Kompaktos Mercedesus būvēs uz … Fiat bāzes 8

 
31.oktobris 2007 11:09

Britu izdevums Autocar ziņo, ka kompānija Mercedes-Benz nolēmusi būvēt jaunus kompaktus pilsētas auto sadarbībā ar itāļu Fiat. Mercedes-Benz un Fiat kopīgi konstruēšot jaunu priekšpiedziņas С klases modeli, kas pēc dažiem gadiem aizstāšot Mercedes-Benz A un B klases.

Nav izslēgts, ka jaunais Mercedes-Benz tiks radīts uz modernizētas Fiat Grande Punto platformas, turklāt itāļi vēl arī piegādās dzinējus jaunajam auto. Bez tam, uz nelielo Fiat bāzes vācieši varētu sākt būvēt jaunās paaudzes četrdurvju Smart.
 
Visi komentāri
 
246139. viesis 31.oktobris 2007 11:33
0 0 Atbildēt

Tas taču sen zināms, ka Mercedes ir labāks par fiat tikai ar klasisko piedziņu- pārējie nav mercedesi!!! :)

246153. viesis 31.oktobris 2007 11:52
0 0 Atbildēt

Tā kā MB kvalitāte jau ir FIAT līmenī - neredzu iemeslu, kāpēc šiem kopīgi neveidot kaut ko tādu - www.modernmicrocars.co.uk/ :D :D :D :D :D

246166. viesis 31.oktobris 2007 12:43
0 0 Atbildēt

MB ir sūds konkrētais, vairs tādu nepirkšu. Arī DOMENIKS serviss ir zem katras kritikas, vairs tur neiešu. Pasaka, ka jāmaksā 60LS, ierubī 250LS un Māris tik saka, ka tā bija meistara kļūda.

246205. viesis 31.oktobris 2007 17:36
0 0 Atbildēt

Tas tikai pierāda to ka fiat ir labā tehnoloģiskā līmenī. A Mersedes tik māk ražot autobusus...

246214. viesis 31.oktobris 2007 20:50
0 0 Atbildēt

A vai ta viņiem nav kaukāda sena sadarbība pa motorražošanu, precīzāk dīzeļu?

246221. viesis 31.oktobris 2007 22:54
0 0 Atbildēt

Priekšpēdējai E-klasei dīzeļus Mersis nolēma uzražot pats - nekas labs tur nesanāca...

Autobild pat ņirgājās - PSA koncerna vāģiem, kā jau īstiem fraņčiem salonā lūzīs viens pipsis pēc otra, viens knibucis vai verķīc, bet dīvaini, ka dīžeļmotoru problēmas nebūš, toties MB E-klase ar dīzeli panāca pretēju rezultātu - viss izņemot dzinēju bija lietojams...

Kas mašīnā ir svarīgākais? Salona kvalitāte? Kam tas viss, ja nekust uz priekšu?

246350. viesis 2.novembris 2007 15:24
0 0 Atbildēt

Vai nav vieglāk turpmāk nolikvidēt mašinu nosaukumus, jo dauzas firmas apvienojas

246355. viesis 2.novembris 2007 16:16
0 0 Atbildēt

Šitā apvienošanās ir visnotaļ spiesta lieta. Mūsdienās, lai varētu uztaisīt konkurentspējīgu modeli un vēl gūt sakarīgu peļņu ir ļoti svarīgi, lai uz vienas platformas var taisīt maksimāli daudz automašīnas, jo tās izstrāde izmaksā dikti daudz. Esmu dzirdējis viedokli - ka vismaz miljonam vai pat pusotram. No vienas platformas. Tas attiecībā uz B un C klasēm. Jo augstākās klasēs pārdošanas apjomi nav tik lieli, bet toties ir lielāka peļņa no katras pārdotās a/m. VW, Peugeot - Citroen, GM var sasniegt to miljonu. Bet Mercedes miljons sanāk, ja saskaita visus modeļus kopā. Tātad A un B klases meršus izstrādāt varbūt arī atmaksājas, bet ar normālas peļņas gūšanu ir lielas problēmas. Tāpēc jāmeklē sabiedrotie. Vēlams tādi, kas nav konkurenti. Un tādu nav daudz. FIATs ir viens no tiem.

BMW ir līdzīgas problēmas. Tāpēc jau regulāri klīst runas, ka BMW grib pirkt Volvo. Tāpēc BMW kopā ar Peugeot/Citroen taisa mazos motorus. Jo, ja nav normālas peļņas, tad ilgtermiņā pietrūkst naudas, ko ieguldīt attīstībā un tad problēmas paliek arvien lielākas un lielākas.

Domāju, ka Mercedes apzinās, ka šāda alianse viņiem ir negatīvais PR, bet viņi uz to iet, jo zin, ka beigās izšķirošā būs a/m pārdošanas cena. Tas pircējiem ir vēl daudz būtiskāks arguments. Un, protams, jāsaprot, ka viena platforma nenozīmē vienādas automašīnas

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 54

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 

Bricis: Bīstamība uz ceļiem saglabāsies līdz otrdienas rītam (+ VIDEO) 3

Bīstamība saglabājas ne tikai šodien, bet vēl līdz rītdienas rītam. Rīt pēcpusdienā temperatūra visā Latvijā pakāpsies virs nulles, ilgstošie nokrišņi beigsies, intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja LTV laika ziņu redaktors Toms Bricis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti