Opel vidējās klases automobiļu jaunā paaudze ir radikāls solis uz priekšu. Jaunā modeļu saime, kura tiks prezentēta Londonas autoizstādē 2008. gada jūlijā, sola būt pavisam jauna mēraukla gan tehnikas, gan dizaina ziņā ne tikai Opel zīmolam vien.
Lai apstiprinātu šos jaunumus jau tagad, uzņēmums šodien nosauca jaunā modeļa nosaukumu: Opel Insignia. Jaunā Insignia saime tiks būvēta Opel rūpnīcā Riselsheimā, kura tiek uzskatīta par vienu no modernākajām ne tikai GM koncernā, bet visā pasaulē.„Viena no Opel zīmola visraksturīgākajām iezīmēm ir dinamiska braukšana”, skaidro Opel mārketinga vadītājs Alēns Visers (Alain Visser). „Opel Insignia to vislabāk parāda ar sarežģītu tehnoloģiju palīdzību, piemēram, piedziņas, aktīvās drošības un vadītāja un automobiļa saskares jomās. Vienlaicīgi arī komforta un apkārtējās vides nekaitīguma ziņā Opel Insignia ir sasniegts tāds līmenis, kuru būs grūti pārspēt arī ievērojami dārgākiem konkurentiem.” Līdz ar to Opel turpina savu iesākto ceļu- padarīt modernas tehnoloģijas pieejamas lielai daļai pircēju.
Attiecībā pret jaunā modeļa dizainu Visers ir lakonisks: „Visi, kuri ir redzējuši mūsu konceptu GTC, jau spēj iedomāties, cik aizraujoša būs jaunā Opel dizaina valoda.” Spriežot pēc koncepta GTC, kura viens no dizaina līdzautoriem Entonijs Lo (Anthony Lo) novembra sākumā saņēma prestižo Elle Style Award 2007 balvu, jauno modeli raksturos daudz plūstošākas, bet tajā pat laikā arī muskuļotas formas.
Opel pirmsākumi vidējās klases modeļu jomā ir meklējami jau 1970. gadā, kad tirgū tika ieviesta Opel Ascona. Šis modelis piedzīvoja trīs paaudzes un 4,4 miljonus pārdotu eksemplāru. 1988. gadā šo modeli nomainīja Opel Vectra, kas aizsāka veiksmīgu jaunu, inovatīvu Opel modeļu ēru. Arī Vectra trīs paaudžu garumā atstāja paliekošas pēdas vidējās klases segmentā un līdz šim ir tikusi pārdota 5,5 miljonos vienību.
Lielākā Opel dīlera Baltijā „Adam Auto” Opel tirdzniecības vadītājs Zigurds Liepa ar nepacietību gaida jaunā modeļa parādīšanos: „Opel ne reizi vien ir izdevies kļūt par celmlauzi kādā no autobūves segmentiem, domājams, ka tāds būs arī Opel Insignia- unikāls vidējās klases modelis, kuru raksturos modernākās tehnoloģijas un progresīvs dizains. Kopš „Adam Auto” dibināšanas 1997. gadā esam vērojuši, ka vidējās klases Opel automobiļi ar savu lielisko kvalitātes un cenas attiecību ir iemantojuši popularitāti Latvijas pircēju vidū. Jaunais Opel Insignia nozīmē jaunu laikmetu vidējās klases segmentā- ceram, ka mūsu pircējiem patiks šis īpašais modelis.”
SIA „Adam Auto” ir lielākais Opel, Chevrolet un SsangYong dīleris Baltijā ar autosaloniem Rīgā, Ventspilī un Liepājā. Šogad SIA „Adam Auto” svinēja savu 10 gadu jubileju.
Gadījumā tā pilsēta nav Ruselhaima?