Kompānija BMW paplašinājusi savas reklāmas aktivitātes internetā uz tā saucamo sociālo tīklu rēķina.
Kā žurnālistiem vēstījis kompānijas inovatīvā mārketinga departamenta vadītājs Jorgs Reimanns (Joerg Reimann), saitos YouTube, Facebook un MySpace šobrīd tiek tērēts aptuveni 40% BMW globālās reklāmas budžeta. "Mēs nebūt negrasāmies pārslēgties uz "datoru maniakiem", kuru ir daudz jauniešu vidū,” skaidroja viņš. „Statistika rāda, ka 50% YouTube lietotāju ir vecāki par 35 gadiem, kas jau ir mūsu mērķauditorija. Turklāt 90% mūsu klientu izmanto internetu izvēloties auto, bet šo informāciju ignorēt nedrīkst ".Turklāt BMW apkalpojošajām reklāmas aģentūrām ticis uzdots izstrādāt jaunas metode. Tagad tie nav tikai tradicionālie „baneri”, bet arī interaktīvas spēles, tā saucamais „vīrusu mārketings” un video, kas viegli atrodami meklētājos. BMW apgalvo, ka negatavojas atteikties no tradicionālajiem līdzekļiem, bet augošais komunikāciju veidu skaits modernajā pasaulē prasa jaunu reklāmas formātu meklējumus.