Sabiedrisko joslu ierīkošana sastrēgumus palielinās par 15% 31

19.novembris 2007 0:02

Sabiedriskā transporta joslu ierīkošana Rīgā šajās vietās sastrēgumus palielinās par 15%, preses konferencē atzina satiksmes eksperts Atis Vancovičs.

Vancovičs norādīja, ka, palielinot priekšrocības sabiedriskajam transportam, tiks apgrūtināta privāto transportlīdzekļu satiksme.

Rīgas domes Satiksmes departaments nolēmis ierīkot vairākas jaunas sabiedriskā transporta joslas, kā arī vairākās pilsētas vietās atbrīvot tramvaju sliežu ceļus.

Sabiedriskā transporta joslas plānots ierīkot Raiņa bulvārī, pār Zemināta tiltu un A.Čaka ielas posmā līdz Ērgļu ielai, Brīvības ielā posmos no Elizabetes ielas līdz Raiņa bulvārim un no Cēsu ielas līdz Pērnavas ielai, kā arī no Mazās Biķernieku ielas līdz esošajai sabiedriskā transporta joslai.

Tāpat sabiedriskā transporta joslas paredzēts ierīkot Gogoļa ielas posmā no Puškina līdz 13.janvāra ielai, Satekles ielā no Elizabetes līdz Dzirnavu ielai, kā arī uzbrauktuvē no Mūkusalas ielas un Salu tilta.

Tramvaja ceļus plānots atbrīvot K.Barona ielā, Slokas ielā no Kuldīgas ielas līdz Mārtiņa ielai, kā arī Matīsa ielā centra virzienā. Autobusu satiksmi iecerēts organizēt pa tramvaju sliežu klātni Ganību dambī Sarkandaugavas virzienā no Pētersalas ielas līdz Tilta ielai. Tiek izskatīta arī iespēja noteikt sabiedriskā transporta prioritāti Avotu ielā abos virzienos.

Šo sabiedriskā transporta joslu ieviešanai tiks izsludināts konkurss par satiksmes organizācijas shēmu un projektu izstrādi, informēja departamenta preses sekretāre Ieva Prauliņa.

Prauliņa norādīja, ka sabiedriskais transports ir noteikts kā prioritāte, tādēļ ir būtiskāk, ka tas var kursēt ātrāk, nevis tas, ka palielinās sastrēgumi privātajam transportam.

Jautājums par sabiedriskā transporta joslu ierīkošanu vēl būs jāizskata Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejā.
 
Visi komentāri
 
247419. viesis 19.novembris 2007 0:17
0 0 Atbildēt

"Prauliņa norādīja, ka sabiedriskais transports ir noteikts kā prioritāte, tādēļ ir būtiskāk, ka tas var kursēt ātrāk, nevis tas, ka palielinās sastrēgumi privātajam transportam."

Dura IBIO !!!

247420. viesis 19.novembris 2007 1:05
0 0 Atbildēt

tie CSDD aditori ir jautrie jeki.... dažreiz tādu xy*ņu saraksta, ka rodasd jautājums vai šie vispār ar galvu draudzējas.... ko vien vērti ir krutie ieteikumi - tipo neskatoties ka situācija ir psc -tomēr vajag paredzēt x2 lielāku platumu.... un tas ir tad - kad no abām pusēm gar ceļu ir Valsts kultūrvēsturiskie objekti.... :D :D :D

247421. viesis 19.novembris 2007 1:29
0 0 Atbildēt

un kā ir ar brīvas pārvietošanās tiesībām? Vai tad netiek apspiestas tiesības pārvietoties ar ko gribu, un tiek uzspiesta citu iegriba?

247422. viesis 19.novembris 2007 4:51
0 0 Atbildēt

Ierobezot,vai izdot likumus(normatiivos aktus,noteikumus u.t.t),kuri ierobezo kaada indiviida/u tiesiibas valsts driikst,bet tikai taadaa gadiijumaa,ja taadeejaadi lielaakais vairums no taa tikai labumu ieguust!Runaajot par Riigas satiksmi buutu veel jaapadiskutee,vai lielaakais vairums brauc ar sabtrans,vai personiskaam a/m,bet sobriid domaaju,kad tiiri demokraatiski tas nav,ja pasvaldiiba ar savaam darbiibaam censaas visaados veidos ierobezot muus kaa auto brauceejus un tai pasaa laikaa uzpiezot savu transportu,kuram dod lielas privileegijas!Godiigaak buutu,ja tas notiktu briivaas konkurences rezultaataa t.i sabtrans buutu eerts,leets...domaaju tiesi uz so vajadzeetu likt uzsvaru un tad,lai cilveeki arii domaa un izveelaas!Saprotu,ka viss vienkaarsaak ir ailiegt,ierobezot,neatlaut,sodiit...bet vai taa ir tik izslaveetaa demokraatija,nu nez vai!

zigis

247423. viesis 19.novembris 2007 6:45
0 0 Atbildēt

forshi, buus maksas josla, vismaz kad bus jasteidzas vares pa paris sekundem aizbraukt, kruta.

Ari sobrid gar stockmann var forshi aizlaist uz akmens tiltu.

247424. viesis 19.novembris 2007 8:58
0 0 Atbildēt

pilnigi piekritu Rigas domei ! Sabiedriskajam pilseta jabut prioritatei kas tad tik gruti ar sabiedrisko uz shanci aizbraukt? Varetu vel 5Ls iebraukshanu uzlikt Riga lai laukji mazak brauka un caurbrauceji izmanto apvedcelu.

247425. viesis 19.novembris 2007 10:06
0 0 Atbildēt

Sabiedrisko joslu ierīkošana sastrēgumus palielinās par 15%, bet cienījamais eksperts (exCPists) aizmirsa, jeb nezin, ka sabiedriskā transporta joslas domātas sabiedriskā transporta satiksmes uzlabošanai. Un ja sab.trans. ātri aizbrauks, pārējam transportam paliks vairāk vietas kur braukt.

247426. viesis 19.novembris 2007 10:38
0 0 Atbildēt

dereetu arii sabtransporta joslu uz tilta pie LMT :D

247427. viesis 19.novembris 2007 12:14
0 0 Atbildēt

aha man nav gruti uz sanci ar sabiedrisko aizbraukt, jo lietoju vilcienu, kuros pagaidam vel kka tomer var iespraukties ieksa un kuriem gandriz nekas netrauce parvietoties, tacu autobusi vispar ir psc, kada jega ka vins aizbraux lidz galam atrak ja vina ieksa es apat netieku... pielns lidz malam, un jau pari iet...

tramvajus vispar vajag ignoret, ja grib lai vinam netrauce lai rok tunelus un brauc zem zemes, barona iela jau ta reizem ir navigi lena, aizliegs pa sliedem maukt vispar no tas ielas nebus jega, viens grib pa labi griesties un vso 10 masinas aiz vina stav un gaida, jo tam vel gajeji japalaiz. Stradaju par soferi un 5 dienas nedela pa centru vandos, paliek arvien grutak un grutak....

driz iesu bezdarbniekos jo netikeu lidz darbam...

gachoman

247428. viesis 19.novembris 2007 12:27
0 0 Atbildēt

vnk sviests!

vnk pilniigs p1zd3c...

pirmkaart vajag pusi pilseetas ielu paplashinaat liidz 3 joslaam katraa virzienaa un tad vienu no taam var pa autobusa paartaisiit..

murgs.

247432. viesis 19.novembris 2007 21:28
0 0 Atbildēt

Un sab-transam ceļu nodoklis arī būs 80 reizes lielāks nekā privātajam???

247433. viesis 19.novembris 2007 21:28
0 0 Atbildēt

Jau iepriekš pie cita raksta izteicos, ka man šie satiksmes "uzlabojumi" liekas bīstami... Bet nekas. Ganjau kautkaa pārdzīvosim. Atbildīgie dienesti atradīs citu jājamzirdziņu un visus šos uzlabojumus atcels ;)

247434. viesis 19.novembris 2007 22:01
0 0 Atbildēt

Bet vai tad pēc šiem "uzlabojumiem" sabiedriskais kursēs normāli? Tāpat kavēsies un būs 40 min pieturā jāgaida.

247435. viesis 20.novembris 2007 0:19
0 0 Atbildēt

Kalpaka bulvāri jau ierīkoja Sabtrans joslu. Nu un, ka ierīkoja? SABTRANS TO JOSLU NEIZMANTO!!!

Ja reiz tiem ir sava josla - tad lai brauc pa to un nelien pārējiem visžēlīgi atvēlētajās joslās.

Vai arī lai tad tie kas veido NEPĀRDOMĀTAS joslas nesaņem prēmiju.

Citādi sanāk tā:

Sabtrans joslas vajag - Urrā! Ordeni!

Sabtransjoslas vajag 6 vietās - Urrā - Kvantitātei Urrā!

Iekārtotas joslas - saliktas zīmes - Urrā! Prēmiju! Pabalstu! Trīszvaigžņu oredeni!

Tikai tas joslas sabtrans neizmanto - nu un? Izveidojām tak - ko vēl grubat?

247437. viesis 20.novembris 2007 9:24
0 0 Atbildēt

Nu šonedēļ sākas jauna ēra, kad atkal ar sabiedrisko vairs jēga braukt nav, jo noņēma vilcienu ar kuru var normāli aizbraukt uz darbu, a tagad paliek tiek vai nu vēlāk, kas neder , jo kavē pārāk daudz, vai agrāk , kur jau parēķinot , tad ar mašīnu Rīgā var iebraukt kdišs ātrāk nekā ar vilcienu , izbraucot vienlaicīgi!

Jautājums vai šādi optimizējot sabiedrisko transportu tiek veicināta cilvēku piesaiste tam???

247438. viesis 20.novembris 2007 9:27
0 0 Atbildēt

Septiņos no rīta pilsētā korķu nav.

247439. viesis 20.novembris 2007 9:28
0 0 Atbildēt

Piekrītu Palaidniex. Lai tad arī CSN ieraksta - Ja ir sabtransa josla - sabtransam aizliegts braukt pa citām joslām!

Tagad tā arī iznāk - sabtrans savu joslu neizmanto, bet citiem pa to braukt aizliegts....... korķis 5x lielāks

247440. viesis 20.novembris 2007 9:34
0 0 Atbildēt

Cien. 247424. viesi, par KĀDU Rīgas apvedceļu tu runā? Vai par to fūrēm pārbāzto, bedraino meža taciņu? Valmierai un Daugavpilij ir labāki apvedceļi.. :-D

247447. viesis 20.novembris 2007 9:55
0 0 Atbildēt

tirliņ ibo, 7-ņos uz neviena daugavas tilta nav korķu un centrs arī ir tukšs. Nevajag dzīvot čuhņā.

247448. viesis 20.novembris 2007 9:57
0 0 Atbildēt

ibio, tā jau nav pilsēta, tie ir lauki :), kaut gan korķi tur tagad tiešām kā megapoles centrā :(

247449. viesis 20.novembris 2007 9:57
0 0 Atbildēt

Man nav nekas pret sabtrans joslām, JA TĀS TIEK IZVEIDOTAS AR PRĀTU!

Vēl ir forss piemērs - Brīvības gatve pēc VEF tilta, juglas virziens.

Trolejbusi un autobusi nobrauc no tilta un...

...un turpina braukt pa 2. joslu (dikti sen bija tie laiki, kad pirmā josla bija ar sliktu segumu). Jautājums - KĀPĒC? KĀDA VELNA PĒC??? Un vēl - ja pārkārtojiesw pēc tilta ar savu privāto a/m uz pirmo joslu - autobusu un trolejbusu vadīāji piebraucot pie pieturas nikni lūr uz Tevi un pat atļāujas taurēt, ja e lūk viņus nelaižu pieturā...

247450. viesis 20.novembris 2007 10:08
0 0 Atbildēt

Pa pirmo tur nav jēgas braukt, jo pie tā stulbā gaļas veikala vienmēr stāv kāds, kurš gaida vietu stāvvietā vai nevar noparkoties. Tur to stāvvietu sen vajadzēja nolikvidēt vai vismaz pārtaisīt paralēlai stāvēšanai.

247452. viesis 20.novembris 2007 10:17
0 0 Atbildēt

vieenoziimiigi - vispirms lai palasina brauktuves un tikai tad lai taisa atseviskas joslas SABTRANS

247453. viesis 20.novembris 2007 10:29
0 0 Atbildēt

Lai Sabtrans brauc un taurē uz tiem memļakiem, kam vajag noparkoties pie letes tai veikalā (var noparkoties arī Ūnijas ielā, tikai mazbišķin ir jāpaietās kājām, ja nenomirī no tādas slodzes).

Uztaisiet to pirmo joslu par sabtrans joslu, kā ielas otrajā pusē un laik pa laikam pielieciet i/u CP ar videokameru - un lieta atrisināsies pati no sevis - VAIRS NEVIENS negaidīs joslā, lai noparkotois pie bodes... Drive--in atraduši.

Man, ja ko pērku tajā bodē - nav grīūtības kādu gabaliņu paieties kājām...

247454. viesis 20.novembris 2007 11:00
0 0 Atbildēt

Tikai Latvijā viss ir tāda problēma, tāda problēma. Normālā pasaulē uzliktu kameru un miers. Maksātu klauni, kamēr pārietu patika...

247456. viesis 20.novembris 2007 11:36
0 0 Atbildēt

mja, reali pasmeejos par taam indiviida tiesibaam... :D Haha...! :D

Principaa esmu par to, kas sabiedriskajam ir jabuut priekshrociibai un tiem, kam savi auto, ir jatup korkjos. Tas IR normali, jo ielas platakas mees dabut nevaram, taas ir tadas, kadas ir...

247460. viesis 20.novembris 2007 13:19
0 0 Atbildēt

247449. viesis 20.11.2007 09:57

Pilnīgi piekrītu par to Br ielas posmu! Tā stāvvieta pie bistro ir jālikvidē, a satiksmes departamentam PO... Labāk par mērķi izvirzīt sastrēgumu palielināšanu par 15% :(

247468. viesis 20.novembris 2007 14:46
0 0 Atbildēt

--->247423. viesis 19.11.2007 06:45

forshi, buus maksas josla, vismaz kad bus jasteidzas vares pa paris sekundem aizbraukt, kruta.

Ari sobrid gar stockmann var forshi aizlaist uz akmens tiltu.

---------------------------------------------------------------------------

Nu tak tā arī ir maksas josla + bonusa punkts :D

247472. viesis 20.novembris 2007 16:09
0 0 Atbildēt

A par ko neuztaisīt kā ŪSĀ - josla sabiedriskajam UN auto, kur ir vismaz 3 cilvēki? Nu, ņemot vērā statistiku, ka katrā auto ir vidēji 1,2 faisi?

Moš cilvēki biežāk stopētājus ņemtu :D

247494. viesis 21.novembris 2007 10:40
0 0 Atbildēt

Pagaidām, cik esmu ievērojis, uz Kalpaka bulvara vēl reti kurais repektē to sab.transporta joslu. Labums, ka tur vismaz busi vairs nelien citās joslās - pārkartojas tikai pirms krustojuma. Arī citur situacija ir līdzīga. Kamēr CP aktivisti kaut ko neuzsāks, diez vai kaut ko izdosies uzlabot. Pagaidām,vismaz uz Kalpaka bulvara un Merķelenes, neesmu CP vēl ne reizi redzējis.

247537. viesis 21.novembris 2007 13:57
0 0 Atbildēt

Dati par sabiedrisko transportu

Pirms ~3 gadiem 54-55% braucienu Rīgā tika veikti ar sabiedrisko transportu un tas sastādīja 6-7% kopējās transporta plūsmas.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pilsēta nav sacīkšu trase (+ VIDEO) 5

Izbraucot no līkuma, vadītājs "iemin grīdā" un nespējot savaldīt savu jaudīgo auto, ietriecas ielas malā stāvošā mašīnā Lasīt vairāk

 

EuroNCAP pārbauda Volvo XC40 un Ford Focus (+ VIDEO) 10

EuroNCAP drošības testos pārbaudīti pilnīgi jaunie Ford Focus un Volvo XC40, kam tāpat kā Nissan Leaf, nācās izturēt pārbaudes pēc jaunās, paplašinātās metodikas. Lasīt vairāk

 

Vidzemē divu rallija automašīnu sadursmē cietuši četri Krievijas sportisti 1

Vidzemē pagājušajā nedēļā divu rallija automašīnu sadursmē cietuši četri Krievijas sportisti. Lasīt vairāk

 

Aicina informēt par izsvīdumiem, kas karstuma dēļ var veidoties uz asfalta 3

Atbilstoši laika prognozēm, šodien un tuvākajās dienās Latvijā gaidāma īpaši augsta gaisa temperatūra. Autoceļu asfalta segumam uzkarstot, atsevišķās vietās var veidoties svīduma vietas, ceļš var būt slidens, tāpēc aicinām autobraucējus informēt par šādām vietām, zvanot uz VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) diennakts bezmaksas informatīvo līniju 80005555. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti