«ALD Automotive» iznomā savu tūkstošo automobili

2.novembris 2007 10:50

Autoparka vadības un pilna servisa auto līzinga pakalpojumu kompānija SIA „ALD Automotive” ir nodevusi vienam no saviem klientiem - SIA „Laikraksts Diena” - savu tūkstošo automobili Latvijas tirgū.

„Esam gandarīti, ka arvien vairāk klientu novērtē šo pakalpojumu, taču esam pamanījuši arī tādu tendenci, ka joprojām ne vienmēr uzņēmumi izvēlas izmaksu un efektivitātes ziņā labāko risinājumu savam autoparkam,” norāda SIA „ALD Automotive” valdes loceklis Andrejs Pančenko.

Saistībā ar pilna servisa auto līzingu Latvijas uzņēmumiem joprojām ir virkne kļūdainu pieņēmumu. „Izplatītākais pieņēmums ir, ka pakalpojums ir dārgs, kaut arī tā nav. Tas ir saistīts ar to, ka salīdzinot pilna servisa auto līzinga mēneša maksājumu ar summu, kuru klients maksā vienkārša līzinga jeb finansējuma gadījumā, starpība šķiet liela. Tomēr pilna servisa auto līzings ir ne tikai līzinga procenti un amortizācija, bet arī ietver veselu rindu ar citām izmaksām, kas klientam rastos jebkurā gadījumā, lietojot automašīnu,” norāda Andrejs Pančenko, piebilstot, ka pilna servisa līzinga gadījumā klients pilnībā izvairās no tādiem riskiem kā atlikušās vērtības un uzturēšanas izmaksu pieauguma riski, kā arī procentu likmju izmaiņas, jo nomas maksa paliek nemainīga un fiksēta visam nomas periodam.

Cits bieži sastopams maldīgs priekšstats ir tāds, ka, jo garāks ir līzinga termiņš, jo mazāka ir nomas maksa. „Taču praksē bieži notiek otrādi, jo, ņemot vērā automašīnas nolietojumu un uzturēšanas izmaksas, nomas maksa 5 gadu līgumam ar nobraukumu virs 30 000km gadā būs lielāka par 3 vai 4 gadu nomu. Mūsu pieredze rāda, ka vienas automašīnas vidējais optimālais termiņš pilna servisa līzinga līgumam atkarībā no markas, modeļa un nobraukuma ir 3-4 gadi. Loģisks ir jautājums: kāpēc maksāt vairāk un braukt ar vecu auto?” saka Andrejs Pančenko, aicinot uzņēmējus vairāk uzmanības pievērst dažādu alternatīvu salīdzināšanai.

Šobrīd visā Baltijā ALD Automotive ir iznomājis jau vairāk nekā 2000 automašīnu. „Esam pārliecināti, ka pilna servisa līzings iegūs vēl lielāku atzinību Latvijas uzņēmēju vidū, līdzīgi kā tas notiek citās pasaules valstīs,” atzīmē Andrejs Pančenko, uzsverot, ka pasaulē vairāk nekā 80% korporatīvo klientu, kuru darbībā nepieciešams autotransports, izmanto tieši pilna servisa auto līzingu.

Līdzšinējos uzņēmuma sasniegumus ALD Automotive valdes loceklis vērtē ļoti pozitīvi. „Salīdzinoši īsā laikā no Latvijā nezināma pilna servisa auto līzinga uzņēmuma esam kļuvuši par nozīmīgu tirgus dalībnieku, kas ir sevi pierādījis kā profesionāls un konkurētspējīgs spēlētājs. Mēs vēlamies piedāvāt klientiem tādus risinājumus, kas palielina viņu darbības efektivitāti un kvalitāti. ALD Automotive tuvākās nākotnes plāni ir nemainīgi – sasniegt vismaz 30% no kopējā Baltijas pilna servisa līzinga tirgus. Pēc mūsu aplēsēm šobrīd šajā kategorijā uzņēmuma tirgus daļa ir ap 20%,” atzīmē Andrejs Pančenko.

Pilna servisa līzings (operatīvais līzings ar pilnu servisa apkalpošanu) paredz, ka ikmēneša maksājumā iekļauti visi izdevumi, kuri saistīti ar autoparka ekspluatāciju un administrēšanu, tostarp, apdrošināšana, riepas, nodevas, tehniskās apkopes, tai skaitā arī ārpus garantijas apkalpošana u.c. ALD Automotive pakalpojumu nosacīti var iedalīt trīs daļās: plānošana un konsultācijas, finansējums (auto iegāde, apdrošināšana, nodokļi u.c.) un administrēšana (pēc auto iegādes un tās izmantošanas laikā).

Īsumā par „ALD Automotive”
ALD Automotive ir viens no vadošajiem un lielākajiem autoparku vadības un pilna servisa līzinga pakalpojumu sniedzējiem Eiropā:
•    Darbojas 39 valstīs;
•    Nodarbina aptuveni 3 600 cilvēku;
•    Pārvalda vairāk nekā 687 250 automašīnas (2007.gada septembra dati).
•    Baltijas tirgū ALD Automotive aktīvi darbojas kopš 2006.gada
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Forbes nosauc vērtīgākos auto zīmolus; līderos Toyota, Mercedes un BMW 6

Forbes publicējis ikgadējo pasaules vērtīgāko zīmolu reitingu. Pirmajā simtniekā iekļuvuši arī 12 auto zīmoli, no kuriem pirmajā vietā Toyota, kuras vērtība tiek lēsta 44,7 miljardu dolāru apmērā. Lasīt vairāk

 

Lada mašīnas tagad arī Čīlē 8

AvtoVAZ paplašinājis savas produkcijas noieta tirgu ar Dienvidamerikas valsti Čīli, kur šogad plāno realizēt līdz pat 400 automobiļu. Lasīt vairāk

 

Izgatavots Bugatti Chiron Nr`100

Varenauto ražotājs Bugatti izgatavojis un nodevis kādam klientam no Tuvajiem Austrumiem simto Chiron eksemplāru. Lasīt vairāk

 

258 (272 Zs) - Volkswagen laiž klajā Amarok pikapu ar Overboost funkciju 6

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen uzsākusi pikapa Amarok jaudīgākās versijas ražošanu. Tā apgādāta ar 258 Zs jaudīgu V6 motoru un Overboost funkciju, kas īslaicīgi piegādā vēl 14 Zs. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti