Rīgā atbrīvos ceļu tramvaju kustībai 30

 
30.oktobris 2007 9:52

Lai uzlabotu tramvaju kustību un novērstu sastrēgumu radītus tramvaju kustības grafika kavējumus, turpmāk daudzviet Rīgā tramvaja ceļa atbrīvošanai tiks pārskatītas ielu malās esošās stāvvietas un kreiso pagriezienu manevri.

Līdz ar to:
1) tiks atbrīvots ceļš tramvaju satiksmei;
2) tiks novērstas situācijas, ka transportlīdzekļi kreisā pagrieziena manevra veikšanai aizšķērso ceļu gan tramvajam, gan arī citām automašīnām;
3) atbrīvojot brauktuvi no ielu malās stāvošajām automašīnām, tiks paaugstināta braukšanas joslas caurlaides spēja un nodrošināta autotransporta plūsma pa braukšanas joslu; stāvošo automašīnu apbraukšanai autovadītājiem nebūs jābrauc pa tramvaja sliedēm.

Satiksmes organizācija tiks pārskatīta tajās vietās, kur pēc RP SIA „Rīgas satiksme” sniegtās informācijas sastrēgumi kavē tramvaju kustību.

Kā preses konferencē informēja RP SIA „Rīgas satiksme” Pārvadājumu direktors Jānis Dziedātājs, daudzviet pilsētā sastrēgumu dēļ tiek kavēta tramvaju kustība no 10 līdz pat 30 minūtēm.

Kā informēja Rīgas domes Satiksmes departamenta Satiksmes organizācijas pārvaldes priekšnieks Georgijs Sovetovs, ņemot vērā RP SIA „Rīgas satiksme” sniegto informāciju par vietām, kur sastrēgumi kavē tramvaju kustību, tuvāko nedēļu laikā nepieciešamās ceļa zīmes tiks uzstādītas sekojošās vietās:

- Krišjāņa Barona ielā no Ērgļu ielas līdz Pērnavas ielai-
- virzienā no centra pa tramvaja sliedēm būs atļauta tikai tramvaju un opertatīvā transporta satiksme,
- tramvaju un autotransporta plūsmas uzlabošanai tiks aizliegti kreisā pagrieziena manevri no K.Barona ielas uz Pērnavas ielu.

- Maskavas ielā no Puškina ielas līdz Elijas ielai-
- virzienā no centra pa tramvaja sliedēm būs atļauta tikai tramvaju un operatīvā transporta satiksme,
- brauktuve tiks atbrīvota no stāvošajām automašīnām ielas malā (būs aizliegta apstāšanās).

- Uzvaras bulvārī no Ojāra Vācieša ielas līdz Bāriņu ielai-
- virzienā uz centru brauktuve tiks atbrīvota no stāvošajām automašīnām ielas malā (būs aizliegta apstāšanās ielas malā darba dienās laikā no plkst.7.00- 22.00).

- Slokas ielā no Kandavas ielas līdz Mārtiņa ielai-
- virzienā uz centru tiks ierīkota sabiedriskā transporta josla pa tramvaja sliedēm, tādējādi uzlabojot visu veidu sabiedriskā transporta un operatīvā transporta kustību,
- Slokas ielas posmā no Āgenskalna ielas līdz Mārtiņa ielai braukšanas josla tiks atbrīvota no stāvošajām automašīnām (būs aizliegts apstāties),
- lai netiktu aizšķērsots ceļš ne sabiedriskajam transportam, ne pārējo transportlīdzekļu satiksmei, tiks aizliegti kreisā pagrieziena manevri šajā posmā.

Līdzīgas satiskmes organizācijas izmaiņas turpmāk gaidāmas arī citviet pilsētā.

Atgādinām, ka jau līdz šim sabiedriskā transporta kustības uzlabošanai autotransporta satiksmes ierobežojumi pa tramvaja sliedēm ir noteikti:
- Uzvaras bulvārī- posmā no Bāriņu ielas līdz Akmens tiltam;
- Kronvalda bulvārī;
- pār Gaisa tiltu noteiktos diennakts laikos;
- Ierīkota sabiedriskā transprota josla pa tramvaja sliedēm Slokas ielā- no Mārtiņa ielas līdz Kalnciema ielai.
Tāpat vairākās vietās pilsētā ir ieviestas sabiedriskā transporta joslas.

Kā zināms, sabiedriskā transporta kustības regularitātes nodrošināšana Rīgas pilsētā ir noteikta par prioritāti.
 
Visi komentāri
 
246017. viesis 30.oktobris 2007 9:57
0 0 Atbildēt

a nedrīkst izdarīt tā, ka bruģētajām ielām uztaisa KVALITATĪVU bruģi? Savādāk vienīgais veids, kā nelauzt mašīnu ir braukt pa sliedēm - jo tās vienīgās ir gludas.

246019. viesis 30.oktobris 2007 9:58
0 0 Atbildēt

Nopērc normālu auto!

246021. viesis 30.oktobris 2007 10:03
0 0 Atbildēt

nopeerc tramvaju

246022. viesis 30.oktobris 2007 10:05
0 0 Atbildēt

Nujā. Subaru paredzēts braukšanai tikai pa gludu asvaltu.

Rēka nāk!

246024. viesis 30.oktobris 2007 10:07
0 0 Atbildēt

Pareizi dara. Ja sabiedriskais transports kļūs ātrāks par personīgo auto, cilvēki pārvāksies uz sabiedrisko transportu.

246026. viesis 30.oktobris 2007 10:14
0 0 Atbildēt

Nelauz mašīnu - nebrauc ar mašīnu ;)

246027. viesis 30.oktobris 2007 10:15
0 0 Atbildēt

Nepaarvaaksies cilveeki uz sab. trans. par to nu var aizmirst. Man jau sen ir pretiigs shis pasaakums ar stumdiishanos un gruustiishanos. Ja nu gadiijuma cena paceltos, un peekshnji sab. trans. kondicioneeshana, un aukstajalaikaa atbuilstoshs siltums paraadiitos un pazustu "silkjes" mucaa, vot tad es saaktu padomaat, vai nav sakariigaak braukt ar trambuli. Bet lidiz tam man pat ar kaajaam iet ir n-reiz eertaak ( ko arii parasti daru).

246029. viesis 30.oktobris 2007 10:17
0 0 Atbildēt

Bet nu konkreetie aizliegumi - ir OK, lai gan isti neasprotu aada jeega aizliegt kreiso uz Peernavas, ja ir *******i ( kuri brauc pa pashu Peernaveni), kuriem arii tur vajag liist krustaa un shtopeet satiksmi ( bet kaada velna peec ?!?!?!).

246030. viesis 30.oktobris 2007 10:20
0 0 Atbildēt

Ieprieksh bija MUD-AKJI ;)

246032. viesis 30.oktobris 2007 10:33
0 0 Atbildēt

tas noziimee, ka ar auto no centra izbraukt buus gruutaak nekaa iebraukt tajaa

246033. viesis 30.oktobris 2007 10:38
0 0 Atbildēt

nu sakiet, kā lai iemāca vadītājiem ar braukt pa joslu, nevis tirināties pa malu, bloķējot tramvaju ? runa pat neiet par bruģētam ielām - vienkārši liela daļa knapi valda mašīnu, nejūt gabarītus....

246035. viesis 30.oktobris 2007 10:43
0 0 Atbildēt

Kā rāda situācija uz ielām - jo mazāks auto, jo lielāki gabarīti un jo grūtāk braukt.

246037. viesis 30.oktobris 2007 11:01
0 0 Atbildēt

Pagaidam vel ir ok..., bet neesmu manijis, ka tur Pernavas Barona krusta kads ipasi traucetu tramvajus ar kreiso pagriezienu. tur jau tapat taisni braucot no centra nakas braukt pari sliedem. manuprat bezjedzigs pasakums...

246038. viesis 30.oktobris 2007 11:03
0 0 Atbildēt

nicks ir pietiekami vecs un tas nav jāmaina līdzko nomaina mašīnu !

Auto bmw 530 - tā jau vislaik sanāk lauzt pa Rīgas perfektajām ielām ... vnk - tas viss ir jāremontē kādreiz.

Par sabtransu - tieši tā - līdzko būs jēdzīgi maršruti un galvenais NEPĀRBĀZTI tie tram. trol. bus. tād arī varēs braukt ...

Kapēc LV iepērk sab trans busus bez A/C ?

246048. viesis 30.oktobris 2007 11:37
0 0 Atbildēt

Manuprāt, pareizs lēmums! Īstenībā jau nevienam nevajadzētu kratīt to "komforta mīļotāju" viedoklis, kas grib "nepārbāztus" un "kondicionetus" tramvajus. Neviens jau tev neliegs stāvēt kaut 4 stundas sastrēgumā, katrā ziņā pilsēta būs izgādājusi iespēju normāli tikt mājās tiem, kas nav ar šādām īpatnībām... Gabarītus nejūtošus kadrus jau tagad labi dabon malā ar tramvaja zvana palīdzību, ko nevar dabūt malā ir bezkaunīgu cūku, kas stāv ar visiem četriem uz tramvaja sliedēm veidojot otru joslu.

246056. viesis 30.oktobris 2007 12:02
0 0 Atbildēt

246048.viesi

gan jau arii tu kaadreiz tiksi liidz liimenim kad gruustiities drankjiiga ( un patiesiiba arii ljoti daargaa, ja ir jabrauc aarpus Riigas) sab. trans. buus zem tava goda. ;)

WALA

246060. viesis 30.oktobris 2007 12:25
0 0 Atbildēt

Jācer, ka kādreiz braukšana ar sabiedrisko netiks uzskatīta par godu aizskarošu parādību.

246061. viesis 30.oktobris 2007 12:30
0 0 Atbildēt

kad biju atvaļinājumā, sieva brauca no J-olaines uz Rīgu ar sab. trans (autobusu)

VNK vāks !

Nāk no Olaines PILNS mazais mikrobuss, a Jaunolaines pieturā to gaida kādi 15 cilvēki.

Vai arī mazais mikrobuss nemaz neatnāk, un kad atnāk PILNS lielais buss, tad jau pieturā to gaida 25 cilvēki ...

5 - 10 iekāpj, saspiežas tā, ka durvis ciet neverās un brauc ...

Apmierināti ar to busu ir tikai tie, kas Olainē iekāpuši un sēž tuvāk logam (tur no ejas negrūstās cilvēki virsū) ...

Pie tāda cilvēku blīvuma arī temperatūra busā kāpj ... a tev tur jāstāv virsdrēbēs ar kuras esi uzvilcis, lai nenosaltu 20 minūtes gaidot busu ārā, kad ir + 6 grādi ...

Protams iesvīsti tajā busā, jo novilkt drēbi praktiski nav iespējams (vietas trūkuma dēļ) ...

Nu kam vajadzīgs tāds sabiedriskais ???

246068. viesis 30.oktobris 2007 13:35
0 0 Atbildēt

2 Magistrs - Labāk čuhņā , nekā smirdīgā 2-istabu dziivoklī centrā :D

246070. viesis 30.oktobris 2007 13:42
0 0 Atbildēt

augstie griesti :D :D :D :D :D :D :D :D :D

bljjaaaa ... ržuņimagu :D :D :D

246072. viesis 30.oktobris 2007 13:44
0 0 Atbildēt

offtopiks, bet kam tev tie augstie griesti ?

kad nopirdies, tad pirdiens paceļas augstāk un netraucē elpot ??? :D :D :D :D

246080. viesis 30.oktobris 2007 15:11
0 0 Atbildēt

nabadziņš :D, tik šauri, ka jādzīvo 2 līmeņos :D :D :D :D

246084. viesis 30.oktobris 2007 15:42
0 0 Atbildēt

246048.viesis >WALA

Nu nenonaksu vis. Atkarigs no rakstura, kursh visumaa ir genetiski mantots un nemainaams (cik nu kuram tie semiitu geni ir :) Bet ka jau teicu, neviens tev neliedz sedet komfortaa klausoties radio piedavato muziku garigi atpalikushiem :)

246092. viesis 30.oktobris 2007 17:15
0 0 Atbildēt

labāk ir būt stāvoklī, kad nav katru dienu 2x jāmīcās pa sastrēgumiem, gribi vai negribi :)

246099. viesis 30.oktobris 2007 19:40
0 0 Atbildēt

aha sas atradaas gudriisi, vot sabiedriskajam transportam trauce masins uz sliedem...

ka saka cinas ar sekam nevis ar celoni, zel bet ta tas ir.

Braucot pa kris barona ielu lai paskatas cik masinas dabon gaidit kamer viena vai divas masinas stav uz un gaida kamer vares pagriesties, ta jau veidojas tie sastregumi, kuri vareja ari nebut.

Vel viena lieta, luk aizliedz griest no sliedem, nu i? Es uzgriezos skersam uz sliedem no asfalta un noblokjeeju sliedes abos virzienos, un tramvajs var ar dzinksteet vai nee, stavesu kamer varesu braukt...

Un cik tad biezi brauc tie tramvaji? Skiet retak neka tie kuriem tur vajag pagriesties.

Varbut tomet vajag parskatiit sabtransporta marsruta saraxtus, pielikt visiem 30 minutes klat un nebutu jasaka ka kavee... skat reizeem pat atrak brauc.

Isak esu 100 % pret sadu marazmu.

Uz slokas un kalnciema krusta kur tagad tikai taisni var braukt menti dezuree ta ka prieks, un nejau bridina vaditajus par to ka luk jauna, tizla kartiba tur tagad ir, bet reali soda cilvekus... tur griezas vairak neka vini spej sodiit. Alternatova ir griest pa mazajam ielam agenskalna, vai ari braukt pari un domat ka savadak pagriesties.....

tas jau ir psc, klaja sava amata neprasanas paradisana no satdep puses. Vispar piedavaju piketu, vai paraxtu vaksanu lai visus atlaiz no daraba.... Un atcel lielako dalu pedeja laika pienemto lemumu....

ehh iespamoju ne pa knapu...

gachoman

246103. viesis 30.oktobris 2007 22:13
0 0 Atbildēt

gachoman:

nu bet traucē jau tās mašīnas ar.

un šajā gadījumā jāizvērtē, no kā ir lielāks labums - no tā, ka viens vieglais nesēž korķī, vai arī no tā, ka pilns sabiedriskais nesēž korķī.

btw, korķi tikai palielināsies - sāks veidot arī sabiedriskā transporta joslas, kur 1.-mā šķērsos Akmens tiltu...

246105. viesis 30.oktobris 2007 23:45
0 0 Atbildēt

vislielaakais stulbusm ir uztaisiit sab. trans joslas un iedomaaties ka tas atrisnaas problemu, taa pat ja tev jaanogriezjas uz to pusi pa kuru iet sab. trans. josla, tev tas pagriezines ir jaaizdara no shis joslas, preteja gadiijuma tu paarkaap CSN. UN nekur CSN nav mineetas cik ilgi tu driiksti paarvietoties pa sho sab.trans joslu, pirms tu no vinjas nogriezies vajadziigajaa virzienaa.

Cita starpaa varu pateikt, ka uz Merkjelenes ar to sab. trans joslu ir veel lielaaks sviests. Nereti viss sab. trans veiksmiigi ir iespruudis taja sava joslaa, un ir praktiski neiespeejami nogriezties pa labi uz Barona ielu. Pats esmu vienreiz metis no otraas joslas pa labi, jo nebija citu variantu.

WALA

246162. viesis 31.oktobris 2007 12:36
0 0 Atbildēt

Nu es ierēcu. Palasot komentus jebkurā topikā par tēmu braukšana, kustības organizācija un satiksmes noteikumi nevaru vien nobrīnīties, cik daudz ir to cilvju(vadītāju) kuri brauc pēc sev vien zināmiem noteikumiem.

Nu tapēc nav jau nekāds brīnums, ka korķi ir visur.

Neviens jau neievēro (nezina, nesaprot vai kā citādi) pat pašus elementārākos brauksanas principus. Pārsvarā kā govis pa pļavu. Nu jau esam tikuši tik tālu, ka pat 11 naktī trīs mašīnas ir spējīgas vienā krustojumā izveidot korķi.

Nesaprotu, kas notiek? vai tiešām visi dauņi ir tikuši pie tiesībām???

246199. viesis 31.oktobris 2007 16:39
0 0 Atbildēt

Лоховоз - общественный транспорт

Kāpēc viņiem ir prioritāte?

246212. viesis 31.oktobris 2007 20:21
0 0 Atbildēt

246162. viesis 31.10.2007 12:36

atbildot uz tavu jautajumu:

krustojumi ir izveidoti ta ka 11 vakara, 3 masinas var izveidot korki, jo dzelteni mirgojosie luksofori ir drauds sabiedribai un visai latvijas nacijai....

gachoman

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti