Vācijas kanclere nepieļaus ātruma ierobežojumu uz autobāņiem 22

 
29.oktobris 2007 9:50

Vācijas kanclere Angela Merkela paudusi viedokli pret priekšlikumu ieviest ātruma ierobežojumus uz autobāņiem. „Kamēr es esmu pie varas, tas nenotiks,” viņa paziņojusi intervijā vienai no Vācijas radiostacijām, ziņo Associated Press.

Šāda ierobežojuma vietā A.Merkela piedāvā uzlabot satiksmes organizāciju un panākt ekoloģiskās situācijas uzlabošanos uz samazinājušos sastrēgumu rēķina.

Šobrīd uz Vācijas autobāņiem nav ātruma ierobežojumu, bet ieteicamais pārvietošanās ātrums r 130 m/h. Ieteikums padarīt rekomendāciju par obligātu noteikumu pieder Vācijas Sociāldemokrātu partijai, valdošās koalīcijas jaunākajam loceklim. Ar ātruma ierobežojuma palīdzību sociāldemokrāti plāno samazināt satiksmes negadījumu skaitu uz Vācijas ceļiem un samazināt kaitīgo izmešu daudzumu. Tomēr šāds lēmums varētu būt visnotaļ nepopulārs, jo ātruma ierobežojumu neesamība uz Vācijas ceļiem ir teju vai nacionālā lepnuma statusā.
 
Visi komentāri
 
245944. viesis 29.oktobris 2007 9:54
0 0 Atbildēt

respekt! :D

245946. viesis 29.oktobris 2007 10:11
0 0 Atbildēt

samazinaas aatrumus un Stau oder stopende Verkeehr buus nepaartraukti.

245947. viesis 29.oktobris 2007 10:22
0 0 Atbildēt

:) 130 m/h jā nopietni, tas laikam max ātrums korķī??

245959. viesis 29.oktobris 2007 11:35
0 0 Atbildēt

ee - bet kaads nezin - tip kad biju DE, tad nesapratu kā apzīmē to ieteicamo ātrumu ?

Tip ja ir tada pati ātruma zīme, kā pie mums ar 130 iekšā - tad tas nozīmē max atļauto vai arī ieteicamo ? A tādas zīmes uz bāņiem pa pilnam :)

Tā ka nesapratu uz cik tur īsti var kaķīt ... :)

245964. viesis 29.oktobris 2007 12:25
0 0 Atbildēt

subaru - pie valsts robezas ir liela zime ar visparejiem ierobezojumiem - tur 130 ir uz zila kvadrata fona - ceru, ka zini, ko tas nozime. Savukart tur, kur uz celiem redzi parasto 130 sarkana apli - tas ir atruma ierobezojums. Reali viniem tas neierobezotais nemaz tik daudz nav sastopams - lielakaja dala ir max 130 vai mazaks.

245970. viesis 29.oktobris 2007 13:50
0 0 Atbildēt

..."valdošās koalīcijas jaunākajam loceklim". Ko nozīmē jaunākais loceklis?? :-/

245972. viesis 29.oktobris 2007 13:58
0 0 Atbildēt

2 seens - nu vot par to arii ir staasts :)

braucot no polijas iekšā, tur kādi 20 km no robežas bija bez ierobežojumiem un pēc tam sākās - 120 vai 130 :)

245978. viesis 29.oktobris 2007 14:45
0 0 Atbildēt

Visur tie sociālisti tikai māk visu sačakarēt un popularizēt absurdas ideja, kas nekād risinājumu nepiedāvā. Vajadzētu visus tos sarkanos švaļus norīkot uz kādām šahtām. Vai būvēt jaunus autobāņus, kas mazinās sastrēgumus.

Vācu auto un ceļi - divas lietas, kas padara Vāciju par lielisku zemi. Ja šo atņem, tad nekā tur vairāk ievērība cienīga nav.

245979. viesis 29.oktobris 2007 14:46
0 0 Atbildēt

Reali viniem tas neierobezotais nemaz tik daudz nav sastopams - lielakaja dala ir max 130 vai mazaks.

Tikai visi vācieši liek uz to mīksto un mauc tāpat kā iepreikš.

245982. viesis 29.oktobris 2007 15:07
0 0 Atbildēt

Nu ja Vaacijaa ieviesiis limitus tad laikam jau tai valstij ar vairs tolka nebuus..

245983. viesis 29.oktobris 2007 15:31
0 0 Atbildēt

ierobežijumi tur ir pārsvarā vietās (nobrauktuvēs), kas ir tuvu apdzīvotām vietām un Baustelle, parasti tie ir 120 km/h...

tie, kas to neievēro, ļoti bieži uzraujas uz fotoradara :) sarkans zibsnis un gaidam pastu :D

pārējās vietās pedal to the metal :)

cienu to zemi ;)

245985. viesis 29.oktobris 2007 15:38
0 0 Atbildēt

Mulkibas tas visas... Ta neieverosana tur nav necik daudz vairak par spidometra kludu. Cik esmu braucis pa vinu celiem, lielaka dala brauc ar apmeram +10, kas pec GPS sanak tas pats atlautais. Ari tur, kur nav ierobezojumu lielaka dala, tai skaita es, pamata saglaba to 130, jo pec tam LOTI strauji pieaug degvielas paterins. Bet tas ko patiesam dara visi - neatkarigi no ta, kadi ir ierobezojumi, PALAIZ atrak braucosos atstajot atruma ierobezojumus uz vinu pasu vai policijas sirdsapzinas.

245989. viesis 29.oktobris 2007 16:32
0 0 Atbildēt

papildinot Seenes teikto kas man vēl patīk,ka tur ciena tavu ātrumu ar kādu tu brauc,nevis auto ar kādu tu brauc

245993. viesis 29.oktobris 2007 17:14
0 0 Atbildēt

Cienu Vācijas nostāju

245996. viesis 29.oktobris 2007 18:43
0 0 Atbildēt

Strp citu - Austrija neizdevas oficiali panakt max atruma palielinasanu lidz 160, bet celu uzraugi to reali ir izdarijusi - ja nav ipasas zimes, par atrumu lidz 160 neviens netiek sodits.

246012. viesis 30.oktobris 2007 8:16
0 0 Atbildēt

visu cieņu, cilvēki domā arī ar galvu.

246013. viesis 30.oktobris 2007 8:45
0 0 Atbildēt

Seene -- tam nu es pilniigi piekriitu.

Un sods par nelaizshanu garaam un neatgriezshanos labajaa joslaa ir vnk dramatisks (~500-1000Eur)..

bet ir arii redzeeti iipashi uz A9 (Berlin-Munich) visaadi 911 un Lambo un RS6 ejot ieveerojami virs 200.. skats un sajuuta ka taads paiet garaam vnk satriecoshs..

246014. viesis 30.oktobris 2007 9:06
0 0 Atbildēt

endr4 - nu vareetu padomaat, ka pie mums neviens nebrauc virs 200 :d

246015. viesis 30.oktobris 2007 9:19
0 0 Atbildēt

Vācijā 40 gadus atpakaļ bija tāda pati situācija kā pie mums. Pensijā varēs atvilkt pa bāņiem arī Latvijā, ja vien būs vēl nafta.

246049. viesis 30.oktobris 2007 11:44
0 0 Atbildēt

40 gadus atpakaļ?

Ja nezini, tad nerunā.... kad sāka taisīt pirmo autobāni A1 no Hamburgas uz Berlīni ? mm?

pareizi, Ādolfa laikā.....

246050. viesis 30.oktobris 2007 11:46
0 0 Atbildēt

labs skats ir, kad Tev vajag uz brīdi ar saviem nieka 200 km/h iebraukt 3.jā joslā un kad tev no muguras strauji pietuvojas S Class, A8 vai 7er....paliek neomulīgi....jo tie iet uz 240-250 :)

ar jauno M3 nesen sasniedzām 270 (el. ierobežotājs nost)

246102. viesis 30.oktobris 2007 21:34
0 0 Atbildēt

Deutsche über ales. Cerams, ka nezudīs vienīgais fascinējošais noteikums.

Man jau tie ceļi patīk.

A1 tiešām ir Ādolfa lolojums, respect par to. Un no Polijas robežas līdz Hamburgai pa nakti kruīza 2.0 un tik pucē, pa dienu gan satiksme lielāka, bet tāpat ir ok. Nu bet avārijas ar nopietnas, ir redzēts pat mediķu helīts nosēdināts uz bāņa un korķis 20km.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti