Saskaņā ar šā gada deviņu mēnešu rezultātiem apdrošināšanas akciju sabiedrība „BTA” ir nostiprinājusi savas līderpozīcijas Latvijas apdrošināšanas tirgū un uzrādījusi labus risku parakstīšanas rezultātus.
Šā gada deviņos mēnešos BTA parakstīto bruto apdrošināšanas prēmiju apjoms ir pieaudzis līdz Ls 47 253 230, kas ir par 58% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā laika periodā. Savukārt izmaksātās bruto atlīdzības šā gada sešos mēnešos bija Ls 19 847 122, kas ir par 45% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn.Visvairāk šā gada pirmajos trijos ceturkšņos BTA ir parakstījusi prēmijas sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanā (KASKO) - Ls 18 529 298 apjomā, arī izmaksātās atlīdzības šajā veidā ir lielākā daļa no visām atlīdzībām – Ls 8 581 291. Transportlīdzekļu apdrošināšanā parakstīto prēmiju apjoms, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, pieaudzis par 76%, savukārt izmaksāto atlīdzību apjoms palielinājies attiecīgi par 57%.
Sauszemes transporta līdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības jeb OCTA apdrošināšanā uzņēmuma prēmiju apjoms šā gada divos ceturkšņos bija Ls 11 761 591 (par 65% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā periodā), bet izmaksāto atlīdzību apjoms - Ls 5 989 594 (attiecīgi pieaugums par 64%).
Veselības apdrošināšanā parakstītas apdrošināšanas prēmijas Ls 8 697 193 apmērā, kas ir par 50% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, bet izmaksāts Ls 3 768 853 – par 32% vairāk nekā pērn.
Visos augstāk minētajos apdrošināšanas veidos BTA pēc parakstīto apdrošināšanas prēmiju apjoma ieņem līderpozīcijas Latvijas tirgū.
BTA tirgus daļa šā gada deviņos mēnešos sasniedz gandrīz vienu ceturto daļu jeb 24 % no kopējā Latvijas nedzīvības apdrošināšanas tirgus.
Uzņēmuma pārskata perioda peļņa ir Ls 3 339 346, no kuras lielāko daļu - Ls 2 036 115 nodrošina ienākumi no investīcijām.
„Veiksmīga investīciju politika kombinācijā ar administratīvo izdevumu optimizāciju ir šo labo rezultātu pamatā, par ko esam gandarīti. Turklāt BTA veic rūpīgu risku analīzi, vērtējot šos riskus pēc vairākiem kritērijiem. Tādējādi kompānija veic pozitīvu selekciju, nodrošinot lielākajai savu klientu daļai pat zemākas apdrošināšanas pakalpojumu cenas nekā vidēji tirgū. Tas ļauj BTA nodrošināt nepieciešamo konkurētspēju šā brīža Latvijas tirgū valdošās asās konkurences apstākļos,” rezultātus komentē BTA viceprezidente Jeļena Alfejeva.
BTA darbības stratēģija un mērķi ir vērsti uz to, lai kompānija kļūtu par vadošo apdrošināšanas sabiedrību Baltijas tirgū, būtu dinamiska un profesionāla, kas apmierinātu klientu vēlmi saņemt kvalitatīvus apdrošināšanas produktus jebkurā klientam izdevīgā veidā un vietā.
Tā ar nesapratu,kurš apdrošinātājs redaktoram vairāk uzsaucis, visus tā cītīgi reklamē,reklamē...šie visu laiku īd,ka jāceļ polisēm cenas,esot grūta dzīve,bet peļņa kā aug tā aug :D:D
Jautājums otreiz-tas ir reklāmraksts vai neveiksmīga pielaizīšanās ?