Noskaidroti «Latvijas Gada auto 2007» finālisti 7

 
21.novembris 2007 10:30

Latvijas mērogā prestižais konkurss „Latvijas Gada auto 2007” tuvojas finišam – apkopojot žūrijas pusfināla balsojuma rezultātus, ir noskaidrotas desmit automašīnas, kas cīnīsies par uzvarētāja titulu.

Un tās ir: Opel Antara, Kia Cee’d, Audi A5, Honda CRV, Nissan Qash Qai, Škoda Fabia, Ford Mondeo, Mitsubishi Lancer, Peugeot 308 un VW Golf Variant. Visi pārējie konkursa dalībnieki turpinās cīņu par papildu nominācijām: Sportiskākais, Dubļu bridējs, Ekonomiskākais, Darba rūķis, If Latvia draudzīgākais auto un SEB Unilīzinga klientu auto.

Kopumā konkursam šogad pieteiktas 44 automašīnas, kas ir par desmit vairāk nekā pagājušā gadā. Starp tām ir pieci komerctransporta modeļi, kuri cīnās par atsevišķu titulu „Darba rūķis”. Konkursa uzvarētājs tiks nosaukts jau 23.novembrī, kad norisināsies arī izšķirošais žūrijas balsojums un visas konkursa automašīnas būs apskatāmas Rīgas Rātslaukumā no plkst. 14:00 līdz 23:00. Katra žūrijas locekļa rīcībā būs divdesmit seši punkti, kas jāizdala starp sešiem konkursa pretendentiem, pirmajai vietai dodot desmit, nākamajām attiecīgi sešus, četrus, trīs, divus un vienu punktu. Konkursa apbalvošanas ceremonija norisināsies Melngalvju namā.

Konkursa žūrijā ir 50 dalībnieki, kas izvēlēti no žurnālistu, auto pazinēju, auto sportistu un atbalstītāju vidus, kam ikdienā un darbā ir padziļināta interese vai saskare ar automobiļiem. Žūrijas komisijas priekšsēdētājs ir Aivars Aksenoks, viņa vietnieks ir Latvijas Avīzes žurnālists Atis Jansons. No populārākajiem un sabiedrībā zināmākajiem žūrijas pārstāvjiem minami Gundars Liberts, Kārlis Miķelsons, Ainars Uzkalns, Aivars Tauriņš, Jānis Kulmanis un Aldis Zelmenis.

Konkursa rīkošanas izmaksas sedz biedrība „Latvijas Gada Auto” sadarbībā ar konkursa ģenerālsponsoriem If Latvia un SEB Unilīzings. If Latvia un SEB Unilīzings ir „Latvijas Gada Auto” atbalstītāji jau ceturto gadu. Šiem uzņēmumiem ir svarīgi, lai mūsdienu plašajos konkurences apstākļos no piedāvāto automašīnu klāsta klientiem būtu vieglāk izvēlēties drošāko, komfortablāko, kā arī sev atbilstošāko modeli.

Konkurss „Latvijas Gada auto 2007” notiek jau divpadsmito reizi – žūrijas izbraucieni norisinājās no maija līdz pat oktobra beigām. Šajos piknikos tika nobraukti gandrīz 2000 km cauri visiem Latvijas reģioniem. Lai gada noslēgumā būtu piemiņa par vietām, kurās dalībnieki viesojušies, konkursa gaitā organizatori šī gada žūrijas braucienus bija papildinājuši ar jaunu aktivitāti - lielformāta koka puzles parakstīšanu. Puzle tika izveidota automašīnas formā, braucienu laikā uz tās savus autogrāfus atstāja astoņpadsmit Latvijas pilsētu un iesaistīto uzņēmumu amatpersonas.

Starp konkursa finālistiem ir trīs apvidus automašīnas, kuru īpatsvars uz kopējo konkursam pieteikto modeļu fona bija diezgan liels – vairāk kā puse, kas liecina, ka apvidus un SUV tipa automašīnas gūst aizvien lielāku popularitāti mūsu valstī. Ceturtā daļa no Latvijā pārdotajiem jaunajiem auto ir pilnpiedziņas.

Uz tikšanos konkursa „Latvijas Gada auto 2007” noslēguma pasākumā 23.novembrī Rīgā, Melngalvju namā!


Fakti par konkursu „Latvijas Gada auto”
Gada auto ir pasaulē un vairumā Eiropas valstu ļoti populāra novērtējuma aktivitāte, lai pievērstu sabiedrības uzmanību jaunu auto piedāvājuma klāstam, to priekšrocībām. Atšķirībā no Eiropas konkursa, kur tiek vērtēti nākamā gada modeļi, Latvijā tiek noteikts tajā pašā gadā jau tirdzniecībā esošs labākais auto.

Pretendentus konkursam piesaka autobūves uzņēmumu oficiālie pārstāvji Latvijā. Pretendentu testēšana notiek gan individuāli, gan arī organizētos kolektīvos izbraukumos. Šogad Konkursā bija četri izbraukumi un paredzēts noslēguma pasākums Melngalvju namā. Konkursa dalībnieki tiek vērtēti trīs kategorijās – vieglā pasažieru transporta, komerctransporta, apvidus automašīnu posmos.
Pērn par Latvijas gada auto tika atzīts Ford S-max. Uzvarētāji papildu nominācijās bija: Darba rūķis – Peugeot Boxer, Komfortablākais auto – Honda Legend, Skaistākais auto – Jaguar XK, Smilšu kalnu karalis – Ssang Young Kyron, Sportiskākais auto – BMW trešā sērija, Taupīgākais auto – Nissan Note, savukārt konkursa ģenerālsponsoru SEB Unilīzings un If Latvia speciālbalvas saņēma Hyundai Santa Fe un Honda Civic.
 
Visi komentāri
 
247510. viesis 21.novembris 2007 11:35
0 0 Atbildēt

un Latvijas gada auto ir .....

247528. viesis 21.novembris 2007 12:46
0 0 Atbildēt

.... gada auto ir...

247532. viesis 21.novembris 2007 13:05
0 0 Atbildēt

Un tā katru gadu.... авто гада

247562. viesis 21.novembris 2007 18:35
0 0 Atbildēt

A kas tie tādi kas novērtē ? Es a gribētu. Es izvēlētos tos kas vairāk der Latvijas apstākļiem- antara,crv vai qashqai.

247587. viesis 22.novembris 2007 10:55
0 0 Atbildēt

Pēc būtības jau vajadzētu vinnēt tautmobilim KIA ceed, kurš tiešām ir neslikts "ekonomiskās" klases auto, šobrīd tiek labi pirkts, cilvēki arī īpaši nesūdzas. Bet, kā man stāstīja pazīstami autotirgotāji, potencialajiem pircējiem tomēr jaunais hyundai i30 tomēr paatīkot labāk.

Bet, konkursā visticamāk, ka vinnēs vai nu jaunais Mondeo (pēc kura pagaidām rindā gan nestāv) ,vai honda CRV, kurš jau daudzus gadus Latvijā ir visnotaļ cienīts un labs auto. Bet manā vērtējumā - tomēr tā kā par dārgu. Cena neatbilst ieguvumam.

247596. viesis 22.novembris 2007 12:10
0 0 Atbildēt

to ikdienas viesim- tātad ja pa dārgu pret ieguvumu, tad tāds nevar būt gada auto ,jo cik saprotu no citam publikācijām , tieši būtisks ir šis parametrs.Tad varbūt Qashqai, jo cena liekas ļoti laba un iegūstam arī nesliktu preci, salona materiāli tiešām kvalitatīvi.

247611. viesis 22.novembris 2007 15:12
0 0 Atbildēt

diez žūrija šiet lasa ... Varētu viņiem kaut ko pateikt priekšā..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti