Ropažu un Krustabaznīcas krustojumā satiksmi regulēs luksofori 13

 
7.decembris 2007 10:54

Gājēju un transportlīdzekļu satiksmes drošības paaugstināšanai Ropažu ielas un Krustabaznīcas ielas krustojumā turpmāk satiksme tiks regulēta ar luksoforu palīdzību.

Jauno luksoforu signālplāns darbosies saskaņoti ar dzelzceļa pārbrauktuves luksoforu darbību Krustabaznīcas ielā.

Šobrīd satiksmes intensitāte gan pa Ropažu ielu, gan pa Krustabaznīcas ielu ir tik augsta, ka gan gājēji līdz šim nevarēja droši šķērsot ielu, gan transportlīdzekļu satiksmē veidojās konfliktsituācijas.

2004.gadā šajā krustojumā ir reģistrēti 27 ceļu satiksmes negadījumi ar 4 cietušajiem; 2005.gadā- 14 negadījumi ar 2 cietušajiem, savukārt 2006.gadā- 15 satiksmes negadījumi ar 4 cietušajiem.
Tāpēc, lai novērstu satiksmes konfliktsituācijas un paaugstinātu gājēju un transportlīdzekļu satiksmes drošību, turpmāk satiksmes plūsmas šajā krustojumā tiks regulētas ar luksoforu palīdzību.
 
Visi komentāri
 
248528. viesis 7.decembris 2007 11:08
0 0 Atbildēt

jā, un šorīt no Ropažu pa labi uz Krustabaznīcas nogriezties nebija iespējams. Jābrauc līdz Džutas ielai. haha

248529. viesis 7.decembris 2007 11:14
0 0 Atbildēt

tolka no taas izjaataas ropazhu ielas tapat nekaada nav- visu laiku slalomaa jaabrauc lai bedree neiebrauktu. lai tik liek tos krustaforus.

248533. viesis 7.decembris 2007 12:30
0 0 Atbildēt

Paldies, paldies par to luksoforu, šodien uz Ropažu ielas korķis sākās jau no Alfas!!!! Malači!!! Saliekat vēll kādus pārdesmit tos luksofurus visur, kur to napig nevaig, un drīz caur pilsētu ar kājām varēs ātrāk iziet cauri, nekā braukt ar auto!!!

248537. viesis 7.decembris 2007 13:02
0 0 Atbildēt

Auzinsh ir konkreeti nolohojies, jo tas luksofors jau nebij domaats lai no Alfas brauktu pa Ropazu ielu, bet gan lai no Mezaparka var tikt aaraa no pilseetas. Ja auzinsh grib, vinsh var braukt pa Brivibas ielu.

248538. viesis 7.decembris 2007 13:07
0 0 Atbildēt

Protams ka peec luksofura iedarbisanas ir galiga dir$aa ! :( Luksofors tur vajadziigs bet vareeja saruguleet jau nu tos signaalu un to radishanas ilgumu svismaz taa lai stiksme nepaliktu daudzreiz sliktaak ka abija pirms tam !

248540. viesis 7.decembris 2007 13:21
0 0 Atbildēt

Tad luksafors tik vakar saka darboties vai atrak

127.0.0.1 212.93.97.206

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

248541. viesis 7.decembris 2007 13:42
0 0 Atbildēt

Skaidrs , ka tas loksofors pavisam nedaudz uzlabo izkļūšanu no Mežparka puses, bet toties Robažu ielas caurlaidību centra virzienā ir noštopējis nepajokam...līdz ar ko arī paralēlā Brīvības iela dabūss to just, un arī tur tagad štopēsies tas transports, kurš līdz šim pa robažu ielu, bez luksoforiem, samērā raiti paralēli pārvietojās, manuprāt no Mežparka izkļūšanas problēmu pareizāk varēja risināt ar papildus joslu, kura būtu tik tam transportam, kas no Krustabaznīcas grieztu pa labi uz Ropažu ielu...a kam vaig taisni, un negrib gaidīt, griež pa labi, un p;ec tam caur Dzērbenes, vai caur teiku tiek uz Brīvībenes....

248542. viesis 7.decembris 2007 13:46
0 0 Atbildēt

Luksoforu STEIDZAMI drīzāk vajadzētu uzstādīt Apūzes- Jūrkalnes stūrī. Pēdējā laikā tur paliek "karsti". Tur ir diezgan LIELI ātrumi, slikta redzamība, šaurs ceļš ,līkums, + vēl sabiedriskā transporta pieturas. Sliktāk būt vairs nevar. Avāriju arī tur jau ir bijis tuvu simtam. BET, Domes spečuki guļ - laikam gaida līķu kaudzītes !?

248574. viesis 7.decembris 2007 18:51
0 0 Atbildēt

Jā un drīzumā tiek plānots luksafors uz Džutas un Ropažu - kaut kāds ārprāc!! Tā jau Viskaļu iela nebija izbraucama, bet kas notiks tad....??

248622. viesis 10.decembris 2007 7:57
0 0 Atbildēt

Izbraucama/neizbraucama, neba jau tamdēļ tur tos luksoforus uzlika. Tai krustojumā pastāvīgi, nu reizes 2-3 nedēļā notika avārija. Tā smieklīgā statistika acīmredzot uzskaita tikai ļoti smagos gadījumus, pārējos keisos iztika ar saskaņotajiem paziņojumiem. 15 negadījumu pagājšgad? Nu ja, kurnu......15 reizes kāds pamanījās nogāzt to elektrības skapi pie tramvaja pieturas visticamāk :)

248688. viesis 10.decembris 2007 13:16
0 0 Atbildēt

es vēl ieteiktu Duntes ielā pie Statoila uzlikt luksaforu, savādāk - lai no Bukultu puses nogrieztos pa kreisi, ir vienkārši brutāli jābrauc 4 joslu satiksmes vidū, cerot, ka neviens neiepirdīs sānos . . .

248756. viesis 11.decembris 2007 8:33
0 0 Atbildēt

Drošība vs krustojuma caurlaidība sastrēgumstundās?

248762. viesis 11.decembris 2007 10:26
0 0 Atbildēt

Luksaforu vajdzētu pieregulēt, bet tā vietā, lai vienkārši salobotu tajā vietā ceļa segumu, jo braucot pāri sliedēm auto pāri tām leķāja nevis brauca līdz ar to zuda krustojuma caurlaidība.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti