BMW sāk izvietot reklāmu YouTube

5.novembris 2007 11:43

Kompānija BMW paplašinājusi savas reklāmas aktivitātes internetā uz tā saucamo sociālo tīklu rēķina.

Kā žurnālistiem vēstījis kompānijas inovatīvā mārketinga departamenta vadītājs Jorgs Reimanns (Joerg Reimann), saitos YouTube, Facebook un MySpace šobrīd tiek tērēts aptuveni 40% BMW globālās reklāmas budžeta. "Mēs nebūt negrasāmies pārslēgties uz "datoru maniakiem", kuru ir daudz jauniešu vidū,” skaidroja viņš. „Statistika rāda, ka 50% YouTube lietotāju ir vecāki par 35 gadiem, kas jau ir mūsu mērķauditorija. Turklāt 90% mūsu klientu izmanto internetu izvēloties auto, bet šo informāciju  ignorēt nedrīkst ".

Turklāt BMW apkalpojošajām reklāmas aģentūrām ticis uzdots izstrādāt jaunas metode. Tagad tie nav tikai tradicionālie „baneri”, bet arī interaktīvas spēles, tā saucamais „vīrusu mārketings” un video, kas viegli atrodami meklētājos. BMW apgalvo, ka negatavojas atteikties no tradicionālajiem līdzekļiem, bet augošais komunikāciju veidu skaits modernajā pasaulē prasa jaunu reklāmas formātu meklējumus.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krosovers uz sāniem - konflikts ar negaidītu iznākumu (+ VIDEO) 1

Divu autovadītāju konflikts uz kāda autoceļa ASV, Sandjego beidzas ar negaidītu iznākumu. Lasīt vairāk

 

Sieviete ar "BMW" (+ VIDEO) 4

Sieviete ar "BMW" nolemj apgriezties un aizšķērso ceļu filmētāja "Lada Granta", kā rezultātā cieš "Granta" pasažieris. Lasīt vairāk

 

"Mercedes" apskādē no abām pusēm (+ VIDEO) 47

Kad priekšā braucošais "Gazel" furgons apstājas pirms gājēju pārejas, transportlīdzeklis, kas brauc aiz "Mercedes", ietriecas tam virsū un iestumj to "Gazeles" aizmugurē. Lasīt vairāk

 

1,9 sekundes līdz simtam – japāņi izstrādājuši jaunu ātruma karali (+ FOTO) 1

Autobūves jaunumiem veltītie mediji raksta par jaunu rekordu, ko uzstādījusi japāņu kompānijas "Aspark" izstrādātā kupeja "Owl". 100 km/h stundā šī elektriskās piedziņas automašīna sasniedz 1,921 sekundē. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti