«The Italian Job» brauciena dienasgrāmata (4.daļa)

7.novembris 2007 10:42

Turpinājums dienasgrāmatai, ko raksta Kaspars un Agita, piedaloties «The Italian Job» braucienā.

Fotogalerija »

 

3.11.2007, sestdiena

uff, dieniņa!!
no rīta migla, tad lietus, bet visbeidzot arī saule.
Lai nebūtu jāmaksā francūžiem par lielceļa lietošanu, izbraucām vēl krēslā, un pa mazajiem ceļiem. Skaisti, francūžiem mazi miestiņi savienoti ar maziem līkumainiem celiņiem, vietām dubļainiem no smagās lauksaimniecības tehnikas. Braucām pa ceļu Briseles virzienā, un tad tos bija slēgts, un nācās braukt pa apvedceļu. Vēl mazāku, vēl līkumaināku, un vēl pilnāku ar traktoriem, jo šis šķiet ir gavenais Francijas cukurbiešu audzēšanas reģions.
Tieši 11:30 bijām Kalē, pie Seafrance termināla, gatavi braukt pāri uz miglaino Albionu. Bet, kad bijām jau pusceļā, bija skaidrs, ka Duvras baltās klintis tomēr šodien būs skaisti redzamas un saules apspīdētas. Braucot nost no prāmja sarīkojām milzu troksni ar motoru rēcināšanu un pīpināšanu, publikai pr lielu uzjautrinājumu.
Nobraukuši no kuģa, sekojām 66. mašīnai, kas teicās zinot apkārtni, un solīja mūs aizvest uz Braitonu pa īsāko ceļu. Tas viņiem diez ko neizdevās, jo satikšanos 15:00 nokavējām par stundu, bet uz finiša līniju Braitonas Madeiras ceļā paspējām pēdējā minūtē, par to izpelnoties vislielākās ovācijas.
Vēlāk, astoņos vakarā, Grand hotelī mums bija svinīgās rallija beigu vakariņas. Organizatori pateicās visiem dalībniekiem, un izdalīja balvas visiem speciālo uzdevumu uzvarētājiem, un četrām labākajām ekipāžām. Diemžēl mums ne, jo, kā vēlāk izrādījās, ar savām 8,17 soda sekundēm pa sešām rallija dienām bijām tikai sestajā vietā.
Īpašu pateicību izteica 66. mašīnai par skaistāko Kentas un Saseksas vietu izrādīšanu mums - latviešu ekipāžai. Agita uz viņiem bija dikti nikna!

4.11.2007, svētdiena

pieminama tikai ar to, ka Braitonā un pa ceļam uz Londonu vērojām Londonas - Braitonas antīko auto ralliju. Kad es rakstu antīko, tad tiešām tā ir, jo šinī rallijā atļauts piedalīties tikai automobiļiem, kas ražoti līrz 1905. gadam. Neskatoties uz to, rallijā piedalījās ap 500 auto un motociklu! Muzejs uz ceļiem, vēl jo vairāk, tāpēc, ka katrs anglis, kam kolekcijā ir kāda veca mašīna, uzskatīja par savu pienākumu šodien ar to izbraukt. Bija jocīgi vērot smalku 20. gadu rolsroisu stāvam ceļa malā, un vērojot ralliju, bet nožēlojot, ka nedrīkst piedalīties.
Piedalījās arī divi 1905. gada elektromobiļi, un viens aizpagājušā gadsimta tvaika auto.

www.miniclub.lv
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Forbes nosauc vērtīgākos auto zīmolus; līderos Toyota, Mercedes un BMW 6

Forbes publicējis ikgadējo pasaules vērtīgāko zīmolu reitingu. Pirmajā simtniekā iekļuvuši arī 12 auto zīmoli, no kuriem pirmajā vietā Toyota, kuras vērtība tiek lēsta 44,7 miljardu dolāru apmērā. Lasīt vairāk

 

Lada mašīnas tagad arī Čīlē 8

AvtoVAZ paplašinājis savas produkcijas noieta tirgu ar Dienvidamerikas valsti Čīli, kur šogad plāno realizēt līdz pat 400 automobiļu. Lasīt vairāk

 

Izgatavots Bugatti Chiron Nr`100

Varenauto ražotājs Bugatti izgatavojis un nodevis kādam klientam no Tuvajiem Austrumiem simto Chiron eksemplāru. Lasīt vairāk

 

258 (272 Zs) - Volkswagen laiž klajā Amarok pikapu ar Overboost funkciju 6

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen uzsākusi pikapa Amarok jaudīgākās versijas ražošanu. Tā apgādāta ar 258 Zs jaudīgu V6 motoru un Overboost funkciju, kas īslaicīgi piegādā vēl 14 Zs. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti