindāļi vajadzīgi,tīrā mehānika.

Redaktors 26.oktobris 2007 9:58
0 0 Atbildēt

Te gan nemaz nav rakstīts, ka tas ir jaunums.

245905. viesis 26.oktobris 2007 19:57
0 0 Atbildēt

Viss jau baigi kruta, bet, pieņemsim, zaglis zin, ka mums tāds štrunts ir uzlikts, atnāk, atskrūvē tam štruntam hidraulikas trubas, sajūdz pa taisno un aizbrauc. Un pofig tā visa elektronika un vārsts, un visi kodi. :)

Toč neiebraucu tā verķa nozīmīgumā.

Apgaismojiet kāds mani!!!

245917. viesis 27.oktobris 2007 21:55
0 0 Atbildēt

BadShark. A ja zaglis nezin?:P Un pat ja zin, atviewnoshanas un savienoshanas tomeer aiznem laiku....

245921. viesis 27.oktobris 2007 22:19
0 0 Atbildēt

nu reklaama pa tv tik leeta :D muah. kontaktos mobilais tel... skaisti un viesh uzticiibu

245969. viesis 29.oktobris 2007 13:30
0 0 Atbildēt

Jau pirms kada laika cilvecinjsh hito radija, stastija, demonstreeja - bet nu kādam audikam vai bembelatam varbūt arīb ir veerts. :)

246004. viesis 29.oktobris 2007 22:02
0 0 Atbildēt

Huligaans

Bet ja ļoti vajag aizdzīt ???

Kā jau te rakstīja, bez bremzēm prātīgi arī var aizbraukt (pašam arī vienreiz sanāca tā).

Tad jau vienkārši ar knaiblēm nost un aidā!!!

Domāju tas ir sekunžu jautājums pārkniebt pušu trubas.

246006. viesis 29.oktobris 2007 23:12
0 0 Atbildēt

Nu bet tas process stipri apgruutinaats, tas ir ja zin. Piem divi vienaadi, zaglju viduu populaari autinji, aizdziis to kursh mazaak aizsargaats :P

246007. viesis 29.oktobris 2007 23:16
0 0 Atbildēt

Vel tacu arii raxtija, ka manuaalim arii sajuugu var noblokeet taadaa pat veidaa..

246008. viesis 29.oktobris 2007 23:16
0 0 Atbildēt

SKYBREAK, Slep. sleedzis. Markeejums + veel sitaa fignja = Autins diezgan labi aizsargaats :) bonusaa vel saliek stuures sasleegus, rucnika aatreumklokja sasleegus.

246010. viesis 30.oktobris 2007 1:31
0 0 Atbildēt

Reiz čomiem servisā bija nodots kruts autiņš; pa nakti servisa teritorija bija aiz nopietnas sētas ar slēgtiem vārtiem; tak tāpat to auto nospēra- nākamajā dienā džeki tikai ap pusdienslaiku konstatēja, ka auto kaut kur izgaisis.. Vēlāk nopietnāk apskatot apkārtni atrada ceļamkrāna balstu nospiedumus.. tā ka - ja vajadzēs kaut vai ar helikopteru aizvedīs!

246011. viesis 30.oktobris 2007 7:56
0 0 Atbildēt

hmzz... un kaa ar to pantinju ka bremzju sisteemaa neko nedriikst mainiit?

249388. viesis 19.decembris 2007 9:17
0 0 Atbildēt

Un elektrošokeris un šito mantu neiedarbojās?

255661. viesis 18.aprīlis 2008 16:53
0 0 Atbildēt

Interesani par to sajuugu.

Piemeeram zaglis atkož ka atslegt bremzu sistemu. Bet ja ir manuala kaarba, sajugu nevajag. Ieliek 1. atruma un laiž klaat. Talaak - braucot 1. atruma uzgriež lidz 3000rpm tad izkabina no atruma, un in bez krakšķiem ieliek 2. u.t.t. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti