Fiat Scudo izraudzīts par 2008.gada starptautisko autofurgonu

6.novembris 2007 8:59

Iegūstot 108 no 140 iespējamajiem punktiem, 25.oktobrī, Amsterdamā notiekošajā Eiropas komerctransporta žurnālistu ikgadējā starptautiskajā konkursā Fiat Scudo tika izraudzīts par gada autofurgonu.

Nominētos transportlīdzekļus izvēlas kompetenta žūrija, kuras sastāvā ir 20 profesionāli žurnālisti no Eiropas valstīm.



Izstrādāts „Fiat” un „Psa” sadarbības ietvaros un izgatavots franču „Sevel Nord” rūpnīcā Valensjenā, Fiat Scudo autofurgons ir īpaši piemērots mūsdienu Eiropas pilsētu un starppilsētu preču pārvadājumu prasībām. Tas apvieno standarta automobiļa īpašības, manevrējamību un komfortu ar vieglajam komerctransportam raksturīgo kravas kapacitāti, kravas iekraušanas un izkraušanas ērtumu un produktivitāti.

„International Van of the Year 2008” žūrija īpaši novērtēja Fiat Scudo mehāniku, kas izstrādāta, ņemot vērā iespēju autofurgonu izmantot arī pasažieru pārvadājumos, jo Scudo aprīkots ar piekari, kas nodrošina lielisku braukšanas komfortu pat tad, ja transportlīdzeklis ir tukšs. To nodrošina arī autofurgona īpašā virsbūve ar atšķirīgām stingrības zonām, jauna bremžu sistēma ar 4 disku bremzēm, ABS, elektroniskā bremžu spēka sadale (EBD) un drošības spilvens vadītāja pusē. Scudo pieejams arī ar elektronisko trajektorijas stabilizācijas sistēmu (ESP), ko papildina pretslīdēšanas regulēšana (ASR), kā arī drošības spilveni.

Komerciālā transporta sektorā Scudo ieviesis arī vairākus jaunievedumus, piemēram, inovatīvo izvēles pneimatisko aizmugurējo piekari, kas ļauj transportlīdzeklim iebraukt sabiedriskajās vairākstāvu autostāvvietās (Scudo kopējais augstums nepārsniedz 1.90 m) un atvieglo kravas iekraušanu un izkraušanu. Pieejamas arī versijas ar garo garenbāzi un paceltu jumtu, lai nodrošinātu dažādu materiālu pārvadājumus. Visi kravas furgoni ar atdalošo starpsienu pieejami ar kabīnes griestos iebūvētu inovatīvu centrālo uzglabāšanas nodalījumu, kuram var piekļūt no kravas telpas.

Tāpat atzinīgi tika novērtēts trīs pieejamo dzinēju zemais degvielas patēriņš un apkopes izmaksas: 90 ZS 1.6 „Multijet” 16v, 120 ZS 2.0 „Multijet” 16v un 136 ZS 2.0 „Multijet Power” 16v ar dīzeļdegvielas daļiņu filtru (DPF) kā standartu. Visi dzinēji atbilst „Euro 4” standartam.

Prestižā balva apstiprina jaunā „Scudo” panākumus Eiropā, jo 2007.gada pirmajos deviņos mēnešos Eiropā saņemti vairāk kā 30 000 pasūtījumu, kas ir par 82 procentiem vairāk, nekā pērn šajā pašā laika periodā.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

4000 km bez cilvēka palīdzības - bijušais Uber darbinieks radījis „perfektu” autopilotu (+ VIDEO) 2

Ar šo tehnoloģiju aprīkots Toyota Prius bez cilvēka iejaukšanas aizbraucis no vienas ASV piekrastes līdz otrai. Lasīt vairāk

 

Divās dienās trīs bojā gājušie satiksmes negadījumos

Pirmdien bojā gājuši divi notriekti gājēji, bet vakar satiksmes negadījumā nāvējošas traumas guvis vēl viens cilvēks Lasīt vairāk

 

Kā prasmīgi organizēt satiksmes plūsmu (+ VIDEO) 9

Dažādas situācijas, dažādi risinājumi. Video pierāda, ka ar modelēšanas paņēmienu iespējams organizēt raitu satiksmes kustību ar dažādu caurlaišanas plūsmu. Lasīt vairāk

 

Par 20% dārgāka degviela un kurināmais - ES rosina Latvijai apņemties ambiciozākus plānus "zaļās" enerģijas īpatsvara palielināšanā 30

Latvijai līdz 2030.gadam būtu jānodrošina vismaz 45% atjaunīgo energoresursu (AER) īpatsvars valsts enerģijas galapatēriņā, iepriekš prognozēto 40% vietā, teikts Ekonomikas ministrijas (EM) izstrādātajā nacionālajā enerģētikas un klimata plāna projektā 2021.-2030.gadam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti