«The Italian Job» brauciena dienasgrāmata (1.daļa) 13

 
26.oktobris 2007 12:51

MINI īpašnieku un fanu aprindās par kulta filmu atzītās filmas The Italian Job (1969) iedvesmoti, angļi jau 17. reizi organizē amatieru ralliju ar tādu pašu nosaukumu - The Italian Job.

Filmas pamatā ir izskaistināts stāsts par gangsteri Čārliju Krokeru (Maikls Keins), kurš iecer un paveic vērienīgu 'darbiņu' (The Job) Itālijā, Turīnā.

Izraisot milzīgu sastrēgumu - lai to izdarītu, tiek bloķēts Turīnas satiksmes kontroles centra dators - angļi pārdrošā operācijā nolaupa zelta stieņus 4 miljonu dolāru vērtībā. Un izved zeltu no Turīnas ar trim MINI Cooper, pa vienīgo maršrutu, kas nav bloķēts.

Filma uzņemta, parādot angļu noziedzīgo pasauli pārāk rožainās krāsās, un angļu autobūvi krietni izceļot. Bet tomēr, kopš pirmizrādes filma ir tikai vairojusi MINI popularitāti, lai gan MINI ražotājs nekādā mērā nefinansēja filmas uzņemšanu, producenti pirka mašīnas par saviem līdzekļiem.

Tagad The Italian Job ir piedzīvojums, kas jebkuru, kam ir MINI, vai cits auto, kāds uzņemts filmā, aizved no Venēcijas Itālijā, caur Milānu uz Turīnu, un no turienes cauri Francijai uz Braitonu Anglijā.

Fotogalerija »»

22.10.2007. Pirmdiena

Nu tad tā. Vakar - svētdien, 21. oktobrī beidzot piekrāmēju MINI ar līdzi ņemamajām mantām. Tikai drēbes vēl ne. Bagažnieks jau pilns. Arī pieliku sezonas noslēgumā nokritušo spārna uzliku - jaunas tā arī neattsūtīja laicīgi. Arī riepas vēl jāmeklē pa ceļam Polijā, tīrā laime, ka viņiem arī ir mašīnas ar 12 collu diskiem. Jo arī pasūtītās riepas neatnāca laicīgi, patiesībā tās pazaudēja DHL. Labi vēl ka pārdevēji atdeva naudiņu atpakaļ.
Tātad cerams, ka MINI ir kārtībā.
Paši? Agita vēl tagad - 7:18 no rīta kaut kādus pēdējos darbiņus caurskata savā datorā. Arī es vai visu sestdienas nakti darīju neizdarāmo.
Instrumenti un rezerves daļas iekrāmētas. Pases somā, mašīnas papīri arī. Arī viesnīcu rezervācijas ir somā.
Nu. tad brokastīs, un tad aiziet!
Kaspars, 7:20

Vakars.
Esam Mariampolē pie Āfrikas brauciena laikā iepazītā Dailiusa. Viņš ar sievu Rimu vada mazu uzņēmumu, kas izgatavo mazus keramikas suvenīrķiņķēziņus.
Pa dienu paspējām iebraukt pie mana skrodera uzlaikot uzvalku, atvadīties no Minikluba kolēģiem, apēst pēdējo karbonādi Iecavā, iepirkties Bauskā, un konstatēt, ka līdz Mariampolei esam aizbraukuši bez pagieziena rādītājiem. Tiem ir pazudis kontakts. Saīsinu vadu, un pagriezieni ir. Kaut kas strīķē pie bremzēšanas, bet tas apklusa. Vados pēc principa - nemaisi mašīnai strādāt - un nepētu, kas un kā.
Vakars tā arī paiet sarunās pie vīna un alus.
Kaspars, 23:30

23.10.2007, Otrdiena

Šodienas gabals - cauri Polijai līdz Katovicei. Poļi krietni pacentušies, un ceļus sabūvējuši labu labos, tikai vietām, kur kāds vecāks posms, tur braucas bedraināk. Mini iet labi, arī apdzīt smagos varam bez lielām grūtībām. Drīz pēc robežas sākas sastrēgums. 20 minūšu laikā nobraucam 200 m, redzam, ka vietējie griežas apkārt, un griežamies arī mēs. Meklējot apvedceļu uz Augustovu nākas izbraukt pa ļoti maziem meža ceļiem.
200 km pirms Katovices sāk līt. Tumsa, miglains lietus, logi svīst, satiksme intensīva, un riepas paplikas.
Atrodam savu poļu paziņu Gregoru, un gulēt.

24.10.2007, Trešdiena

No rīta ar Gregora palīdzību atrodam riepu servisu, kam ir mūsu izmēra riepas. 1 stundu un 580 zlotus vēlāk mums ir jaunas riepas, un mēs braši stūrējam Čehijas virzienā. Caur Čehiju izlemjam braukt pa mazajiem miestiņiem. Jo pa autostrādi tāpat mēs īpaši ātrāk par 100 kmh nebraucam, un autostrāde ir garlaicīga, un maksas.
Ap 12:00 noskaidrojas, un no mākoņiem izlien saulīte. Mums garastāvoklis uzlabojas, pieturam pie veikala, nopērkam uzkodas, un vēlāk mežmalā pie ābeļdārza skaistā čehu rudens dienā rīkojam mini pikniku.
Gruss Gott! Ap 16:00 iebraucam Austrijā. Austrijas robežsargam neviens, kas iebrauc valstī neinteresē, arī mēs.
Esam ap 50 km no Vīnes. Lēnām tai izkratāmies cauri, un skat, jau tumsa klāt. Nopirkuši benzīntankā uzlīmi par autostrāžu izmantošanu, braucam Grācas virzienā. Tikuši līdz Vīne Neištatei braucam pilsētā iekšā, un meklējam viesnīcu. Šinī viduslaiku pilsētā ir maz autostāvvietu, un pie mūsu Hotel Zentral piebraukt vispār nevar, Mini atstājam uz Kurze gasse (Īsās ielas)
Mazliet pastaigājamies pa pilsētiņu, kas jau ap 21:00 ir tukša un klusa, iedzeram vietējos dzērienus vietējā kneipē, un čučēt.

25.10.2007, Ceturtdiena

No rīta atkal līst. Pē...
Izbraucam atkal uz autostrādes ražot kilometrus. Tomtom navigācija rāda, ka līdz mūsu šodienas galamērķim ir 560 km, ko var nobraukt 5 stundās un 10 minūtēs. Haha, tikai ne ar Mini! Drīz sākas Alpi, un šosejas lenta tā vien ceļas augšā. Mini brīžiem ātrums krīt līdz 70 kmh, turam vienu kanti ar smagajiem. Lēnām laiks paliek labāks, bet kalnos jau sniegs! Apstājamies atpūtināt mašīnīti, un varam pikoties. Kad zvanam uz mājām, mūsu dēliņš Kārlis saka - atvediet sniedziņu!
Pirms Villahas griežam nost no autostrādes, un sākam atkal braukt pa mazajiem ceļiem. Un - sākas atkal rudens, bet iebraucot Itālijā, tas pārvēršas par vēlu vasaru.
Itālijā beidzot var redzēt kādu MINI, jo līdz šim Polijā redžejām vienu jauno, Čehijā arī vienu, arī jauno, un izliktu pie BMW veikala, bet Itālijā jauno MINI ā mudž, un bija arī viens vecais! Cilvēki atkal skatās uz mums, māj, un smaida, ne tā kā nīgrie poļi un čehi!
Ap 16:00 sasniedzam mūsu viesnīcu šai naktij Treviso pilsētā.
Ejam pastaigāties. Treviso ir netālu no Venēcijas, kādus 20 km, bet ir pērla pati par sevi. Vecpilsētu joprojām aptver 16 gs aizsagrmūris, un ielu tīkls un mājas šķiet saglabājušās vēl no 12 - 17 gs. Un pilsētā ir dzīvība! Kafejnīcas, veikali un veikaliņi, picērijas, krogi, un šuvēju darbnīcas, viss juku jukām, un visur dzīvespriecīgie itāļi kaur ko skaļi vervelē. Bona sera!
Rīt no rīta jādodas uz Italian Job sākumu. Tur tad arī  viss sāksies, jo pagaidām esam tikai atbraukuši līdz šejienei!

Fotogalerija »»



(turpinājums sekos)
www.miniclub.lv
 
Visi komentāri
 
245884. viesis 26.oktobris 2007 14:26
0 0 Atbildēt

njaa, visu cienju shitaadus gabalus ar MINI braukt

245896. viesis 26.oktobris 2007 17:18
0 0 Atbildēt

ja juus kaut ko rakstat cienijamie autori varbuut noprecizeejat piemeeram ar kaadu MINi tika braukts no lv un kaadi MINI brauca italian Job juus moshka arii mersedesu slk 2007 gada saliidzinaasiet ar 87 ? jociigi uzcepts rakstinjsh... tikai peec bildeem sapratu par ko runa... jo cik braukts ar "jaunajiem" mini shaadas probleemas nevienam nav bijushas.. izbriinija :)

cilveekam kas neiedziljinaas un neskataas veelaak bildes rodas nepatiikams priekshtats par auto!

btw MINI no italian job maybe ir razhoti anglijaa bet taa ir VAACU autobuuve!!! owned by BMW!

ja neesi kompitents neraksti!

245898. viesis 26.oktobris 2007 17:49
0 0 Atbildēt

Mini - tas arī ir Mini, nevis tas, ko šobrīd bmw gejiem piedāvā...

245899. viesis 26.oktobris 2007 18:06
0 0 Atbildēt

Raksta autors par rakstnieku točna nekļūs .... vismaz varēja nedaudz ļoģiski tekstus samonteet ....

Bet pats pasākums liekas buus labais....

Redaktors 26.oktobris 2007 18:14
0 0 Atbildēt

Tā ir dienasgrāmata un tāds ir stils...

245908. viesis 26.oktobris 2007 20:33
0 0 Atbildēt

Tādā pasākumā piedalīties jau nu ir ļoti interesanti, vienīgi man būtu bailes ar tādu autiņu tik tālu laisties, kā mājas skursteni neredz tā jāgriežas atpakaļ::

245913. viesis 27.oktobris 2007 13:25
0 0 Atbildēt

kapēc banānrepulikā nav moikas, kur varētu savu autiņu noskalot ar augstpiedien, laba štelle

245914. viesis 27.oktobris 2007 13:45
0 0 Atbildēt

Kādreiz VW centrā bija .....

245926. viesis 28.oktobris 2007 9:18
0 0 Atbildēt

tas man nav nekāds raksts, bet gan dienasgrāmata, ko Bieles kungs bez jebkādiem jautājumiem vai paskaidrojumiem pārpublicējis savā iAuto no www.miniclub.lv/Italian_job.html

245931. viesis 28.oktobris 2007 19:00
0 0 Atbildēt

Esmu rakstījis dienasgrāmatas un rakstus par saviem braucieniem, ceļojumiem utt ... . Zinu, kas ir kas ... .

Kvalitāte šim gara darbam ir ļoti zema ... .

Bet Žetons autoram par uzņēmību piedalīties ... .

245932. viesis 28.oktobris 2007 19:21
0 0 Atbildēt

Kashkjiigie latvieshi, ja Jums nepatiik, tad nelasiet!

245937. viesis 28.oktobris 2007 22:28
0 0 Atbildēt

nu ko, ja bans tad bans, sākam klikot pa free proxy un piespamot.

iesaku pārskatīt banu politiku :D :D :D

te iederētos pāris rindiņas lamuvārdu

245957. viesis 29.oktobris 2007 11:31
0 0 Atbildēt

Nu ko var ņemties, skauž vai, ka cilvēkiem ir iespeja paceļot un piedalīties šados pasākumos.Nav te neviens nekāds latviešu valodas pasniedzējs ar žurnālistikas grādu.Nespamojiet un nelasiet ja neintresē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti