Jaunā Opel Insignia: jauns vārds kā jaunas ēras sākums 14

 
30.novembris 2007 10:13

Opel vidējās klases automobiļu jaunā paaudze ir radikāls solis uz priekšu. Jaunā modeļu saime, kura tiks prezentēta Londonas autoizstādē 2008. gada jūlijā, sola būt pavisam jauna mēraukla gan tehnikas, gan dizaina ziņā ne tikai Opel zīmolam vien.

Lai apstiprinātu šos jaunumus jau tagad, uzņēmums šodien nosauca jaunā modeļa nosaukumu: Opel Insignia. Jaunā Insignia saime tiks būvēta Opel rūpnīcā Riselsheimā, kura tiek uzskatīta par vienu no modernākajām ne tikai GM koncernā, bet visā pasaulē.



„Viena no Opel zīmola visraksturīgākajām iezīmēm ir dinamiska braukšana”, skaidro Opel mārketinga vadītājs Alēns Visers (Alain Visser). „Opel Insignia to vislabāk parāda ar sarežģītu tehnoloģiju palīdzību, piemēram, piedziņas, aktīvās drošības un vadītāja un automobiļa saskares jomās. Vienlaicīgi arī komforta un apkārtējās vides nekaitīguma ziņā Opel Insignia ir sasniegts tāds līmenis, kuru būs grūti pārspēt arī ievērojami dārgākiem konkurentiem.” Līdz ar to Opel turpina savu iesākto ceļu- padarīt modernas tehnoloģijas pieejamas lielai daļai pircēju.

Attiecībā pret jaunā modeļa dizainu Visers ir lakonisks: „Visi, kuri ir redzējuši mūsu konceptu GTC, jau spēj iedomāties, cik aizraujoša būs jaunā Opel dizaina valoda.” Spriežot pēc koncepta GTC, kura viens no dizaina līdzautoriem Entonijs Lo (Anthony Lo) novembra sākumā saņēma prestižo Elle Style Award 2007 balvu, jauno modeli raksturos daudz plūstošākas, bet tajā pat laikā arī muskuļotas formas.

Opel pirmsākumi vidējās klases modeļu jomā ir meklējami jau 1970. gadā, kad tirgū tika ieviesta Opel Ascona. Šis modelis piedzīvoja trīs paaudzes un 4,4 miljonus pārdotu eksemplāru. 1988. gadā šo modeli nomainīja Opel Vectra, kas aizsāka veiksmīgu jaunu, inovatīvu Opel modeļu ēru. Arī Vectra trīs paaudžu garumā atstāja paliekošas pēdas vidējās klases segmentā un līdz šim ir tikusi pārdota 5,5 miljonos vienību.

Lielākā Opel dīlera Baltijā „Adam Auto” Opel tirdzniecības vadītājs Zigurds Liepa ar nepacietību gaida jaunā modeļa parādīšanos: „Opel ne reizi vien ir izdevies kļūt par celmlauzi kādā no autobūves segmentiem, domājams, ka tāds būs arī Opel Insignia- unikāls vidējās klases modelis, kuru raksturos modernākās tehnoloģijas un progresīvs dizains. Kopš „Adam Auto” dibināšanas 1997. gadā esam vērojuši, ka vidējās klases Opel automobiļi ar savu lielisko kvalitātes un cenas attiecību ir iemantojuši popularitāti Latvijas pircēju vidū. Jaunais Opel Insignia nozīmē jaunu laikmetu vidējās klases segmentā- ceram, ka mūsu pircējiem patiks šis īpašais modelis.”

SIA „Adam Auto” ir lielākais Opel, Chevrolet un SsangYong dīleris Baltijā ar autosaloniem Rīgā, Ventspilī un Liepājā. Šogad SIA „Adam Auto” svinēja savu 10 gadu jubileju.
 
Visi komentāri
 
248087. viesis 30.novembris 2007 10:53
0 0 Atbildēt

Gadījumā tā pilsēta nav Ruselhaima?

248095. viesis 30.novembris 2007 11:50
0 0 Atbildēt

a kas tur taads revolucionaars ???

dizains toch nekaads novatorisks nav - shis tas nomuhljiits no mercedes, shis tas no chrysler, shis tas tipiski opeliigs...

un kas tur var buut tehniski tik afigenna labs, ka kalpos par bez maz vai etalonu visiem paareejiem razhitaajiem ??? :D :D

www.in.gr/auto/parousia...nsignia_03.jpg

248112. viesis 30.novembris 2007 14:36
0 0 Atbildēt

piedzinjai buushot sarezhgjiita tehnologjija- tas tiek uzskatiits par plusu?

248121. viesis 30.novembris 2007 15:13
0 0 Atbildēt

Īpaši valodniekiem: pilsētu sauc Russelsheim (virs "u" vāciski ir divi punktiņi, kas nozīmē, ka burtu izrunā kā kaut ko vidēju starp "u" un "i", lūpas izstiepjot "trubiņā"). Tātad, latviešu valodas tradīcija jau ilgus gadus paredz, ka rakstot šādus vārdus latviski, tie ir "jālatvisko", jo mūsu valodā vienkārši nav dažu skaņu, kas ir citās. Un tradīcija paredz, ka burtu "u" ar diviem punktiņiem raksta un izrunā latviešu valodā kā "i" (piemēram, Minstere nevis Munstere), bet "ei" tā arī paliek "ei", nevis "ai", kā šo divskani izrunā vāciski (Heine arī latviski ir Heine, nevis Haine).

248123. viesis 30.novembris 2007 15:18
0 0 Atbildēt

Arii opel kadet kaadreiz bija revolucionaars jaunas eeras saakums, a kas saanaaca... :D

248137. viesis 30.novembris 2007 17:22
0 0 Atbildēt

Te vairāk bilžu www.autobild.de/artikel/Theme...sse_42943.html (skatīt labajā augšējā stūrī galeriju),tikai nezkāpēc mazliet atšķiras aizmugures lukturi.Te GTC,pēc kura motīviem veidots Insignia www.auto-motor-und-sport.de/fotos/foto-sh...663_13987.hbs&

248152. viesis 30.novembris 2007 18:21
0 0 Atbildēt

Opel emblēmas skaidrojums- "Plaisa Tavā dzīvē" :D

248163. viesis 30.novembris 2007 20:46
0 0 Atbildēt
248171. viesis 30.novembris 2007 22:52
0 0 Atbildēt

Jā,bet neaizmirstiet,ka šis joprojām ir tikai koncepts!Dzīvē viss būs savādāk-kā jau vienmēr.

248174. viesis 30.novembris 2007 23:49
0 0 Atbildēt

Opelistu dinamisko braukšanu uz ceļiem var labi novērot :D Piemēram, kreisais pagrieziens liepājā uz brīvībenes, beidzot var braukt, priekšā esošais rūsas karalis [vectra A] dinamiski noraustās un paliek... :D Ir arī dinamiski braucošas calibras, kurām pietrūkst priekšējo buferu... Un tā var turpināt :)

248191. viesis 1.decembris 2007 12:20
0 0 Atbildēt

Insignia... izklausaas peec vaarda "insignificant" :D

248196. viesis 1.decembris 2007 19:59
0 0 Atbildēt

Opel zīmes mans izskaidrojums ir šāds " Kā zibens skaidrā dienas laikā"

248201. viesis 2.decembris 2007 1:46
0 0 Atbildēt

Bet mans - "Rūsas zibens" :D

248245. viesis 3.decembris 2007 12:05
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti