Priekšlikumi sabiedriskā transporta joslu ierīkošanai Rīgā 40

 
14.novembris 2007 10:09

Pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta pasūtījuma ir apzinātas ielas, kur iespējams ierīkot sabiedriskā transporta joslas tā kustības uzlabošanai.

Sabiedriskā transporta joslas ir būtiskas, lai sabiedriskajam transportam sniegtu iespēju apbraukt sastrēgumus un uzlabotos tā kustības ātrums.

  Izvērtējot Rīgas centra ielu tīklu, satiksmes organizāciju un sabiedriskā transporta maršrutu izvietojumu, ir izstrādāti priekšlikumi izveidot sabiedriskā transporta joslas sekojošās ielās vai to posmos:
* Raiņa bulvārī;
* pār Zemitānu tiltu un Aleksandra Čaka ielas posmā līdz Ērgļu ielai;
* Brīvības gatves posmā no Mazās Biķernieku ielas līdz esošajai sabiedriskā transporta joslai;
* Brīvības gatves posmā no Cēsu ielas līdz Pērnavas ielai;
* Brīvības ielas posmā no Elizabetes ielas līdz Raiņa bulvārim;
* Gogoļa ielas posmā no Puškina ielas līdz 13.janvāra ielai;
* Satekles ielā no Elizabetes ielas;
* uzbrauktuvē no Mūkusalas ielas uz Salu tiltu.

Tāpat atbrīvot tramvaja sliežu ceļus:
* Krišjāņa Barona ielā;
* Slokas ielā no Kuldīgas ielas līdz Mārtiņa ielai;
* Matīsa ielā centra virzienā;
Organizēt autobusu satiksmi pa tramvaja sliežu klātni:
* pa Ganību dambi Sarkandaugavas virzienā no Pētersalas ielas līdz Tilta ielai;
Tiek izskatīta arī iespēja noteikt sabiedriskā transporta prioritāti Avotu ielā abos virzienos.

Šo sabiedriskā transporta joslu ieviešanai 2007.gadā tiks izsludināts konkurss par satiksmes organizācijas shēmu un projektu izstrādi. Jautājums par sabiedriskā transporta joslu ierīkošanu vēl būs jāizskata Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejā.

Kā zināms, šobrīd Rīgā sabiedriskā transporta joslas ir ierīkotas vai noteikta tramvaja kustības prioritāte:
• 13.janvāra ielā, posmā no Merķeļa ielas līdz 11.novembra krastmalai;
• 13.janvāra ielā, posmā no 11.novembra krastmalas līdz Prāgas ielai;
• Stabu ielā, posmā no Avotu ielas līdz Aleksanda Čaka ielai;
• Brīvības ielā, posmā no Ūnijas ielas līdz Gaisa tiltam, virzienā uz centru;
• Slokas ielā, posmā no Mārtiņa ielas līdz Kalnciema ielai;
• Merķeļa ielā, posmā no Marijas ielas līdz Brīvības ielai;
• Kalpaka bulvārī no Brīvības ielas līdz Krišjāņa Valdemāra ielai;
• Turgeņeva ielā, posmā no Gogoļa ielas līdz Dzirnavu ielai;
• Kārļa Ulmaņa gatvē, posmā no Bauskas ielas līdz Vaiņodes ielai;
• Vaiņodes ielā, posmā no Kārļa Ulmaņa gatves līdz Ģimnastikas ielai;
• sabiedriskajam transportam atviegloti braukšanas noteikumi ir arī Avotu ielā, posmā no Lāčplēša ielas līdz Lienes ielai, braukšanai virzienā no centra;
• atviegloti braukšanas noteikumi ir Bauskas ielā, posmā no Viesītes ielas līdz Stērstu ielai;
• atviegloti braukšanas noteikumi ir A. Deglava ielā, posmā no Tallinas ielas līdz Lienes ielai;
• tramvaja sliedes ir atbrīvotas no pārējo transportlīdzekļu satiksmes Uzvaras bulvārī- posmā no Bāriņu ielas līdz Akmens tiltam;
• tramvaja sliedes ir atbrīvotas no pārējo transportlīdzekļu satiksmes Kronvalda bulvārī;
• tramvaja sliedes ir atbrīvotas no pārējo transportlīdzekļu satiksmes Krišjāņa Barona ielā no Ērgļu ielas līdz Pērnavas ielai;
• tramvaja sliedes ir atbrīvotas no pārējo transportlīdzekļu satiksmes Maskavas ielā no Puškina ielas līdz Elijas ielai.

Kā zināms, sabiedriskā transporta kustības regularitātes nodrošināšana Rīgas pilsētā ir noteikta par prioritāti.
 
Visi komentāri
 
247210. viesis 14.novembris 2007 10:15
0 0 Atbildēt

Ko dod tie aizliegumi Barona ielā braukt pa sliedēm, ja korķu laikā tāpat brauc pa sliedēm un vēl taisa labos pagriezienus no sliedēm. Aizliegumam nav jēgas, ja nevar nodrošināt tā kontroli. Kaut kameras salikt.

247213. viesis 14.novembris 2007 10:36
0 0 Atbildēt

Brivibenē ja novāks tos kas mētajas pa pirmo joslu tad lai tas trolejbuss tur arī dzīvo! bet Chur lai nelien mūsu joslās :D

247215. viesis 14.novembris 2007 10:41
0 0 Atbildēt

visvairāk mani uzjautrina tie troļļuku dragreisi, skaisti piemēri parasti ir Brīvības ielā posmā no Matīsa ielas līdz ~Dzirnavu ielai

Viens troļļuks brauc pa pirmo joslu (viss itkā ir kārtībā), bet otrs iekārtojas tam gandrīz blakus otrajā joslā.

Jautājums - PRIEKŠ KAM??? Apdzīt tak tāpat nevar.

Zinu vienu paziņu, kas tādā situācijā mēdz nostāties pirmajā joslā ais pirmā troļļuka

Nu šāda shēma sāk tuvoties pieturai pie "Rīgas modēm" pirmais troļļuks piebrauc pie pieturas, otrais mazliet iepaliek, bet pirmajā joslā netiek, jo tur mans paziņa. Tad nu sāk gnusīt uz manu paziņu, ko viņš tur dara?!? Bet jautājums ir - ko pats troļļuks darīja tai 2. joslā un uz ko cerēja un kāpēc manam paziņām ir pēkšņi jāpazūd no pirmās joslas?

Vajadzētu mazliet padrāzt arī sabtrans stūrmaņus

Viņu pārkāpumu saraksts ir pagarš

1. Iebraucam pieturā un UZREIZ sākam rādīt kreiso pagriezienu, kaut cilvēki vēl tik sāk kāpt ārā, citi vēl kāps iekšā un vcēl dažiem biļētes jātirgo

2. Iebraucam krustojumā un apstājamies pa vidu, lai šķērsojošā iela pie savaq zaļā vispār nevarētu izkustēties, lai gan pilnīgi mierīgi vbarēja pagaidīt nākamo zaļo signālu luksoforā.

3. Ja ir sabtrans josla - tad lai no tās ārā NELIEN, ja reiz ir josla, tad tā arī ir jāizmanto.

4. Braukšana pa 3. joslu jāaizliedz (attiecas vairāk uz mikriņiem) - ko lien tai 3. joslā ja apstājas pie apmales ik pa 300-400 metriem...

Ne pārkāpums, bet ieteikums Rīgas satiksmei - aizliegt transporta līdzekļa vadītājam pārdot biļetes - sabtrans mazāk stāvēs pieturā, būš raitāka satiksme, un īsāks sabtrans maršruta veikšanai nepieciešamais laiks un mazāk veidosies korķi dēļ tā, ka kāda josla stāv, jo troļļuks andelē biļetes...

247216. viesis 14.novembris 2007 10:45
0 0 Atbildēt

Ko dos sab. transporta josla Brīvības ielā pirms Pērnavas???

Tas sabiedriskais, kas brauc taisni tik un tā brauks pa otro/trešo joslu, bet tie parastie braucēji, kam jāgriežas pa labi, tik un tā legāli būs pirmajā joslā. Kas mainīsies?

Jeb sab. transportam atvēlētā nebūs pirmā josla?

No sākuma nodrošiniet normālu transporta plūsmu Pērnavas ielā, lai neveidotos koķi uz Brīvībenes, un netērējiet mūsu naudu nevajadzīgiem jaunievedumiem!

247219. viesis 14.novembris 2007 10:54
0 0 Atbildēt

Labāk būtui vismaz pusi līdzekļu novirzījuši sabtrans maršrutu shēmas optimizēšanai, lai maršruti būtu atbilstoši mūsdienu, patreiz sabiedrības izmantotāko brauciena uzsākšanas un galamērķiem...

Piemēram RTU Studentam iebraucot no Bauskas, Jelgavas, Jūrmalas, Liepājas vai Ventspils puses Daugava ir jāšķērso DIVAS reizes, lai nokļūtu Ķīpsalā, ja tas izmanto Sabtrasportu. Vai nav absurds???

Sabtrans Josla 13. janvāra ielā ir pirmā, bet PILNĪGI VISI autobusi, kas to izmanto tāpat pārkārtojas 11. novembra krastmalā uz 3. joslu, jo tiem ir jāšķērso Akmens tilts. Jēga no tās joslas? Autobuss var ātrāk tikt līdz 11. novembra krastmalai, lai aizdambētu tur visu krustu kārtojoties uz 3. joslu? CIk nav redzēts, ka tā josla ir tukša, bet autobusi stīvējas iekšā 2. vai 3. joslā jau uz 13. janvāra ielas...

247224. viesis 14.novembris 2007 11:15
0 0 Atbildēt

Nu Ok.

Zemitānu tilts - no problem, piekrītu, vajag. Pamatā tas sastrēgums gan ir dēļ Pērnavas ielas sastrēguma un 3 autobusiem, kas kursē bieži un, kā likums, paliek šķērsām Čaka ielai.

Ko dos sab josla līdz Ērgļu ielai - nezinu, jo tur jau nav vairs sastrēgumu - aizvāks stāvošos, bet pēc tam tāpat šaurā vieta ar līkumu pie šautuves - tur visi atdursies...

No Mazās Biķernieku līdz esošai joslai - cik saprotu, M.Biķernieku ir tā pie Statoil (pretī Ropažu ielai). Kā no turienes līdz VEF var izveidot sabtrans joslu - nezinu? Malējā josla jau tā ir patukša, jo iet pa labi uz Vairogu pārvadu, un sabtran jau tāpat to izmanto, lai apbrauktu sastrēgumu un ielīstu vidējā joslā pie Vairogu krusta? Vidējo joslu par sabtrans taisīt nevar - tad jāmaina likumdošana. Var jau atkal pārbūvēt krustojumu...

247242. viesis 14.novembris 2007 12:25
0 0 Atbildēt

kāmēr nebūs noverošanas kameras ar speciālam paceļamiem stabiņiem-barjeram - visam nebūs jēgas... vispār derētu vel automatiskie ložmeteji- lai KISKAS atšautu....

247243. viesis 14.novembris 2007 12:28
0 0 Atbildēt

Tad vajag ieviest arī sabiedrisko joslu "kontrolierus", jeb vieglos, kuri rullē pa sab.koslām un drāž visu, kas tur atrodas un evakuē tur stāvošos. Brauc pa priekšu autobusam kā tāds "attīrītājs".

247246. viesis 14.novembris 2007 12:54
0 0 Atbildēt

murgs, sviests, un meesls..

da taa jau beztolkaa taas ab. trans. joslas..

korkji no taa tikai palielinaas..

247247. viesis 14.novembris 2007 12:57
0 0 Atbildēt

sabtrans joslas nebūtu nekas slikts, ja būu kaut viens ieguvējs - tgas pats sabtrans. Ielas rāda ja ne pretējo tad bezizmaiņu, proti - sabtrans tamdēļ žiperīgāk nekursē, bet pārējiem ir sliktāk...

interesanta politika - nevis rūpēties, lai vismaz kādam būtu labāk, bet padarīt kādam dzīvi sliktāku, lai kaut kas uz tā fona izskatītos labāk...

Wot to es saprotu!

247251. viesis 14.novembris 2007 13:52
0 0 Atbildēt

Par zemitānu tiltu piekrītu

247252. viesis 14.novembris 2007 13:57
0 0 Atbildēt

Trolljuki driz bus kkadi Diewi un neaizskaramie.. Vinjiem vel sarkanas mirgalkas un sirenu iedot.

127.0.0.1 212.93.97.206

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

247253. viesis 14.novembris 2007 14:28
0 0 Atbildēt

a par sliedēm runājot -Rīgā ir tik daudz ielas, kur trambulis irt blakus ielai - ja vien buutu segums tāds pa kuru var izbraukt, tad vareetu laist sab transu (Autobusu) pa sliedēm un pēc tramvaja luxoforiem ...

Piemēram - no Autoostas (stockmana pusē) uz Akmens tilta pusi - likvidējam sabtransa joslu un busu laižam pa sliedēm līdz'pat slokas ielai - kur problēma ???

247254. viesis 14.novembris 2007 14:32
0 0 Atbildēt

VNK Ofisi ir jāpārceļas ārpus Rīgas centra ... ir zināmi piemēri un darbinieki ir sajusmā ietaupās laiks, nauda utt.... (protams vienmēr būs kāds kurš dzīvo otrā upes pusē, bet tad ir jaizvērtē vairākuma viedoklis)

Ja Rīgas dome nespēj izveidot normālu transporta plūsmu Rīga, tad mums vnk ir jāriikojas pašiem.

247255. viesis 14.novembris 2007 14:33
0 0 Atbildēt

p.s. - un lai ne1 nestaasta, ka tur nevar izbraukt - pats tādā veidā esmu apbraucis korķi - ļoti ātri. Sab. trans. grafiku nekavētu, pasažieri apmierinātāki, autobusi nevandītos pa tām joslām - neredzu nevienu, kas varētu būt neapmierināts šajā shēmā ...

247256. viesis 14.novembris 2007 14:34
0 0 Atbildēt

un pats galvenais neaizmirst izdarīt tā lai sabiedriskais nav tik pārbāzts un nesmird.

takš tajos tramvajos ir pretīgi atrasties, kāpēc lai cilvēki korķī sēdēšanu mainītu pret pretīgu sab. transportu

+ vēl izdomā pacelt cenas, lai cilvēkam būtu vēl mazāka motivācija mainīt auto pret sab.transportu

labāk būtu kaut ko izdomājuši ar sab.tranportu + skolnieki, proti visi pamanīja ka skolas brīvlaikā var uz pusi ātrāk pārvietoties un tas tikai tāpēc ka vecāki nevēlas bērnus vest ar sab.transportu

247258. viesis 14.novembris 2007 14:44
0 0 Atbildēt

Tiek izskatīta arī iespēja noteikt sabiedriskā transporta prioritāti Avotu ielā abos virzienos.

A kaa shito saprast???? Tjipa Avotenee vispaar aizliegt transporta kustiibu, iznjemot sabtransu?

247259. viesis 14.novembris 2007 15:04
0 0 Atbildēt

Avīzē vēl bij doma ka Brīvībsielas/Kalpakbulv krustā no sabtrans joslas nedrīkstēšot arī pa labi griezt - tātad labais pagrieziens tur paliek vispār tikai sabtransam, bet visiem pārējiem jālien apkārt līdz brīvpiem, atpakaļ pa brīvības, un kreisais uz kalpaka.

Varbūt lai pastāsta kas ir tie kas šito visu izdomā, un kur viņus atrast? Domāju ka pēc pāris vakariem ar jauno sistēmu tos cilvēkus vajadzēs meklēt citus, un domei būs jāmeklē finansējums masveida bēru ceremonijai.

247262. viesis 14.novembris 2007 15:21
0 0 Atbildēt

ir jaataisa metro, agri vai veelu bez taa neiztikt, es vnk neredzu citu izeju! Cik te var njemties ar tam sabiedriskajam joslam un tiltiem un tuneljiem un vel sazin ko! Nevajadzeja D-tiltu buvet, bet gan metro rakt! un gala stacijas Rigas nomales park`nride stavvietas. Luk tas reali atslogotu korjkus Riigaa!

247264. viesis 14.novembris 2007 15:42
0 0 Atbildēt

Man arī šķiet, ka bez metro nākamajā piecgadē tomēr neiztiksim. Vismaz trīs diogonalās un viena riņkveida metro līnija Rīgas apstākļos ļoti noderētu. Taisnās varētu būt aptuveni tml: Zolitude-centrs-Jugla ; Imanta - centrs - Krasta masīvs-Ķengarags ; Sarkandaugava - Teika - Dārciems . Nu, rinķveida līnija pa apli savienotu visas kopā. Domāju, ka tml. risinājums par 75% samazinātu sastrēgumus. Lai gan tas ir ļoti relatīvi, jo piem. Maskavā, ar visu plašo metro tīklu, sastrēgumi ir neatrisināmi.

247265. viesis 14.novembris 2007 15:47
0 0 Atbildēt

Beidzot no RD puses nāk kādi saprātīgi, reāli transporta problēmas risinoši, lēmumi. Šāda sistēma ar sab. transporta joslām un priekšrocībām un atsevišķām joslām nav nekāds jaunums, bet ir visur pasaulē (ja neskaita Maskavā, kur biezie uzskata par pazemojumu stāvēt sastrēgumā ilgāk kā "lohi"). Arī par ieviešanas mehānismiem nav jāizdomā nekādi velosipēdi: vienkārši jāpieņem likumi kā visās civilizētās valstīs, piemēram, ka pietiek ar foto, lai no tevis nokāstu sodu. Tad elementāri ir nodrošināt to, ka dažādi klauni nelien pa travaja sliedēm.

247267. viesis 14.novembris 2007 15:51
0 0 Atbildēt

>IkdienasViesis

Idejas, protams, jaukas, žēl, RD parāda norma ar Dienvidu tilta celtniecību ir gandrīz izsmelta un diez vai pietiks kaut Ziemeļu Daugavas šķērsojumam.

247271. viesis 14.novembris 2007 16:12
0 0 Atbildēt

O jā visas joslas vajag atdot sabiedriskajam transportam un uzcelt, ierikot visas iespejamas vietas Park&Ride :)) Gan jau kads atkal labi nopelniis:)

Bet ja ta visa visuma ņem , tad jau normāli, ja ir tādas sabiedriskā transporta joslas, bet nevajag atkal visu pārspīlēt un bāzt tās joslas katrā malā.

domaju, ka tas nemazinās transportlīdzekļu sastrēgumus, bet iedzīs vēl lielākās auzās Rīgu. Vajag padomāt par kaut kādu alternatīvu, ja piemeram nevaram vairs metro uzcelt varbūt sākam domāt par divjoslu satiksmi tas domāts , ka sabiedriskais transports līdzīgs metro pārvietojas pa augšu .

247272. viesis 14.novembris 2007 16:23
0 0 Atbildēt

Organizēt autobusu satiksmi pa tramvaja sliežu klātni:

* pa Ganību dambi Sarkandaugavas virzienā no Pētersalas ielas līdz Tilta ielai.

A varbūt labāk visā Ganību dambja garumā? Lai brauc pa sliedēm:)

247274. viesis 14.novembris 2007 16:57
0 0 Atbildēt

Briiviibas ielaa no alfas liidz juglai arii sliedes briivas...

247278. viesis 14.novembris 2007 18:07
0 0 Atbildēt

kārtējais LV mērkaķrepublikas paraugmurdziņš.

protams -lētāk ir radīt problēmas, nekā tās risināt. nevienam Rīgas domes tukšgalvim jau nenāk prātā, ka vispirms derētu sakārtot satiksmi tā, lai no viena Rīgas gala tiek līdz otram, nebraucot caur centru. tad var rīkot sab.tr. joslas brīvi.

247280. viesis 14.novembris 2007 18:36
0 0 Atbildēt

Par tā sliedēm taisnība, jānomaina segums uz sliežu klātnes un varēs normāli braukt arī autobusi.

247285. viesis 14.novembris 2007 19:58
0 0 Atbildēt

Satiksmes uzlabošanai vajag

1) atbrīvot sliedes no mašīnām

2) palielināt tramvaju intensitāti reizes piecas vismaz

3) trolejbusus un autobusus izmantot tikai cilvēku pievešanai no perifērijas uz pārsēšanās punktiem

4) beidzot ieviest stundas jeb laika biļeti

5) pasažieriem pārvarēt savu kūtrumu un pašiem tos bomžus mest ārā, arī dzērājus, neļaut demolēt transporta salonu, pirkt biļetes kioskos utt. Nu domāt ar galvu....

247287. viesis 14.novembris 2007 20:54
0 0 Atbildēt

TO 247280. viesis 14.11.2007 18:36

Nav taisnība.

Autobusi pa tramvaja sliedēm tik droši rullēt nevar, jo, lai gan tramvaja un autobusa platums ir vienāds (2,5m), tomēr attālums starp pretīmbraucošiem tramvajiem ir tikai 20-40cm, jo tramvajiem kreisajā pusē nav āra spoguļu, bet autobusiem ir. Tātad droši un ātri busi nevarēs pabraukt garām ne tikai busiem, bet pat tramvajiem. Viss nav tik vienkārši kā izskatās. Un neviens nepiekritīs visa Ganībju dambja garumā atbīdīt vienas puses sliedes, lai starp tām būtu lielāks attālums.Tā ir milzu nauda.

247288. viesis 14.novembris 2007 20:59
0 0 Atbildēt

2113 [?] 14.11.2007 19:58

Tramvaju intensitāti palielināt nevar, jo to ir tik, cik ir. Rīgā vispār ir tikai 252 vagoni, (sadalam 252 vag. pa 11 maršrutiem, cik iznak?) kuri ir sakabināti pa 2. Ja paņem nost tos, kas atrodas ikdienas apkopēs, vai remontos (krāsošana u.c.), tos, kas atrodas rezervē avārijas gadijumiem, sanāk tieši tik, cik ir patreiz uz ielām. Praktiski pat vienu lieku sastavu atrast ir neiespējami.

Un tulīt pēc gada krietnai masai pienāks norakstīšanas laiks, a jaunus vietā neviens nesola.

247296. viesis 15.novembris 2007 9:00
0 0 Atbildēt

Pa sliedēm var autobusi braukt, jo var paplašinat to braucamo daļu. Tā arī brauc Belgijā Antwerpenee un tiri normali tur visi sadzivo kaut gan tur ir pat šaurāka braukšana pa sliedēm.

247305. viesis 15.novembris 2007 9:58
0 0 Atbildēt

a uz taa pasha ganibu dambja - nu uzliek sliedeem plataaku segumu arii uz malaam - un nekaadi centimetri vairs netraucees :D

247307. viesis 15.novembris 2007 10:29
0 0 Atbildēt

Baigi jau vajadzētu to metro Rīgā, taisnība. Nelaime tikai viena - pat pilsētās ar labu ģeoloģiju, kur iespējams vienkārši urbt/spridzināt klintī, viena metro zara izbūvēšana aizņem vairāk kā piecus gadus Nupat Oslo atvēra jaunas 4 stacijas, pabeidzot riņķi. Arī Kopenhāgenā pašu pirmo zaru (kādas 12 stacijas) atvēra pavisam nesen (2002) un to būvēja no 1997. gada. Arī šobrīd tur ir tikai 21 stacija.

Rīgā zem zemes ir tikai smiltis, kas padara rakšanu daudz grūtāku. Bet žēl.

Un kāpēc starp tramvaja sliedēm jābūt neizbraucamam bruģim, es nekad neesmu varējis saprast!

247309. viesis 15.novembris 2007 11:07
0 0 Atbildēt

kāpēc ir jābūt brģim?

jo atšķirībā no dzelzceļa džimbuļslioedes liek uz koka gulšņiem, tāpēc arī Maskavas ielā un Teikā-Juglā cīnās ar zāli uz sliedēm (Barselonā gan smuki dzīmbuļi brauc pa zāli un nekas neput).

Bruģi vienkāršāk ielikt un izņemt kārtējā sliežu remonta laikā, nekā asfaltu. Kāpēc nebraucams bruģis, nevis betona bruģakmenīši - acīmredzot Aivaram nav daļās TTP, jebšu tagadējā RS... :D

247311. viesis 15.novembris 2007 11:22
0 0 Atbildēt

Pēc idejas negludi liktais bruģis starp sliedēm ir, lai padarītu tās nepievilcīgākas autobraucējiem.

Vajadzēja iepirkt tramvajsus (kaut viens tramvajs maksā tik, cik trīs jauni trolejbusi), tad jau arī varētu palielināt intensitāti. Bet tas mans tramvajnieces sapnis vasaras nakti.... :)

247327. viesis 15.novembris 2007 15:20
0 0 Atbildēt

Nu man tie ierosinājumi izskatās satiksmei bīstami :(

Par to Barona ielu vispār nesaprotu... Kāda jēga pieņemt jaunus likumus (veidot sabiedriskā transporta prioritāti vai šajā gadījumā atbrīvot tramvaja sliedes no mašīnām), ja problēma ir apstāklī ka pašreizējie likumi vienkārši netiek ievēroti un kontrolēti. Cik atceros tad regulējamus krustojumus šķērsot taisnā virzienā pa sliedēm nedrīkst. Tieši tas uz Baronenes notiek, bet neesmu redzējis ka kāds to kontrolētu un pret to cīnītos...

247331. viesis 15.novembris 2007 18:45
0 0 Atbildēt

Lxx:

"Cik atceros tad regulējamus krustojumus šķērsot taisnā virzienā pa sliedēm nedrīkst"

nmocitē please to CSN punktu, kas to aizliedz ...

Es kaut kā laikam švaki meklēju, bet neatradu :?

247357. viesis 16.novembris 2007 11:37
0 0 Atbildēt

Nu jā man jau vēl vecās tiesības :D Pēc jaunajiem noteikumiem sanāk ka apsteigt drīkst un močī ti ktaisni. Nedrīksti tik tramvaju traucēt...

Ak es nabadziņš! Nebiju laikam kārtīgi tos jaunos noteikumus izstudējis, ka galvā vēl joprojām vecā autoskolas definīcija, bet nezinot noteikumus arī soda punktus neesmu sakrājis lai saņemtu nosūtījumu uz kvalifikācijas celšanu :D

247360. viesis 16.novembris 2007 11:49
0 0 Atbildēt

pag, kā tad "pa Aleksandra Čaka ielu līdz Ērgļu ielai..."; tad tiks paplašināta iela, jeb vai no nosacīti divām joslām, pa kurām brauc tagad, tā viena tikai trolejbusiem/autobusiem būs?

247378. viesis 16.novembris 2007 16:05
0 0 Atbildēt

Nu ir tagad sab trans josla uz kronvalda starp brīvības un Valdemāra. Tikuntā pie valdemāra viniem tik ļoti jau nu gribās vidējā joslā (kas tikai loģiski attiecībā uz tiem kuriem jāgriežas uz Valdemāra -> maršruts tāds redz khe khe), bet viņus laiž nelabprāt un nav jau arī iemesla (tāpat kā uz vanšu tilta kur viņi brauc līdz bankai un tad pārkāpj noteikumus, jo vadi neļauj braukt apkārt bankai). Debīlākais jau tas ka Kronvalda gadījumā arī troļļi kam jābrauc taisni mīl vairāk vidējo joslu jo pirmā slikti nogriežas uz valdemāra (gājēju dēļ). Līdzarto tur ir tikai vēl lielāks ķīselis...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti