Lai gan “Maxima” veikalos šogad pārdoti 5,2 reizes vairāk atstarotāju nekā pērn šajā pašā laikā, uzņēmums nolēmis atbalstīt vērienīgo Ceļu Satiksmes Drošības direkcijas kampaņu “Nenobrauc” gājēju drošībai, ziedojot 100 tūkstošus bezmaksas atstarotāju.
No tiem 14 tūkstošus atstarotāju no 10. novembra varēs saņemt “Maxima XX” un “Maxima XXX” veikalu loteriju stendos ikviens pilnīgi par brīvu, bet pārējos atstarotājus izdalīs policisti uz ceļiem un akcijas rīkotāji - autoostās.Tādējādi CSDD sadarbībā ar Valsts policiju, Iekšlietu un Satiksmes ministrijām ar “Maxima” atbalstu pievērsīs uzmanību gājēju drošībai. Galvenā mērķauditorija būs autovadītāji, kuriem diennakts tumšajā laikā ir jābrauc tā, lai viņi laikus varētu pamanīt tumšos lielceļu gājējus.
• Kampaņas laikā tiks translēti video un audio klipi, šoseju malās būs izvietoti vides plakāti „Nenobrauc” un caur dažādiem kanāliem tiks dalīti atstarotāji un apģērbi ar atstarojošām lentēm.
• Rīgas samariešu apvienība (RSA) aicinās pašvaldību sociālos dienestus apzināt tos cilvēkus, kuriem ir nepieciešamas siltās jakas ar atstarotājiem. Līdz mēneša beigām tiks apkopota informācija un decembra pirmajās divās nedēļās iespēju robežās tiks nosūtītas siltās jakas ar atstarojošām lentēm. ( rsa@rsa.lv)
• Militārā policija rīkos reidus un neredzamajiem gājējiem dāvinās vestes ar atstarojošām lentēm. Satiksmes drošības kampaņa „Par gaišāku nākotni!” finansēta no OCTA līdzekļiem.
• Un, kā jau minēts, kampaņas atbalstītājs SIA „Maxima Latvija” ziedos 100 tūkstošus atstarotāju, kurus reidu laikā dalīs Valsts policijas darbinieki un kuri par brīvu būs pieejami Maxima veikalos.
Bet kāpēc “Maxima” dāvina par brīvu to, ko itin labi izdodas pārdot par naudu – jo 100 000 atstarotāji ir līdzvērtīgi atstarotāju daudzumam, ko “Maxima” tīklā pārdod vesela gada laikā?
Vai tādējādi “Maxima” nezāģē pati sava biznesa zaru?
Nekā tamlīdzīga. Un pat nesauksim to par uzņēmēju sociāli atbildīgu rīcību, rūpējoties par sabiedrību. Īstais iemesls ir...konkurence. Lai gan “Maxima” nekad nav vairījusies no konkurences ar citiem tirgotājiem, būdama pārliecināta, ka tajā vienmēr tikai uzvarēs, tomēr ir viens veikalu tīkls, pareizāk sakot, veikalu veids, no kura mēs nāvīgi baidāmies. Jo tikai tā klientus vienīgos vairs nekad neatgūsim, tie vienīgie mums uz visiem laikiem ir zaudēti. Tie ir apbedīšanas piederumu veikali un viņu klienti...Tāpēc “Maxima” nolēmusi pārspēt arī šos veikalus - uzdāvinot atstarotājus, kas tumsā cilvēkus pasargās no auto un saglabās viņiem dzīvību.
Jo Jūs, cienījamās pircējas un godātie pircēji, mums esat vajadzīgi dzīvi, sveiki un veseli. Un tādi Jūs esat vajadzīgi visiem cilvēkiem! Tāpēc paldies visiem, kas piedalās šajā labajā akcijā!
www.maxima.lv
Ko Centis par šo visu domā ?