Šī gada rudenī ChryslerGroup prezentēja savus pirmos automobiļus, kas aprīkoti ar hibrīdtehnoloģijām. 2009. gadā ražošanā nonāks Chrysler Aspen un Dodge Durango, aprīkoti ar 5.7 litru HEMI dzinēju un elektromotoru.
Apvienojot HEMI dzinēju un elektromotoru, Chrysler Aspen un Dodge Durango attīstīta 385 ZS jaudu. Hibrīdtehnoloģijas ļauj MDS sistēmai daudz biežāk pārslēgt dzinēju tikai uz četru cilindru darbību brīžos, kad nav nepieciešama visa dzinēja jauda, tādejādi nodrošinot līdz pat 40% degvielas ekonomiju.
“2009. gada Dodge Durango un Chrysler Aspen piedāvās pircējiem daudz labāku jaudas, komforta un degvielas ekonomijas apvienojumu. Apvienojot MDS cilindru atslēgšanas sistēmu un hibrīdtehnoloģijas, mēs iegūstam vairāk kā 25 procentu degvielas ekonomiju. Pilsētas apstākļos degvielas ekonomija var sasniegt pat 40 procentus,” stāsta Chrysler LLC Produktu attīstības viceprezidents Frenks Klegons (Frank Klegon).
Chrysler progresīvā divu daļu hibrīdtehnoloģja izstrādāta sadarbībā ar General Motors, Mercedes-Benz un BMW Group. Šī patentētā sistēma sastāv no modernas bezpārnesumu transmisijas (variators) un degvielu taupošās hibrīdtehnoloģojas, kas apvieno elektromotoru ar 5.7 litru V8 HEMI dzinēju. Šī sistēma spēj darboties trīs dažādos režīmos: darbinot tikai elektromotoru vai tikai benzīna dzinēju, kā arī apvienojot abu dzinēju jaudu. Automašīnas vadītājam vai pasažieriem pārejas starp šiem režīmiem nav jūtamas.
Ieraugot bildee PRND21 nodomaaju, jooop kurs ta 3 pakaapju automaatu muusdienaas vairs liek autinjiem, a nee izraadas shitas esmot variators - nu tad OK, var saprast ka fikseetie aatrumi tikai 2.
Incanti cikizturiigs taac variators ir pie shaadiem tilpumiem un shitaadaam auto masaam.